Pluspunten

snel en adequaat

Pluspunten

Prima, geen commentaar.

Als je geen account hebt aangemaakt kan je de bestelling niet volgen. Veel bedrijven melden dan toch: verder zonder inloggen of account. Dat scheelt net even in de service en onnodige accounts aanmaken. Het postbedrijf kan je dan alsnog een link sturen, wel handig.

Pluspunten

alles netjes en stevig verpakt.

Ik had iets besteld en vanmorgen gekeken op Track u bestelling en er stond niks op. Nu kom ik thuis van boodschappen doen en ligt er een kaart dat ze zijn geweest. Dit vindt ik geen goede zaak de Track U bestelling werkt dus niet. En zou het mogelijk kunnen zijn dat jullie leveringsdagen op de site kunnen zetten dan kunnen de mensen zelf aangeven welke dag hun uitkomt. En DPD beloofd dat bij niet thuis zijn dat ze de volgende dag terug komen MOOI NIET DUS ik kan het nu van middag ergens gaan ophalen en het is nog zwaar ook.

Pluspunten

bij de bestelling was het niet mogelijk om extra info over het adres, zoals gebouw/kamernr, in te vullen.

Pluspunten

Bijzonder tevreden over de inzet en afhandeling van mijn bestelling.

N.v.t.

Pluspunten

Alles netjes en correct ontvangen. Contact via email en telefoon prima in orde. goed advies bij vragen.

vergeet het tracking adress niet door te sturen naar de klant, zodat hij je niet meer lastig valt met deze info

Pluspunten

Snelle terugkoppeling. Goed bereikbaar. Meedenkend en oplossingsgericht. Goede instrumenten, hoezen en snelle levering. Goede prijsverhouding.

n.v.t.

Pluspunten

I could not believe the speed of response when I made an enquiry about one of their products. Great customer service.!

Pluspunten

Ik vond de prijs kwaliteits verhouding zeer goed. Voor maar honder euro ontving een goede gitaar. Hier ben ik eer tevreden over

Wat ik apart vind is dat een kennis exact dezelfde gitaar besteld had, maar een hele andere ontving. De hals was dikker, andere input, laten we maar zeggen dat ik dat zeer frappant vind.