Zeer goede service

Rauhfaser gezocht om plekken bij te werken. Na verzoek snel stalen ontvangen. Na bestelling van behang goede levering. Enige onduidelijkheid wat betreft het afleveren maar ligt in principe niet bij Behangexpert. Tevreden klant.

Helemaal top

Natuurlijk behang besteld. Dat werd netjes verpakt en snel geleverd. Lijm en informatie erbij. Precies zoals verwacht en precies zoals we nodig hadden. Niks aan te merken.

top behang

stevig en mooi behang gekregen. ook met bijgeleverde behanglijm.

In de winkel in leeuwarden heb ik uitstekend advies gekregen. Vervolgens heb ik het behang via de website besteld.

Snelle levering, goede service

Eerste keer dat ik via deze webshop een bestelling heb gedaan, omdat zij als enige Nederlandse shop het Boris Tapeter behang hadden waar ik naar zocht. De indicatie voor de levertijd leek vrij lang (meer dan 10 werkdagen), maar tot mijn verrassing werd het behang binnen 3 dagen al bezorgd. Erg prettige ervaring, snelle levering en goede service. Absoluut een aanrader. Tevens voor een geschikte prijs.

Service zoals het hoort

Snelle levering. Goede kwaliteit behang

Gewoon zoals beloofd.

Prima.

Ik had het sloophoutbehang en de kwaliteit van het behang vond ik goed. Het verwerken van het behang was ook prima, het scheurt niet snel en zit strak op de muur. Het patroon staat erg mooi achter het hoofdbord van mijn bed!

Lekker snel in huis

Zeer correct

Er werd onmiddellijk contact opgenomen met ons naar aanleiding van onze bestelling. Zeer correct en snelle levering!

Snelle service. Mooie kwaliteit behang

Goede kwaliteit, goede prijs. Snelle service.

Precies dat wat ik zocht, snel geleverd!

Prachtig behang van een potlood tekening van bloemen. Snel geleverd.

Snelle levering mooi behang

blij met de snelle levering, jammer dat het pakketje naast de voordeur stond in het zicht ipv in de schuur zoals gevraagd op het briefje op de deur. Behang is ook heel mooi als verrassing een glow in the dark effect deze hadden we over het hoofd gezien. Onze zoon is heel blij.

Uiterst tevreden

Kwalitatief hoogstaand behang met bijgeleverde lijm ook heel tevreden over de info betreffende de levering. Top in zijn totaliteit.

Fijn en mooie kwaliteit behang, en op tijd geleverd.

Correct

Antwoord via mail omtrent de verwachtte leverdatum. Correcte levering

Bezorgddatum gemakkelijk via email aangepast! Supper

Erg goed!

Super kan echt niet beter! Veel internetbedrijven kunnen hier een voorbeeld aan nemen!

Pluspunten

Pluspunten

Duidelijke site, snelle levering.

Behang kwaliteit zelf is niet geheel naar mijn zin.

Pluspunten

Pluspunten

Goede communicatie alles prima echter......

De foto van het behang wat we besteld hebben en wat we thuis ontvingen wijkt behoorlijk af. Dat is echt super jammer

Pluspunten

goede service snelle levering

Over Behangexpert.nl