Stipt

De levering werd op het verwachte moment gebracht. Top.

Vlugge levering

Had wat schrik om online te bestellen. Maar alles verliep uitstekend. De maandag mijn bestelling geplaatst en tegen de vrijdag was het geleverd.

Goede service; snelle levering !

zeer prettige vakkundige manier van werken

Bij de eerste keer al zeer verrast door de goede en ook snelle werking van Tom's Bach producten. Voor de 2e keer ga ik nu een bestelling plaatsen voor een heel ander probleem. Ik ben er heel blij mee en vind het een zeer vakkundig en aangename van werken. . . Tom's benadering is zeer vriendelijk en ook laagdrempelig zodat ik denk dat iedereen op z'n gemak kan vertellen waarvoor het nodig is om de BB te willen gaan gebruiken. Ik kan het zeker aanraden !

geweldig

Goede prijs voor meerdere flesjes omdat je dit toch langer moet gebruiken voor er echt resultaat is. Vriendelijke mails en goede uitleg bij elke bestelling!

Mooie en vlotte site

Ik heb de mix 84 genomen 3 flesjes voor de prijs van 2 zodat ik het product op langere termijn kan ervaren. Verder is het zeer vlot de site te gebruiken, de betaling uit te voeren en een snelle levering.

Zeer klantgericht, vriendelijk en super snelle levering.

Na mijn bestelling was er meteen een vriendelijke reactie met de bevestiging dat mijn bestelling meteen zou worden verzonden, wat ook het geval was want de dag nadien stond de postbode om 10u met mijn pakje aan de deur. Het was ook zeer goed verpakt met degelijk materiaal. Ben heel blij, alleen maar goede punten.

Super service en raad!!!!!!

ik werd uitstekend begeleid en perfect op de hoogte gehouden van verzending!!!!!van Bpost was ik iets minder tevreden!!!!

zeer tevreden over vlugge verzending

snelle reactie op bestelling en vlugge verzending tevreden over mail ivm verzending en aankomst van pakje

Snel antwoord op mijn vraag. Snelle levering. Ik ben zeer tevreden.

Ben heel tevreden over de verzending , had de bestelling heel rap . Is nu nog wachten of het helpt .mijn vorige ervaring over het product was goed , het heeft gedeeltelijk geholpen . Het was een mix voor verschillende dingen . Heeft uiteindelijk voor één zeker geholpen . Daarom wil ik het nog is proberen voor de angst voor vuurwerk van mijn hondje.

snel antwoord, een persoonlijke samenstelling gemaakt, product nog maar kleine week ontvangen.

product nog maar een week geleden ontvangen, dus nog een beetje afwachten.

Zeer snelle levering en vlug antwoord van Tom. Ik gebruik het produkt nog maar een paar maanden, samen met mijn pillen, maar hoop binnenkort te kunnen stoppen met de pillen.

Snelle en vlotte levering

Snelle levering ,ik voel me al beter

Snel, vlot en correct levering

snelle en vlotte levering

Gezien ik de deze flesjes nog maar enkele dagen heb ontvangen is het voor een volledige feedback misschien wat te vroeg.Heb echt wel vertrouwen in deze kuur

Gewoon goed

Ik merk n'a enkele dagen al een verschil, we blijven verder doen

ben nu 5 dagen bezig de drang naar zoet is verdwenen

Duidelijke site met omschrijving en snelle levering. Nu het resultaat van de producten afwachten

super

direct antwoord op de gestelde vragen vlugge levering zeer aangenaam

Een fantastische service van hart tot hart

Tom helpt op een heel persoonlijke manier om de juiste mix samen te stellen. Hij is heel hartelijk en betrokken en je mag steeds aanvullende uitleg vragen. Bij Tom voel je je geruggesteund en dat doet deugd! Bij onze poes werken de druppels heel goed. We zien Shanti zo positief evolueren! Raoul heeft zijn druppels net ontvangen, dus daar kan ik nog niets over zeggen maar we hebben er alle vertrouwen in!

Zeer goed met resultaat

Een rustiger gevoel en minder drang naar zoet, kleinere hoeveelheden tijdens de maaltijden volstaan. Steeds een snel antwoord op mijn vragen.

To the point

We hadden nood aan een bachbloesem op maat. We namen eerst louter ter info contact op met een grove schetsing van het probleem. Er volgde vrij snel reactie met de melding dat hiervoor een bloesemmix op maat kon worden gemaakt, maar men nog graag dit en dit en misschien ook nog dat en dat had willen weten. Op die manier heeft Tom echt een mix op maat van meisje kunnen maken. (hij deed dus écht wel de moeite om te weten waaraan nood was) Ook de levering verliep heel snel en werd degelijk verpakt zodat de kans op breuk minimaal was

Vlotte website

Eerste kennismaking verliep vlot- ik kreeg binnen 24 uur antwoord - ook op de verdere uitleg die ik moest verschaffen kwam direct antwoord op een sympathieke en vriendelijke manier.

Vlot en correct

Ik gebruikte het flesje twee weken en had gevoel echt rustiger te zijn.