goed, snel, duidelijk, voordelig

Korte vraag gesteld per mail, binnen één uur antwoord.

Prima !

Fijne shop.

Topservice

Hele snelle levering en top kwaliteit

2e contact met dit bedrijf en wederom TOP!

Ook de 2e keer snel en vakkundig door hun geholpen. Het onderdeel welke ik nodig ben, was niet beschikbaar, maar hun hadden toch een passende oplossing. Deze was snel verzonden. Ik beveel ze zeker aan!

Goed verpakt, snelle levering

Ik had nog niet eerder van king-shop gehoord, maar vond het product dat ik zocht. Het product was goed verpakt en snel verzonden.

Prima en snelle leveringen top

Snel en goedkoop

Beperkt assortiment, maar je zal maar net binnen wat je nodig hebt. Overjarig artikel toch gevonden. Betaalbaar. Snelle levering.

Eenvoudig zoeken , super service

Kon heel makkelijk de juiste maten vinden/zoeken via de website

snel en goede kevering

De bestelling werd vlot behandeld en snel geleverd

product was heel snel geleverd en goed verpakt

Uitstekend.

Uitstekend. Goede dienst, goede producten, nette verpakking, en snelle levering.

Top service!!

Mijn bestelling is naar wens verlopen!!! Mvg,

Pleasure doing business with you!

Prettig! Mooie steelbox gekocht voor een leuke prijs. Snelle verzending. Keurig verpakt. Ik ben heel tevreden over King-shop.nl

Stuk goedkoper dan elders en snel geleverd!

Wij zijn erg blij met onze badkamer spullen, via deze website hebben wij deze een stuk goedkoper kunnen aanschaffen! De artikelen zijn snel geleverd en kreeg er nog een persoonlijk bericht en cadeautje bij :)

Heb een super mooie sixties radio gekocht een lichtblauwe ziet er niet alleen mooi uit maar heeft ook een geweldig geluid

Volgende dag geleverd

Wat je eigenlijk mag verwachten. Netjes de volgende dag geleverd. Ik heb een kraan besteld en die zat in de originele doos, er omheen was een dikke laag noppenfolie gewikkeld en daar om nog een kartonnen overdoos. Keurig verpakt dus! Dat zie je helaas niet altijd. Hier dus wel. De kraan staat trouwens erg mooi!

Super klantgericht en snel!

Prima produktbeschrijvingen. Scherpe prijsstelling. Supersnelle levering.

Snelle levering en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Niets meer aan toe te voegen

Snelle levering en netjes verpakt

Snelle service voor een leuke prijs.

Alles top

Zeer snelle afhandeling en verzending!

Helemaal goed, snelle levering.

Er waren voor mij wat dingen onduidelijk, hierover telefonisch contact gehad. Het werd mij rustig en duidelijk uitgelegd en heb de bestelling heel snel gekregen. M.vr.gr. AC Kuperus

Hele snelle service. Top!!!!

Hele snelle service

Gunstige prijs ondanks verzendkosten

Goede afhandeling en Snelle levering De flinke korting op de prijs van het door mij gewenste product compenseerde voldoende voor de wel relatief hoge verzendkosten. Misschien nog eens onderhandelen met PostNL :-)

Super snelle levering en prima prijs kwaliteit verhouding, top! it

Super snelle levering en prima prijs kwaliteit verhouding!