Snelle levering, mooie prijs.

Snelle beantwoording van vragen. Goede service , en snelle verzending. Zeker aan te bevelen.

King-shop.nu is OK

Op zich een correcte toezending van het artikel: de Tesa Baath, een mandje voor in de douche, die je zonder te boren kan ophangen.. Maar de lijm in het tubetje: Tesa Power kit, was helemaal hard en kwam er niet uit. Gelukkig zat er een soort reservespuitje met lijm in de remplacement adapter kit bij, zodat ik het mandje toch heb kunnen ophangen. Maar het oorspronkelijk bedoelde tubetje werkte niet.

Vlotte service

Vlotte service

Superservice

Geweldig snel en behulpzaam.

I am satisfied. Thank you.

I am very satisfied, gentlemen are really willing to help. The package arrived very quickly.

• Doporučili byste nás? Ano

Goed bereikbaar, snelle reactie, top service, zeer hulpvaardig.

Fijne ervaring

Mijn eerste bestelling een old pink tafelkleed had ik snel ontvangen, ondanks de Corona perikelen. Wilde dezelfde tafellaken nogmaals bestellen en hoopte dat deze optijd binnen kwam. Hun n berichtje gestuurd waarop ik meteen n reactie ontving. Bestelling was optijd binnen. Prima en snelle service. Dank u wel.

Goed bedrijf

Goede prijs en super snelle levering.

Snel en prima prijzen!

Eenvoudige oplossing voor verkeerd besteld badkameraccessoire. Daarna snel weer ander accessoire ontvangen.

Erg goede en persoonlijke service

Harstikke goede, snelle en persoonlijke service. Scherpe prijzen. En zelf als de prijzen paar euro hoger liggen zou ik nog hier blijven bestellen. Ter achtergrond: hier een simpele IVC Ventilator gekocht voor in de badkamer; was op zoek naar exact dezelfde zodat ik geen nieuwe gaatjes in het plafond hoefte te boren; de doos die ik ontving was goed maar de ventilator die er inzat was niet de juiste. Daar kon niemand wat aan doen. Direct een nieuwe opgestuurd gekregen; geen gedoe, snelle service. Nieuwe ventilator ging vervolgens binnen paar maanden kapot (gaat om een apparaat van twee tientjes); ook nu weer direct, zonder gedoe een nieuwe opgestuurd gekregen.

Snelle reactie en verder gevraagde info

Prima afhandeling

Zaken zijn goed geregeld en vlotte reactie

Heel tevreden over mijn bestelde pannen, die ook lekker snel werden geleverd. Gewoon goed!

gewoon goed en op tijd

prima producten en op tijd geleverd

Best service

Perfect communication, flexibility, very good packaging, fast service, thank You!

Goed product

Snelle levering. Goed product, niet duur.

mijn pakje werd niet geleverd

Tot nu toe geen pakje ontvangen

Alles zoals verwacht

Alles zoals verwacht

goede levering

Probleem met bezorgdienst perfect opgelost!

Via internet beeldjes besteld bij King-Shop. Deze zijn snel aan de bezorgdienst DPD meegegeven, maar die was vervolgens niet in staat om ze af te leveren. Na meer dan een week zijn ze teruggestuurd naar King-Shop. Al die tijd heeft Hans van King-Shop zijn best gedaan om het geregeld te krijgen, wat uiteindelijk gelukt is: hij heeft het pakket zelf afgeleverd, omdat hij toch in de buurt kwam. Dat is nog eens goede service!

Top kwaliteit badmat

Precies wat ik zocht ,mooi badmattenset.

Keurig en optijd de kraan ontvangen

Ik heb twee buitenkranen besteld en keurig de afgesproken kranen gekregen.

Snel geleverd zonder problemen