Goed bedrijf.

Met de bestelling ging iets niet goed. Is door CoolSafety snel en perfect opgelost. Kortom prima service.

Op de website zelf moeilijkheden gehad met enkele kinderziektes ivm in contact te kunnen komen. Maar eens deze verholpen waren direct goed verder geholpen en hopelijk niet de laatste keer dat we hier winkelen.

Snelle levering, Top service!

Kindergehoorbescherming hier besteld, snel ontvangen, goed verpakt. kwam er met het verstellen niet echt uit dus ik stuurde een mailtje en had dezelfde middag al een antwoord! Kortom: topproduct, snelle levering, topservice, aanrader.

Helemaal goed!

Goede duidelijke website. De klantenservice is goed bereikbaar en reageert snel op e-mails. Zéér tegemoetkomend bij retourneren van artikelen.

Uitstekende webshop

Uitgebreid assortiment, supersnelle levering en fantastische klantenservice.

heel goed

ruime professionele assortiment, snelle betrouwbare levering dus gewoonweg goed

Uitmuntende service als het even niet loopt zoals verwacht

Een goede webshop heeft niet alleen een ruime keuze en/of goede prijzen, maar, vooral, een goede service voor als het even niet loopt zoals verwacht. Ons pakje werd niet geleverd maar wel gemarkeerd als geleverd door de koerier. Eventjes een e-mail naar de klantendienst en, na een paar vragen beantwoord te hebben, mochten we een nieuw pakje ontvangen. En dat binnen een kleine week. Top service van altijd vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Houden zo!

Prima producten & prijs & top klantenservice!

Prima producten & prijs en de klantenservice denk ook goed met je mee als je ze nodig hebt. Ze zoeken samen naar de meest optimale oplossing!

Super service!!

Ik beter geholpen dan ik ooit had kunnen verwachten echte super!!

Snelle levering en uitstekende support

Mijn Bolle vh-bril Cobra AF+AS Platinum veiligheidsbril ( voor Airsoft) was zeer snel geleverd. Het staat niet bij de producttekst, maar deze brillen zijn volledig gecertificeerd voor Airsoftgebruik. Support vraag per mail werd direct beantwoord en perfect opgelost.

Wat een service!

Ik vroeg om retourzending omdat één van de bestelde 'doppen' te krap zat om mijn geopereerde oor. (Peltor X1a is mooier, maar zit ook strakker dan zijn knalgele voorganger). Dit is keurig afgehandeld. Mijn dank daarvoor Yonta van de klantenservice.

Aangenaam verrast met oplossing en zeer tevreden.

Ik ben ontzettend goed geholpen door de klantenservice toen ik melding maakte van een product dat mij niet goed beviel in de praktijk. Dat was persoonlijk dus lag niet aan het product. Ze hebben dit fantastisch opgelost.

Super service!

Ik vond de oordop niet handig en meisje was niet tevreden Ik wilde het retourneren maar kreeg het gratis aangeboden en krijg me geld terug. Nooit zo iets meegemaakt Geweldige service! Dank jullie wel

Goede producten en uitstekend klantenservice

Een hele goede ervaring met dit bedrijf. Zeer kwalitatieve producten voor een goed prijs. Bestelling zeer op tijd binnen gekregen en er werd direct op mijn mail beantwoord toen ik een vraag had.

helemaal top

Snelle reactie op vragen en een ontbrekend onderdeeltje bij een van de maskers werd zeer snel nagezonden door producent. Verkopen kan iedereen, waar het om gaat is hoe er omgegaan wordt met issues. Dus een 10!

Er waren andere oordopjes geleverd als besteld. Dit is door de klantenservice zeer correct afgehandeld!

Vriendelijk en prima service!

Ik had pas geleden oordoppen besteld, maar die bestelling bleek om een onduidelijke reden teruggestuurd te zijn naar CoolSafety. Nog voor ik zelf zo ongeveer doorhad dat er met mijn bestelling iets aan de hand was, kreeg ik al een mail van Yonta van CoolSafety met een oplossing. Zo prettig wanneer een bedrijf goed te bereiken en klantvriendelijk is! Een paar dagen later kwam mijn bestelling alsnog, zonder extra kosten, binnen. Ik vind de service van Yonta/CoolSafety echt top (en dat vind ik ook van de oordoppen)!

Hele goede service

Na eerst al vriendelijk en uitgebreid aan de telefoon geholpen te zijn, krijg ik weer een goede service als blijkt dat een aantal artikelen niet passen. Ik krijg kosteloos de vervanging retour en mag de niet passende houden. Heel fijn geregeld, super!

Super meedenkend en klantvriendelijk

Ik ben via een bestelling bij Bol.com voor het eerst in contact gekomen met Coolsafety. Door de drukte bij Post NL is mijn pakket helaas niet binnengekomen op de "afgesproken" datum. Het probleem van te laat leveren houdt voor mij in dat er een farmaceutische fabriek komt stil te staan. Ik ben enorm goed en vriendelijk geholpen door Yonta. Zij zorgt er nu voor dat er opnieuw een order (kostenloos) mijn kant op komt in de hoop dat deze maandag alsnog binnen zal zijn. Ik vind dit echt klantvriendelijk ondanks dus dat ik geen vaste klant ben. Ik hoop dat we in de toekomst meer zullen samenwerken. Dikke pluim voor Coolsafety!

klantvriendelijk

Ik had meerdere artikelen besteld waarvan we er een gingen retourneren. na contact te hebben gehad met Coolsafety hebben zij hierin goed meegedacht en een goede oplossing geboden voor het te retourneren artikel. Ik zou dan ook zeker een volgende keer weer bij ze bestellen!

Perfecte service en vlotte communicatie

Oordoppen hadden een andere kleur dan besteld. Het juiste kleur werd kostenloos extra aangeboden. Wat een mooie geste! Perfecte service, vlotte communicatie en ook heel blij met de oordoppen!

prima service

retour goed opgelost

Geweldige Service

Niet goed, gelijk geld terug! Topervaring met deze klantenservice. Denken goed met je mee als een product niet bevalt.

Prettige webshop om Uw aankopen te doen.

Scherpe prijzen, groot assortiment, goede adviezen.

Hamersveldseweg 65 3833 GL Leusden

+31 - (0)33-3030888