Pluspunten

Zeer snel Ook netjes alles via de mail

Verzending Meer dan 4 dagen op moeten wachten via GLS De bestelling en communicatie is erg goed Maar om nu weer een bestelling te plaatsen en te weten dat het weer met GLS word verstuurd houd me tegen. Wellicht in de toekomst

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel fijn geholpen. De meneer dacht goed mee en had zélfs oprecht begrip voor de kleurkeuze van mijn twijfelkont van 7;)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Adverteer inclusief BTW, prettiger voor particulieren, bedrijven weten wel wat ze moeten doen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldige Service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle correcte levering en je krijgt wat je besteld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke website en niet duur

Bij de Gasfilters extra bij vermelden voor welke stoffen ze beschermen ipv allen de codes

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede en snelle verzending.ruim assortiment en scherpe prijzen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

gemakkelijke site en goede prijs / kwaliteit verhouding snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

afspraak is afspraak en gaat er wat fout wordt het opgelost. zo blijft de klantkoning

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitgebreid en duidelijk advies gekregen over hoe ons gehoor werkt, de anatomische vorm van onze gehoorgang en welke oordoppen voor mij geschikt zijn. Ik had al allerlei verschillende doppen uit de reguliere winkels geprobeerd maar de one-size-fits-all dopjes doen het voor mij niet. Had ik de uitleg van Henrico niet gekregen, dan had ik mij erbij neergelegd dat mijn man en ik nooit meer op dezelfde kamer zouden slapen. Er is nog hoop! :-) Ik heb z'n advies ook naar al mijn collega's doorgestuurd. Ik ben er 100% van overtuigd dat de meesten niet weten dat er zoveel verschillende groottes en breedtes bestaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Perfecte service (doorheen de jaren al / vanaf dag 1 al); correct, vriendelijk en met excellente kennis van alle (!!) producten. Sterk in communicatie; doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen. Denken actief mee naar oplossing. Twijfelen ook niet om nee, helaas en / of goedkoper product voor te stellen. Correcte prijzen en last but not least; service met een gemeende glimlach :).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hele goede communicatie met Henrico. Bedrijf deed alle moeite om mij kosteloos te helpen om mijn Peltor oorkappen te repareren!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede informatie over het te bestellen product, goed aangekomen met prima verpakking. Dus alles bij elkaar goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service, snel geleverd, goed verpakt

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

ikzelf zou mij er eerst van overtuigen of de klant al zijn pakket/goederen heeft ontvangen vo’o’rdat hij een enquête voor zijn kiezen krijgt. tot op heden nog geen goederen gezien!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

mooie website en goede prijzen Duidelijk email verkeer

Niks meer laten brengen door GLS Pakket is bezorgd, maar toen ik thuiskwam lag mijn pakketje naast de voordeur. Er was niet aangebeld, kan ik zien op mijn telefoon en ook op de beveilingscamera. Ook geen bericht in de postbus gehad. Schandalig want het was een duur pakketje van € 130,-. Dit is dus absoluut niet de bedoeling en stel dat het door iemand was meegenomen, wat dan?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima geregeld. Snelle levering. Factuur bijgesloten of per mail.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Correcte levering en uitvoering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke taal bij de informatie. viel nog niet mee om de juiste veiligheids-zonnebril te vinden, bij Coolsafety is dit goed gelukt. Ze bevallen ook prima, precies wat ik wilde. Dunne poten zodat ze makkelijk bij de helm in kunnen en flexibel zodat de bril ook op je pet blijft zitten als je bukt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ze lossen hun problemen snel op.

Zorg dat je je oude adres kunt verwijderen l.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en afhandeling

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

super snelle levering en top handschoenen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over CoolSafety

Filter op Taal