Pluspunten

Ze denken mee. ze leveren op tijd en laten je tijdig weten wanneer er wordt geleverd. fijne communicatie en je krijgt waar voor je geld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Keurig pakket met goede producten, mooie stijl. Onze medewerkers waren enthousiast over het pakket dat ze gekregen hebben!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede, snelle en duidelijke communicatie. Goede levering. Eigen samenstelling mogelijk.

Nvt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

hoe leuk om zelf het pakket samen te stellen op locatie? Er wordt goed meegedacht, zijn erg flexibel als er op het laatste moment nog iets aangepast moet worden en het eindresultaat mag er zijn. Wij zijn weer zeer tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service en flexibel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Punctueel en afspraken worden snel bevestigd, goede service, vriendelijke attente medewerkers,

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service en levering, ik heb hier vorig jaar ook een bestelling geplaatst en dit jaar is ook alles weer naar wens.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg service gericht, klantvriendelijk, zeer geduldig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij zijn erg blij met het eindresultaat van het kerstpakket. Er werd in het hele traject goed meegedacht. Wat een mooie en zeer originele verpakking! Hoewel tijdig werd aangegeven dat door onze keuzes het pakket mogelijk later zou worden afgeleverd, hebben wij gisteren al alle pakketten ontvangen. Kortom, wij zijn erg tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

In goed overleg afgesproken dat de medewerkers uit 2 soorten kerstpakketten konden kiezen, jullie hebben met ons meegedacht en het werd een vitaliteitspakket en een sportpakket. Na een brainstormsessie hebben we samen de inhoud van de pakketten samengesteld, ook mocht ik live op jullie inpaklocatie komen kijken. We hebben alleen maar enthousiaste reacties van onze medewerkers. Bedankt voor de prettige samenwerking!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel geregeld, mooi pakket. Goede kwaliteit producten en vriendelijke service. Volgend jaar weer!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Budget: groot of klein, ze steken altijd energie in de vraagstelling van de klant. Voor "last minute" wensen kun je ook terecht en altijd denken zij mee, in het belang van de klant.

Ga zo door!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

helder, snel, eerlijk in alles en juiste prijs verhouding...top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service, leuke keuzemogelijkheden en mooie samenstellingen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij bestellen al jaren, met zeer veel gemak, onze kerstpakketten bij Goalpromotions. Wat voor ons echt een pluspunt is de persoonlijke aanpak en de flexibiliteit. Een maatwerk kerstpakket is nooit een probleem, en het advies van Goalpromotions zorgt er altijd voor dat we slagen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heldere uitleg van: - de mogelijkheden waaruit we konden kiezen - pakketten die we konden samen stellen - Prijs kwaliteitverhouding - huidige trends - aandacht voor onze eigen persoonlijke voorkeuren wb samenstellen pakketten De tijd die genomen werd en de persoonlijke benadering spraken erg aan waardoor er snel vertrouwen was. In de verdere verwerking zijn alle gemaakte afspraken na gekomen waardoor eerste indruk blijkt te kloppen

Ik kan op dit moment geen verbeterpunten benoemen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vorig jaar hebben wij de kerstpakketten via Goal Promotions besteld en zij hebben top kwaliteit service geleverd. Heel professioneel en klantvriendelijk, wij waren zeer tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Persoonlijke benadering. Korte lijnen. Ze weten de juiste relatiegeschenken te vinden die bij jouw bedrijf en klanten passen. Zij denken mee en handelen snel. Prijs en kwaliteit matchen goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantgericht, meedenkend en zeer flexibel zodat er altijd een gevarieerd Kerstpakket samengesteld wordt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg behulpzaam en flexibel en ieder jaar weer leuke toevoegingen aan het assortiment!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Elk jaar weer een positieve ervaring met Kerstpakkettenland.nl! Alle combinaties/wensen zijn mogelijk en ze denken altijd mee. De pakketten worden altijd netjes en tijdig geleverd, zeer flexibel.

Geen verbeterpunten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vorig jaar hebben wij voor het eerst onze kerstpakketten bij kerstpakkettenland besteld. We waren relatief laat, maar niets was voor ze te gek. Ze zijn erg flexibel en bieden een ruim scala aan mogelijkheden. Het is ieder jaar weer een uitdaging om een pakket samen te stellen waar iedere medewerker blij van wordt. En dat is ons vorig jaar, mede dankzij, Kerstpakkettenland, gelukt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Meedenkend, flexibel, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Kerstpakkettenland.nl

Filter op Taal