Pluspunten

hoe leuk om zelf het pakket samen te stellen op locatie? Er wordt goed meegedacht, zijn erg flexibel als er op het laatste moment nog iets aangepast moet worden en het eindresultaat mag er zijn. Wij zijn weer zeer tevreden!

Pluspunten

Goede service en flexibel

Pluspunten

Punctueel en afspraken worden snel bevestigd, goede service, vriendelijke attente medewerkers,

Pluspunten

Snelle service en levering, ik heb hier vorig jaar ook een bestelling geplaatst en dit jaar is ook alles weer naar wens.

Pluspunten

Erg service gericht, klantvriendelijk, zeer geduldig.

Pluspunten

Wij zijn erg blij met het eindresultaat van het kerstpakket. Er werd in het hele traject goed meegedacht. Wat een mooie en zeer originele verpakking! Hoewel tijdig werd aangegeven dat door onze keuzes het pakket mogelijk later zou worden afgeleverd, hebben wij gisteren al alle pakketten ontvangen. Kortom, wij zijn erg tevreden!

Pluspunten

In goed overleg afgesproken dat de medewerkers uit 2 soorten kerstpakketten konden kiezen, jullie hebben met ons meegedacht en het werd een vitaliteitspakket en een sportpakket. Na een brainstormsessie hebben we samen de inhoud van de pakketten samengesteld, ook mocht ik live op jullie inpaklocatie komen kijken. We hebben alleen maar enthousiaste reacties van onze medewerkers. Bedankt voor de prettige samenwerking!!

Pluspunten

Snel geregeld, mooi pakket. Goede kwaliteit producten en vriendelijke service. Volgend jaar weer!

Pluspunten

Budget: groot of klein, ze steken altijd energie in de vraagstelling van de klant. Voor "last minute" wensen kun je ook terecht en altijd denken zij mee, in het belang van de klant.

Ga zo door!!

Pluspunten

helder, snel, eerlijk in alles en juiste prijs verhouding...top

Pluspunten

Goede service, leuke keuzemogelijkheden en mooie samenstellingen

Pluspunten

Wij bestellen al jaren, met zeer veel gemak, onze kerstpakketten bij Goalpromotions. Wat voor ons echt een pluspunt is de persoonlijke aanpak en de flexibiliteit. Een maatwerk kerstpakket is nooit een probleem, en het advies van Goalpromotions zorgt er altijd voor dat we slagen.

Pluspunten

Heldere uitleg van: - de mogelijkheden waaruit we konden kiezen - pakketten die we konden samen stellen - Prijs kwaliteitverhouding - huidige trends - aandacht voor onze eigen persoonlijke voorkeuren wb samenstellen pakketten De tijd die genomen werd en de persoonlijke benadering spraken erg aan waardoor er snel vertrouwen was. In de verdere verwerking zijn alle gemaakte afspraken na gekomen waardoor eerste indruk blijkt te kloppen

Ik kan op dit moment geen verbeterpunten benoemen

Pluspunten

Vorig jaar hebben wij de kerstpakketten via Goal Promotions besteld en zij hebben top kwaliteit service geleverd. Heel professioneel en klantvriendelijk, wij waren zeer tevreden!

Pluspunten

Persoonlijke benadering. Korte lijnen. Ze weten de juiste relatiegeschenken te vinden die bij jouw bedrijf en klanten passen. Zij denken mee en handelen snel. Prijs en kwaliteit matchen goed.

Pluspunten

Klantgericht, meedenkend en zeer flexibel zodat er altijd een gevarieerd Kerstpakket samengesteld wordt!

Pluspunten

Erg behulpzaam en flexibel en ieder jaar weer leuke toevoegingen aan het assortiment!

Pluspunten

Elk jaar weer een positieve ervaring met Kerstpakkettenland.nl! Alle combinaties/wensen zijn mogelijk en ze denken altijd mee. De pakketten worden altijd netjes en tijdig geleverd, zeer flexibel.

Geen verbeterpunten.

Pluspunten

Vorig jaar hebben wij voor het eerst onze kerstpakketten bij kerstpakkettenland besteld. We waren relatief laat, maar niets was voor ze te gek. Ze zijn erg flexibel en bieden een ruim scala aan mogelijkheden. Het is ieder jaar weer een uitdaging om een pakket samen te stellen waar iedere medewerker blij van wordt. En dat is ons vorig jaar, mede dankzij, Kerstpakkettenland, gelukt!

Pluspunten

Meedenkend, flexibel, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

We hebben al jaren veel plezier en gemak van de samenwerking met Michel en Martin. Ze denken goed mee met de wensen van de klant en zijn erg flexibel. Zelfs op de dag van uitlevering was het leveren van extra pakketten geen probleem. Het kerstpakket heeft altijd veel enthousiasme opgeleverd bij onze collega's. Hulde heren voor deze prettige samenwerking!

Pluspunten

Wij zijn een zeer tevreden klant van Kerstpakkettenland. Op het gebied van kerstpakketten beschikken zij over creativiteit en ideeën om een mooi gevarieerd pakket samen te stellen. De reactie van onze medewerkers is al jaren positief. Niets dan lof!!!!

Pluspunten

Persoonlijke aandacht en zeer klantgericht! Zelfs op het moment dat je te laat bent met bestellen en alle mooie kerstpakketten zijn al weg, dan worden bergen verzet om toch nog mooie kerstpakketten samen te stellen. Een bedrijf waar ik erg prettig mee samenwerk!

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Persoonlijk contact, betrokken bij de organisatie/klant, meedenkend, proactief en ontspannen. Niks moet en alles mag. Bijzonder klantgericht en daarom zeer zeker aan te bevelen. Prijstechnisch eveneens scherp is mijn ervaring.