Toestel was helaas te ingewikkeld voor mij. Retour is zeer netjes afgehandeld.

Top product

Goede werking zoals verwacht

snelle levering goede kwaliteit

goed gereedschap makkelijk bedienbaar

Prima afgeleverd en netjes verzorgd

Supper goed

Precies volgens verwachting makkelijk in gebruik Prijs kwaliteit zeer goed Snelle levering

Werkt perfect

Snel geleverd Probleem kunnen oplossen

Goede service en producten

Mijn vragen vooraf werden snel en duidelijk beantwoord. Daarna ook snel de aankoop gedaan, goede diagnose software voor een goede prijs. Ook snel verzonden.

Dat zoiets "kleins" tot zoiets "groots" tot staat is :)

De Autophix 3310 VAG - Bluetooth 4.0 Dongle momenteel in gebruik. Van het bestellen tot het in bezit hebben ging snel, goed en vlekkenloos. De Autophix app vanuit playstore uploaden op mobiel ging snel, simpel en goed. Duidelijk en overzichtelijke layout is aanwezig in de app, deze zijn makkelijk te bedienen en werken goed. Veel functies (data) aanwezig in de app (boven mijn verwachting). De Autophix 3310 VAG heeft mij zeker op korte termijn al geholpen bij het diagnostiseren en het verhelpen van verschillende storingen (bv. ABS systeem, ABS sensoren, luchtmassa en lambasensoren). Tevens kwamen kleine storingen ook naar boven in de app die niet zichtbaar zijn op het dashboard van mijn auto (Audi A6 Avant 2.0 TFSi 2005). Al met al, dik tevreden en zeker aan te raden. Daagt uit tot het meer diagnostiseren van je eigen auto. :)

Prima hoor

Snelle bezorging. Apperaat doet het goed

Snelle verzending en geweldige service

Na eerst gebeld te hebben omdat het product in de gewenste lengte niet leverbaar was, kon ik later die dag het artikel bestellen. Binnen 1 dag had ik de camera in huis

Alsnog een 10 voor deze website

Door een administratieve “fout” eerst de retour niet verwerkt, na contact direct binnen 5min opgelost Bedankt

Hele goede klantenservice

Je kunt hier gerust iets kopen. Als je een probleem hebt, word je altijd prima geholpen!

Goed opgelost

Zeer vriendelijke klantenservice. Na enkele problemen is toch alles netjes opgelost en doen ze er alles aan om de klant tevreden te houden.

perfect toestel

zeer perfect zowel voor de vakman en hobbyist zeer makkelijk uitlezen voor iedereen en snel ressetten kan dit toestel iedereen aanbevelen gr Sjraar

Prima alles goed geregeld

Alles prima alleen jammer dat er geen software pakket bij zit

Super snel en heel correct

Razend snel in huis en product voor 100 % als omschreven. Kortom heel er tevreden

Gewoon goed

site prettig en overzichtelijk, en bestelling gewoon volgende dag geleverd

Toppers

Gewoon goed, snel in huis ondanks corona, en bestelde apparaatje werkt super

netjes opgelost

Een endoscoop bij hun besteld, kwam kapot hier binnen, ze beloofden een nieuwe te sturen, en nu na 3 maanden en mailtjes nog steeds niet binnen, MAAR na een beoordeling op Kiyoh geld terug gestort, dus toch nog netjes opgelost, Bedankt

Prima apparaat

Werkt zoals het hoort voor een mooie prijs. De doos is ook fijn om het apparaat op te bergen.

beste ,uitlees apparatuur,ook voor niet ervaren monteurs.

makkelijk uitlezen van foutcode, let op foutcode geeft vaak richting aan waar je moet zoeken. soms moet je verder zoeken, storing lag aan heel ander onderdeel wat obd aangaf.

Duidelijke site en gemakkelijk betalen.

Waarom vier sterren? Op de site staat vóór 17:00 uur besteld morgen in huis, dit geldt echter niet voor de vrijdagmiddag. Dan heb je je bestelde artikelen ná het weekend.

super ding leest goed en duidelijk uit in het Nederlands

super snel bezorgd en het werkt perfect. een echte aanrader

Aston Martinlaan 56 3261 NE Oud-Beijerland