Snelle en correcte levering. Item in perfecte staat.

Zeer goed communicatie en service

Uitstekende kwaliteit, was goed verpakt en snelle geleverd.

Goede levering

Goed en op tijd geleverd.

goede levering

Was goed verpakt het planchet voor de wastafel. en snelle levering

nog niets ontvangen

nog niets ontvangen

Alles prima geregeld

Genoeg keuze, vlug geleverd en mooie prijzen.

Snelle levering van mijn bestelling, Ik vond leverings kosten hoog, verder tevreden met bestelling.

The seller is very kind and clearly understands the customer's needs. Highly recommended

Vlotte bezorging

Binnen een paar dagen had ik het product binnen. Ik heb een alu flexibele buis besteld voor de afzuigkap. Is nog niet geïnstalleerd dus daar kan ik nog geen oordeel over geven.

Uitstekende communicatie en service

Snel besteld, snel geleverd en uitstekende kwaliteit

Zeer goede en behulpzaam contact

Zie boven

Top !

Snel en accuraat.

Je wordt gewoon genept.

Had twee artikelen besteld waarvan één niet meer voorradig. Het enige nette was dat ik heel snel het geld hiervan weer terug had plus de verzendkosten, voor de overlast, neem ik aan. Ze adverteren met heel veel artikelen op Marktplaats en elders, maar hebben praktisch niets meer leveren.

Snelle leverong

Snel besteld en ook snel geleverd

Teleurgesteld zitten krassen op

Zitten krassen op de hoogglans Brabancia wc rol houder. Dat zou je als verkoper toch even bekijken voordat het opgestuurd wordt. Of ze proberen een terug gezonden product alsnog te verkopen want die krassen zijn behoorlijk zichtbaar.

Lijkt me een goede shop.

Maar weet het nog niet, ze maken gebruik van Post.nl, zaterdag bestelt, nog niet binnen. Het is gescand bij post.nl, maar de levering wordt steeds een dag opgeschort. Terwijl het ook nog een brievenbuspakje is.

alles OK

goede prijs, snelle levering

Netjes gekregen wat verwacht was tegen een prettige prijs

Een van onze veel gebruikte Greci deurkrukken was lam en King-Shop had hem nog tegen een redelijke prijs. De aflevering was netjes conform verwachting. De deurkruk zit er weer op en werkt weer zoals het hoort. Dus King-Shop is een aanrader. Tnx. Tipje voor de website bij het afrekenen: Er staat op een bepaald moment: Verzenden naar een ander adres? Dat hoefde niet dus ik ga verder, maar in 1e instantie krijg ik een foutmelding dat het adres niet ingevuld zou zijn. Na een paar keer heb ik het vak "Verzenden naar een ander adres?" toch maar ingevuld en toen ging de bestelling wel door naar de afrekening. Later kwam ik erachter dat je op het vak met de tekst "Verzenden naar een ander adres?" moet klikken, dan verdwijnt dat en dan zal het afrekenen vast lukken. Dat heb ik zelf niet kunnen testen.

Verf is goed, alleen een dag later gekomen, en de bus was gedeukt de doos ook beschadigd

Goed aangeleverd, alleen denk ik dat er bij de pakket dienst mee gevoetbald is? Maar de bus zat nog dicht.

Waar voor je geld

Prima deal, en ik kreeg wat ik verwachte.

Originele top kwaliteit

Goed en snel

Goed product, goed prijs en snel gestuurd.

Prima bedrijf

Deal snel gesloten en meteen verzonden chapeau!

Erg goed

Duidelijke website, mooi pruduct en redelijke prijs. Levering volgens afspraak en snel, ik ben tevreden.

Kwaliteitsartikelen voor een scherpe prijs.

Ik heb een Tiger douchekophouder en Gamma douchegordijnen gekocht, 50% goedkoper dan bij een ander.