Uitstekende klantenservice zonder gedoe

Goede collectie, snel besteld en geleverd. 1 artikel was te groot, maar gelet op de prijs was retour zenden duurder dan vergoeden, geld terug en artikel hoeft niet retour. Dat is nog een goede service!

Mooie producten en uitstekende service!

Ik heb al meerdere keren een bestelling gedaan bij Coolsafety en ik heb erg goede ervaring met dit bedrijf. De koptelefoons werken super. Onze kinderen hebben er al veel plezier van gehad, op school maar ook tijdens een concert. Het geluid wordt erg goed gedempt maar de kinderen kunnen wel gewoon horen. De medewerkers zijn erg vriendelijk.

Ruime keuze en vriendelijke bejegening

Door verkeerd gebruik raakte een door mij aangeschafte EHBO koffer beschadigd. Om anderen voor deze fout te behoeden stuurde ik een mail naar EHBOkoffer.nl Ik kreeg een vriendelijke mail terug en men stuurde mij een nieuwe EHBO koffer ter vervanging. Wat een coulance! Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Snelle levering en goede klantenservice

Mijn bestelde artikelen zijn vlot bezorgd. Ook ben ik tevreden over de communicatie rondom het retourneren.

succesvol en voortvarend het tij gekeerd

De titel impliceert dat de ervaringen niet uitsluitend juichend waren. Uiteindelijk kan ik niet anders dan lovend zijn over de producten en de snelheid waarmee geleerd is van de pijnpunten. De laatst geleverde bestellingen geven het nodige vertrouwen. Heldere communicatie en deellevering maken duidelijk dat er grip is op het proces en dat rechtvaardigt het predicaat cool.

Beste Edwin, Allereerst bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. Wij willen tenslotte altijd beter worden en dat kunnen wij alleen door ervaringen te horen zoals die van jou. Nu is jouw ervaring niet naar wens verlopen. Balen! Onze excuses voor dit vervelende ongemak. Ik heb je een mail verstuurd, zou je zo vriendelijk willen zijn om hierop te reageren. Alvast bedankt!

Mooie site. Levertijd niet helemaal naar wens maar is goed opgelost.

Mooie overzichtelijke site. De levertijd was niet helemaal zoals ik het van te voren had verwacht. dit is netjes opgelost

Hey Gijs, Bedankt voor de aangepaste beoordeling! Fijn dat wij jou alsnog een positieve ervaring hebben kunnen geven en dit goed voor jou hebben opgelost. Met vriendelijke groet, Antoinette Coolsafety

Wat een teleurstelling, zeker niet "Cool"

Betreft bestelnummer 3393007 Op de webpagina wordt vermeld dat jullie de volgende dag leveren, mits besteld voor 20:00 uur. Daar reken ik dan ook op!! In de praktijk is het veel langer; er is nog steeds geen bevestiging dat mijn order is verstuurd. Blijkbaar is het allemaal erg druk, maar daar heb je als klant geen boodschap aan. Het is nl. bijzonder eenvoudig om op je webpagina je belofte i.z. leveringen aan te passen naar 2 of 3 werkdagen. Maar dit kost orders en dus omzet. Het niet nakomen van je afspraken kost uiteindelijk een stuk meer.

Mijn ervaring is zeer positief!

Werklaarzen besteld welke één maat te klein waren. Na aangegeven te hebben dat ik een maat groter wilde, werden deze meteen opgestuurd! Enige opmerking: Bij het retourformulier werden er twee adressen weergegeven. (5400 VB, Uden én 5406XC, Uden) Dit was een beetje verwarrend! Misschien is dat een verbeterpunt!

Perfecte service

Bestelde een stel veiligheidsschoenen en deze werden snel geleverd> helaas vielen ze te groot. Het aanmelden van een retour (en verzoek om te ruilen) ging makkelijk en werd goed opgevolgd.

Veel keuze, goede prijzen, uitstekende service

Bestelling en levering ging prima. Ik had echter handschoenen in de verkeerde maat besteld maar dat was allemaal geen probleem. Kreeg nog even een belletje erover en het is perfect opgelost, waarvoor dank.

GEWELDIGE SERVICE

Heb een hygieneset voor Peltor gehoorbescherming gekocht. De foam kussen moest je nog opmaat knippen dacht ik. Heb ik dus gedaan. Toen moesten de oorschelpen erop maar die pasten niet. Ik gemaild met klanten service dat ik het zwaar klote vond dat ik ze niet terug kon sturen want was al open en verknipt. Hygieneset kan je dus niet retouren. Tot mijn verbazing kreeg ik wel de juiste set GRATIS thuis gestuurd. 3 dagen later zit de nieuwe hygieneset op mijn gehoorbescherming. Top Top Top Service van CoolSafety en met name Gio van de klantenservice.

Top service!

Contact met de klantenservice was erg fijn. Het pakket werd daarnaast binnen een dag verzonden!

Niet complete levering en geen reactie opklachten

L.s. Bestelnummer 3387971 ( pakbon PC 498654), er ontbraken 12 katoenen handschoenen. Geen reactie op mijn klacht en de 2 telefoonnummers zijn buiten gebruik. Als dit niet gecorrigeerd wordt zijn jullie mij als klant kwijt. Met groet, W.Honing

Goedemiddag, Wat vervelend om te lezen dat je dat een onvolledige levering hebt ontvangen. Dat is zeker niet de bedoeling en we zullen dit gaan oplossen! Inmiddels heeft mijn collega contact met je opgenomen en je een geheel gratis nieuwe levering toegestuurd. Laat je ons weten of deze hebt ontvangen? Ook heel erg bedankt voor de melding over de telefoonnummers, we gaan dit direct onderzoeken en oplossen. Vriendelijke groet, Kim, Coolsafety

Scherpe prijzen en ruim assortiment

Fijne webshop met een ruim assortiment, ook de prijzen zijn prima. Iets meer info omtrent de leverdatum zou fijn zijn, maar alles netjes thuis ontvangen.

Bedrijf komt afspraken niet na, levert niks, zelfs geld niet terug

Een maand geleden schoenen en oorkappen besteld en betaald. Iedere week gemaild om na te gaan waar deze artikelen bleven of anders graag geld teruggestort om deze elders te kunnen kopen. Bij de laatste mail kwam er (alleen) een bericht terug dat de bestelling was geannuleerd en het geld binnen 2 tot 5 werkdagen op mijn rekening gestort zou worden. Een week later nog niks ontvangen.

Hey Marcel, Fijn dat we ondertussen alles recht hebben kunnen zetten en dat je er verder financieel geen hinder meer van hebt. We hebben hier inderdaad echt steken laten vallen, niet in de laatste plaats, door grote drukte en onderbezetting. Dat is niet best en daarvoor nogmaals onze oprechte excuses. Ik hoop dat je weet dat we hier druk mee bezig zijn om te verbeteren. We begrijpen het helemaal dat je ontevreden bent maar mocht je in de toekomst toch nog echt wat van ons nodig hebben, vraag dan even persoonlijk naar Joost. Wellicht kunnen we je dan een extra special VIP treatment geven. Die bestaat nog niet, maar dat kan altijd bedacht worden! Excuserende groet, ^Joost

superservice

sturen het zelfs nog n keer als je t foute adres hebt opgegeven. Koen, bedankt!

Wij hebben oordoppen besteld, goede prijs en snel geleverd.

Entreprise sérieuse et produits de qualité

Je recommande cette société spécialisée dans les équipements de protection car elle est très réactive, offre de nombreux produits et est très arrangeante.

Heel aangename ervaring

Product besteld en vlot geleverd zonder gedoe. Achteraf bleek dat ik me vergist had dus vroeg retourzending aan. In plaats daarvan hebben ze mij mn geld teruggestort en mocht ik het product houden. Heel nette service!

Snelle verzending prima service

Hulpvragen goed beantwoord Bestelde goederen snel in huis

Geweldige klantenservice

Na mijn bestellign ontvangen te hebben (waarbij alles prima verliep) kwam ik er achter dat ik een verkeerde maat had. Mijn retouraanvraag is snel behandeld en er wordt zonder problemen een artikel nagezonden zonder dat er verlangt wordt het originele terug te sturen. Ik kende de site nog niet maar kom graag terug voor betrouwbare service!

Bedrog

Nooit mijn bestelling gekregen!!! Wel van mijn rekening gehaalt

Beste, Kan je even per mail je bestelnummer sturen? Dan ga ik dit uiteraard even voor je uitzoeken en indien je wilt kunnen we ook gewoon je bestelling annuleren en het geld terugstorten. Je kan dit mailen naar [email protected] We horen graag van je.

Wat een geweldige klantenservice!

Fantastisch geholpen door Yonta van de klantenservice. Het probleem werd meedenkend, vriendelijk en adequaat opgelost. Chapeau voor Yonta!

Geweldige service!

Geweldige service! Ik had Alpine Swim Safe oordopjes besteld voor mijn dochter die in Spanje verbleef, maar die bleken daar helaas net niet meer op tijd aan te kunnen komen. Zonde van de kosten, maar dat risico zat er natuurlijk in omdat ze er slechts kort verbleef. Toch maar even CoolSafety gebeld en de situatie uitgelegd. Een zeer vriendelijke dame aan de telefoon toonde alle begrip en heeft er voor gezorgd dat de oordopjes alsnog en zonder extra kosten naar ons adres in Nederland werden verzonden. Top service! Mijn complimenten!

Topshop!

Ik ben uitstekend geholpen met een retourprobleempje en deze mensen geven duidelijk om een goeie uitkomst voor hun klanten. Gehoorbescherming voor op de motor gekocht! Als ik nog iets nodig heb kom ik zeker weer terug.