Alles prima

Heel snelle verzending. Ook goede mondmaskers voor een redelijke prijs, wat momenteel geen evidentie is.

Super kwaliteit voor een mooie prijs

Ik heb 2 koptelefoons besteld voor mijn dochters zodat zij tijdens onze keukenverbouwing niet gestoord werden en gewoon hun huiswerk konden maken. Ik had de koptelefoons de volgende dag al in huis, ze sluiten goed af en dankzij de tijgerprint bedrukking staan ze nog leuk ook!

Duidelijk uitleg en gekregen wat ik verwacht had

Weinig ervaring met het zoeken naar een stofmasker, de uitleg over de verschillende soorten en ook het samenstellen was makkelijk. De eenmaal geleverde spullen waren volledig zoals ik voor ogen had. Het masker draagt makkelijk en past prima. Ook de filters zorgen voor weinig ademweerstand. Had ik jaren eerder moeten doen. De wegwerp maskertjes hoef ik niet meer als ik ga klussen. En wat ook heel fijn is... mijn bril beslaat niet meer, omdat de filters aan de zijkant zitten. Perfect!!

Super snelle levering en zeer simpatiek

Ik had vorige week 1 helm besteld. Ik kreeg de melding er wat vertraging was. Nouja oké, dat is mogelijk. De volgende dag al binnen. Ik denk weinig vertraging. Nu kreeg ik vandaag ineens nog een pakket binnen. Dezelfde helm nogmaals binnen. Ik denk even netjes bellen. En deze helm mag ik nog kosteloos houden ook. Enorm bedankt! Een foutje moet kunnen en ik denk ik stuur hem netjes terug. Maar dit was echt een verrassing voor mij. Nogmaals bedankt.

goede en snelle levering

bij deze bestelling is er iets mis gegaan ( kan altijd gebeuren ) na een telefoontje is dit opgelost en de dag erna alsnog geleverd. Heel goed.

Bestelling kan pas in september geleverd worden maar snel geholpen voor een alternatief. Top

Kwaliteit, service gericht en vooral eerlijk!

Top service , goede producten!

Fijne webwinkel

Fijne webwinkel waar ik geregeld mijn spullen bestel . Ik ben zeer tevreden en koop ook in de toekomst zeker weer bij hen....

Super service, flexibel en klantvriendelijk

Voor mijn leerlingen wilde ik oordoppen met spoed bestellen omdat zij hun VCA-diploma hebben behaald. Na een telefoontje met Kelly was alles perfect geregeld en ook nog eens voor een prima prijs. Thanks, Peter Heerlen

Zeer slecht

Half maart heb ik telefonisch geïnformeerd of ik als ZZP'er werkzaam in de gezondheidszorg mondmaskers kon bestellen bij CoolSafety. Dat was zeker mogelijk, de leverdatum duurde wat langer ongeveer 1 maand. Dus had ik diverse verschillende soorten mondmaskers besteld, omdat van elke type mondmaskers de levertijd verschillend was. De mondmaskers die in Nederland werden gemaakt, worden gegarandeerd binnen 1 maand geleverd. Eind april was er nog niets geleverd en heb ik telefonisch contact gehad, het zou begin mei worden. 2e Week van mei nogmaals gebeld. Er was een levering binnen gekomen en die stond klaar om naar mij te worden verzonden, voor eind van die week. Na 2 weken nog niets ontvangen, dus weer gebeld met Coolsafety. Er was iets niet goed gegaan, maar ik zou begin van de volgende week de levering ontvangen. Je begrijpt al, weer niets ontvangen. Daarop weer telefonisch contact gezocht en toen kreeg ik te horen, dat er alleen werd geleverd aan essentiële beroepen die op de lijst van hun stond. Daarop heb ik aangegeven dat zij in april hadden verteld dat ze wel zouden leveren aan mij en dat tijdens de telefonische contacten later, zij mij daarover niets hadden gezegd. Heel vreemd als je diverse keren contact hebt gehad en telkens wordt je wat toe gezegd en het blijkt achteraf niet te kloppen. Ik heb aangegeven dat je op hun site alles nog kunt bestellen, terwijl zij het niet kunnen leveren aan niet essentiële bedrijven. Daarop reageerde de medewerkster van CoolSafety niet. Zo ga je niet met klanten om en ze aan een "lijntje" houden terwijl ze al weten dat je niet geleverd krijgt. Heel slecht van CoolSafety. Liam

Uitstekend geholpen, heldere uitleg

Ik ben uitstekend geholpen. Met betrekking tot mijn beroep heb ik goed en gespecificeerd advies gekregen. Een heldere uitleg en zeer klantvriendelijk.

Perfecte service !

Door eigen toedoen is de bezorging verkeerd gegaan. Dit is keurig netjes en zonder problemen opgelost. Mijn bestelling is kosteloos opnieuw verstuurd. Echt super !!

Prima afhandeling

Ik zat redelijk omhoog met mijn spullen en niet alles op voorraad. Met 1 chat was alles geregeld inclusief alternatief welke beter bevalt dan wat ik gewend was. Zo kan het ook!

Snelle service, ook tijdens coronacrisis.

Gelijk producten die we nodig hebben in coronaire voor het bedrijf beschikbaar. Zoals desinfectiegel aanbieding. Snelle betrouwbare levering is nu unieker en wordt hier nog steeds gedaan.

Fantastische ervaring nadat er wat miste!

Bij mijn filterset van Moldex zijn door de corona crisis geen P2/P3 filters meegeleverd. Een belletje met CoolSafety en het is opgelost. Een losse filterset wordt meteen opgestuurd door zeer geduldige en vriendelijke medewerkers!

Superb levering!

Fijn! Overstijgen van verwachtingen: ik kreeg na mijn bestelling een of andere Corona mail dat m’n bestelde producten misschien later zouden zijn. Wist ik, maar om dan direct de volgende dag alles te ontvangen is gewoon top!!

Zeer slechte ervaring, wel betaald, nooit ontvangen

Bestelling geplaatst op 20-3-2020, met alles op voorraad. Email ontvangen v/d bestelling en daarna helemaal niets meer. Gebeld en men kon bestelling niet vinden en of ik email met bestelling kon sturen. Ook nu weer niets en ook na enige ander emails geen gehoor. probleem bij PayPal gemeld.

Beste Jo, waarom deze enorm negatieve recensie? Dit doet wat ons betreft geen enkele recht aan de vele contactmomenten die wij met jullie hebben gezocht om dit recht te zetten cq uit te leggen. Goed, wij hebben op 1 e-mail van u niet gereageerd, maar dat hebben zowel onze klantenservice als directeur zelf per mail uitgelegd: dit is een menselijke fout geweest maar geen onwil. Telefonisch zijn jullie ook onbereikbaar. Daarnaast waren 4 van de 5 producten in je bestelling niet op voorraad, veel duidelijker kunnen we het niet vermelden op de webshop. Hier hebben we u ook direct, automatisch, van op de hoogte gesteld. Dit leggen wij echt allemaal vast in onze systemen. Voor ons is de ultieme klantenservice dat wij iets goed willen oplossen als iets onverhoopt fout is gegaan. Onze collega's worden in deze periode overspoeld met mails, bestellingen en telefoontjes en werken zich een slag in de rondte om zorginstellingen te helpen met goede spullen. Zo snel mogelijk en adequaat. We gaan dus ook geen verder geen tijd en moeite meer in uw bestelling steken zodat wij anderen beter kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Joost

Prima service na zelf contact te hebben opgenomen over de nog niet geleverde bestelling.

Topservice

Onlangs voor mijn zoon oorkappen besteld en ontvangen, nu liet helaas na korte tijd het zachte beschermlaagje wat aan de bovenkant zit, los. Gemaild, aangegeven dat ik helaas geen bestelgegevens meer had. Dit was geen probleem, met mijn persoonlijke gegevens kon de order worden ingezien en er werd me direct een nieuwe peltor toegestuurd. Superfijn!

goede en vriendelijke service, zelfs in coronatijd!

Ivm asbest verwijderen stofmaskers gekocht hier. Zelfs in deze coronatijd hebben ze nog voorraad waardoor mijn project geen vertraging op liep! Super goede klantenservice, en mee denkende organisatie.

Overzichtelijke site! Beste prijs! Snelle levering! Perfect verpakt zonder te veel verpakking!

Topper in levering en afhandeling

Bedrijfsmatig al wel bekend met jullie goede service en breed assortiment aan beschermmiddelen. Voor thuis oorkap kid besteld, levering zeer vlot ondanks deze “vreemde” tijden. Zeer tevreden over bestelgemak en afhandeling!

Redder in nood!

Het bedrijf ken ik al van een eerdere aankoop. Nu met de corona hadden wij op het werk behoefte aan beschermingsmiddelen. Er zijn in Nederland geen beschemingsmiddelen meer te vinden en dat maakt het werken spannender!!! Toch maar een mail gestuurd... En dankzij coolsafety hebben wij nu mondkapjes en kunnen wij ons nu ook gaan beschermen!!! Onwijs bedankt voor jullie gift!!! Wij zijn enorm blij met jullie!!!

Meedenkend!!!

Meedenkend in oplossingen! Super fijn!

Klantgericht en snel

- Ik heb bij Cool Safety (CS) een halfgelaatsmasker besteld. De beschikbaarheid van dit soort maskers was laag. Na gepuzzel van de behulpvaardige mederwerker kon CS mij een masker leveren. - Snel dit masker ontvangen. Helaas bleken de filterbussen niet te passen op het masker. Met CS gebeld. Probleem werd serieus genomen. Snel met e-mail en whapsapp info uitgewisseld. CS erkende probleem en heeft vervolgens na opnieuw gepuzzel een alternatief masker geleverd. - Ook weer snel ontvangen. Filterbussen nu prima. - Klantgericht en snel. Kan het bedrijf aanraden. - Geen 5 sterren daar ik allereerst foute filterbussen kreeg.