Vlotte levering van mijn auto hijsbanden

123takels heeft alle soorten en maten hijsbanden op voorraad. Ik gebruik deze rond strop hijsbanden om mijn auto met de autokraan op mijn schip te zetten. Het zijn gekeurde hijsbanden zoals mijn verzekering ook eist. Vlotte levering en dit bedrijf is zeker een aanrader.

Ene dag besteld, volgende dag in huis. Product netjes en compleet.

slecht

onaf produkt met slechte service!bah!

Netjes te woord gestaan na bestelling bleek er een leverprobleem te zijn Netjes terug gebeld en er werd mij een alternatief aangeboden.

heel goed

Snelle service en fijne werkbare website

alles goed geregeld

alles goed geregeld. we hadden een verkeerd verzend adres op de website gezet. maar ze hebben het alsnog naar het goede adres verzonden. groetjes

Super service!

Er was per abuis een verkeerd artikel geleverd, maar na een telefoontje werd dat direct opgelost. Dezelfde dag is het juiste onderdeel opgestuurd. Erg fijn!

Ruim assortiment en snel leverbaar.

Perfecte service

top geregeld

Snel geleverd en prima kwaliteit

Rateltakels zijn snel geleverd en track&Trace was accuraat. Kwaliteit van de takels en hijsstroppen is prima.

Snelle levering van stroomkabel voor lier

Snelle levering van stroomkabel voor lier

Mijn bestelling verliep van A tot Z vlekkeloos!

Prima materiaal en binnen no time bezorgd. Allemaal heel professioneel!

Prima en snel

Goed assortiment, snel geholpen en de volgende dag geleverd. Heel tevreden.

Zeer flexibel en goede na zorg..,

snelle dienstverlening!

Een zeer correcte levering

Uitstekend, kan niet anders zeggen

Een aanrader

Zeer snel geleverd en goed materiaal

In de Koningsdag week toch nog geleverd

Goed geregeld en snelle levering.

Ik heb nu een aantal keer besteld en elke keer was er een snelle levering tegen scherpe tarieven.

Product goed - levering niet zoals verwacht

Vooraf duidelijk gecommuniceerd over levertijden en beschikbaarheid en snelle verzending, toch is zending eerst bij 123takels vertraagd en daarna bij de vervoerder.

Duidelijke en overzichtelijke site, netten prijzen en snelle levering

Zeer nette en professionele service!

Er werd snel gereageerd op mijn vragen. Bestelling kwam ook snel, nalevering ging in goed overleg.

Bezorger had mijn pakket verkeerd gesorteerd waardoor de levering vertraging zou oplopen en had de hijsbanden dringend nodig. Na contact met 123takels.nl hebben ze dit geëscaleerd bij de bezorger en zijn ze toch op tijd geleverd. Vriendelijke en goede service!

Prima levering.

Goede levering gelijk je zegde.:-)

Over 123takels.nl

Veiligheid boven alles! We bieden je de keuzen uit kwaliteit takels! Bij ons vind je geen inferieure kwaliteit. Onveilige producten die ook op het web worden aangeboden lijken aantrekkelijk qua prijs, maar niets is minder waar. Haperend gereedschap is vaak oorzaak van ongelukken. Het leed is dan niet te overzien. Goed gereedschap is naast veiligheid ook efficiënter en plezieriger werken. Met onze kennis en ervaring weten we dat goed materiaal kosten bespaart op de langere termijn, tijdwinst oplevert en frustratie voorkomt. Daarom bieden we alleen kwalitatief de beste takels aan van gerenommeerde merken als Nitchi, Eller en Tractel®. Serieuze merken van internationale kwaliteit. Merken die niet rommelen niet met kwaliteit of specificaties. We houden het simpel Zoeken? Daar houden wij niet van, dus proberen we het zo eenvoudig mogelijk te houden. Vanaf de home pagina ga je met je muis naar je productgroep en je kunt direct je keuze verfijnen. Klik op jouw voorkeur hef- of hijsgereedschap en selecteer daarna tonnages of lengtes. Bovendien zie je links vaak een menu waarin je ook nog keuzes kunt selecteren. Alles voor een tevreden klant We bieden je graag alle informatie, mis je desondanks toch nog info vraag het ons.