Excellent communication and service

After ordering online from the website there was a slight issue as the site was down for a couple of days. But after that issue was sorted the ordering/purchase was very easy and I was kept informed at all stages. The delivery even arrived ahead of schedule. Overall a very good exprience I hope to repeat in the near future (except for the website issues ;) )

Leider etwas lange Liferzeit, aber sonst super!

Danke!

In lastige omstandigheden prima geïnformeerd

Zeer goed. Dit zijn geen normale omstandigheden. Levering was later dan gebruikelijk. Ik ben uitstekend op de hoogte gehouden. Hierbij werd met mij contact gezocht door headsets.nl. ik vind det zeer professioneel en heb dit erf gewaardeerd.

Perfekt! Schnelle Lieferung, problemlose Abwicklung, gerne wieder!

Alles ok, Preis, Versand, Verpackung, Abwicklung (trotz Corona), gerne wieder.

Doen wat ze zeggen, zeggen wat ze doen.

Na fiasco bij Amazon waar apparaat flink goedkoper leek, toch in de buurt besteld bij headsets.nl. Communicatie is helder en wat beloofd wordt word ook waar gemaakt. Kom hier graag terug.

Top producten en een goede begeleiding en informatie

Gewoon goed!

Slecht

Ik kocht bij headsets.nl een bluetooth headset en kreeg als aanbeveling (via hun website) om daar een externe controller bij te kopen. Maar die controller werkt helemaal niet in combinatie met de headset, dus wilde ik die controller terugsturen. Maar dat mag niet omdat ik een zakelijke klant ben. Hier hun email: Op 6 december hebben wij uw retouraanvraag ontvangen. Helaas moeten wij u berichten dat uw retouraanvraag niet geaccepteerd kan worden. De reden hiervan is dat volgens onze algemene voorwaarden waarop het Nederlands recht van toepassing is er voor zakelijke kopers geen retourrecht van toepassing is. Alle zakelijke verbintenissen onder Lumidee BV zijn definitief en bindend. Dit soort bedrijven verpesten het voor anderen door een slechte naam te geven aan de industrie.

Goede prijs en vlotte levering.

Goede prijs en vlottere levering dan website aangaf.

Het product is top

Ik had graag langsgekomen voor persoonlijk advies, maar kreeg een link naar de webshop met 1 optie voor wat ik wilde. Dat vond ik wel jammer. Misschien had een medewerker wel verder met me mee willen denken wat de beste optie is voor mijn vraag. Het product daarentegen werkt een stuk beter dan wat mijn opdrachtgever als optie bied, dus over het product ben ik zeer tevreden.

doet wat het beloofd

levering binnen de vermelde termijn. goeie clip (origineel Motorola)

oorkussentjes goed ontvangen snelle levertijd maar het had ook in een gewone envelop gemogen inplaats van aangetekent maakt de verzend kosten te duur vr gr j.leferink

Correcte afhandeling van de bestelling en je wordt voldoende geïnformeerd m.b.t. de voortgang van de bestelling. Bij de levering ontbraken enkele artikelen, na een mailtje werd dit onmiddellijk rechtgezet en heb ik de ontbrekende artikelen de volgende dag ontvangen.

geen respons, niet ontvangen

Beste headsets.nl, ik had de bestelling dezelfde dag nog geannuleerd. Ik had opgebeld, want ik zag dat de bestelling nog niet verzonden was. Ik zou teruggebeld worden, maar dit is niet gebeurd. Toen is de bestelling alsnog verzonden. Ik heb er achteraan gemaild om aan te geven dat ik de bestelling alsnog wil annuleren, en hem daarom maar zal retourneren. Daar heb ik geen reactie op mogen ontvangen. Verder kreeg ik een melding dat ik de headset al een paar dagen binnen heb, maar ik heb hem nog helemaal niet ontvangen. De klantenservice kan dus beter, en het is jammer als er niet op mails word gereageerd. Dank en mvg

Goede Sevice

Goede Service

Correct

snel geleverd, maar oorkapjes waren bij het aanbrengen al kapot . Kosten voor deze kapjes veel mee, de portokosten overtroffen de aankoopprijs 3 maal en hadden in een gewone enveloppe gemogen zonder aangekende post en dure verpakking.

Snel en correct

Goede prijs snel geleverd en goed verpakt ook het product voldoet aan mijn verwachtingen

Netjes en correct

prima levering

Duidelijke website, snelle levering. Helemaal top!

Duidelijke website, snelle levering. Helemaal top!

perfect, zeker aan te bevelen

voldoende, een redelijke ervaring

• Nazorg & Garantie

Beste heer B, Wat jammer om te horen hoe GLS hiermee om is gegaan. HEt is absoluut niet de bedoeling dat pakketjes op deze manier achtergelaten worden. Wij gaan deze kwestie met GLS opnemen en de chauffeur om een verklaring vragen. Onze excuses voor het ongemak! Vriendelijke groet, Headsets.nl.

voldoende, een redelijke ervaring

• Nazorg & Garantie

Perfekt, auf jeden Fall zu empfehlen

• Preis
  • Nachsorge & Garantie

Over Headsets.nl

Betrouwbaar en veilig een headset kopen bij de specialist met 25 jaar ervaring. ​Al sinds 1993 levert Headsets.nl professionele headsets aan de bedrijfswereld van Nederland en omgeving. Wij mogen met trots enkele van de grootste telefooncentrales als onze klanten rekenen. Deze kwaliteit is niet alleen gereserveerd voor de zakelijke markt, ook de gewone consument kan nu bij ons een professionele headset kopen. Vandaag besteld is de volgende werkdag in huis!