Bij aflevering behang zat er geen gratis plakmiddel bij ,na 1 telefoontje werd het alsnog geleverd.

Makkelijk te bestellen, snel geleverd en mooie kwaliteit behang.

Bij de bestelling werd aangeven de levertijd.

Good

Perfect!

Ik had problemen bij een andere site waar mijn bestelling opeens werd geannuleerd. Ik heb daarna bij Behangexpert.nl besteld en een berichtje mee gestuurd dat het enkele spoed betreft. Kreeg direct een mail terug dat zij het gingen versturen. Ik had het behang de volgende dag in huis!

Prima, service en communicatie.

Bij bestellen werd keurig aangegeven dat er een lange levertijd op zat. Daarbij werden verschillende opties voorgelegd. Door een tikfout had ik verkeerde kleur besteld. In overleg kon deze terug gestuurd worden.

Voordelig merkbehang

Groot assortiment aan behang en veel voordeliger dan andere behangzaken. Duidelijke website en snelle levering.

Fijne site

Veel keuze. Goed behang goede servies .ook goed bereikbaar.

Goeie service Snel in huis

Gewoon prima

Allereerst een staal ontvangen toen ik daarom verzocht. Werkwijze bestelling, bevestiging en moment berichtgeving voor ontvangst bestelling conform afspraken. Kortom: prima

Netjes en snel

Niet duur en zelfs met gratis lijm bij het behang, helemaal goed.

Snelle reactie

Beantwoorden snel vragen en verzenden het ook snel en netjes ingepakt.

Papier overal 43 euro bij jullie voor 22 en een beetje ten eerste bijna aan de helft dat kon al niet meer stuk en dan nog is op tijd geleverd gewoon geweldig

Goed product.

Verkeerd bezorgd maar top opgelost

Wij hadden ander behang gekregen dan dat we besteld hadden. Na een telefoontje kregen we een retourbon om de zending kosteloos te retourneren en zijn we keurig op de hoogte gehouden wanneer we het bestelde behang konden verwachten. Top deze klant is erg tevreden over jullie werkwijze!

Toen ik een vraag stelde via de mail had ik heel snel antwoord!!

Besteld zo zonder problemen.

Snel kunnen bestellen en betalen. Ook de communicatie na bestelling was in orde.

Super prijs en snel in huis

Aangegeven dat de levering 3/4 dagen zou zijn, maar de volgende dag al in huis

Goede instructies en mooi materiaal

Snel geleverd, duidelijke aanwijzingen en mooi materiaal. Behang zit er nog op!

zewer goed

zeer goed en snel levering alleen jammer behang verwijderaar niks deed op behang wie gewit was ook na twee keer in smeren en 20 minuten wachten . maar voor de rest bestelen en volgende dag thuis en de keuze van behang enz zeer goed KEN JE AANBEVELEN

Très bien

Je suis satisfaire de mon achat

Zeer groot aanbod

Zeer snelle levering en van alle webshops was het (voor het behang dat ik wou) de goedkoopste. Het werd de dag nadien al geleverd!

Snelle en correcte service!

Eerste en positieve ervaring.

voor herhaling vatbaar Jullie zijn op afspraak !!!!!!!!!!!!

Zeer goed behandeld , proficiat

Behang op zeer korte termijn nodig. Na een belletje werd het rechtstreeks vanuit de leverancier geleverd zodat ik het op tijd binnen zou hebben. Echt een top service!

Schrans 131

8932ND Leeuwarden