Prima en snelle service

Prima en snelle service

Snelle levering alles perfect

top geregeld

Snelle levering.

Snelle levering. Goede service.

Twee identieke producten besteld. Nummers barcode kwamen overeen, toch afwijkende maten (1 mm verschil). Telefonisch gemeld. Door webshop uitvoerig onderzocht. Één product was licht ( bijna onzichtbaar) beschadigd. Kosteloos vervangen. Geweldige service.

Gemakkelijk besteld en binnen 24 uur geleverd. Heel zorgvuldig verpakt. Top!

Gemakkelijk besteld en binnen 24 uur geleverd. Heel zorgvuldig verpakt. Top!

Lang gezocht product gevonden

top!

makkelijk besteld en betaald, meteen geleverd

Ik kan iedereen Badkamer Accessoires Beste Prijs ten zeerste aanbevelen.

Zo e denken goed met de klant mee. Staan open voor onze wensen en staan voor een goede service en garantie. Toen er iets bij onze zending niet goed was werd het meteen opgelost. Echt een grote pluim daarvoor.

Vriendelijk en snel

Eea was mij in de eerste instantie niet duidelijk, heb mijn vraag gemaild en kreeg onmiddellijk een mail met antwoord en uitleg. Verzending van hetgeen besteld gelijk de volgende dag.

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs, snelle levering

Supersnel netjes verstuurd

Binnen 15 minuten na bestelling had ik mijn track en trace code al gekregen, echt supersnel! Dag later werd mijn pakket goed verpakt bezorgd.

Goede snelle servce

Binnen korte tijd product in 🏠

prima, goed, goedkoop en snel

prima, goed, goedkoop en snel

Leuke spullen voor een goede prijs

Snelle leverins👍👍

Netjes ingepakt, snelle levering

Snelle levering, goede kwaliteit!

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding! Leuke deals.

Beslist een aanrader om hier te kopen.

Een snel en klantvriendelijk bedrijf. Welke supersnel reageerde waneer een aangeschaft product defect was geleverd zonder dat het bedrijf hier iets aan kon doen. Super heer van Gulick👍

Uitstekend !

Snelle levering , goed verpakt en goede en vriendelijke service . Ben zeer tevreden hierover

Snelle en correcte levering.

Komt afspraken prima na.

Precies volgens belofte website

Het artikel besteld en de volgende dag netjes verpakt afgeleverd. Precies volgens belofte.

Op tijd geleverd, volgens afspraak

Op tijd geleverd, volgens afspraak

Top heel fijn geholpen.

Ik had wat besteld en dat kwam stuk aan, ik kreeg gelijk een nieuwe toegestuurd heel goed geholpen dik tevreden 🙂👍🏻👍🏻👍🏻

supergoed

Had via de website een bestelling geplaatst en betaald. Kwam er achter dat ik eigenlijk liever een ander artikel wilde kopen. Heb een mailtje gestuurd of ik de bestelling nog kon omruilen. Kreeg snel een antwoord dat het al omgeruild was en dat ik het zo kon laten. (het nieuwe artikel was een aantel euro's duurder). Ik was zo verrast over de supernette service en zal er zeker nogmaals mijn bestelling doen. Tevens kon ik nergens anders dit artikel voor een lagere prijs vinden.

Top webshop!

Duidelijke website, hele scherpe prijzen en snelle levering!

Fijne site snelle levering!

Ik kon overzichtelijk vinden wat ik nodig had en het werd heel snel geleverd.