Prettige webshop om Uw aankopen te doen.

Scherpe prijzen, groot assortiment, goede adviezen.

Geweldige service

Ik had twee paar calmer oordopjes besteld. De calmer kids en calmer mini omdat ik niet wist welke het beste zou gaan passen. Omdat de calmer kids precies goed zaten, wilde ik de calmer mini retourneren. Ik kreeg een e-mail waarin vermeld stond dat ik het artikel mocht houden en ik mijn geld retour gestort zou krijgen. Wat een goede service!

Ik had een bril besteld die toch niet helemaal naar wens was en belde om te vragen of het product geretourneerd mocht worden daar het mogelijk een hygiënisch product was (en dat soort producten zijn natuurlijk niet meer verkoopbaar na gebruik). In mijn geval was dat niet zo en mocht het product retour, maar...., Coolsafety zei, hou het product maar en we storten uw geld terug. Bedankt voor de goede service.

Geweldige service!!!

Ik had per ongeluk te kleine werkhandschoenen besteld... Nu sturen ze GRATIS de passende handschoenen na! Ik ben zeer dankbaar voor deze service!

Perfect en snel :)

Overzichtelijke website , snel kunnen bestellen en snel geleverd . Ook qua prijs zeer voordeling ;)

Heb mijn pakket nog steeds niet binnen. Komt door gls als bezorgdienst.

Door gls van het kastje naar de muur gestuurd. Pakketje is nog steeds zoek. Ik heb persoonlijke beschermingsmiddelen gekocht, die wil je direct binnen hebben. Het is ongekend dat je dan samenwerkt met zo’n matige bezorgdienst als gls.

Snelle levering ondanks dat één artikel even niet voorradig was.

Aanvankelijk kreeg ik bericht dat één van beide artikelen vertraagd geleverd zou worden, maar ik de praktijk kreeg ik beide artikelen toch nog supersnel geleverd. Prima geregeld, CoolSafety !!!

supersite!

leveren altijd wat ze beloven!

Een fijne ervaring.

Niet de simpelste om items retour te sturen maar wel de fijnste.

Snelle verzending

beste service

had een bestelling gedaan en de volgende ochtend gebeld of ik het nog kon omruilen voor een ander product, het was nog niet verstuurd dus dat heeft ze meteen geregeld en omgeruild en niet moeilijk gedaan over dat dit product iets duurder was, dus ik hoefde niet bij te betalen! Vriendelijk en beste service!! Volgende dag ook meteen bezorgd!

Snel en erg vriendelijk

Snelle reactie op mijn mail. Meteen duidelijkheid heel fijn. En daarbij erg vriendelijk! Top

klant en service gericht!

Vorig jaar mei een Peltor gekocht van 400,-. Al snel blijkt dat de koptelefoon niet naar behoren functioneert en adviseert Coolsafety hem op te sturen. We krijgen de koptelefoon terug en de mededeling dat hij goed is, echter hetzelfde mankement is er nog steeds (valt uit en bij beweging van je hoofd geen verbinding) en in overleg met Yonta sturen we de koptelefoon voor de 2de keer op. We krijgen de koptelefoon terug met de mededeling van de technische dienst dat er niks mis mee is, terwijl wij dit toch echt anders ervaren! Dankzij Yonta is het opgelost en hebben we een nieuwe koptelefoon ontvangen die prima functioneert ! Zeer klant en service gericht!

Goede prijs overzichtelijk site

Makkelijk gevonden snel verzonden

Zeer correct

Zeer netjes

Na dat ik mijn oorkappen van 3m ontvangen had een defect geconstateerd, direct ern mail gestuurd. Snel een reactie gekregen en of ik een foto wilde meesturen en of ik een vervangend exemplaar wilde ontvangen. Alles snel en correct afgehandeld. Bedankt

Gewoon uitstekend.

Goed bedrijf met zeer goede retourcondities. Helaas voldeed het product niet aan mijn verwachting, daar konden ze niks aan doen en hebben mij uitstekend geholpen hiermee. Wilde dat meer bedrijven zo waren.

Normaal

Enkele artikelen besteld, waarvan bleek dat ze niet onderling te gebruiken waren. Adapter zonder verzendkosten toegestuurd gekregen. Verzending was niet erg snel, maar wel met een paar dagen gedaan.

prima shop

Prijzen en levertijd zijn top.

Snelle levering van werkschoenen.

Gewoon top artikelen

Ruim assortiment en top kwalitatief artikelen.

mooie duidelijke website

goede en snelle levering, mooi overzichtelijk website, en makkelijk bestellen

Eenvoudig, snel en behulpzaam!

Goede service, snelle reactie en levering!

Artikel bleek niet de juiste maat, snelle reactie voor retour zending én vervangend product!

Goede snelle levering ,artikelen van goede kwaliteit.

Zie boven.

Hamersveldseweg 65