goed verzorgt

overzichtelijke site, en keurig netjes verzorgt verpakt ontvangen

Behang was goed.

Op de behang en snel handelen van jullie was niks mee. Alleen de koeriersdienst dat is een verschrikkelijk iets . Ze komen op andere tijden dan afgesproken en ze zetten het pakket gewoon aan de deur. In een drukke doorgang waar mijn buurvrouw kapster is.

Eijffinger behang

De bestelling van behangrollen ging eenvoudig. Paar dagen later keurig verpakt bezorgd. Én goedkoper dan elders!

Prima zeer tevreden

Makkelijk te bestellen Goed behang mooi stevig

Mooi behang

Mooi behang, compleet geleverd en met duidelijke instructies. Levering zoals voorspeld.

Snel en klant vriendelijk

Corecht en snel levering en klant vriendelijk

Na een beschadigde levering door dpd, ben ik netjes en snel geholpen. Werd verzocht de beschading te documenteren en nu is mijn nieuwe poster onderweg

Niet fijn

Heb behang besteld maar niet ontvangen. Bij navraag werd gezegd dat er waarschijnlijk vertraging was bij ups en dat t nog wel zou komen. Slecht want ups gaf aan sorry voor t ongemak , dien een claim in. Zij versturen via ups en nu zit ik ermee dat ik betaald heb maar niks ontvangen een jammer want hadden juist allemaal positieve recensies waardoor ik ook daar besteld heb

Wij zijn u vriendelijk te woord gestaan en meteen achterna gegaan waar u pakket is. Wij hebben de leverancier gebeld en die zei dat dit de status is. Volgens de leverancier, is het verzonden naar de klant en wordt als het goed is wel afgeleverd (het pakket ligt op een depot bij haar in de buurt. Dit is ook al gemeld aan de klant.

Super snelle levering

Helaas kwam ik 2 rollen tekort. Op de site stond 4 a 5 werkdagen, maar de volgende dag had ik de rollen al in huis! Heel fijn was dat

Na fout van mij super snel geleverd

Ik kreeg netjes een mail dat mijn adres gegevens niet goed waren. Die doorgegeven en daarna kon het nog 2 dagen duren voordat het bezorgd werd. Echter 1 dag later werd het al bezorgd. Super

Mooi behang van Esta home

Mooi behang, ziet er goed uit alles dezelfde nr. op de rollen. Alleen nog een paar weekjes wachten, voordat de schilder komt. Behang is mij bekend, heb ik al eens eerder gehad...top kwaliteit. Alleen GSL pakketbezorging is slecht :tot 2x niet thuis kaart ingegooid, terwijl wij gewoon thuis waren.Klacht ingediend bij Gsl. Uw bedrijf Behangexpert is toppy.

goede service

geleverd als beschreven

Keurig op tijd geleverd

Prima levering

Goed en snelle leverin

Netjes en snel

Mooi behang van goede kwaliteit, snel en netjes verzonden

Mooi behang, met een week in huis

Met een week in huis, goed verpakt. Top

oke

Gewoon goed

Eenvoudig te bestellen, snelle levering en natuurlijk goed behang

Goede communicatie

Het behang was niet op voorraad netjes een mail gekregen of ik wilde wachten of annuleren

Heel slecht

Ik heb nog steeds geen behang ontvangen

Bij het behang wat u heeft besteld staat vermeld dat het een levertijd heeft van ongeveer 2 weken. Ook staat erbij vermeld dat het speciaal wordt besteld en om die reden niet retour kan. Op 26-4 is het behang naar u verstuurd maar is het niet gelukt om af te leveren omdat er niemand thuis was.

Kon niet beter. Correct verlopen

Zeer goed verlopen. Levering zeer snel van rol behangpapier.

prima!

Snelle, nette bezorging, goed verpakt en mooie aanbieding.

Goede prijs en geen verzendkosten wat ook meetelt.

Vlotte levering. Goede prijs.

Snelle levering. Prachtig behang.

Supergoed en snelle levering. Prachtig behang. Goeie kleur.

Kwaliteitsvol papier

Dit behangpapier is kwaliteitsvol en handig in gebruik. De textuur geeft een extra touch aan onze ruimte.

Schrans 131 8932ND Leeuwarden