Overzichtelijke website, snelle levering en goede informatie hoe de bachbloesems te gebruiken!

Snelle afhandeling van het order en in perfecte staat toegekomen

Het product beoordelen gaat nog niet maar er is een snelle reactie bij het plaatsen van het order, snelle afhandeling en snelle levering. Top!

Heel makkelijk om te vinden wat je nodig hebt

De site is erg makkelijk in gebruik, je kunt alles vinden wat je nodig hebt. Als je het toch niet kan vinden, dan kun je dat navragen. De levering was ook erg snel! Of de druppeltjes werken weten we nog niet, we hebben ze net een dag, maar we gaan daar wel van uit.

Resultaat positief

Ik slaap veel beter sinds ik mix 40 gebruik, maar verder merk ik niets.

Snel geholpen

Ik vind op de site snel het product dat ik nodig heb met duidelijke informatie. Als ik vragen heb en een mail stuur krijg ik snel een antwoord en word ik goed geinformeerd. Ik vind het een goede site

Tevreden over de service.

Wat mij opviel was dat ik geen account kon aanmaken (of heb ik ernaast gezien?) De webshop is heel duidelijk met een duidelijke omschrijving van de producten en het gebruik ervan. De levering van de bestelling verliep correct en heel vlot, met een bijgevoegde gebruiksaanwijzing voor de geleverde producten.

Uitstekende en persoonlijke dienstverlening!

Na een eerste kennismaking en bestelling heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid om een persoonlijke mix te laten samenstellen. Zoals beloofd op de website kreeg ik een heel duidelijk en allesomvattend antwoord binnen de 24 uur. Er werden mij nog een paar vragen gesteld om te kijken of we op dezelfde golflengte zaten. Drie dagen later ontving ik mijn mix. De website is heel overzichtelijk en volledig alsook de behandelende onderwerpen. Het gratis advies was heel menselijk en warm. Ik beveel Mariepure aan iederaan dan ook voor 100% aan. Greet

Vlotte service.

Snel en correct geleverd.

Vlotte bediening.

Op Facebook kwam ik uw pagina tegen. Daar stond de omschrijving van bachbloesem 101 voor honden die te veel blaffen, Inderdaad grotendeels door angsten. Hoe de werking is laat ik nog weten Groetjes

Vlotte bestelling

Een hele vlotte bestelling en vlug geleverd.

Alles in orde

Geleverd binnen de tijd die voorzien was. Alles in orde.

Heel tevreden!

Snelle levering en een perfecte uitleg Ivm het gebruik van de bachbloesems! Heel tevreden!

Tevreden nieuwe klant!

Vlugge levering van het bestelde product! Heel fijn ook om op voorhand een mail te ontvangen waarin vermeld wordt dat de bestelling verzonden is! Bedankt daarvoor!!

Bij mijn eerste bestelling was er een flesje stuk bij aankomst Ik had dit gemeld met foto en ik kreeg een mailtje dat het vervangen zou worden Drie dagen nadien is mijn een nieuw flesje verstuurd Amai wat een service men zegge het voort Van harte dank voor de zeer snelle rechtzetting .Dit verdient reclame ,ik zal dus deze beoordeling een 10 geven Hartelijk dank Guido

Vlotte en verzorgde bestelling

Wat een vlotte en vriendelijke service...de flesjes werden met zorg en advies snel bezorgd!

Bedankt voor de snelle levering en het advies. Ik ben zeer benieuwd hoe de bachbloesems me gaan helpen.

Gisteren besteld, vandaag geleverd

Verwonderd

Bachbloesem mix rookstop zou ik iedereen willen aanbevelen die van het roken echt afwil. Heb allerlei gevechten gehad betreffende stoppen met roken en steeds veel geld gekost. Eerst stond ik er sceptisch tegen over maar wie niet waagt niet slaagt is me aangeleerd. Bij het eerste flesje druppels toch nog af en toe af en toe gerookt van kenissen afgebedeld. Echt niet lekker. Blijven druppelen. Dan toch zelf een pakje gekocht en opgerookt terwijl het echt smerig was en slecht. Nu aan tweede flesje bezig en wonder bij wonder heb echt geen behoefte meer aan roken en het stoort me ook niet een ander rookt. Heb er rust in gevonden. Top!!!! En zelfs een glaase alchol gaat lekker zonder roken. Bedankt Tom voor die samenstelling en ik zou her iedereen aanbevelen. Blij met de vrijheid die ik er in de plaats voor gekregen heb.

Kwaliteit, doet wat het moet doen, snel geleverd, goed uitleg en hulp.

Heel tevreden over heel de lijn ! Topper !!

Vlotte levering ! Dankjewel !

Vlotte levering ! Dankjewel !

zeer tevreden over de service en uiteraard de produkten

Kende de produkten al en hebben in het verleden al hun diensten bewezen. Hopelijk wordt mijn slaapgedrag beter. Heb er het volste vertrouwen in.

Duidelijk

De site is heel duidelijk, als ik een vraag heb voor Tom, hij antwoord heel snel .ben tot nu toe heel tevreden. Groetjes Diane en pootje van Stewie

snel geleverd

Na twee werkdagen was mijn pakketje al aangekomen. Nu hopen dat de mix helpt...

aangename ervaring

Aangenaam verrast door ; - de uitleg die je mag geven over de verschillende factoren in je leven die ingrijpend/ op de achtergrond aanwezig zijn. - dat je hieromtrent ook op je gemak gesteld wordt ; er zijn geen foute antwoorden en je jezelf niet ambetant voelt door de hoeveelheid info. - dat je voor deze service niet extra moet betalen. - dat deze werkwijze een duidelijke meerwaarde geeft aan jullie firma, immers zullen er steeds mensen zijn die afhaken wanneer ze niet gerustgesteld worden over hun persoonlijke ervaringen en de hoeveelheid info alsook eventuele meerkost En zodoende niet genieten van de voor hen specifiek gemaakte mixen.