Een bestelling geplaatst en paar uur later al verzonden en volgende dag in huis. Hele snelle en vriendelijke klantenservice bij vragen! Echt een aanrader!

Klantvriendelijk en snel

Bestelling werd op tijd bezorgd. Ik ben goed geholpen door de klantenservice

UITSTENDE SERVICE

GOED EN SNEL GELEVERD,UITSTEKEND.GA ZO DOOR

Prima! Vlotte levering, leuk materiaal.

Schattige popjes, die zelfs lekker"zoet" ruiken (vanille?), leuk loopwagentje. Mijn jarige kleindochter ging er direct achter lopen....maar vond het ook leuk er zelf in te gaan zitten........

Perfecte service. Klantvriendelijk!

Top ervaring. Geleverd item niet volledig zoals vermeld bij aankoop, maar hibba heeft dit professioneel geregeld, konden item terugsturen of korting ontvangen op aankoop! Zeer klantvriendelijke afhandeling zonder lange wachttijden wat betreft antwoorden op onze vragen.

Super blij met de aankoop

Zeer tevreden. Snelle levering en het product van uitstekende kwaliteit. Bedankt.

Alles super vlot verlopen, na 16u besteld van uit België en de dag erna thuis geleverd. Wat een service! Dank u wel

Duidelijke informatie, snelle en soepele afhandeling van de bestelling gevolgd door snelle levering

Super service!! Toppers!

Ik kan altijd een bericht sturen met vragen. Ik krijg daar altijd vriendelijk en snel antwoord op. Ze denken altijd met je mee. Verder zijn ze echt supersnel met verzenden! De productem die ze verkopen zijn ook supermooi!Zelf al verschillende poppen bij hun gekocht. Echt een top service!

Top 😁

Super goede service

Bestelling geplaatst en werd de volgende dag bezorgd. Het was een brievenbuspakket geworden ipv gewoon pakket, en zat er dus een gezellige kaart in het pakket met een teruggave van de teveel betaald verzendbijdrage. Super nette service dus.

Bestelling lag dezelfde dag nog klaar en ik werd zeer hartelijk ontvangen!

Bestelling was keurig klaargelegd om door mij te worden opgehaald. Ik was iets te vroeg, maar werd zeer hartelijk door de eigenaar ontvangen. Na een leuk gesprek kreeg ik nog wat 'speelgoedtips' mee. Ik ga zéker weer bij Hibba bestellen als ik leuk zoek voor mijn dochter, nichtjes of mezelf ;)

Erg goede en heel snelle service

We zijn heel snel en goed geholpen.

Vrijdag 31 mei 2 poppen besteld en de andere dag al in huis. Echt een hele goeie en snelle service en als ik een mail schrijf dan ook al snel antwoord, echt grandioos en erg vriendelijke mensen. De poppen waren prachtig en zagen er echt levensecht uit, zo mooi en waren keurig verpakt, me petje af voor het personeel, keurig verzorgd. Zou deze website zeker aan familie en vrienden aanbevelen zo fantastisch vind ik het en een ruime keuze in poppen en andere materialen. Super!!!!!!!

Prima en snelle bezorging,bouwtekening auto moeilijk.

De ford werd snel en goed bezorgt,echter de instructie tekening die erbij zat was niet zo best ik ben een modelbouwer en kocht deze auto voor ontspanning echter werd het niets maar goed de rest was oke.

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Steeds uitstekende feedback via chat. Snelle levering, zelfs op zaterdag. Top bedrijf.

Pluspunten

Snelle levering van het juiste artikel

Geen