Remboursement

Erreur de commande remboursée. Très bonne réactivité.

Enige wat jammer is dat ik dag later na mijn bestelling een mail kreeg met een kortingscode van 10% op mijn volgende bestelling.Ik had mijn bestelling terug kunnen sturen om vervolgens weer dezelfde bestelling te doen maar dan met 10% korting.Ik heb het niet gedaan omdat ik het ergens ook niet netjes vond van mijzelf om het op deze manier te doen maar vind het van Coolsafety ook niet okee!

geweldig

verkeerde maat handschoenen binnen gekregen werd direct gecorrigeerd en supersnel opgelost en zeer snel verzonden. super bedankt nogmaals ben zeer tevreden fijne feestdagen

Nooit problemen met bestellingen en prima service

Bestellen in de webshop is eenvoudig en waar nodig is het contact met de medewerk(st)ers prettig.

Alles te vinden en op voorraad

Alles wat nodig was om veilig een vervuild huis te gaan schoonmaken kunnen vinden bij CoolSafety. Je komt wel steeds op een website met een andere url, maar uiteindelijk bestel je alles in één keer bij CoolSafety. De belofte vandaag besteld de volgende dag in huis is alleen helaas niet gehaald: zal door het WK komen vermoed ik, maar daardoor te laat geleverd. Het huis zonder bescherming moeten schoonmaken en de spullen retour gestuurd.

super service

snel geleverd , toch de verkeerde maat besteld en de goede maat werd zeer snel na geleverd, top!!!

Snelle service en kwaliteit producten !

Een goede ervaring overgehouden aan de bestelling bij CoolSafety

Goede betrouwbare partij

Betrouwbaar en snelle levering.

Snel en transparant

Pakketje snel binnen. Op vragen wordt snel gereageerd per mail. Ook zijn de prijzen erg goed

Makkelijk bestellen, snel geleverd en handen goed beschermd

Het bestellen op de overzichtelijke website gaat heel makkelijk, de levering gaat snel en mijn handen zijn voorlopig weer goed beschermd voor een schappelijke prijs. Wat wil een mens nog meer.

Snelle levering, hoogwaardige producten

Al meermaals mondmaskers besteld, altijd nette levering. Ook mogelijk op PostNL punt

Vlotte en oepele afhandeling

Snelle levering en makkelijke retpur name

Zoals het hoort

Tot nu toe steeds tevreden geweest met kwaliteit, levering en communicatie. Ik hou van een kwalitatieve klantgerichte aanpak en dat heb ik bij CoolSafety tot heden al meermaals mogen ervaren. Laatst had ik een probleem met de juiste maat van werkkledij, dat werd probleemloos opgelost vanuit de klantendienst. Dikke aanrader !!

Zoals het hoort

Ik bestelde een koptelefoon voor mijn zoon. Deze kwam echter beschadigd binnen. Na één mailtje met foto's van het beschadigde product werd er meteen, zonder gedoe, een nieuwe opgestuurd! Goede en snelle service!

Snelle levering en goede service

De producten die ik had besteld werden de volgende dag al geleverd

Goede producten en service

Producten zijn goed en snelle levering. Bij laatste bestelling ging er wel iets mis maar na contact te hebben opgenomen was er snel een passende oplossing en is men goed bereikbaar en behulpzaam!

Top. Geweldige service

Het door mij bestelde shirt paste niet en daarom wilde ik het retourneren. Maar de retournamekosten wegen niet op tov de prijs van het artikel. Ik mag daarom het shirt houden. Top toch??!!!

Excellent service et produit

Ily a eu un problème de disponibilité du produit que j'avais commandé à l'origine mais pour compenser cela, on m'a envoyé un autre produit de mon choix sans frais supplémentaires. Excellent service et livraison rapide. Merci CoolSafety!

Hele snelle service en echt top boven top!

Oorkoppen besteld voor mijn dochter maar de levering duurde iets te lang voor mij. Omdat ik ze met spoed nodig had. Elders andere oorkoppen besteld. In eens had ik er 2. Maar omdat ik de andere al had gebruikt wilde ik deze retourneren. Mijn retour was binnen 1 uur al behandeld. Omdat de kosten van retourneren te hoog wegen in verhouding met het product mocht ik het gewoon houden en kreeg ik ook nog eens mijn geld terug. Ik vind dit dus echt top service. Ze zijn snel, vriendelijk en denken echt met je mee.

Goede informatie en snel geholpen. De levering was in 2 dagen zoals bij het product vermeld stond. Een fout van mijzelf werd hersteld door een gratis herlevering.

Snel en netjes verpakt. Duidelijk in communicatie.

Snel en netjes verpakt. Ook duidelijk in communicatie.