Prima apparaat

Werkt zoals het hoort voor een mooie prijs. De doos is ook fijn om het apparaat op te bergen.

beste ,uitlees apparatuur,ook voor niet ervaren monteurs.

makkelijk uitlezen van foutcode, let op foutcode geeft vaak richting aan waar je moet zoeken. soms moet je verder zoeken, storing lag aan heel ander onderdeel wat obd aangaf.

Duidelijke site en gemakkelijk betalen.

Waarom vier sterren? Op de site staat vóór 17:00 uur besteld morgen in huis, dit geldt echter niet voor de vrijdagmiddag. Dan heb je je bestelde artikelen ná het weekend.

super ding leest goed en duidelijk uit in het Nederlands

super snel bezorgd en het werkt perfect. een echte aanrader

Duidelijke site en goed geleverd goed en

Goed en keurig geleverd

Goede snelle service

Goede levering.alleen zit er geen vag software op staat wel op de site en in t boekje

snele en verzorgde levering

produkt werkt perfekt

Zeer goede investering

Het apparaat werd correct en snel geleverd. Alle mogelijkheden die ik nodig had zitten er al op voorhand in geprogrammeerd. Taal is netjes in het Nederlands ingesteld. Zeer tevreden!

Snelle levering en goede kwaliteit

Heb zelf op site keuze gemaakt en volgende dag reeds geleverd.

Uitstekende levering

Mijn bestelling was snel en goed geleverd, werd via de mail netjes op de hoogte gehouden van de status van de levering

Snelle bezorging

Goed en snel geleverd👍

Hier wordt ik blij van

Snel en netjes geleverd, en apparaatje werkt super :)

Snelle levering en zoals het beschreven

Goede klantenservice

Ik vroeg om advies voor de juiste diagnosecomputer. Kreeg duidelijk en passend advies. Het apparaat werkt perfect! En had het pakketje snel in huis. Bedankt!

De snelheid waarmee, ik ben geholpen.

Perfect product voor een mooie prijs

Snelle levering en correct contact. Mooi product dat perfect werkt op mijn Skoda Octavia 3

Goede aankoop

Ik heb het product gekocht om mijn XC60 uit te lezen. Na een harde reset. Door de min Pool van de accu los te nemen. Kon ik verbinding maken met de ECU. En de storingcodes uitlezen. Etc. En het probleem oplossen.

uitstekend

snelle levering, top.

Vlotte Levering prima Tester Vag. Tevreden Top.

Mijn bestelling is snel geleverd.

Gewoon goed

Betaald met ideal en de volgende dag bezorgd. Voor mijn aankoop gebeld met wat vragen, en kreeg netjes uitleg.

Pluspunten

Komen afspraken na. Goede prijs kwaliteit verhouding. Ruim aanbood en duidelijke artikelomschrijving.

Proactief communiceren over retouren.

Pluspunten

Correcte levering, goed verpakt.

Product stond aangeprezen met volledige NL gebruikssettings en handleiding. Dat eerste bleek in praktijk niet 100% te kloppen, maar voldoende. De handleiding in NL moest ik zelf downloaden en afdrukken. Vond ik toch ook een minpuntje, gelet op de beloften.

Pluspunten

Overzichtelijke website. Snelle verzending. Goede service nadat ik de verkeerde maat pincet ontvangen had werd kosteloos de juiste opgestuurd en mocht in de 'verkeerde' houden.

Pluspunten

Snelheid

Aston Martinlaan 56

3261 NE Oud-Beijerland