Super snelle levering

Beveel ze aan

In mijn geval helemaal Top

Zocht naar een groter aantal van een specifiek douchegordijn wat een uitlopend model bleek te zijn en dus nog beperkt beschikbaar. De mensen van King-shop.nl zijn op zoek gegaan naar de ontbrekende exemplaren en hebben ze nog netjes kunnen leveren ook.

goede kwaliteit en een mooie prijs

Goed product voor een scherpe prijs

Goed product voor een concurrerende prijs en snel geleverd. Ik raad dit bedrijf dan ook een ieder aan.

makkelijk en snel

De bestelling was makkelijk te plaatsen. De levering was snel en goed.

Super blij met mijn aankoop, mooie spullen en betaalbaar! Lever jouw producten snel en beschermd.

Prima adres en men doet wat men belooft.

Behalve de contacten via de mail en website kreeg ik ook een sympathiek mens aan de lijn. Die, dus, meteen deed wat hij beloofde. Een goed adres voor (meng)kranen e.d.

prima en vlotte levering

prima en vlotte levering

was precies als de foto

het artikel was precies wat ik bestelde en op de afgesproken tijd binnen

Slecht

Mijn pakje is nog steeds niet bezorgd

Gewoon zo door gaan.

Zeer goede op Facebook

Allen lang wachten op reactie

Goed geholpen en snelle service!

Snelle levering in een doos die precies groot genoeg was voor de bestelde dingen.

Meestal krijg je een doos vol lucht, dit was erg netjes verpakt in een doos die precies paste, alle lof. Snelle bezorging, ook in deze drukke tijd. En de spullen zij prima.

snel en correct geleverd

prima zaak met snelle levering

Snelle en correcte bezorging

Snel en correct bezorgd voor een redelijke prijs.

kan niet beoordelen

Ik kan mijn ervaring niet beoordelen, want ik heb tot op heden nog niets ontvangen. Ik hoop dat het nog komt,

zeer professioneel

snel en 100% correct

Triest

Ik heb 2 pakketten besteld en geleverd gekregen. De vervaldatum van de meegeleverde lijm was verstreken. Op zich niet zo erg ware het niet dat de volledige tubes lijm VERSTEEND zijn; dus niks mee aan te vangen.

Leuke spullen. Twee keer besteld, snel geleverd, in goede staat.

Bij één bestelling bleek een artikel defect. Dat kan gebeuren. Maar werd goed opgelost. Beide bestellingen vlot geleverd.

alles was naar wens en behoren.

op tijd ontvangen wat ik besteld,omschrijving van product ook goed.

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit

Ik heb een accu slijptol (P WSA 12 B1) bij u gekocht. Leuk apparaat met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Eén puntje van kritiek: er zit niet één reserve slijpschijfje bij (Hier heb ik al over gemaild en ik kreeg meteen antwoord. Wel fijn, maar......als ik ze per 5 moet bestellen, zijn ze duurder dan het hele apparaat! Kan ik nog beter een 2e apparaat bestellen!! Jammer

Doen wat ze beloven

Besteld Zelfde dag verzonden Volgende dag in huis Gewoon top!

perfect dienst

perfect dienst

AANRADER !!!

Zeer correcte afhandeling van mijn bestelling.