Geweldig product

Heel eenvoudig te installeren

Werkt goed en makkelijk!

Alles werkte binnen een paar minuten

Super makkelijke keyfinder!

Indien je je sleutels vaak kwijt bent is dit een ideale oplossing, stuurt ook een signaal als je te ver weg bent van de sleutels.

Snelle levering, goed telefonisch bereikbaar.

Nadat ze bij Bol.com (via dit kanaal in eerste instantie besteld) een ander dan het bestelde model uit de rekken hadden gehaald, is een en ander snel gecorrigeerd door aankoop direct bij Nuttracker (en retourzending naar Bol).

Geluid is te zacht

Het geluid is te zacht , jammer

Geluid is te zacht

Ik vind het geluid niet hard genoeg. Meestal zijn oudere mensen licht doof Vandaar dat ik niet helemaal te vreden ben

Beste Job, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het spijtig om te horen dat u het geluid van de Nut keyfinder niet hard genoeg vindt. Op dit moment is de Nut de keyfinder met het luidste geluidsalarm, en uiteraard wordt er continu gekeken of dit in een volgend model weer verbeterd kan worden. Wellicht heeft u het op de website gelezen, maar wij hebben een niet goed, geld terug garantie binnen 14 dagen na uw aankoop. Als u niet tevreden bent over uw aankoop wil ik u bij deze vragen om, indien gewenst, de Nut te retourneren. U krijgt dan uw aankoopbedrag terug. Wij streven altijd naar een tevreden klant, en hopen u hiermee tegemoet te komen. Voor meer informatie kunt u ons een mail sturen naar [email protected] ovv uw bestelnummer, dan helpen wij u vanaf daar graag verder. Met vriendelijke groet, Mike van Nuttracker.nl

Makkelijk te installeren, eenvoudig te bedienen

De app is (helaas Chinees) makkelijk te installeren en te koppelen aan de tracker. De functionaliteit die bewaakt dat telefoon en sleutelbos niet te ver va elkaar verwijderd raken, piept te snel en te vaak (al binnenshuis). Dus die gebruiken we niet.

Leuk en nuttig

Nut3 werkt goed en installatie is eenvoudig.

Doet het erg goed en fijn als je een deel van een sleutelbos bent vergeten

Mijn sleutelbos bestaat uit twee delen waaronder contactslot en een versnellingsbakslot. Contactslot neem je altijd wel mee. Om niet de sleutels van de versnellingsbakslot te vergeten heb ik de Nuttracker aan deze bos zitten. Vergeet ik deze eruit te halen dan wordt ik wel gealarmeerd dat deze niet is meegenomen. Dat allemaal nog binnen een veilige afstand. Mooi hé.

Goed product, snel bezorgd

Erg handig, zoeken naar sleutels is verleden tijd!

Praktisch

Heb een keer mijn autosleutels in de gauwigheid in een kratje in de schuur gezet en hier niet meer aan gedacht wat een zoektocht is dat de volgende dag geweest wil nu niet meer zonder een Nuttracker hij doet het goed en handig dat je het batterijtje kan verwisselen

Denk prima als sleutelvinder in huis

Ik vond het registreren vervelend en denk dat dat nog steeds niet gelukt is. Voor sleutelzoeker in huis werkt het prima. Engelsche taal op de app is vervelend ,

Een product wat uitkomst biedt als je iets niet kan vinden of kwijt bent.

Nog geen ervaring maar wel uitgeprobeerd en het werkt uitstekend.

Goede sleutel hanger werkt goed.

Enige nadeel is dat hij niet waterdicht is, voor de rest werk hij goed en geeft ook aan waar voor het laatst je sleutel contact heeft gehad met je telefoon.

Goede kwaliteit.

Voordeel, lekker klein en werkt perfect. Gebruik hem nu al een dikke week. Ben geregeld mijn sleutels en telefoon kwijt. Laatste keer lag hij tussen de was in de wasmand. Even op de nuttracker drukken en ja hoor piep piep bij de wasmand. Was anders zo in de wasmachine beland druk druk . Dus een goede koop geweest.

Wat een handige hulp

In een mum van tijd heb ik mijn sleutelbos gevonden. Scheelt een hoop stress!

Doet wat ie moet doen.

Nog maar kort in mijn bezit dus kan niet veel zinnigs zeggen over de lange termijn.

Een fantastisch ding.

Was van de week mijn sleutel kwijt, maar dan zij de nuttracker vond ik hem zo weer terug

Prima geregeld!

Niets op aan te merken.

Snel gelev8

Binnen een dag in huis en goed verpakt

Snelle levering, prima product!

De nuttracker is voor mij een handige tool om mijn sleutels te vinden. Nu nog onthouden waar in mijn telefoon heb gelaten!

Mooi product

Ben blij met deze uitvinding. Nooit meer mijn spullen kwijt.

goed produkt

produkt werkt perfect,werd snel geleverd,kortom,alle lof!

handig apparaatje

handig apparaatje,fijn om mijn sleutels terug te vinden...

Snelle levering, product werkt goed.

Artikel (Nut mini & Nut 3) werken goed. Wat wel jammer is vind ik, dat als ik de tracker op 1 telefoon heb geïnstalleerd, dat ik deze niet op een 2de telefoon kan installeren.

Van Bylandtstraat 52 5046 MC Tilburg

+31 (0)622383374