zeer correct verlopen en snelle levering

zeer correct verlopen en snelle levering

Dank u! Dank u! Dank u!

Wij adopteerde 1,5jaar geleden een Duitse Herder van een half jaar. 1 brok stress! Reageert super fel op alles wat beweegt: mensen, dieren, voertuigen,... de laatste maanden ging dat iets beter, maar nu begin hij heel fel te blaffen 's nachts (op katten?) We waren ten einde raad! Niemand wordt graag wakker gemaakt in de nacht, zeker niet als je beseft dat hij de hele buurt wakker maakt! Ik kwam jij Mariepure terecht voor bachbloesems. Baat het niet, dan schaadt het niet. Vanaf de eerste dag merkte we verschil. We zijn nu 3 dagen bezig en echt WOOW!! We hebben de hond die we graag hebben!

Snelle feedback, zeer snel beantwoordt, rap geleverd. Zeer tevreden vorr de eerste ervaring

Fijne en snelle levering

Gisteren begonnen met de druppels en merken al dadelijk het effect

Goed. Helpt

De druppels helpen bij dieren.

Alles is goed verlopen

Niet van toepassing

resultaat

Wij hebben het idee dat de mix van de bachbloesems resultaat heeft, we geven het nu ongeveer een week en de hond is rustiger, de mix was tegen epilepsie, ze heeft sinds het innemen nog geen aanval gehad, maar ze kreeg de aanvallen ook niet vaak. We zijn in ieder geval al zeer blij.

Vlotte bestelling en levering

Ik kan enkel op dot moment meedelen dat ik blij ben dat alles vlot verlopen wat de bestelling en levering betreft..hoop dat het product zelf het gewenste effect zal hebben...maar is nog even afwachten maar indien succesvol heb je alvast een klant voor de toekomst erbij !

correcte afhandeling

Goede informatie, vlot communicatieverkeer, levering gebeurt correct

Vriendelijk en beleefd contact.

Zeer vriendelijk mailcontact en correct afhandelen van een probleem. Product nog maar recent in gebruik.

Vlotte service

Super druppels

Wij hebben helaas afscheid moeten nemen van één van onze pony’s. We hebben onze andere pony vanaf de eerste dag deze druppels gegeven en ze is ontzettend rustig hiervan. Ze hinnikt af en toe maar is helemaal niet opgefokt. Ze eet goed, dus wij zijn tot nu toe heel tevreden over dit product.

Vlotte levering.

Vlotte levering en goed bereikbaar voor individuele vragen. Van het resultaat kan.ik nog niets zeggen vermits ik ng maar pas ben gestart met bachbloesem.

Zeer snelle levering!

Ik ben zeer tevreden van de bachbloesem , blij dat ik dit heb leren kennen. Ik voel me er goed mee.

Stipte levering

Zeer overzichtelijke website! Ook veel en duidelijke uitleg!

Ik verteer Bach Mix 84 niet. Wat raadt u mij aan ?

Zie hierboven

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hallo Alice, Kan je even contact met me opnemen via mail? Dan kan ik enkele tips geven en je zo goed mogelijk verder helpen! Warme groet, Tom

Prima begeleiding en vlugge service

Ben enthousiast begonnen met mijn kuur . Is eenvoudig toe te passen dus waarom niet proberen .

Alles prima in orde

Alles duidelijk op de site , vlugge respons op een mail en snelle levering na bestelling, prima service !

Snelle levering, goed verpakt.

Zeer goed produkt

Goede communicatie en goede produkten

super goed!!!

ik heb reeds ervaring met bachbloesems en ook jullie produkten beveel ik sterk aan!

Na drie maanden niet het beoogde effect!!

Nog niet het gewenste effect!

Reactie van de bedrijfseigenaar

Dag Lieve, Wat jammer dat je nog niet het gewenste effect hebt bereikt. Afhankelijk van hoe diepgeworteld het probleem is en de ernst ervan, kan het zijn dat je na 3 maanden nog een vervolgmix nodig hebt om de resterende emoties in balans te brengen. Dit kan ervoor zorgen dat de resultaten nog duidelijker en beter worden. Ondertussen heb je die reeds besteld. Warme groet, Tom

correcte afhandeling

Ik was verbaasd dat het pakje er zo vlug was , goed ingepakt , ik heb het gevoel dat ik iets heb dat me steunt

heel klantvriendelijk

Ik had wat probleempjes met mijn 2 honden (aanpassingsproblemen bij adoptie 2e hond). Er werd voor beide honden een mix samengesteld die al na een paar weken volop zijn werk deed. Ik kreeg er ook een uitgebreide uitleg bij en als ik vragen heb, heb ik binnen de 24u een antwoord. Super service.

Nog geen

Ben pas een week bezig met bange hond druppels

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hallo, Bedankt voor je beoordeling. Door aan onze klanten een beoordeling te vragen, hopen we een feedback te ontvangen over onze website, de service die wij verlenen en de levering. Met deze feedback hopen we in de toekomst al onze klanten nog beter te kunnen informeren en helpen. Het is echter niet de bedoeling om een beoordeling te plaatsen over de bestelde mix, gezien het nog te vroeg is om reeds de verwachte resultaten te bekomen. Warme groet, Tom