Nooit meer mijn sleutels kwijt

Top product. Ik ben nooit meer mijn sleutels of telefoon kwijt

Werkt goed

Bij meerdere in huis is koppelen wat lastiger, maar wel gelukt.

Snelle levering perfect product.

Aanzetten connected in de app en werken. Voldoet volledig aan de beschrijving.

Uitstekende tracker

Ik heb diverse trackers in bezit (gehad). Niet een heeft gewerkt zoals de nuttracker 4. We zijn zeer tevreden hoewel de werking (nog) niet is zoals die uit de handleiding lijkt gesuggereerd te worden.

Heel tevreden

Goed maar had graag dat de app ook in het nederlands was, kleine minpunt. Maar al bij al een leuk ding om te hebben.

Werkt prima

Werkt prima

Uitstekend en goed verzorgd

Diverse keren bestel, nut 3 en 4. Altijd volgende werkdag in huis, netjes verpakt.

Tevreden, maar kan beter

het verbinden met de iphone gaat vlot en snel. Maar na een onbepaalde tijd verliest hij contact met de iphone waardoor we telkens opnieuw moeten unbinden en terug toevoegen aan de app. Stel dat ik op dit moment mijn sleutels of iphone kwijt ben dan kan ik deze niet oproepen via een geluidsignaal. Moesten jullie dit nog gefixed krijgen dan zou het perfect zijn! mvg, Erwin

Berijkbaar Max 5 meter binnen.

Werkt goed alleen op kleine afstand

Werkt perfect.

Werkt perfect, zowel naar sleutels zoeken als naar telefoon. Bereik is ook goed. Sleutel finder geeft signaal af als hij buiten bereik van de telefoon komt. Is voor mij ongeveer 35 meter vanaf mijn voordeur en dan ligt mijn telefoon achter in mijn huis op tafel. Conclusie : ik ben er zeer tevreden mee. Dirk Hinse

Bestellen, snel ontvangen, app downloaden en klaar....

Eenvoudig te bestellen, snelle levering, goede app en correcte werking van de sleutelhanger... En dit voor een meer dan eerlijke prijs... TOP

Goed product snelle levering

Bestelproces snel en makkelijk doorlopen. Daarna binnen een paar dagen de Nuttracker 4 al met de post ontvangen. Het product zelf is robuust en makkelijk in gebruik.

Kan mijn iPhone niet vinden.

Ik heb deze tracker gekocht om mijn iPhone te vinden die ik keer op keer ergens laat liggen in huis. Op kantoor, in de keuken op het toilet... De tracker heb ik permanent op zak en als ik mijn iPhone weer eens kwijt ben wil ik op de knop drukken zodat mijn iPhone gaat piepen. dat was de bedoeling althans. In de praktijk verliest de tracker iedere keer verbinding met de iPhone zodat ik alsnog het hele huis door kan lopen op zoek naar mijn iPhone.

compacte handige hulp

Het is een zeer handige hulp voor degenen die vaak hun sleutel kwijt zijn. Makkelijk te installeren en staat tof aan je sleutelhanger. Ik heb het gekocht als relatiegeschenk voor collega's en krijg alleen maar positieve berichten.

Erg handig

Nooit meer zoeken naar de sleutels van mijn zoom

Snelle levering. Werkt goed.

Zeer goede klantenservice bij Nuttracker

Ik wilde de Nuttracker 4 via een aanbieding van het FNV bestellen. Echter de actieperiode was verlopen. Daar deed de klantenservice niet moeilijk over. Ook ik kreeg als nog de korting. Geweldig.

nog weinig ervaring

telefoon gaat rinkelen als ik verder van de sleutels vandaan ga

superhandig

Nu nooit meer zoeken naar mobiel of sleutels. Ideaal

Niet aan de praat te krijgen

Ik heb meerder pogingen ondernomen om eea te laten functioneren. Helaas loop ik er in vast, terwijl het toch eenvoudig zou moeten zijn.

Beste Nico, Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend om te horen dat het niet gelukt is om de keyfinder aan de praat te krijgen. Normaliter is het koppelproces inderdaad eenvoudig, dus helpen je daarom ook graag verder om de keyfinder op de juiste manier werkend te krijgen. Zou je ons een mailtje willen sturen naar info@nuttracker.nl met waar het precies misgaat? Dan helpen wij je graag verder! Met vriendelijke groeten, Mike van Nuttracker.nl

apart

heel erg leuk speelgoed maar volkomen nutteloos als er geen andere gebruikers in de buurt zijn, nooit meer doen dus

De toegevoegde waarde van de aankoop ontbreekt

Er werd gesuggereerd dat dit oh zo handige hulpmiddel je sleutels zeer eenvoudig terug te vinden is. Niets is minder waar. Dus vraag ik me nu af wat de toegevoegde waarde is van dit prul, krijg alleen reclame van de meest onzinnige firma's. Voel me belazerd!

Beste Alfred, Bedankt voor uw beoordeling en wij betreuren het om te zien dat u niet tevreden bent met het product. Omdat wij normaliter juist erg veel mensen blij maken met dit product, kijk ik graag samen met u wat er precies niet goed werkt voor u. Daarnaast wil ik u erop attenderen dat u een besteld product altijd binnen 14 dagen mag retourneren. Wij storten u dan het aankoopbedrag terug. Zou u ons willen contacteren op info@nuttracker.nl? Dan zoeken we graag samen met u naar een geschikte oplossing. Met vriendelijke groet, Mike van Nuttracker.nl

Prima levering

Makkelijk te installeren. Werkt prima om telefoon te vinden, andersom om de tracker te vinden is het geluid wat te zacht.

een pracht kadoootje

Onze kleinzoon was nogal eens slordig o.a. met de omgang van zijn sleutelbos. Als Oma en Opa werden we hier onlangs door zijn ouders van in kennis gesteld. Door de FNV werd ik onlangs in kennis gesteld van de "Keyfinder". Meteen een leuk kado voor onze kleinzoons verjaardag gekocht. Tot onze grote verbazing was hij erg in zijn sas met het kado en toen in de gaten dat voor elk probleem een oplossing was. Bedankt Kiyoh

geweldig

Eenvoudig te installeren. Werkt heel accuraat