Snelle reactie

Beantwoorden snel vragen en verzenden het ook snel en netjes ingepakt.

Papier overal 43 euro bij jullie voor 22 en een beetje ten eerste bijna aan de helft dat kon al niet meer stuk en dan nog is op tijd geleverd gewoon geweldig

Goed product.

Verkeerd bezorgd maar top opgelost

Wij hadden ander behang gekregen dan dat we besteld hadden. Na een telefoontje kregen we een retourbon om de zending kosteloos te retourneren en zijn we keurig op de hoogte gehouden wanneer we het bestelde behang konden verwachten. Top deze klant is erg tevreden over jullie werkwijze!

Toen ik een vraag stelde via de mail had ik heel snel antwoord!!

Besteld zo zonder problemen.

Snel kunnen bestellen en betalen. Ook de communicatie na bestelling was in orde.

Super prijs en snel in huis

Aangegeven dat de levering 3/4 dagen zou zijn, maar de volgende dag al in huis

Goede instructies en mooi materiaal

Snel geleverd, duidelijke aanwijzingen en mooi materiaal. Behang zit er nog op!

zewer goed

zeer goed en snel levering alleen jammer behang verwijderaar niks deed op behang wie gewit was ook na twee keer in smeren en 20 minuten wachten . maar voor de rest bestelen en volgende dag thuis en de keuze van behang enz zeer goed KEN JE AANBEVELEN

Très bien

Je suis satisfaire de mon achat

Zeer groot aanbod

Zeer snelle levering en van alle webshops was het (voor het behang dat ik wou) de goedkoopste. Het werd de dag nadien al geleverd!

Snelle en correcte service!

Eerste en positieve ervaring.

voor herhaling vatbaar Jullie zijn op afspraak !!!!!!!!!!!!

Zeer goed behandeld , proficiat

Behang op zeer korte termijn nodig. Na een belletje werd het rechtstreeks vanuit de leverancier geleverd zodat ik het op tijd binnen zou hebben. Echt een top service!

Zeer goeie service,zeer correct en vriendelijk

Alleen lof over behangexpert.vriendelijk en correct.altijd iemand bereikbaar

Netjes

Heel mooi behang

Mooi behang, snelle levering

Product voldeed aan onze wensen. Top.

Alles volgens afspraak en snel geleverd.

Zeer goede service

Zeer goede service

prima levering

snelle levering, alleen zat er geen gebruiksaanwijzing bij de lijmspuit en had ik eerst de spuit zelf er verkeerd op gemonteerd... kan aan mij liggen

Correcte levering binnen termijn

Een reuze assortiment met de beste merken

Telefonisch contact gehad met behangexpert. Ter plekke zijn ze gaan zoeken naar de laatste 2 rollen van een specifiek behang. Zeer behulpzaam en vriendelijk. Order was zeer snel de volgende dag al verstuurd en we konden snel aan de slag met behangen. Ik raad behangexpert iedereen aan!

Meedenkend personeel

Fijn dat het personeel meedenkt met wat voor lijm we het beste kunnen gebruiken.

Mooi behang, waardeloos management

De eerste keer dat ik het behang heb besteld was het er in 3 dagen, wij hadden bedacht dat we er nog een muur mee zouden behangen maar na 1 week was het er nog niet. Ik een mail sturen naar het bedrijf. Er volgde een heen en weer dat het opgestuurd zou worden en dat het ook normaal was want de levertijd is 4 tot 5 werkdagen. Ondertussen zijn het 7 werkdagen geworden maar dat is niet wat er vervelend aan was. Bij mij heeft de klant altijd gelijk en blijf je beleefd. Maar in dit geval was het duidelijk dat ik fout en verkeerd was en dat werd ook zo gezegd. Dus nee ik bestel nooit meer bij dit bedrijf ongeacht mooi behang.

Het redelijke en de manier van communiceren is bij deze mevrouw ver te zoeken.