Super klantgericht en snel!

Prima produktbeschrijvingen. Scherpe prijsstelling. Supersnelle levering.

Snelle levering en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Niets meer aan toe te voegen

Snelle levering en netjes verpakt

Snelle service voor een leuke prijs.

Alles top

Zeer snelle afhandeling en verzending!

Helemaal goed, snelle levering.

Er waren voor mij wat dingen onduidelijk, hierover telefonisch contact gehad. Het werd mij rustig en duidelijk uitgelegd en heb de bestelling heel snel gekregen. M.vr.gr. AC Kuperus

Hele snelle service. Top!!!!

Hele snelle service

Gunstige prijs ondanks verzendkosten

Goede afhandeling en Snelle levering De flinke korting op de prijs van het door mij gewenste product compenseerde voldoende voor de wel relatief hoge verzendkosten. Misschien nog eens onderhandelen met PostNL :-)

Super snelle levering en prima prijs kwaliteit verhouding, top! it

Super snelle levering en prima prijs kwaliteit verhouding!

VERY RELIABLE, FAST

Konden op komen halen op een moment dat het ons uitkwam en meteen nog wat adres kopen ook.

Product voldoet niet

Keurig en snel bezorgd echter product is bagger. Kleur komt niet overeen en kwaliteit is zeer slecht. De achterkant van de wc-mat schijnt door de voorkant heen en na het gewassen te hebben zit er al een gaatje in. De achterkant is van een soort plastic ofzo dat blijkbaar na het aangeraden 30 gr programma gewoon loslaat. Helaas...

Goed verpakt, snel afgeleverd. Product als omschreven en zelfs nog twee extra items erbij gekregen! Klantverwachting overtroffen.

Goede prijs/kwaliteit.Uitstekend product

Uitstekende afzuig ventilator. Mooi uitgevoerd. Goed verzorgde verpakking. Mijn dank.

Goede webshop,snelle levering

Artikelen nergens anders te koop,wel bij King shop!! Snelle levering en keurig verpakt

super prijzen, goede bezorging

uitstekend

Goed contact en alles naar wens geregeld.

Goede snelle levering

Goed en snel

Prima webshop

Snelle levering van artikelen die in de gewone winkel niet meer te krijgen waren.

In één woord geweldig!

Prettig telefonisch contact, een prompte levering, kortom ik ben zeer tevreden!

Top website, product zo als geschreven, snelle servies !

Ik raad iedereen aan .

Prima en snelle service

Prima en snelle service

Snelle levering alles perfect

top geregeld

Snelle levering.

Snelle levering. Goede service.

Twee identieke producten besteld. Nummers barcode kwamen overeen, toch afwijkende maten (1 mm verschil). Telefonisch gemeld. Door webshop uitvoerig onderzocht. Één product was licht ( bijna onzichtbaar) beschadigd. Kosteloos vervangen. Geweldige service.

Gemakkelijk besteld en binnen 24 uur geleverd. Heel zorgvuldig verpakt. Top!

Gemakkelijk besteld en binnen 24 uur geleverd. Heel zorgvuldig verpakt. Top!