goed toestel

voor mijn hobby,een perfect toestel

Beter dan verwacht

Super snelle levering en werkt zeer gemakkelijk

Na de bestelling een snelle levering Een aanrader voor iedereen

Na het bestellen een zeer snelle levering Helemaal niks op aan te merken

Doen!! Wat ze beloven

Super! Snel en betrouwbaar. En kwaliteiten voor niet te veel centen

Snelle levering. Goed product.

Snelle levering. Goed product.

Uitstekende Service

Mijn aankoop van de OBDlink MX+ verliep soepel en verzorgd, ook is de adapter/dongel reeds geupdated naar de laatste versie, zodat je er gelijk mee aan de slag kunt, verders wordt er via mail een gratis en erg praktische e-book geleverd over de ins and outs van OBD (on board diagnostics) zodat je jezelf hiermee vertrouwd kunt maken, voor als je dat nog niet bent, kortom, een fijne webshop voor al uw ODB producten, tegen concurerende prijzen.

Dank voor deze mooie review!

Profi in alle opzichten

Duidelijke site, mooi product zoals omschreven. Voor de niet die-hard diagnose hobbyist is het wel een (leuke) studie.

Beste John, dankjewel voor deze review!

Snel geleverd en telefonisch goed geholpen

Zeer tevreden met mijn aankoop

Beste Theo, hartelijk dank voor de mooi review!

Matig...

De VIDENT-Automaster Pro gekocht. Omdat vlgs. de advertentie auto's t/m. 2023 middels het uitlezen al 'gevonden' kunnen worden. En dat is dan mooi als je een Duits merk 2022 auto wil resetten. Maar helaas..., de auto wordt op basis van het chassisnummer NIET gevonden, en handmatig het model toevoegen lukt ook niet, omdat zowel bouwjaar, als motorcode niet in het systeem van de VIDENT bekend zijn. Wel oudere bouwjaren, en oudere motorcodes. Contact met de OBD-partner. Eh..., ja..., dat klopt..., dat kan nog wel 2 jaar duren voordat die merken/modellen beschikbaar zijn..., U kunt 'm wel terugsturen, en een duurdere kopen. Ja..., leuk allemaal..., maar adverteer dan niet met 'tot en met 2023'...!

Beste Autolooye, Spijtig om deze review te ontvangen. We doen ons uiterste best op onze website zo duidelijk mogelijk te informeren wat een toestel wel of niet kan, met dekkingslijsten die zo up to date mogelijk zijn. Daarbij hanteren we een zeer soepele uitprobeer termijn waarbij u het toestel aan de tand kunt voelen, en indien niet tevreden zonder opgaaf van reden retour mag. Op deze manier proberen we er alles aan te doen dat een ieder tevreden is met zijn aankoop. Helaas is dit dan nu toch niet het geval. Als u een andere oplossing van ons wenst, neem dan gerust nog eens contact met ons op, dan denken we graag met u mee! Met vriendelijke groet, OBD-Partner.nl

Snel makkelijk en nog goed ook!

Top bedrijf !

Keurig ! volgens afspraak geleverd bedankt.

Super bedankt,volgens afspraak op tijd geleverd. Apparaat werkt super goed en snel .

Prettig en snel

Men komt na wat er belooft wordt.

Snelle levering goed produkt

Het produkt werd snel geleverd en voldoet aan mijn verwachtingen.

Duidelijke site , en voor iedereen die een obd scanner zoekt is hier wel 1 te vinden in elke prijsklasse.

Prima antwoord op vragen en snelle levering

Valt niet mee om een keus te maken voor de semi-professional. Met beantwoorden van vragen en beschrijvingen bij de diverse productopties kon ik een goede keus maken. Veel OBD verkopers bleken de kennis en die beschrijvingen niet te hebben en dan lijkt elk OBD apparaat hetzelfde. Ik heb een Vident 710 gekocht; een prima universeel en compleet apparaat (reeds op Ford getest) met 3 jaar software update. Uiteraard is het geen apparaat van 4000 euro maar een professional of een garage krijgt een handzaam apparaat die waarschijnlijk vrijwel alle relevante functies afdekt. Wel goed de gebruiksaanwijzing lezen en volgen.

Werkt zoals verkocht

gewoon goed

Dit apparaat voldoet aan zijn verwachtingen en gemakkelijk om mee te werken.

Prima deal kunnen maken. Ook nog goed contact na levering

goed toestel

toestel werkt zoals beschreven

Goede hulp en snelle levering.

Je wordt goed geholpen bij vragen en ze hebben een snelle lever tijd.

Zeer goed geholpen

Zeer goed en vlotte communicatie

Super werking en bij vragen gelijk vlot een reactie!

Obd tracker besteld, werkte goed maar soms net te traag, dit is gelijk netjes opgepakt en aangepast door onntrack. Werkt nu helemaal goed!

Mooi product

Snel en nettjes gelevert

Snelle levering van het toestel We zijn aan een oude wagen bezig met meerdere fouten po125 .thermostaat en sensor vervangen vuil in de gasklep . We moeten nog verder zoeken. Toestel voor het uitlezen is daarbij een goede hulp.