Duidelijke en snelle service.

Duidelijke en snelle service.

Snel en compleet geleverd

Ze doen wat ze beloven

Goede webshop en een snelle levering

Snelle levering/juiste prijs

Product conform verwachting !

Snel en goed,top

Product zoals omschreven en snel bezorgd

Product zoals omschreven en snel bezorgd

Snelle levering!

Ben blij met deze glazen! Zocht er allang naar. Dank u wel

Zeer snelle levering

prima service

Bij de verzending was er een glas gebroken, 2 dagen later had ik al een nieuw ontvangen!

De Web-site is goed en overzichtelijk.

Het product was mooi en een snelle levering. Tevens goed verpakt.

Everything was super, thank you very much !

Super snel geleverd en mooi!!!

Top bedrijf!

Erg goed.

Alles goed.

Prima en snelle levering

Nog niey

Eerste bestelling gedaan echter nog niets geleverd. Gr. Adri

Goed aanbod voldoende keus en prima kwaliteit

Snelle levering en betrouwbare service zeer makkelijk telefonisch bereikbaar duidelijke en eerlijke voorwaarden.

Snelle levering en zeer goede service.

Toiletbril besteld en binnen 2 dagen ontvangen. Helaas bleek deze stuk in de verpakking. Men had jammergenoeg geen andere op voorraad en ik had binnen 2 dagen m'n geld terug, super.

Slechte keuze van vervoerder

Snel de order verwerkt en verzonden. Helaas chauffeur DPD zet pakket voor de deur zonder iemand te laten tekenen. In zicht voor iedereen bij de voordeur.

Binnen twee dagen slijptol in huis. Doet het prima

Zeer snelle en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering

Mooie producten, snelle levering

Ik heb 2 Sealskin douchegordijnen gekocht, King-shop heeft andere prints dan nu in de bouwmarkt liggen (allemaal hetzelfde) + heeft betere prijzen. Ene dag besteld, volgende dag in huis!

Snelle levering, mooie prijs.

Snelle beantwoording van vragen. Goede service , en snelle verzending. Zeker aan te bevelen.

King-shop.nu is OK

Op zich een correcte toezending van het artikel: de Tesa Baath, een mandje voor in de douche, die je zonder te boren kan ophangen.. Maar de lijm in het tubetje: Tesa Power kit, was helemaal hard en kwam er niet uit. Gelukkig zat er een soort reservespuitje met lijm in de remplacement adapter kit bij, zodat ik het mandje toch heb kunnen ophangen. Maar het oorspronkelijk bedoelde tubetje werkte niet.