Aan sleutelbos gehangen en hoop zo mijn sleutels niet (meer) kwijt te raken

Nog niet ervaren, want heb de nuttracker pas in bezit.

Goede levering

Doet waarvoor het bedoeld is

Kan nu weer snel mijn sleutel vinden

Prima, doet wat je mag verwachten

Makkelijk te installeren en werkt prima Alles is meegeleverd zelfs een extra batterij

Top tracker en super handig.

Nu ongeveer een week in gebruik en hoef niet meer op zoek naar de autosleutels.

Nuttig, maar met gebreken

Ik gebruik nuttracker voor een specifiek doel: het klinken van een signaal als mijn demente vrouw verder dan ongeveer 10 meter van mij vandaan raakt. In bepaalde situaties is dat gebeurd, bijvoorbeeld toen ik iemand de weg vroeg en mijn vrouw verdwenen bleek toen ik mij omdraaide. Nu wordt ik gewaarschuwd en kan ik zien waar ze was toen de verbinding via het bluetooth-signaal ophield. In een aantal gevallen bleef echter een geluidswaarschuwing uit. Het geluid kan gedempt zijn door de mute-knop of de geluidsinstelling op de iPhone. Of de instelling in se app zelf is verkeerd. Ik heb deze pas door te experimenteren goed ingesteld.

Leuke tracker

Niet wat in verwachte. Ik zoek een tracker die ik livzme kan tracken. Deze trackers kan je enkel hun laatste locatie mee tracken. Niet erg wat ik zocht dus. Verder wel leuk design

Had er al een. De nieuwe nog niet in gebruik. Ben heel tevreden. Plat dingetje kan in de portemonnee.

Nooit meer mijn sleutels kwijt

Top product. Ik ben nooit meer mijn sleutels of telefoon kwijt

Werkt goed

Bij meerdere in huis is koppelen wat lastiger, maar wel gelukt.

Snelle levering perfect product.

Aanzetten connected in de app en werken. Voldoet volledig aan de beschrijving.

Uitstekende tracker

Ik heb diverse trackers in bezit (gehad). Niet een heeft gewerkt zoals de nuttracker 4. We zijn zeer tevreden hoewel de werking (nog) niet is zoals die uit de handleiding lijkt gesuggereerd te worden.

Heel tevreden

Goed maar had graag dat de app ook in het nederlands was, kleine minpunt. Maar al bij al een leuk ding om te hebben.

Werkt prima

Werkt prima

Uitstekend en goed verzorgd

Diverse keren bestel, nut 3 en 4. Altijd volgende werkdag in huis, netjes verpakt.

Tevreden, maar kan beter

het verbinden met de iphone gaat vlot en snel. Maar na een onbepaalde tijd verliest hij contact met de iphone waardoor we telkens opnieuw moeten unbinden en terug toevoegen aan de app. Stel dat ik op dit moment mijn sleutels of iphone kwijt ben dan kan ik deze niet oproepen via een geluidsignaal. Moesten jullie dit nog gefixed krijgen dan zou het perfect zijn! mvg, Erwin

Berijkbaar Max 5 meter binnen.

Werkt goed alleen op kleine afstand

Werkt perfect.

Werkt perfect, zowel naar sleutels zoeken als naar telefoon. Bereik is ook goed. Sleutel finder geeft signaal af als hij buiten bereik van de telefoon komt. Is voor mij ongeveer 35 meter vanaf mijn voordeur en dan ligt mijn telefoon achter in mijn huis op tafel. Conclusie : ik ben er zeer tevreden mee. Dirk Hinse

Bestellen, snel ontvangen, app downloaden en klaar....

Eenvoudig te bestellen, snelle levering, goede app en correcte werking van de sleutelhanger... En dit voor een meer dan eerlijke prijs... TOP

Goed product snelle levering

Bestelproces snel en makkelijk doorlopen. Daarna binnen een paar dagen de Nuttracker 4 al met de post ontvangen. Het product zelf is robuust en makkelijk in gebruik.

Kan mijn iPhone niet vinden.

Ik heb deze tracker gekocht om mijn iPhone te vinden die ik keer op keer ergens laat liggen in huis. Op kantoor, in de keuken op het toilet... De tracker heb ik permanent op zak en als ik mijn iPhone weer eens kwijt ben wil ik op de knop drukken zodat mijn iPhone gaat piepen. dat was de bedoeling althans. In de praktijk verliest de tracker iedere keer verbinding met de iPhone zodat ik alsnog het hele huis door kan lopen op zoek naar mijn iPhone.

compacte handige hulp

Het is een zeer handige hulp voor degenen die vaak hun sleutel kwijt zijn. Makkelijk te installeren en staat tof aan je sleutelhanger. Ik heb het gekocht als relatiegeschenk voor collega's en krijg alleen maar positieve berichten.

Erg handig

Nooit meer zoeken naar de sleutels van mijn zoom

Snelle levering. Werkt goed.

Zeer goede klantenservice bij Nuttracker

Ik wilde de Nuttracker 4 via een aanbieding van het FNV bestellen. Echter de actieperiode was verlopen. Daar deed de klantenservice niet moeilijk over. Ook ik kreeg als nog de korting. Geweldig.