Super top

Snelle reactie via de chat. Duidelijke met oplossingen super.

Great service with fast delivery

Excellent advise and service. Delivery a

Prima geholpen en bestellingen snel thuis bezorgd

Voordelig ,snelle levertijd en goede service

Ik had shirts besteld in de verkeerde maat en wilde deze omruilen voor de goede maat. Dit gebeurde vlot en duidelijk. Uitstekende service

Kwaliteit voor goede prijs met snelle levering. Soms als het te mooi is om waar te zijn is het toch

Had snel mijn bestelling bij elkaar, betaald en de volgende dag geleverd. Erg blij mee

Nadat er iets mis is gegaan alles zeer netjes en snel op gelost

Gunstig geprijsd!!

Goede kwaliteitsartikelen tegen mooie prijzen!

Fantastisch!!!

Hetgeen ik had besteld was niet voorradig. Mocht een duurder product kiezen zonder voorwaarde dan alleen deze review invullen. En..... Supersnel geleverd.

Prima service, vlotte verzending, mooie producten

Mooie Craft thermo's. Goede pasvorm en uitstekende kwaliteit.

Bijzondere service!

Waar ik bij andere bedrijven verdrink in de hoeveelheid informatie en door de bomen het bos niet meer zie, word ik hier opgevangen door service gerichte medewerkster met uitstekende aandacht en hulp bij keuze. Zelfs laat op de avond!

Snelle levering en goede service!

Veiligheidsmaterialen die nu bij een bouwmarkt (bijna) niet meer te verkrijgen zijn worden snel en zonder problemen geleverd. Ook de afhandeling van een retour ging vlot.

Goed assortiment

Er is veel verkrijgbaar. Goede info en instructie filmpjes. Retour is snel geregeld en nieuwe werd gelijk op gestuurd. Lijkt me prima!!

Eerlijk en betrouwbaar Super tevreden

Vorige week had ik met het bestellen over het hoofd gezien dat er op producten een lange levertijd zat. Gewoon gelijk een vervangend product gekregen super opgelost. Als je een vraag hebt over de werkzaamheden die je uitvoert wordt je altijd keurig te woord gestaan. Uit advies nieuwe handschoenen op de proef we zijn benieuwd.

Buitengewoon goed en dus een uniek bedrijf

Ik heb een paar weken geleden een bestelling gedaan voor veiligheid laarzen. Helaas pasten ze net niet en was mijn maat niet te verkrijgen bij de leverancier. Coolsafety kwam niet alleen met een oplossing ze vroegen niet eens om het behoorlijke prijsverschil nog even over te maken. Dan ga je toch echt voor je klanten. Ik heb ook nog handschoenen gekocht, ze adviseren de beste en niet de duurste dat is toch echt uniek. Het is dan ook niet meer dan logisch dat wij onze spullen voortaan bij Coolsafety.nl halen Bedankt voor de Service met de hoofdletter S.

Snelle levering en in een keer goed

Zeer tevreden oven de snelheid van de levering. Artikelen waren allemaal aanwezig. Nou denk ik alleen dat de minimale bestel waarde een beetje uit de tijd is. 50 euro is wel een beetje veel

Bestellen gaat makkelijk en snel en de levering verliep goed!

Bestellen gaat makkelijk en snel en de levering verliep goed! Ook snelle en correcte reactie van de klantenservice. Tip voor de website: ik mis een snelle zoekfunctionaliteit op maat.

Prima en erg nette afhandeling

Ik had een retour maar dit was een uitlopend artikel. toch de kosten retour gekregen en het product mogen houden

Snelle service !

Handschoenen besteld bij Marlies. Altijd correct geholpen, juiste prijs en daarbij ook nog een snelle service !

Uitstekende klantenservice

De klantenservice reageert uiterst snel en adequaat op vragen en problemen en helpt actief meezoeken naar oplossingen.

Zeer goed geholpen

Mijn ervaring wil ik graag met u delen Ik ben zeer goed geholpen door uw medewerker Marlies Werner inzake mijn bestelling van vinyl handschoenen; meedenkend; voorstel tav mogelijkheden kwaliteit/prijs verhouding; correct. Er wordt naar je geluisterd....Enfin ik heb dit als zeer prettig ervaren. Nlogmaals bedankt Marlies. Groetjes van een tevreden klant Donna namens Huidtherapie Limburg

Snelle vriendelijke service

Ben zeer tevreden over de snelle levering en het gemak om te bestellen. Goede prijs/kwaliteit ook.

Zeer goede service en klantvriendelijk maatwerk tegen scherpe prijzen!

Had specifieke wensen voor bepaalde handschoenen en alternatieven voor de Grippaz die niet leverbaar zijn en nog wel ff zo zal blijven door Corona. En prima geholpen met zelfs wat korting op het duurdere alternatief. Daarna ook snel geleverd en zeer tevreden met de prima producten. Alleen gaat de mail wisseling wat langzamer, door paar dagen reactie tijd a/d kant van CoolSafety. Maar dat maakt niet uit, want ik had nog geen haast en bellen had ook nog gekund. Maar daarom net geen 10. Wel een dikke 9.

Slecht

Nooit geen bericht van verzending mogen ontvangen daardoor lag mijn bestelling 2 dagen zonder dat ik dit wist op een afhaalpunt ergens bij mij in de buurt. Door zelf te mailen en te bellen heb ik mijn bestelde materialen uiteindelijk gevonden en opgehaald. Ik vind dit een zeer slechte manier van zaken doen en daarom breng hier dan negatieve beoordeling uit.