Correct en snel

goede ervaring

na een belletje, goede heldere uitleg 2 val beveiligingen gekocht. volgende dag in huis, in 1 kort woord: top

Goede snelle levering

Goede snelle levering en service

Goede prijs, snelle levering

Goed product, voldoet aan de eisen.

Top snel geregeld

Makkelijke keuzes en juiste info

Maandag besteld woensdag in huis, net verpakt

Goed materiaal!

Goede kwaliteit, mooie prijs. Deze keer wat minder snel bezorgd.

Snelle levering.

Super kwaliteit product.

alles volgens plan ,

prima gereedschap

Perfect geleverd

Ik ben geen professionele gebruiker, maar toch alles goed gevonden op de site. Volgende keer bestel ik weer hier!

Ik vind altijd alles da ik zoek voor een goede prijs

Zeer slecht

Je word slecht op de hoogte gehouden. Bestelling duurt lang voor die binnen is. Telefonisch niet te pakken krijgen.

Beste Gertjan Klaassen, We proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Zo sturen we pakbonnen, facturen en verzendbevestigingen zo snel mogelijk, helaas kan het voorkomen dat deze in de spambox terecht komen. En proberen we persoonlijk contact op te nemen wanneer er bijvoorbeeld iets toch niet op voorraad blijkt te zijn of vertraagd is. Zoals uzelf aangaf nadat we telefonisch contact hadden gehad was helaas ook uw verzendbevestigingen in de spambox terecht komen. Met vriendelijke groet, Team 123takels.nl

Goede levering, scherpe prijzen.

Goede levering, nette prijzen, ruim assortiment, vriendelijke medewerker service en nette communicatie.

Perfecte afhandeling. Goede prijzen

Bestellen onderdeel takel

Wordt goed geholpen op de app

Alles in orde en perfecte levering. de

Alles in orde en perfecte levering.

super goed

mooie web shop en goede servis en snelle goede levering.

Handige website en vlotte en correcte levering.

Ik vond direct wat ik zocht en de volgende dag had ik mijn bestelling al binnen. Goede service.

Tevreden over prijs en kwaliteit ;-)

Eigenlijk geen echte klachten, behalve dan dat we al wel vooraf betaald hadden, maar het ze nog niet opgevallen was, waardoor het wat lang duurde voordat we het pakket ontvingen ;-) Na 1 telefoontje was dat echter allemaal snel verholpen en over de prijs/kwaliteit heb ik NIETS te zeuren ;-)

Oplossing BTW

Waarom moet ik BTW betalen ? Export binnen de EU ( ICL levering)

Beste Pablo, Er is waarschijnlijk iets mis gegaan met uw BTW nummer bij de bestelling, want uiteraard bent u ook bij ons als buitenlandse onderneming met een geldig BTW nummer niet BTW plichtig. Ik zal uw bestelling aanpassen en het BTW bedrag terug betalen. Met vriendelijke groet, Marc

produkt is naarverwachting, klein minpuntje, er was geen enkele informatie na opdracht

is hierboven al verwoord

Goede prijs, snelle levering en de vragen werden zeer snel beantwoord

Vlotte levering van prima producten

Snelle levering van goede producten voor een goede prijs. Het aanbod is ook voldoende.

Slechte levering

Levering binnen 24uur Nou zijn inmiddels week verder 3x raden nog niets

Geen problemen, alles goed verlopen

Alles correct verlopen

Over 123takels.nl

Veiligheid boven alles! We bieden je de keuzen uit kwaliteit takels! Bij ons vind je geen inferieure kwaliteit. Onveilige producten die ook op het web worden aangeboden lijken aantrekkelijk qua prijs, maar niets is minder waar. Haperend gereedschap is vaak oorzaak van ongelukken. Het leed is dan niet te overzien. Goed gereedschap is naast veiligheid ook efficiënter en plezieriger werken. Met onze kennis en ervaring weten we dat goed materiaal kosten bespaart op de langere termijn, tijdwinst oplevert en frustratie voorkomt. Daarom bieden we alleen kwalitatief de beste takels aan van gerenommeerde merken als Nitchi, Eller en Tractel®. Serieuze merken van internationale kwaliteit. Merken die niet rommelen niet met kwaliteit of specificaties. We houden het simpel Zoeken? Daar houden wij niet van, dus proberen we het zo eenvoudig mogelijk te houden. Vanaf de home pagina ga je met je muis naar je productgroep en je kunt direct je keuze verfijnen. Klik op jouw voorkeur hef- of hijsgereedschap en selecteer daarna tonnages of lengtes. Bovendien zie je links vaak een menu waarin je ook nog keuzes kunt selecteren. Alles voor een tevreden klant We bieden je graag alle informatie, mis je desondanks toch nog info vraag het ons.