Het is een plezier om deze samen te werken.

Vragen voor aankoop werden snel en vakkundig beantwoord. Bestelling en levering verliep zonder enig probleem, dus perfect m.a.w. Bijkomende vragen werden na aankoop ook nog steeds vlot en vakkundig beantwoord. QSP materiaal ziet er degelijk en professioneel uit. Ik ben een zeer tevreden klant.

Vriendelijk geholpen

Had verkeerde producten besteld door foute informatie van de site. Maar dit kon ik daarna gewoon omruilen en weer snel geleverd. Heel erg blij met deze service

Redelijk

Netjes alles besteld maar heb vervolgens een compleet andere naaf gekregen als dat ik had besteld voorderest prima en snelle levering

Past perfect

Pas perfect

Goede Service, vlotte levering

Mijn bestelling was proactief aangepast zodat de slang en de verbindingsstukken bij elkaar paste. Super service!

Telefonisch oké, klantenservice minder!

Vraag over onderdeel -> goed geholpen met een duidelijk antwoord Snelle verzending zoals beloofd 2 meter leiding besteld, zeker geen 2 meter ontvangen en melding gemaakt en nog geen antwoord ontvangen. Uiteindelijk klanten auto niet kunnen afmaken. Wanneer er direct was gecommuniceerd dan had ik de volgende dag het resterende deel binnengehad en was iedereen tevreden. Nu helaas dus niet!

Kundig advies duidelijke uitleg

Vriendelijke medewerker die kundig antwoord gaf op vragen over specifieke product eigenschappen

Een heel professioneel bedrijf

Bestellen en altijd binnen twee werkdagen in huis ... top

Prima product

Goed product snelle levering

goede communicatie via mail en snelle levering. TOP!!

veel vragen gesteld via mail, redelijke snel antwoord gekregen. Na bestelling snelle afhandeling en snelle levering.

Uiterst behulpzaam en vakkundig bedrijf.

ik heb een paar keer op locatie spullen gehaald. Elke keer daar netjes en vakkundig geholpen. Nu voor de eerste keer via de website wat besteld. Ook hier een snelle levering. wil je kwalitatief goede spullen hebben met deskundige begeleiding/info dan is dit je adres. helemaal Top.

Snel geleverd, ruime keuze

Product snel geleverd, ruime keuze in een overzichtelijke webshop. Minpunt is de verzendkosten, deze vind ik wat aan de hoge kant voor een klein slangetje.

Snelle levering en het product zoals beschreven

Echt top

Mooie producten

Een korte installatie omschrijving meesturen is makkelijk voor onhandige mensen zoals ik.

Veel keus, goede prijzen en snel gelverd

Onderdelen die de "normale" automaterialen zaak niet kan leveren, hebben ze bij QSP wel. Zelfs om diverse klassiekers op de weg te houden.....

Quick delivery, quality products

Ordered several times over the years, good products for a decent price, quick delivery. Always willing to answer any questions about their parts. Definitely will buy here again!

Zeer snel met veel aandacht geholpen

Ik had een paar keer gebeld, om zeker te zijn van mijn zaak. Maar werd goed geholpen en mijn pakje waar ik met spoed op zat te wachten was er de volgende ochtend al.

Perfect materiaal en snel geleverd

Prima toepasbaar op verschillende manieren inzetbaar.

Goede pasvorm rondom de naar behalve voor de draad door voer

Stuurnaaf mini Cooper..er komen 2 L-vormige stekkers van de airbag deze kun je niet door de opening van de stuurnaaf krijgen. Gevolg ...draden komen op de aflevering te liggen wat een schurende geluid geeft. Ook zit er in de verpakking maar 1 draad om airbag door te lussen. Je heb er 2 onding. Claxon is ook even werk. Heb uiteindelijk de orginele draad uit het stuur genomen ivm stekkerverbinding( orginele mini stuur ) Bij andere stuurnaven geen problemen gehad

Super service en mooie spullen.

Goede snelle service en producten

Leuk bedrijf en denken mee voor een oplossing

snelle en correcte levering

precies zoals ik het mijn eigen had voorgesteld...top.

Snel geleverd en top apparaat.

Concurrerende prijs en snel geleverd.

uitstekend

Goed bedrijf, komen afspraken na, snelle en perfecte levering. Goede kwaliteit prijs verhouding. Keurige en correcte facturering.

About QSP Products

QSP Products has traditionally been a manufacturer and supplier for only racing related products. Nowadays, our products are used in more and more different markets then only the racing scene. We supply customers who are involved in the offshore, agriculture, industrial and motor cycle industry. Think about air or cooling solutions, oil and fuel systems, electrical components, CNC machined products from aluminum or steel, and many more. We are an openminded company and we are constantly looking for new or other opportunities. Please contact us with your demands We would be more than happy to meet you in your requests.