Alle communicatie verliep erg vlot en correct.

Alle communicatie verliep erg vlot en correct. Ik had een vraag over een bestelling via mail verstuurd en het antwoord kwam super snel. Super

Toegevoegde bericht genegeerd

Ik had bij de opmerkingen vermeld dat ik twee lengtes van 1m ketting wilde. Krijg ik alsnog 1 lengte van 2m. Zet dan het opmerkingenveld er niet bij

Zeer Goed

Snelle reactie op vraagstelling, snelle correcte levering

Snelle levering, nette hijsbanden

Overzichtelijke website, snelle nette levering (een nette compacte verpakking, geen doos van 1 m3 voor een paar hijsbanden), kwalitatief goede hijsbanden voor een goede prijs

Bij een vraag per mail kreeg ik goede feedback

Bij onduidelijkheid en geen voorraad bellen ze netjes

super mooi op tijd

mooi op tijd duidelijke beschrijving bij product

Vlot, degelijk, goede prijs

Ondanks stockbreuk, zonder uitstel toch vervangproduct gekregen

zeer goede service

zeer klantvriendelijk

Product beantwoord goed aan de beschrijving, snel geleverd.

Ok

Correct en snel

Goed materiaal, snelle en correcte service

snelle levering,goed spul.

mijn bestelde producten waren snel geleverd,zelfs naar belgie toe. wel kwam het niet in 1 keer maar met 2 verschillende bezorgers. kwaliteit is goed van het materiaal.

levert kwaliteit

heb nu een vangharnas gekocht bij 123 takels. Via google search kwam ik bij dit bedrijf uit. prijs/kwaliteit verhouding was zeer goed en ik vond bij hun wat ik zocht.

Slechte communicatie.

Slechte communicatie. Geen mogelijkheid om zakelijke account te maken.

Vlotte levering en persoonlijk contact

De door mij bestelde takel was niet meer leverbaar. Na overleg is een beter (duurder) model geleverd zonder meerprijs. Dat noem ik Service!

Klantgerichte oplossingen

Snelle oplossingen perfect gecommuniceerd

Duidelijke website. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering!Goede en

Ik ben zeer tevreden.

Best tevreden

Alles duidelijk op de websites en correct geleverd

correcte service en levering

Goederen werden snel en in goede staat verzonden

zie hieronder;

gewoon goed, levering volgens afspraak.

gewoon goed.

besteld en gewoon de volgende dag binnen. er kan altijd wat mis gaan , als het maar opgelost word toch!? niks op deze firma aan te merken.

Vlotte levering

De gevraagde loopkatten waren er niet meer maar een beter alternatief aangeboden, daarmee een snelle levering

Goed materiaal en zeer goede service!

Erg correcte en goede leverancier van fijn materiaal aan scherpe prijzen.

Snelle service, levering volgens afspraak.

Snelle levering en netjes verpakt

Duidelijke website met de juiste informatie, snelle levering en goede service, wordt netjes op de hoogte gehouden via mail en track en trace en wprdt netjes verpakt.