goede service

Ik had een bestelling geplaatst, maar veiligheidsbril bleek niet leverbaar. Ik werd gebeld met een voorstel voor prima alternatief incl. nog enkele accessoires zonder moeilijk te doen over de prijs. Fijne service!

xx

xx

Snel en transparant

Makkelijk te bestellen, transparante website, snelle verzending

Zo hoort on-line shoppen te gaan ...

... dus geen opmerkingen.

Klantgerichte en vriendelijke klantenservice

Halfgelaatsmasker besteld. Niet duidelijk hoe de juiste maat te bepalen. Vooraf telefonisch contact opgenomen. Uitleg ontvangen en er werd mij proactief verteld dat eventueel ruilen geen enkel probleem was.

perfecte afhandeling.

duidelijke web site, vriendelijk personeel en strak op tijd bezorgd

gewoon goed!

Prima service en produkt

Prima service en produkt

hakuna matate

Je bestelt,je krijgt het. Misschien niet zo snel als Bol.com,maar bijna. Gewoon goed.

Geweldige en snelle service!!

De oorkappen die ik had voor mijn zoon waren snel kapot door een defect. Gemaild hierover en dezelfde dag zijn er nieuwe opgestuurd. Helaas hierbij hetzelfde probleem. Wederom een mail gestuurd. Hierop snel een reactie gekregen, dat ze vaker klachten hadden van dit merk en contact hebben met de fabrikant. Mijn zoon mocht andere uitzoeken. Deze waren iets duurder. Geen probleem, ze werden kostenloos zonder bijbetaling verzonden. Top service!!

Geweldig snelle levering

De bsestelling is snel en netjes afgehandeld. Zeer tevreden hoe alles varpakt was en in goede orde is aangekomen.

Goed materiaal

Ruime keuze van goed materiaal voor een scherpe prijs. Vlotte levering.

Snel geleverd conform de beschrijvingen op de website. Snel antwoord op een e-mail. Goed advies. Dus: prima bedrijf. Een aanrader!

Mensen met verstand van zaken!!

Eventjes bellen advies ingewonnen en zo Door het proces heen geloodst! Snelle en vakkundige mensen die weten waar ze het over hebben!!

super

snelle levering en goede spullen

Vlot bestellen en vlotte levering

Overzichtelijke website - makkelijk te bestellen (alternatieve producten ter vergelijking worden getoond) - vlugge levering

prima passend voor ons en de klus

snel geleverd, goede kwaliteit, gebruik mondkapjes wijst zich als vanzelf, prettige communicatie en hulpvaardige service

Vlotjes vlotjes vlotjes!

Bestelling handschoentjes nodig voor onze gymnastjes. Alles via de smartphone kunnen bestellen en betalen. Zeer duidelijke velden om gegevens in te vullen en overzicht van de bestelling. Op minder dan 5 min was alles geregeld. Product zoeken, in het mandje, bestellen en betalen. Top!

Prima kwaliteit

De juiste werkhandschoenen, goede maat en lengte en van prima kwaliteit en snelle levering.

Fast

Supersnelle levering. Mooie, handige website. Correcte prijzen.

perfecter levering en service

Snelle levering van de goederen. TOP!!!!

Snelle levering en site = up-to-date

Voorraad is duidelijk aangegeven, klantenservice was erg behulpzaam en vriendelijk en ik heb mijn bestelling de volgende dag ontvangen. Ik ben blij.

snelle duidelijke service! top

fijne snelle en duidelijke service, top bedrijf!

Deskundig en professioneel

Advies gevraagd iz gehoorbescherming voor motorrijden. Vriendelijke en deskundige uitleg. Ahv een proefsetje oordoppen kan ik verschillende oordoppen in de praktijk uitproberen en mijn keuze maken. Uitstekende service die veel verder gaat dan het snel leveren vh juiste product.

Alles klopt, heb je vragen dan wordt er adequaat op gereageerd.

Altijd goed geholpen, als het niet direct voorradig was is het binnen korte tijd nagezonden. perfect