top!

Producten zoals verwacht en snelle levering

slechte service

wij hadden een kussenbox besteld en na het in elkaar zetten bleek dat er een weeffout in de deksel zat. Gebeld en wij kregen een nieuw deksel afgeleverd in een doos die stuk was en gedeukt dus samen met de chauffeur de deksel eruit gehaald. Op het oog leek alles goed te zijn alleen het installeren lukte niet naar behoren omdat bevestigingsmateriaal helemaal verbogen is en niet goed te bevestigen is waardoor het deksel compleet scheef op de kist staat. foto's toegestuurd maar de reactie was haal eerst maar eens het steentje onder box vandaan dan staat hij recht. Maar de box staat nu zonder steentje op de juiste plek en waterpas maar de deksel is compleet scheef. Hierna heeft men niet meer gereageerd op mijn mails.

Beste Tineke, Graag wil ik reageren op je beoordeling. Ik denk dat er iets niet helemaal goed is gegaan met deze beoordeling want wij verkopen hijsmiddelen en zeker geen kussenbox. Als wij iets niet helemaal goed doen en dat kan altijd gebeuren, wij blijven ten slotte allemaal mensen, dan proberen we dat zo goed mogelijk op te lossen, maar aan een scheve deksel van een kussenbox kan ik echt niets doen. Mocht u denken mijn beoordeling klopt niet zou ik het op prijs stellen als u het aan wilt passen. Met vriendelijke groet, Marc

15.00 besteld volgende dag 10.00 binnen. Top!!

15.00 besteld volgende dag 10.00 binnen super geregeld!

snel en correct geleverd

correcte webshop doen wat ze beloven

Prima levering, snel

tweede levering ook goed

Prima service en snelle levering

Perfecte service en uitleg!

Perfecte service en uitleg!

hij werkt !

hij werkt !

Keurig geleverd zoals afgesproken

Artikelen niet voorradig maar ik werd keurig opgebeld om geadviseerd te worden over een alternatief. Mijn keuze bleef bij het eerder bestelde artikel en deze werd voor mij besteld. Binnen de afgesproken termijnen zijn alle artikelen geleverd. Volgende keer weer kijken of dit bedrijf mij weer van dienst kan zijn. Aanrader dus!

Goede snelle levering, niets op aan te merken.

bedrijf waar je op kunt bouwen.

Goede snelle lebvering

Goed product.

Snel juiste product

Duidelijke site, kettingtakel besteld die snel geleverd was, eerlijke prijzen en verzendingskosten.

Snel, goedkoop, goed

Snel, goedkoop, goed

Goed, goedkoop, snel en perfecte service

Goed, goedkoop, snel en perfecte service

Nette service

Goede service Netjes verpakt

slechte kwaliteit harpsluitingen

harpsluitingen gekocht maar zijn van slechte chinese kwaliteit order nr 200004563

Goede communicatie met medewerkers.

Ondanks onverwachte deellevering, alles compleet geleverd binnen redelijk tijdsbestek

Snelle correcte service

product duidelijk omschreven op de site.

Uitmuntend

Zeer correcte levering, nalevering duurde iets langer (door de coronacrisis).

tevreden klant

snelle levering van Tirefort 1.6T goede en stevige verpakking. goed produkt.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Ik had op korte termijn voor particuliere werkzaamheden een tweetal 500kg takels nodig. Gekozen voor 123-takels en uitermate tevreden over de geleverde takels.

Ruime keuze, goede producten, scherpe prijzen

Een ruim aanbod, een mooi overzicht, scherpe prijzen, goede producten.

Prima ervaring mee. Snelle levering

helemaal goed

snel correct en goede service

Dobbeweg 30

2254AG Voorschoten

071 751 74 50

Over 123takels.nl

Veiligheid boven alles! We bieden je de keuzen uit kwaliteit takels! Bij ons vind je geen inferieure kwaliteit. Onveilige producten die ook op het web worden aangeboden lijken aantrekkelijk qua prijs, maar niets is minder waar. Haperend gereedschap is vaak oorzaak van ongelukken. Het leed is dan niet te overzien. Goed gereedschap is naast veiligheid ook efficiënter en plezieriger werken. Met onze kennis en ervaring weten we dat goed materiaal kosten bespaart op de langere termijn, tijdwinst oplevert en frustratie voorkomt. Daarom bieden we alleen kwalitatief de beste takels aan van gerenommeerde merken als Nitchi, Eller en Tractel®. Serieuze merken van internationale kwaliteit. Merken die niet rommelen niet met kwaliteit of specificaties. We houden het simpel Zoeken? Daar houden wij niet van, dus proberen we het zo eenvoudig mogelijk te houden. Vanaf de home pagina ga je met je muis naar je productgroep en je kunt direct je keuze verfijnen. Klik op jouw voorkeur hef- of hijsgereedschap en selecteer daarna tonnages of lengtes. Bovendien zie je links vaak een menu waarin je ook nog keuzes kunt selecteren. Alles voor een tevreden klant We bieden je graag alle informatie, mis je desondanks toch nog info vraag het ons.