Ruim assortiment

Ruim assortiment en een goede kwaliteit behang. En een snelle en goede evering

Het bestellen ging makkelijk, de levering snel en de kwaliteit uitstekend. Ook alles op juiste nummer verfbad.

goede kwaliteit

Goed en mooi product plus snelle levering

Extra rol nodig en is met spoed geleverd.

Tijdens de eindfase van de verbouwing had ik besloten om nog een wand te behangen in de hal met hetzelfde behang als dat ik in de woonkamer aangebracht had. Contact opgenomen met de BehangExpert en en nieuwe rol werd opgestuurd. Deze rol was helaas zoekgeraakt bij de koerier. De behanger was al gepland en die zijn moeilijk te krijgen vanwege de drukte. De BehangExpert heeft snel gereageerd en een extra rol met spoed alsnog en op tijd geleverd.

Na telefonisch contact heel prettig te woord gestaan en geholpen.

Blij met het behang en bedrijf reageert snel op mail.

Kan beter

In de eerste plaats ontving ik geen enkele informatie over de bezorging. Aangezien dit met GLS plaats vond en deze ook niet erg goed zijn, is dit dus voor verbetering vatbaar. In de tweede plaats was de kleur van het behang beduidend feller van kleur dan op de foto’s. Helaas konden de rollen niet retour.

Snel geleverd en betaalbaar!

Levering was zeer snel, erg goed verpakt. Product zoals verwacht.

zeer tevreden over het behang

Wat een mooi behang, het panelenmotief is zo echt dat mensen niet zien dat het behang is. Ben er heel blij mee. p.s het was snel binnen en zat goed verpakt.

Goede kwaliteit behang

Behang besteld en het werd al snel bezorgt.

Teleurgesteld

Ik heb behang van Arte besteld en niet goed gekeken naar het retour beleid. Thuis komende kom ik erachter dat ik een verkeerde kleur heb besteld. Zeer teleurstellend aangezien het behoorlijk prijzig behang is. Ik heb net m'n eerste huis gekocht en zorgvuldig alle materialen bij elkaar uitgezocht en deze kleur past er totaal niet bij. Gebeld met de vraag of ik het behang kan omruilen voor een andere kleur. Helaas blijkt dit niet mogelijk te zijn terwijl jullie adverteren dat jullie specialist zijn in Arte behang. Je zou dan verwachten dat jullie het verkeerd bestelde behang gewoon weer kunnen verkopen.

Echt slecht materiaal

Geeft veel bobbels (ervaren behanger heeft het geprobeerd) en het behang geeft enorm af. Echt niet tevreden. Het was te mooi om waar te zijn.

Het fotobehang wat u heeft besteld is gemaakt van papier. De bobbels zijn ontstaan bij het aanbrengen doordat de muur is ingelijmd in plaats van de achterzijde van het papier en /of de inweektijd (5 minuten) van de lijm op de achterkant van het behang onvoldoende is geweest. Als de achterzijde is ingelijmd in combinatie met voldoende inweektijd dan trekken de bobbels na droging weer weg en is het behang glad. In het geval je het behang tijdens het aanbrengen met bijvoorbeeld een (natte) doek of spons toch glad wil wrijven dan zal de inkt afgeven door het water in de lijm of door de natte (of vochtige) doek/ spons. Een ervaren behanger weet bovenstaand. Het probleem ligt bij de verwerking niet aan het produkt...

Snel en netjes geleverd

Behang ziet er goed uit. Er zat lijmpoeder bij geleverd, benieuwd of dat goed blijft zitten. Tijd zal het uitwijzen.

Goed telefonisch bereikbaar. Vriendelijke en duidelijke informatie. Behang snel in huis.

Vriendelijke en behulpzame ondersteuning per telefoon. Snelle levering. Gratis behang plaksel en scherpe prijs.

Slechte ervaring

Ik heb helaas het prinsessenbehang weg moeten gooien, omdat de stukken helemaal niet pasten. Zodra we de stukken waterpas probeerden te lijmen, kwamen we aan de andere kant een centimeter te kort. De afbeeldingen overlappen elkaar ook niet evenwijdig, sommige lijnen overlapten dan prima, maar zaten dan op andere plekken scheef.

mooi maar let op!

de afbeelding van mijn foto behang is mooi, de kleuren zijn helder en zoals op de foto op de website. maar, als je nou fotobehang verkoopt is het dan een idee om te zorgen dat dat hoog genoeg is voor de gemiddelde plafondhoogte? (265cm) ons fotobehang is een paar centimeter te kort en niet retourneerbaar, eigen schuld, niet goed opgelet maar ik vind het geen goede manier van handel drijven en zal in de toekomst dus ook elders mijn behang kopen. je verkoopt ook geen autobanden in sets van 3 zegmaar... wij hebben dit opgelost met een opzetplint en een sierlijst, niet zoals ik het voor ogen had maar goed genoeg.

Heel tevreden

snelle levering, heel mooi behang, ook zeer tevreden van de dienst naverkoop die met een geschikte oplossing kwam.

Geweldig behang en bezorging.

Prachtig mooi behang van diverse merken. De bezorging zou 14 dagen duren maar duurde 9 dagen. Geweldig en mooi behang en zeer tevreden. Service en webshop prima te noemen. Heel fijn en dank u. Mvrgr. Familie Haalboom

Snel geleverd met gratis lijm

Mooi behang, groot assortiment, snel geleverd met gratis lijm. Top.

Gemengd

Jammer dat er bij sommige behangen geen kleurbeschrijving staat. Zo is mijn behang heel bleek. Zo erg dat je amper de tekening ziet en voor mij onbruikbaar is. Ik was erg geholpen geweest met de beschrijving ' heel bleek beige'.. Voor de rest keurige afhandeling van de levering en rekening houdend met mijn wensen. Ik zeg ja op de vraag ,:'aanbevelen' omdat het erg afhankelijk is van welk papier je besteld'

Goede service en de goedkoopste

fotobehang afmetingen kloppen niet

het behang wordt verkocht als zijnde 254 cm lang maar is 253 cm lang het gevolg hiervan is dat ik 1 cm te kort kom en nu dus een witte rand van 1cm van de muur aan de onderkant blijf zien.

Erg snel in huis, Behang zelf voor die prijs valt uiteindelijk toch tegen. Maar dat heeft niets te maken met de service van behangexperts.

Zaterdag besteld, 1u later op de hoogte gebracht dat ze maar 2 ipv 3 rollen konden leveren (wat geen probleem was voor mij want ik nam er 3 omdat er 3 waren en het papier wordt niet meer gemaakt dus was bedoeld als extra reserve). Maandag stond het teveel betaalde al terug op mijn rekening en dinsdag had ik de rollen. Perfecte service!

goed verzorgt

overzichtelijke site, en keurig netjes verzorgt verpakt ontvangen