Één keer en niet weer

Gezien op de site stond voor bepaalde tijd, morgen in huis met een * heb ik daarvoor bewust deze site gekozen. Het *houde in mits op voorraad en de bestelde producten waren op voorraad. Na mij eerst op de nieuwsbrief aangemeld te hebben zou er een kortingcodes toegestuurd worden.. Deze heb ik niet gekregen. Via een omweg heb ik ergens een code gevonden om als nog de korting te krijgen en de bestelling te plaatsen gezien ik de bestelde producten nodig had. Na de betaling kreeg ik alleen een betaling bevestiging en daar bleef het bij, geen bevestiging van order niks. 2 dagen erna maar eens contact opgenomen en bleek dat de order ergens was blijven hangen,kan gebeuren natuurlijk dus ik zei, dan zit er vast wel een kleine compensatie bij.. ik kreeg een excuses en werd mij mede gedeelt dat het die dag weg ging en ik de volgende dag de bestelling in huis zou hebben. Volgende dag, geen bestelling maar na 2 dagen erna is het dan eindelijk binnen maar geen compensatie of dergelijke en ik weet al is het niet verplicht was het toch mooi geweest. Ondertussen ergens anders ook een order besteld en volgende dag in huis gezien ik de bestelling nodig had. Al met al kan het gebeuren maar dit was voor mij één keer en niet weer.

Beste Laura, Wat ontzettend vervelend dat je ervaring met ons niet is verlopen zoals je hoopte. Daar wil ik graag iets aan doen. Daarom heb ik je gemaild maar tot op heden jammer genoeg nog geen reactie ontvangen. Ik hoop alsnog om met je in contact te komen en de kans te krijgen om je CoolSafety-ervaring naar een hoger niveau te tillen. Zou je ons willen bellen op 033-3030888 of mailen op info@coolsafety.nl? Ik hoop snel iets van je te horen! zodat we het kunnen oplossen.

Goed en snel geholpen, top!

Bestellen ging makkelijk en levering en contact was snel

Goed product, snel geleverd, de goedkoopste.

Ik ben weinig tijd kwijt om de juiste producten voor ons bedrijf te bestellen.

Een grote bestelling gedaan, deze kwam helaas wel in verschillende leveringen geleverd met verschillende levertijden. Desalniettemin een goede service en bereikbaarheid, en de spullen in topkwaliteit.

Top winkel webshop!

Top kwaliteit filters 3M

Goedkoop winkelen en snelle levering!

Al vaak gekocht via internet, maar bij Coolsafety klopt na de levering altijd de bestelling!

correcte en snelle levering

Heb inmiddels 2 bestellingen gedaan. Verwacht binnen enkele dagen een nieuwe bestelling te zullen doen.

uitstekende service

eenvoudig bestel en snel geleverd. Het was een herhaal bestelling kon eenvoudig de oude gegevens weer opzoeken. Scheelt toch een hoop tijd en tijd is geld.

Snelle support!

Na een telefonisch contact gehad te hebben met de vraag waar mijn producten bleven (1 dag te laat) bleek dat er geacht werd op een product dat die dag op voorraad zou komen. Ondanks het voorstel dat ik alvast mijn halfgelaat maskers en een filter set morgen kon ontvangen, heb ik alsnog alles de volgende dag binnen gekregen. Heel vriendelijk te woord gestaan en zeer snel geholpen met alternatieve oplossingen. Top service!

Vandaag besteld, morgen in huis.

Wij kopen hier onze werkhandschoenen voor de stukadoors. Dit was onze derde bestelling, vandaag besteld is morgen in huis.

Goed snel en betaalbaar

Prima service, als er al iets misgaat wordt het snel en goed opgelost

Prima winkel, bij eerdere bestellingen is er wel eens iets misgegaan, maar dat is toen heel goed opgelost

Cool safety is top. Echter bezorging die ze uit besteden is slecht.

vlot verlopen

gemakkelijk om te bestellen, vlug aan huis, alles top

Niks dan lof. Goede website. Duidelijk en eenvoudig. Hele goede afhandeling en snelle levering. Gewoon geweldig.

Top producten met een razendsnelle levering

Producten zijn van zeer goede kwaliteit en de levering is snel en goed. Kortom gewoon goed

Vlotte levering, degelijk materiaal.

De bestelde oorkappen zijn vlot geleverd, netjes ingepakt en van uitstekende kwaliteit.

super shop

Goed product, snelle verzending, goed verpakt.

Bestelling verliep snel rn ik werd op de hoogte van de bestelling. Erg fijn

Goede en duidelijke informatie

Ik vond een goed geprijsd uitgebreid assortiment met veel informatie over welke producten goed waren voor welk werk,

Goede kwaliteit producten

Zeer goede kwaliteit producten en zeer vlugge levering👍👍

Goede service, snelle levering, prima producten!

Kanjers zijn ‘t

Wederom prima geholpen en in deze drukke tijd snelle levering!

Snelle levering en goede website

Prima bedrijf fijne website snelle levering