Uitstekende service. Goed telefonisch bereikbaar. Een nabestelling en retour werd vlot afgehandeld. Heldere website met kwaliteits producten voor een goede prijs.

Snelle levering, en goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Snelle levering, en goeie prijs/kwaliteit verhouding. Ook prettige en duidelijke product omschrijving

prima spullen en prijzen, trage levering

"Bestellingen geplaatst vóór 20:00, worden dezelfde dag verzonden." staat op de site. Ik stuur op maandag om 19:30 een bestelling door, maar die werd niet op maandag verzonden. Jammer, maar geen ramp. Maar vervolgens wordt hij ook niet op dinsdag, en zelfs niet op woensdag verzonden. Na vragen via de mail, krijg je als excuus de drukte. Pakket werd pas op donderdag verzonden. Als je het niet waar kunt maken, moet je er niet mee adverteren vind ik.

Goed product slechte bezorgd

Bij bezorger aangegeven dat het zonder contact onder de carport gelegd kan worden. Twee keer bericht gehad. Nu moet ik het nog ergens ophalen. Vorige zending ging beter. De volgende hoop ik ook

Update 01-06 Beste Ewoud, We hebben inmiddels meerder malen geprobeerd contact met je op te nemen, maar helaas zonder resultaat Ook hebben we je een oplossing geboden. We willen het uiteraard nog altijd graag met je oplossen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om dan alsnog gehoor te geven aan onze mails. ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Beste Ewoud, Bedankt voor het achterlaten van de review. Ik heb je reeds een mail verstuurd. We zouden het graag met je oplossen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om te reageren op onze mail. Alvast bedankt!

Gewoon prima

Goede producten, snelle levering

Niks mis mee

Keurig bedrijf met goede aanbiedingen. We bestellen niet vaak, maar hier vinden we af en toe net wat we nodig hebben (particulier).

Geen stof tot nadenken

Als goed opgevoede Nederlander zoek ik vanzelfsprekend dagelijks naar een of ander onderwerp om tot in den treure over te klagen. Helaas; prima weertje en ook het eten was vandaag best te hachelen….. Wat te doen dan? Dan rest een mens niet anders dan kritisch, zéér kritisch aangekomen goederen én de leveranciers te beschouwen. Maar ach, wat een tegenvaller weer: Stofmasker en filters werden bliksemsnel bezorgd, de prijs was OK, pasvorm perfect en het ding belemmerd de vrije ademhaling absoluut niet. Ik heb inmiddels een trap geschuurd in een benauwend krappe ruimte. Ik zag op zeker moment geen hand voor ogen meer, maar in mijn longen? Geen stof tot nadenken !

Heel klantvriendelijk en snel opgelost

Mijn te kleine handschoenen proberen te ruilen voorheen grotere maat! De grotere maat wordt mij toegestuurd en de kleinere mag ik houden! Dit is super klantvriendelijk!!!!

SHOWA 660S daar gekocht, te klein, gratis grotere maat gekregen.

Showa 660s in M gekocht (x2), te klein, heb gratis xxl gekregen (x2) (Voor duiken) Helaas zijn deze bij de fingers te lang, maar dat is niet hun schuld. Prima customer service, dus.

Super winkel !!!

Topkwaliteit producten, goedkoop en snelle levering. Superrrr winkel. !!! Zeer aanbevolen!!!

Snelle levering, zeer tevreden met het product

De website is duidelijk, het juiste product vinden eenvoudig. Door een verkeerde maatkeuze een retour aanvraag gedaan en deze is ook zeer snel en accuraat uitgevoerd.

Top levering en Top service

Meerdere bestellingen gedaan en snel en goed ontvangen volgens afspraak. Ook een hele goede customer service. Kom zeker terug.

fijne winkel

fijne winkel met een prima klantenservice, het enige minpuntje vond ik dat ik niet alles kon vinden wat ik zocht. Ik moet wel zeggen dat ik iets specifieks zocht van een bepaald merk, ik begrijp dat ze niet elk merk in het assortiment kunnen hebben.

Prima produkten voor een redelijke prijs.

Ik heb nu al een paar keer hier artikele gekocht, en ben zeer tevreden over de bestelling, de communicatie, de aflevering en... de prijs.

Goede prijs, snelle verzending

Snel binnen. Prima deal!

De 5-sterrenscore spreekt voor zich!

De 5-sterrenscore spreekt voor zich!

Deskundig advies van iemand die weet waarover hij praat.

Deskundig advies van iemand die weet waarover hij praat. Nadat ik had uitgelegd in wat voor omstandigheden ik het onveilige werk moest doen, kreeg ik ter zake zeer deskundig advies. Ook werd ik gewezen op veiligheidsaspecten waar ik niet eens aan gedacht had. Vervolgens nog eens een heel goede en vriendelijke service. Een zeer dikke voldoende.

Zeer tevreden over de prijs en snelle levering

Bij Coolsafety krijg je de beste kwaliteit en goedkoper dan elders. Ook de service is uitstekend.

Uitstekende service.

Ik had een verkeerd type besteld en kon zonder problemen het ruilen voor het juiste type.

Nette communicatie, snelle oplossing.

Ik had zelf per ongeluk het verkeerde artikel besteld. Na aanvraag van retour en ruilen werd dit supersnel geregeld en had ik al snel alsnog het juiste artikel in huis. Communicatie is snel, duidelijk en vriendelijk.

goed bedrijf

Er was makkelijk te zoeken en bestellen op hun site en ook snel geleverd en alles met de juiste informatie

helemaal in orde

product werd correct en vlot geleverd

Supergoede service

Ik wilde een paar handschoenen ruilen voor een andere maat en dat kon zonder kosten en op heel korte termijn. Goed geregeld!

Betrouwbaar in producten en levering

De site is zeer toegankelijk, persoonlijk was het geen enkel probleem te vinden waarnaar ik zocht en de beschrijvingen van de keuzemogelijkheden gaven voldoende houvast om een voor mij passende keuze te maken. De prijs was ook nog prima dus de bestelling snel geplaatst. De levering was snel en overzichtelijk, ik kreeg precies wat werd aangekondigd en ook nog volgens voorspelde tijd. Kortom , deze leverancier kan ik zeker aanbevelen op basis van persoonlijke ervaring.

Hamersveldseweg 65 3833 GL Leusden

+31 - (0)33-3030888