Alles geleverd zoals vermeld

Absoluut geen probleem met de vlotte levering. Was goed verpakt

Vlotte service

Product gekozen volgens noden en binnen de 2 dagen aangekomen

Snel & goed toegekomen

Na twee dagen heb je de bestelling in goede staat ontvangen

Snelle levering en heel aangename dienst na verkoop

Goede communicatie over het verzenden, zeer degelijk ingepakt. Er zat ook een begeleidende brief bij en een mailadres voor als je extra vragen hebt. Heel fijn.

ik had direct zin om er mee te starten :)

De omschrijving per flesje was heel duidelijk.

Super !

Snelle levering, goede service.

Vlotte bestelling

Vlotte bestelling en levering

I goed

Vlotte afhandeling

Vlotte bestelling en levering, snelle respons op vragen. Prima kwaliteit.

Mijn hond, die ik uit het asiel adopteerde, draagt een grote rugzak. Is angstig. Ik probeerde de druppeltjes 'bange hond' gedurende een maand. Een week nadat ze op waren voelde ik dat hij van het beetje gewonnen zelfvertrouwen weer kwijtspeelde. Daarom heb ik nu druppels voor 3 maanden besteld, zoals aanbevolen.

Ben heel tevreden van de bachbloesems

Zit je met persoonlijk probleem, maak kennis met bachbloesem. Ben blij, dat ik bachbloesem heb leren kennen.

Duidelijk, veel informatie

Op de veelgestelde vragen wordt klaar en duidelijk geantwoord. De informatie die in de nieuwsbrief wordt aangekondigd is zeer waardevol. Zeker lezen!

Totaal tevreden

Heel blij van het product ,goed uitgelegd ,geen probleem met de bestelling ,blij !!!!

Zeer vlotte afhandeling.

Uitstekende service en snelle afhandeling.

uitstekend!

Al heel goede en fijne ervaringen op het gebied van klantgerichtheid, vriendelijkheid, goede service, duidelijke website, goede mixen bachbloesems. Kortom een tevreden klant.

Vertrouwend

Vlotte afhandeling

Correcte levering, zoals beloofd op de site!

Levering was correct. Levering was binnen het beloofde tijdsbestek, zelfs tijdens deze covid tijden. Product ervaring kunnen we pas delen na 3 maanden natuurlijk.

Duidelijke website, snelle en correcte levering

Duidelijke website, veel bijkomende informatie. Snelle levering zoals beloofd.

Geen winst

Na 2 maanden zie ik geen resultaat bij onze 1,5 jarige reu ( ras:beauceron)op gebied van rustig zijn , ook niet bij wagenziekte…Is dat normaal?

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hallo Elke, Het spijt me te lezen dat je nog geen resultaten ziet bij je hond. Ik zie dat je gekozen hebt voor een standaard mix. Het kan zijn dat deze niet de correcte Bachbloesems bevat voor je hond. Neem je even contact op met mij via mail? Dan kunnen we samen kijken voor een oplossing. Warme groet, Tom

vlugge bediening ,en veilig verpakt,heel tevreden

over het product kan ik nog niets zeggen ,heb het nog maar 2x gebruikt,hoop dat het werkt

topservice

snelle en goede service

steeds een goede ervaring

Leuke website die overzichtelijk is, net zoals de nieuwsbrief. Bondige beschrijvingen en als dat niet volstaat, kan je altijd contact opnemen en krijg je snel een verduidelijkend antwoord.

Vlotte levering

Prima service en heel snel!!!

Heel snel geleverd en goed verpakt.

Na contact te hebben heb ik voor mijn 2 borders de bachbloesem aangekocht. De service was heel goed. Nu even afwachten of het de nodige resultaten geeft, ben op 20 oktober gestart. Sandra.

super

Een zeer goed product. Veel positieve ervaringen mee