snel en goed

snel goed en goedkoop

Wasmachinekraan met beluchter en keerklep

Goed kwaliteit en snel afgeleverd

Great

Heel snel

Niets op aan te merken

Producten snel en goed verpakt geleverd, tegen relatief gunstige prijs

Top, kan niet anders zeggen.

Mijn probleem bij betalen van bestelling snel opgelost en daarna supersnelle levering.

Nauwelijks besteld en direct verzonden. Top spul en top zaak>

Snelle en correcte levering

Bestelling ging gemakkelijk. Ruim assortiment.

Snel en perfect.

Snel en direct.

Had een vraag, razendsnel antwoord. Bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Top ervaring met King-shop.nl

Snelle correcte levering

Order kwam ontzettend snel en was keurig verpakt en geheel naar wens

De handdoekhaakjes die ik zocht waren overal al uitverkocht, maar gelukkig had King-shop.nl nog een paar op voorraad. De levering verliep probleemloos, en ben tevreden over het bestelproces en de snelle levering.

uitstekend

Deze webshop verkocht een zeepdispenser die elders een enorm lange levertijd had. En ook nog voor een goed prijs. Ik heb voor alle zekerheid even nagevraagd of hij inderdaad nog leverbaar was, en kreeg meteen antwoord. Hij werd de volgende dag al bezorgd, degelijk verpakt. Samenvattend oordeel: uitstekend!

Schitterende service! Zeer tevreden.

Goede prijs/kwaliteit en bij vragen/opmerkingen word je zeer snel geholpen. Een aanrader! Ik koop nog bij King-shop.nl.

Snelle levering van een perfect product

Het was onze eerste bestelling en we waren uiterst tevreden om de in de titel vermelde redenen.

Fijn

Snel verzonden. Artikel zoals vermeld.

De bestelde artikelen zijn goed verpakt verstuurd.

Dit was mijn 1e keer bij deze webshop. De artikelen zijn snel verstuurd, waren netjes en degelijk verpakt. Alles was aanwezig en zag er netjes uit.

vlotte service en de baas werkt zelf ook hard, top!

Ik vind het normaal als er hard wordt gewerkt. Eigenlijk vind ik dat dit soort reviews overbodig zou moeten zijn. Hard werken en je best doen, das toch normaal ?! Voor mij wel tenminste. Maar ik maak een uitzondering. Toen ik het opgegeven telefoonnummer belde sprak ik meteen met de baas zelf. KIJK ! Dat zie je weinig meer, een baas die zelf ook hard meewerkt, en ook verantwoordelijkheid toont. Hier vond de baas het echter normaal. Ik heb zijn bijdrage als zeer relevant ervaren.

Super geregeld, bestellen en bezorgen5 sterren

Super snel bestellen en bezorgen

Slechte bezorging

Over uw bedrijf niets dan lof alleen een klacht over bezorgen van post NL deze komen zogenaamd aan de deur maar dat is niet waar nu moet ik het pakketje ophalen helemaal aan de andere kant van Eindhoven 16km op en neer ditvind ik belachelijk gelieve niets meer met post NL verzenden anders is dit de laatste keer dat ik bij u iets bestel

Snelle kevering goed verlakt

Bestelling was keramisch materiaal. Is goed verpakt

niet goed helaas

De kabel deed het niet, ik snap niet waarom niet (?????). Ik zou t fijn vinden als ik mijn geld terug krijg .

Heel snel

Hele snelle levering en zeer goede communicatie over de levering

Fijne service en nette klachtenafhandeling

Toen er een klacht was omdat een artikel niet werkte werd dit dezelfde dag volledig opgelost!

Goed en snel geleverd.

Perfect.

Snelle levering.

Goede producten voor een aardige prijs.