Had makkelijk per briefpost verstuurd kunnen worden.

Ik had de HyperKewl koeling kruin blauw besteld. De site gaf aan dat als een artikel klein genoeg was het per briefpost verstuurd zou worden. Het artikel is zo klein als een zakdoek en had makkelijk voor € 1 verstuurd kunnen worden per post. maar helaas kwam het in een doos waar er wel 100 in zouden passen en € 4,95 voor betaald moest worden en ik het niet op tijd geleverd heb gekregen. Erg jammer.

Very good

Very good customer service

En goed bedrijf voor de zakelijke klanten. Scherpe prijzen en snelle levering.

Goed en snel geleverd.

Alles snel en goed geleverd.

Supet

Alles liep super

Goede en snelle service, artikel doet wat het moet doen

Waar er in eerste instantie iets mis leek te gaan met de verzending is dit super netjes opgelost. Met deze band kan mijn zoon toch mee doen met alle wateractiviteiten op kamp deze week.

Goede service, keurig verpakt en snel geleverd.

Snel geleverd vlgs afspraak netjes verpakt, correcte communicatie!!!

Prima levering.

Volstrekt probleemloze bestelling, betaling en levering. Duidelijke website.

Super, goede service, goede prijs, goed product

Laatst hier 2 setjes musicsafe pro oordopjes besteld, vanwege de goede recensies, en de zeer scherpe prijs. De dag erna kreeg ik de bestelling al binnen. Helaas waren dit niet de setjes die ik besteld had. Na dit gemeld te hebben werd er contact met me opgenomen, en werden er 2 setjes nieuwe (wel de juiste) toegezegd. De dag erop ontving ik de de setjes goede oordoppen kosteloos thuis. Super opgelost, erg goede service. Ik ben ook zeer tevreden over de oordopjes, zitten fijn, goed filters, en een fijn etuitje om alles in op te bergen! Echt een aanrader! (Zowel de dopjes als het bedrijf) Nogmaals bedankt voor de goede service!

Goede service. Op tijd geleverd.

Perfecte service.

Jullie hebben een overzichtelijke site en een snelle levering. Top!!

Se producten die ik heb bested voldoen aan onze eisen.

Bijzonder vriendelijk en snel geholpen

Goedemiddag, ik werd telefonisch alleraardigst geholpen door Demi Huyts van Coolsafety betreffende het omruilen naar een grotere maat van een door mij besteld 3M 6000 halfgelaatsmasker. Binnen twee minuten was dit tot mijn volle tevredenheid opgelost. Super Super Super

Fijne service

Nadat ik de verkeerde maat schoenen besteld had werd dit super snel gecorrigeerd door Henrico van de support.

Prima.

Exact gekregen wat ik heb besteld. Fijne coole webshop. Heel veel keus. Uitgebreid pakket aan safetyproducten. Keurig op tijd geleverd. Dus toppie.

ruime keuze en snelle levering. TOP!!!!!

ruime keuze en snelle levering. TOP!!!!!

Top oordopjes en bijzonder goede service

Ik bestel hier al een aantal jaar mijn oordopjes en ben zeer tevreden over de kwaliteit. Prettig ook dat ze goed betaalbaar zijn. Daarnaast is de service ook prima. Zo heeft Dennis van de verkoopafdeling me ook heel vriendelijk geholpen om tot de juiste keuze voor oordopjes die mij passen te komen. Kortom... Een aanrader dus!

Pluspunten

assortiment

website functioneert niet helemaal goed, verzending is wat traag

Pluspunten

Omruilen van artikelen zonder problemen. Snel en heel netjes opgelost !! Dank daarvoor !

Pluspunten

verschillende maten in verschillende zakjes verpakken

Pluspunten

Goeie levering, advies, persoonlijk, alle rambam zit op en naast en boven dit bedrijf. Alleen pluspunten

Pluspunten

Snelle levering. Goede product informatie. Het product voldoet aan de verwachting.

Pluspunten

Alles goed ontvangen bedankt

NM Steigerbouw

Pluspunten

Duidelijke website; wat je zoekt kan je snel vinden. Communicatie is prima, evenals de snelle levering!

Ik zou niet kunnen bedenken wat dit bedrijf nog zou kunnen verbeteren.

Pluspunten

duidelijke site je kunt goed een keuze maken.

klein pakketje, weinig waarde, werd aangeboden, we waren er niet, mag van mij voor de deur gezet worden. Volgende dag prima bezorgd hoor.