uitstekend

Deze webshop verkocht een zeepdispenser die elders een enorm lange levertijd had. En ook nog voor een goed prijs. Ik heb voor alle zekerheid even nagevraagd of hij inderdaad nog leverbaar was, en kreeg meteen antwoord. Hij werd de volgende dag al bezorgd, degelijk verpakt. Samenvattend oordeel: uitstekend!

Schitterende service! Zeer tevreden.

Goede prijs/kwaliteit en bij vragen/opmerkingen word je zeer snel geholpen. Een aanrader! Ik koop nog bij King-shop.nl.

Snelle levering van een perfect product

Het was onze eerste bestelling en we waren uiterst tevreden om de in de titel vermelde redenen.

Fijn

Snel verzonden. Artikel zoals vermeld.

De bestelde artikelen zijn goed verpakt verstuurd.

Dit was mijn 1e keer bij deze webshop. De artikelen zijn snel verstuurd, waren netjes en degelijk verpakt. Alles was aanwezig en zag er netjes uit.

vlotte service en de baas werkt zelf ook hard, top!

Ik vind het normaal als er hard wordt gewerkt. Eigenlijk vind ik dat dit soort reviews overbodig zou moeten zijn. Hard werken en je best doen, das toch normaal ?! Voor mij wel tenminste. Maar ik maak een uitzondering. Toen ik het opgegeven telefoonnummer belde sprak ik meteen met de baas zelf. KIJK ! Dat zie je weinig meer, een baas die zelf ook hard meewerkt, en ook verantwoordelijkheid toont. Hier vond de baas het echter normaal. Ik heb zijn bijdrage als zeer relevant ervaren.

Super geregeld, bestellen en bezorgen5 sterren

Super snel bestellen en bezorgen

Slechte bezorging

Over uw bedrijf niets dan lof alleen een klacht over bezorgen van post NL deze komen zogenaamd aan de deur maar dat is niet waar nu moet ik het pakketje ophalen helemaal aan de andere kant van Eindhoven 16km op en neer ditvind ik belachelijk gelieve niets meer met post NL verzenden anders is dit de laatste keer dat ik bij u iets bestel

Snelle kevering goed verlakt

Bestelling was keramisch materiaal. Is goed verpakt

niet goed helaas

De kabel deed het niet, ik snap niet waarom niet (?????). Ik zou t fijn vinden als ik mijn geld terug krijg .

Heel snel

Hele snelle levering en zeer goede communicatie over de levering

Fijne service en nette klachtenafhandeling

Toen er een klacht was omdat een artikel niet werkte werd dit dezelfde dag volledig opgelost!

Goed en snel geleverd.

Perfect.

Snelle levering.

Goede producten voor een aardige prijs.

goede prijs, snel verzonden, goed advies bij vragen.

Geweldige en snelle levering.

Zeephouder was stuk. Gekeken op internet en uitgekomen bij King shop. Besteld en direct antwoord gekregen. 2 Dagen na mijn bestelling had ik het artikel al in huis. Prima.

Goede betrouwbare webshop

Is snel met verzenden en betrouwbare en ook goede prijzen

prima en goed verzorgd

ik beveel het aan, prima website en personeel shapo

Geleverd artikel incompleet en onbruikbaar

Geleverde Gebrit Sigma 50 is waarschijnlijk een ex webshop retour. Onderdelen ontbreken en onderdelen zijn kapot. Kansloos om dit zo te verkopen. Produkt kan direct de vuilnisbelt op.

Mooi rooster en snel bezorgd

goede prijs

goede prijs, snelle verzending.

Doosje met barst

Prima snel verzonden ceedeetje. Was voor cadeau dus fijn. Helaas wel dikke barsten in het doosje wat wat minder leuk geven was. Verder prima hoor.

Goede service!

Ondanks de melding dat de levering van het product wegens drukte langer zou kunnen duren, kwam ons pakketje mooi op tijd!

Helaas veel te klein. XL, kan net met mijn hoofd erdoor.

Slecht

Verkeerd artikel ontvangen,zonder enig overleg.

De Meerkoet 2 5271 LM Sint michielsgestel

621934572