Zeer goede, snelle en betrouwbare leverancier

Altijd snelle en correcte levering. Wel zou ik in de toekomst de nodige CE attesten gelijk ontvangen met de levering van de goederen

Alles op voorraad

Zaken doen zoals het gaat tegenwoordig.

makkelijk te bestellen en snelle levering

makkelijk te bestellen en snelle levering

Vlotte levering.

Product zoals beschreven.

top

goed product, te laat geleverd

ik had telefonisch geïnformeerd of het artikel wat ik nodig had voorradig was, dat was namelijk niet goed te zien op de site, met het verzoek ze dezelfde dag nog te versturen. Volgens de medewerker was er voldoende voorraad en kon dat als ik de bestelling binnen dan en een uur zou afronden. Ik heb dat direct gedaan en ben er vanuitgegaan dat het in orde zou komen. Het tegendeel bleek waar....

Goede service.

2 van de bestelde artikelen waren niet meer leverbaar. 123takels heeft hiervoor een gelijkwaardig alternatief aangeboden. Materiaal de volgende dag in ontvangst kunnen nemen.

voor een eerste levering zeer tevreden

zeer vlotte en snelle levering. Een goede uitleg over de producten

Snel geleverd goede service

Snelle levering, kleine aanpassing doorgebeld, werd gelijk geregeld.

Zeer correct afgehandeld

Na mijn bestelling werd ik gebeld dat het door mij bestelde niet op voorraad is en half januari binnen zou komen. Er werd mij een vervangend (duurder) type aangeboden zonder dat ik zou hoeven bijbetalen.

Snelle levering voor een goede prijs

Zeer snel en kwalitatief goed geregeld

Het contact was goed en de levering was zeer snel.

Snel, goed en goede prijs

Mooi assortiment voor een mooie prijs. Volgende dag in huis netjes en correct verpakt.

Snelle service, goede opvolging

Prijs kwaliteit top

top

goede prijzen en service

Snel geleverd volgens bestelling

Prima !

Prima service !

Bestelde artikelen volgens verwachting geleverd

Gewoon tevreden. Materiaal besteld en 2 dagen later, naar verwachting, geleverd. Overzichtelijke webshop en gemakkelijk bestel proces.

Snel verzonden en precies wat je op de website ziet

Gewoon netjes. Snel verzonden, snel ontvangen en precies dat wat ik nodig had. Perfect.

Ruime keuze en een correcte levertijd.

Alles correct

Niet goed

We weten nog steeds niet of ons pakje nu al is aangekomen bij de receptie, in onze postbus of nog onderweg is. Er stond alleen dat het gisteren verzonden werd met DHL. Wij wonen ik een recreatiepark met een Postbus. Maar weten niet wanneer het pakket afgeleverd wordt. Het zou fijn zijn als jullie of DHL hier iets concreter in konden zijn. Met vriendelijke groeten Piet Verschure

Dobbeweg 30 2254AG Voorschoten

071 751 74 50

Over 123takels.nl

Veiligheid boven alles! We bieden je de keuzen uit kwaliteit takels! Bij ons vind je geen inferieure kwaliteit. Onveilige producten die ook op het web worden aangeboden lijken aantrekkelijk qua prijs, maar niets is minder waar. Haperend gereedschap is vaak oorzaak van ongelukken. Het leed is dan niet te overzien. Goed gereedschap is naast veiligheid ook efficiënter en plezieriger werken. Met onze kennis en ervaring weten we dat goed materiaal kosten bespaart op de langere termijn, tijdwinst oplevert en frustratie voorkomt. Daarom bieden we alleen kwalitatief de beste takels aan van gerenommeerde merken als Nitchi, Eller en Tractel®. Serieuze merken van internationale kwaliteit. Merken die niet rommelen niet met kwaliteit of specificaties. We houden het simpel Zoeken? Daar houden wij niet van, dus proberen we het zo eenvoudig mogelijk te houden. Vanaf de home pagina ga je met je muis naar je productgroep en je kunt direct je keuze verfijnen. Klik op jouw voorkeur hef- of hijsgereedschap en selecteer daarna tonnages of lengtes. Bovendien zie je links vaak een menu waarin je ook nog keuzes kunt selecteren. Alles voor een tevreden klant We bieden je graag alle informatie, mis je desondanks toch nog info vraag het ons.