Bijna alles wat je nodig hebt in één keer te bestellen.

Snel alles te vinden op één website en netjes en met een goede levertijd bij je thuis bezorgd. Wellicht een tip.. een iets minder overly designed packaging, die iets duurzamer is.

Snel veilig en koele prijzen.

Meerdere keren besteld, altijd snel en goed bezorgt. Ook bij grotere leveringen, kan je vragen om extra korting op de al scherpe prijzen. Ook in contact vriendelijk en zakelijk.

Correcte levering en geen gedoe met aftekenen als ik niet op het bedrijf ben! Alvast bedankt De wit Luk

Goede service, vlotte regeling

Veiligheids handschoenen besteld maar verkeerde maat. Even contact opgenomen en na 3 dagen nieuwe maat binnen. Vriendelijk personeel

Netjes vepakt, op tijd geleverd.

Deftig

fantastisch

wat een snelle levering !!!! nog nooit zo rap iets gekregen ! dank u !!!!

goede service

had een veiligheidsbril gekocht, deze ging echter binnen 2 weken kapot, contact opgenomen en direct een nieuwe toegestuurd gekregen zonder probleem nette service snel contact snelle oplossing.

Wij zijn erg tevreden over de snelheid van levering en de kwaliteit van onze bestelde stofmaskers.

Super aanbod

Goed upgrade, aanzienlijk aanbod ,

Mijn ervaring is zeer slecht.

17 maanden geleden nogal dure gehoorbeschermers gekocht van euro 135.00 en met het merk 3M van Peltor. Nu defect, blijkt er maar 1 jaar garantie op te zitten wat wettelijk gewoonweg niet toegestaan is, de levensduur van deze Peltor Sport Tac is helderweg langer dan 1 jaar, dus de garantie moet wettelijk veel meer zijn dan 1 jaar op technische mankementen. Coolsafety bedankt dat je die rommel verkoopt en bedankt voor jullie "fantastische" after sales......dus niet !! Mensen koop geen rommel meer qua gehoorbeschermers van 3 M.

super kwaliteit en een goede prijs

werken met kwaliteitsproducten en zijn toch goedkoop

Top support waar je U tegen zegt

Ik had in eerste instantie wat kritische vragen over 1 product. Hier snel reactie op gekregen. Vervolgens riep dat nog meer vragen op voor andere producten en een behoefte aan een goed advies. Een paar keer contact gehad met Roberto. Deze beste man heeft mij zeer goed inhoudelijk verder geholpen en ook geen vraag voelde als teveel. Ik ga deze shop voortaan aanraden tov een lokale groothandel waar men PBM's erbij heeft ipv hoofdverkoop. Daar heeft men mij in het verleden echt dingen de verkeerde dingen verkocht zie ik helaas nu achteraf. Dus erg bedankt!

groot aanbod aan verschillende soorten bescherming, een van de weinige op de nederlandse markt.

Super!!

Ik heb het al eerder geschreven: een TOP-bedrijf! Snelle levering, adequaat in het beantwoorden van de mail, prima advisering, betrouwbaar....

goede service

Ik had een bestelling geplaatst, maar veiligheidsbril bleek niet leverbaar. Ik werd gebeld met een voorstel voor prima alternatief incl. nog enkele accessoires zonder moeilijk te doen over de prijs. Fijne service!

xx

xx

Snel en transparant

Makkelijk te bestellen, transparante website, snelle verzending

Zo hoort on-line shoppen te gaan ...

... dus geen opmerkingen.

Klantgerichte en vriendelijke klantenservice

Halfgelaatsmasker besteld. Niet duidelijk hoe de juiste maat te bepalen. Vooraf telefonisch contact opgenomen. Uitleg ontvangen en er werd mij proactief verteld dat eventueel ruilen geen enkel probleem was.

perfecte afhandeling.

duidelijke web site, vriendelijk personeel en strak op tijd bezorgd

gewoon goed!

Prima service en produkt

Prima service en produkt

hakuna matate

Je bestelt,je krijgt het. Misschien niet zo snel als Bol.com,maar bijna. Gewoon goed.

Geweldige en snelle service!!

De oorkappen die ik had voor mijn zoon waren snel kapot door een defect. Gemaild hierover en dezelfde dag zijn er nieuwe opgestuurd. Helaas hierbij hetzelfde probleem. Wederom een mail gestuurd. Hierop snel een reactie gekregen, dat ze vaker klachten hadden van dit merk en contact hebben met de fabrikant. Mijn zoon mocht andere uitzoeken. Deze waren iets duurder. Geen probleem, ze werden kostenloos zonder bijbetaling verzonden. Top service!!