Snelle verzending

Bestelde oordopjes werden de volgende dag al bezorgd, ruim op tijd voor het festival waar ik ze voor nodig had. Ook tevreden over de kwaliteit. Verzendkosten zouden wat minder mogen voor een pakje wat door de brievenbus kan.

Zeer snelle levering en uitstekende klantenservice!

De bestelling was een dag eerder in huis dan ik had verwacht. Door een foutje van mijn kant was de bestelling dubbel doorgevoerd. Klantenservice was zeer vriendelijk en behulpzaam en ik kon zonder problemen de 2e levering terugsturen. Daarnaast zelfs een item in de verkeerd bestelde maat nog omruilen. Al voordat de retourzending bij Coolsafety was, had ik de juiste maat al in huis ontvangen!

Is prima door snelle service

Hellas een aantal zaken in backorder. Misschien een idee om met de klant te communiceren wanneer dat soort zaken dan wel aan komen.....?

Besteld, vlot geleverd en prima kwaliteit !!

Besteld, vlot geleverd en prima kwaliteit !!

Goede service en eerlijke communicatie

Op 3 weken tijd plaatste ik 2 bestellingen bij coolsafety. Hoewel de eerste bestelling niet vlekkeloos verliep door een probleem waar coolsafety niets aan kon doen had ik na hun snelle reacties en geboden service het volste vertrouwen om enkele weken later hier terug een bestelling te plaatsen. Tijdens het betalen bij de eerste bestelling ging er iets mis op de website van de firma die de betalingen via bancontact regelt. Na enkele pogingen dan maar betaald via PayPal zonder enige problemen. Door de eerdere onsuccesvolle pogingen is deze bestelling ergens over het hoofd gezien en bleef de status hiervan enkele dagen onveranderd. Na dit gezien te hebben contacteerde ik de mensen van coolsafety via WhatsApp en werd dit op een paar minuten tijd rechtgezet. Dit alles met zeer vriendelijke en open communicatie, geen uitvluchten of eindeloze teksten om niets mee te zeggen. Gewoon eerlijk en rechtuit. De manier waarop dit probleem werd opgelost, waar zij zelf niet verantwoordelijk voor waren, gaf me het volste vertrouwen in deze webshop. Een drietal weken wou ik een andere PBM aankopen en ik heb dan ook geen seconde getwijfeld over waar ik dit zou bestellen. De problemen bij de bancontact service waren ondertussen opgelost en de betaling verliep dan ook zoals het hoort. De volgende dag had ik mijn bestelling dus netjes thuis afgeleverd. Samenvatting van deze veel te lange tekst: correcte en eerlijke mensen die een prachtige service geven naar de klanten toe. Zeker een aanrader waar ik in de toekomst nog spullen zal bestellen! Met vriendelijke groeten, Mathias

Supersnelle correcte levering van mijn bestelling.

Verbazingwekkend snel en goed.

Very good

Very good customer service

En goed bedrijf voor de zakelijke klanten. Scherpe prijzen en snelle levering.

Goed en snel geleverd.

Alles snel en goed geleverd.

Supet

Alles liep super

Goede en snelle service, artikel doet wat het moet doen

Waar er in eerste instantie iets mis leek te gaan met de verzending is dit super netjes opgelost. Met deze band kan mijn zoon toch mee doen met alle wateractiviteiten op kamp deze week.

Goede service, keurig verpakt en snel geleverd.

Snel geleverd vlgs afspraak netjes verpakt, correcte communicatie!!!

Prima levering.

Volstrekt probleemloze bestelling, betaling en levering. Duidelijke website.

Super, goede service, goede prijs, goed product

Laatst hier 2 setjes musicsafe pro oordopjes besteld, vanwege de goede recensies, en de zeer scherpe prijs. De dag erna kreeg ik de bestelling al binnen. Helaas waren dit niet de setjes die ik besteld had. Na dit gemeld te hebben werd er contact met me opgenomen, en werden er 2 setjes nieuwe (wel de juiste) toegezegd. De dag erop ontving ik de de setjes goede oordoppen kosteloos thuis. Super opgelost, erg goede service. Ik ben ook zeer tevreden over de oordopjes, zitten fijn, goed filters, en een fijn etuitje om alles in op te bergen! Echt een aanrader! (Zowel de dopjes als het bedrijf) Nogmaals bedankt voor de goede service!

Goede service. Op tijd geleverd.

Perfecte service.

Jullie hebben een overzichtelijke site en een snelle levering. Top!!

Se producten die ik heb bested voldoen aan onze eisen.

Bijzonder vriendelijk en snel geholpen

Goedemiddag, ik werd telefonisch alleraardigst geholpen door Demi Huyts van Coolsafety betreffende het omruilen naar een grotere maat van een door mij besteld 3M 6000 halfgelaatsmasker. Binnen twee minuten was dit tot mijn volle tevredenheid opgelost. Super Super Super

Fijne service

Nadat ik de verkeerde maat schoenen besteld had werd dit super snel gecorrigeerd door Henrico van de support.

Prima.

Exact gekregen wat ik heb besteld. Fijne coole webshop. Heel veel keus. Uitgebreid pakket aan safetyproducten. Keurig op tijd geleverd. Dus toppie.

ruime keuze en snelle levering. TOP!!!!!

ruime keuze en snelle levering. TOP!!!!!

Top oordopjes en bijzonder goede service

Ik bestel hier al een aantal jaar mijn oordopjes en ben zeer tevreden over de kwaliteit. Prettig ook dat ze goed betaalbaar zijn. Daarnaast is de service ook prima. Zo heeft Dennis van de verkoopafdeling me ook heel vriendelijk geholpen om tot de juiste keuze voor oordopjes die mij passen te komen. Kortom... Een aanrader dus!

Pluspunten

assortiment

website functioneert niet helemaal goed, verzending is wat traag

Pluspunten

Omruilen van artikelen zonder problemen. Snel en heel netjes opgelost !! Dank daarvoor !

Pluspunten

verschillende maten in verschillende zakjes verpakken

Over CoolSafety