nog weinig ervaring

telefoon gaat rinkelen als ik verder van de sleutels vandaan ga

superhandig

Nu nooit meer zoeken naar mobiel of sleutels. Ideaal

Niet aan de praat te krijgen

Ik heb meerder pogingen ondernomen om eea te laten functioneren. Helaas loop ik er in vast, terwijl het toch eenvoudig zou moeten zijn.

Beste Nico, Bedankt voor je beoordeling en wat vervelend om te horen dat het niet gelukt is om de keyfinder aan de praat te krijgen. Normaliter is het koppelproces inderdaad eenvoudig, dus helpen je daarom ook graag verder om de keyfinder op de juiste manier werkend te krijgen. Zou je ons een mailtje willen sturen naar [email protected] met waar het precies misgaat? Dan helpen wij je graag verder! Met vriendelijke groeten, Mike van Nuttracker.nl

apart

heel erg leuk speelgoed maar volkomen nutteloos als er geen andere gebruikers in de buurt zijn, nooit meer doen dus

De toegevoegde waarde van de aankoop ontbreekt

Er werd gesuggereerd dat dit oh zo handige hulpmiddel je sleutels zeer eenvoudig terug te vinden is. Niets is minder waar. Dus vraag ik me nu af wat de toegevoegde waarde is van dit prul, krijg alleen reclame van de meest onzinnige firma's. Voel me belazerd!

Beste Alfred, Bedankt voor uw beoordeling en wij betreuren het om te zien dat u niet tevreden bent met het product. Omdat wij normaliter juist erg veel mensen blij maken met dit product, kijk ik graag samen met u wat er precies niet goed werkt voor u. Daarnaast wil ik u erop attenderen dat u een besteld product altijd binnen 14 dagen mag retourneren. Wij storten u dan het aankoopbedrag terug. Zou u ons willen contacteren op [email protected]? Dan zoeken we graag samen met u naar een geschikte oplossing. Met vriendelijke groet, Mike van Nuttracker.nl

Prima levering

Makkelijk te installeren. Werkt prima om telefoon te vinden, andersom om de tracker te vinden is het geluid wat te zacht.

een pracht kadoootje

Onze kleinzoon was nogal eens slordig o.a. met de omgang van zijn sleutelbos. Als Oma en Opa werden we hier onlangs door zijn ouders van in kennis gesteld. Door de FNV werd ik onlangs in kennis gesteld van de "Keyfinder". Meteen een leuk kado voor onze kleinzoons verjaardag gekocht. Tot onze grote verbazing was hij erg in zijn sas met het kado en toen in de gaten dat voor elk probleem een oplossing was. Bedankt Kiyoh

geweldig

Eenvoudig te installeren. Werkt heel accuraat

Goede snelle behandeling bestelling

Het werkt fantastisch! Geen gezoek meer.

Werkt fantastich

En makkelijk te installeren

Snelle levering. Snel antwoord op je mail.

Werkt nog niet

Ik krijg geen verbinding met mijn smart phone. Ik heb een Nokia 8.1 met Android 11 erop. Kan het zo zijn dat mijn telefoon er niet voor geschikt is?

Beste JRP Arens, Bedankt voor uw beoordeling en wij betreuren het dat u niet geheel tevreden bent. Zou u ons per mail ([email protected]) even een screenshot willen sturen van het scherm waarin u de keyfinder kunt toevoegen? Normaliter verschijnt er een lijst met keyfinders die u kunt verbinden in de Nut App, hiervoor moet u de Nut wel eerst aanzetten (door op de knop van de Nut te drukken totdat u een geluidsignaal hoort. Wij helpen u dan graag verder, en mocht het een probleem van de Nut zelf zijn, komen wij graag met een passende oplossing. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Mike van Nuttracker.nl

Snel en netjes verzonden.

Via de fnv kennis genomen van de nuttracker. Een hele mooie oplossing voor iemand die vaak de sleutels kwijt is.(werkt prima) Met de QR code wilde het niet helemaal lukken. Met het downloaden van de app ging het prima. Netjes en snel geantwoord op een vraag die ik had.Vriendelijke groet.

ook een sleutelhanger!

mooi ontwerp sleutelhanger, fijn in de hand

Werkt uitstekend, Nederlands ontbreekt

Nederlandse taal instelling ontbreekt nog, die zou het geheel perfect maken.

Een nuttige tracker

Sleutels zijn eerder gevonden

kleine en compacte geruststelling

Handig om te installeren, nuttig om erbij te hebben. Ik heb iets moeite gehad om de verschillende opties te begrijpen waardoor hij aanvankelijk begon te piepen wanneer ik het niet wilde. Maar dat is opgelost en dan is het gewoon heel prettig om te weten dat je je sleutels, of je telefoon, makkelijk terug kunt vinden.

Klasse !!

Gemakkelijke installatie. Werkt via de bluetooth. Verder geen geknoei. Ook de aftersale ( service ), en het kontakt met de verkoper is meer dan prima. EEN AANRADER !

Goed product

Makkelijk en goed

Simpel geïnstalleerd.

de gadget waar ik op wachtte

Heb er 2 gekocht. Mooi product en werkt zoals belooft. Hier zat ik op te wachten. Toch wel een flinke prijs (vind ik). als de prijs iets lager was geweest had ik er nog 2 bijgenomen. De levering was ook snel.

Super levering

Binnen de aangekondigde tijd geleverd. Fijne finder, kleinzoon is er blij mee.

Had ze een e-mail gestuurd met een vraag. Die werd vrij snel beantwoord. En er werd mij een goede oplossing geboden voor een probleempje met een Nut 4 Focus. Bedankt.

Zeer goede tracker

Zeer snel geleverd Zeer snel geïnstalleerd Zeer gemakkelijk te bedienen. Top product

Ik had dit veel eerder moeten hebben , super ding

Ik was altijd mijn telefoon of mijn sluiters kwijt. En sinds ik de nuttracker heb niet meer. In een woord geweldig. Ik wil hem niet meer kwijt. Ik denk dat ik er nog een koop om hem aan de andere te hangen.