Weer perfect!

Alles was weer top dit jaar, bedankt voor de goede service Kimm en de andere collega's!

Geweldig!!

Ondanks dat wij laat waren met de order is het dankzij jullie allemaal gelukt en perfect verzorgd. Er is mee gedacht en geadviseerd voor een alternatief kerstpakket omdat daar op moment van bestelling niet meer voldoende van waren. En het was een prachtig pakket met voor ieder wat wils erin. De levering op lokatie waar wij met het gehele personeel ons uitje hadden perfect op tijd. Nog nooit is dit zo vlekkeloos verlopen. BEDANKT!!! Voor jullie nu even rust en ook fijne feestdagen gewenst en tot volgend jaar maar dan meer op tijd.

Uitstekend!

Kerstpakkettenland heeft Megekko ook dit jaar weer voorzien van de mooiste kerstpakketten! (En Sint-pakketten trouwens ook) Bedankt weer voor de fijne samenwerking, communicatie gaat altijd erg snel. Helemaal tevreden!

Goede en ruime en nette service

De mensen super vriendelijk en erg behulpzaam bij uitzoeken van een mooi pakket voor kerst. De keuze is ruim voldoende. De leveringen netjes op tijd en correct.

Uitstekend!

Al een aantal jaar trouwe klant bij Kerstpakkettenland. Contact gaat makkelijk en snel, verzending ook altijd helemaal in orde. Martin, Kimm en de andere collega's doen het super!

Goede kwaliteit en flexibel

Waar kan je tegenwoordig nog de inhoud van je kerstpakket eerst zien en voelen voordat je een keuze maakt. Hier kan het! Daarnaast erg flexibel en goed en snel contact via telefoon, mail of app.

Wat een toppers!

Voor dit jaar hebben we samen met de dames een geweldig pakket samengesteld. Niets is ze te gek en ze proberen alles "uit de kast" te halen om aan onze wensen te voldoen.

Fijne samenwerking!

Mooie pakketten die ik geheel zelf kon samenstellen. Ben geweldig geholpen en alles is op de afgesproken datum geleverd. Zeer tevreden, dus kom volgend jaar graag bij jullie terug!

Zeer prettig

Mooi assortiment in de showroom, Medie heeft ons met haar enthousiasme overtuigd van hetgeen actueel en hot is. De pakketten zijn erg goed ontvangen door ons personeel. Veel leuke reacties mogen ontvangen.

Meedenken en klaar staan. Top!

Ik was weer veel te laat met het regelen van de kerstpakketten voor ons personeel, maar gelukkig stonden Martin & collega's helemaal voor ons klaar om toch een fantastisch pakket te kunnen geven.

Meedenkend en zeer flexibel

Dit jaar voor het eerst kerstpakketten bij jullie besteld. Wij waren wat aan de late kant. Maar jullie hebben dat zo fantastisch opgevangen. Jullie denken echt mee en geven zeer goede adviezen. Wij komen in 2022 zeer zeker weer terug.

Al jaren naar tevredenheid van mij en al mijn collega's!

Al jaren verzorgt Kerstpakkettenland/Goal onze kerstpakketten. Ieder jaar zijn er weer nieuwe, originele keuzes te maken in een schitterende en uitgebreide showroom. Je kijkt je ogen uit! Ons jaarlijks bezoek is bijna een uitje, gezellig met koffie/thee en wat lekkers.. top! De pakketten zijn altijd volgens afspraak, compleet en netjes ingepakt, op tijd geleverd. Echt niets op aan te merken!

Persoonlijk en prettig contact, super tevreden over afhandeling!

De eindejaar periode blijft een bijzondere waarbij je als werkgever graag een extra blijk van waardering geeft. Dit kan op vele manieren maar een mooi gevuld kerstpakket om uit te pakken blijft ieder jaar de goeie keuze. Hoe fijn is het om hartelijk ontvangen en begeleid te worden in de samenstelling en aflevering van het pakket. Het contact met Goalpromotions was heel prettig en is voor ons reden om volgend jaar weer zaken te doen.

Een feestje

Dit jaar hebben wij; METOS BV het kerstpakket mogen bestellen bij Goal Promotions. Alleen het uitzoeken was al een feestje. Wij werden ontvangen in een schattig “kerst winkeltje” waar wij alles uitgebreid konden bekijken. We hebben uiteindelijk een prachtig pakket samen kunnen stellen voor een zéér scherpe prijs. Fijn ook hoe de medewerkers met ons mee hebben gedacht en ons aan leuke ideeën bracht. Jullie zien ons in de zomer van 2022 zéker weer terug om wederom een mooi pakket samen te komen stellen! Tot dan !

Makkelijk in communicatie, prima geregeld

Na doed meegedacht te hebben met het zoeken naar een geschikt kerstpakket (nadat onze voorstellen meerdere keren waren afgekeurd) zijn we met jullie uiteindelijk tot een leuk pakket gekomen. Jullie zijn ontzettend makkelijk in de communicatie, bellen snel terug en altijd gezellig. Versturen van de pakketten is ook uitstekend gegaan.

geweldig

wij kwamen op het laatste moment, een week voor kerst en ze konden ons 122 kerstpakketten leveren en op tijd. Super!

Goede ervaring!

Hele fijne/leuke ervaring. Komen na wat ze beloven, Top hoor!

Geen rompslomp rond kerstpakketten, top!

Gewoon goed geregeld.

Leuke kerstpakketten en snel geregeld.

Voor het eerst hier voor onze leden van de personeelsvereniging kerstpakketten besteld. Communicatie verliep goed en vlot. Wijzigingen op het laatste moment zijn goed doorgekomen en door hun uitgevoerd. Iedereen heeft zijn/haar kerstpakket tijdig ontvangen.

vlot en vriendelijk

ze waren vriendelijk en meedenkend en ruime keus mail verkeer was altijd snel en prettig.

Prettige en snelle service, goede bereikbaarheid

Met het samenstellen van de pakketten wordt er meegedacht. Het toevoegen van eigen kaart was geen probleem. Producten zijn prima. Vooral de tas is leuk. Onze medewerkers waren erg positief over dit kerstpakket.

Pluspunten

Ze denken mee. ze leveren op tijd en laten je tijdig weten wanneer er wordt geleverd. fijne communicatie en je krijgt waar voor je geld

Pluspunten

Keurig pakket met goede producten, mooie stijl. Onze medewerkers waren enthousiast over het pakket dat ze gekregen hebben!

Pluspunten

Goede, snelle en duidelijke communicatie. Goede levering. Eigen samenstelling mogelijk.

Nvt

Hanzeweg 31 7418 AV Deventer