?

Ik zal het even kort verklaren, het spul wat we bested hebben is nog niet in huis, waar het is weet ik niet maar niet hier.

Dé plek voor fijne oordopjes. Lage prijs met een perfecte service!

Veel lof voor deze shop. Onlangs wederom mijn oordopjes hier besteld. Het slaapmasker wat ik ooit bestelde was door intensief gebruik versleten dus die had ik ook meteen weer mee besteld. Alleen kreeg ik deze keer een ander masker van het merk Alpine. Deze was zodanig minder comfortabel dat ik die niet kon gebruiken. Ik heb dat als feedback gemaild en kreeg daarom gratis de meer comfortabele Fabier toegestuurd! De feedback werd erg gewaardeerd.. Voor mij is dit dé plek voor de goedkoopste en beste oordopjes. Die ik de hele nacht zonder irritatie kan dragen. Een life saver! Nb. Ik gebruik de 'Moldex Spark Plugs' oordopjes.

Snel, netjes en goed product

Snel geleverd en product voldoet aan omschrijving/verwachting. 5 sterren van mij!

Snel en betaalbaar

Zeer snelle levering en nog betaalbaar ook!

goede prijs kwaliteit !

Goede producten, snelle service en persoonlijk contact ! Geweldig bedrijf voor alle PBM's

prima kwaliteit en verhouding qwaGoed. prijs oke

Goed. komen afspraak na. En levering volgens afspraak. Assortiment e.v.t uitbreiden

Top bedrijf met snelle bezorging

Goede ervaring, en een snelle bezorging

overzichtelijke website

Ik heb reeds een aantal keer besteld bij Coolsafety....via een overzichtelijke website kan je makkelijk producten vergelijken. Zeer concurrentiële prijzen. Vlotte levering.

CoolSafety begrijpt het!

Geweldige klantenservice bij Coolsafety! Bestelling (2 paar handschoenen) was flink vertraagd (ongetwijfeld door eindejaarsdrukte) en na melding hiervan werd er gelijk zonder vragen een nieuwe bestelling verstuurd. Bleek de eerste bestelling toch nog geleverd te worden en kregen we dus een dubbele bestelling. Product is van goede kwaliteit dus een dubbel paar was geen bezwaar. Uiteraard gevraagd aan CoolSafety de nabestelling te factureren maar daar wilde CoolSafety niets van weten. Superbedankt!

Zoals altijd grandioos

Diverse keren stofmaskers en brillen hier besteld. Geen product klachten. De juiste bestelling gekregen Altijd de volgende dag ontvangen Een tevreden klant Ga zo door Herman Gerritsen Apeldoorn

Alles correct uitgevoerd

De nodige veiligheidsartikelen te vinden met ruime keus uit merken en kwaliteit.

Over de hele lijn uitstekende webshop.

Webshop met zeer duidelijke informatie. Snelle levering zoals beloofd. Artikel voldoet volledig aan de wensen.

Black Friday sales, echt geweldig, super mooie spullen voor serieus mooie aanbiedingsprijsjes.

Luiateren goed naar wat je nodig hebt en kunnen advies geven weten waar ze het over hebben

Snelle en goede service

eerste keer bestellingen gedaan via CoolSafety: Snelle afhandeling en ghoede service

makkelijke te bestellen snel geleverd

Handschoenen besteld , correct en snel geleverd

Zeer snel

Goed,snel, goede prijs en goed en netjes verpakt

Ruim assortiment

Ruime keuze tegen scherpe prijzen

Correct afgehandeld , vlugge levering , gewoonweg geen opmerkingen

Snelle en accurate levering

Snelle bezorging, goede hulp via chatfunctie

Ik wist niet precies welke filters ik nodig had voor het halfgelaatsmasker, maar daar via de chat functie uitstekend mee geholpen. Sindsdien bestel ik periodiek de filters via CoolSafety en wordt altijd snel bezorgd.

Stipt en correct

Zal nog bestellen

Vlotte service

Snelle leverring en correcte service

Het product pas en zit heerlijk

Ik heb een muts voor onder de helm gekocht deze zit heerlijk en is aangenaam om te dragen