Overzichtelijk goede uitleg

Je weet direct wat je denkt nodig te hebben en je hebt de mogelijkheid raad te vragen

Snelle verzending

3 dagen na betaling had ik het product

Snelle, verzorgde levering met heldere info over het bestelde product. De gratis spray (met duidelijke informatie) was óók een aangename verrassing!

Eerlijke webshop

Product werd zoals afgesproken vlug geleverd en er zat nog een extra geschenkje in, dat was een leuke verrassing. Het product zelf kan ik nog niet beoordelen, dat is nog een beetje vroeg, maar ik heb er wel een goed gevoel bij.

Snelle levering , goed verpakt en duidelijke uitleg !

Hond slaapt terug rustig de hele nacht

Mijn hondje (9jaar) had een zware periode tijdens de nacht en baasje dus ook, ze sliep niet, was angstig, trippelde de hele nacht rond, bibberde en geen idee wat de reden was. Na 2 mails met details in over haar gedrag en reacties heeft Tom een mix gemaakt en na 1 dag sliep ze al terug als een roosje (en baasje dus ook). Ook voor mijn vader en mezelf gebruik ik regelmatig de mixen die op de website zelf te maken zijn. Ik kan alleen maar positief zijn over Mariepure

Vlotte service

Vlotte service met een persoonlijk woordje uitleg.

Supersnel Qualiteit Zeer correct en efficiënt

Zeer goede producten en zeer goede service.

Doe zo verder!

Een hele verbetering

Ik moet toegeven dat ik bij het begin van deze kuur een beetje sceptisch was, maar ik moet nu wel toegeven dat de bachbloesems een hele goede invloed hebben. Ik heb de laatste veel problemen gehad om in te slapen, en mentaal tot rust te komen vanwege veel stress op het werk, dit is dankzij de druppeltjes echt veranderd, ik kan alles beter van mij afzetten en gemakkelijker de knop omdraaien van werk naar thuis.

Helpt uitstekend

Ik heb mix laten maken voor mijn kat. Geadopteerd 10 maanden geleden. Is 12 jaar en heeft 14 maanden in asiel gezeten. Heeft een rugletsel. Is super aanhankelijk maar ook agressief en op hoede voor aanraking rug. Sinds april sprong hij 's nachts naar mij met nog meer beten tot gevolg. Nu na 1 maand al veel verbetering. Is veel rustiger meer vertrouwen zaagt minder en springt niet meer. Begint ook meer kat te worden. Jagen bij spelen nieuwschierig op terras naar geuren minder bang bv in gang van app gebouw. Nu net nieuwe mix maar wil niet oplikken. Ik los op in beetje kattenmelk.

Perfecte respons

Snelle en correcte levering. Persoonlijk advies

Snel en correct geleverd.

Duidelijke webshop, snelle levering

Alles prima verlopen

Website is overzichtelijk en levering is heel snel na de bestelling

Idem als eerste zin. Dank u voor de snelle levering

De druppeltjes werken goed, mijn hondje is wagen ziek. Het is nog niet helemaal over maar het helpt wel. Ben toch tevreden

Service en levering prima

De service en levering waren toppie. Het is echter nog veel te vroeg om het product zelf reeds te beoordelen.

TOP!

Zeer snelle en vlotte service! De producten zijn prima verpakt, werken zeer goed en in alle zachtheid. Bedankt!

Fijne en betrouwbare service!

Duidelijk en vlot remedies kunnen vinden. Afhandeling van bestelling duidelijk en dnel. Communicatie over levering accuraat! Dankjewel!

Snel en behulpzaam

De producten werden in enkele dagen geleverd. Ik heb voldoende duidelijke uitleg gekregen over het gebruik van de producten. Bij vragen kunnen die ook na de bestelling steeds gesteld worden en krijg je vlug antwoord.

Vlotte aankoop

Alles is duidelijk omschreven. Was vlot om te vinden wat ik wilde. Snelle ontvangst van de bestelling. De servicediensten blijven in contact en houden je op de hoogte.

Levering ging vlot

Bestellen en leveren gibg bijzonder vlot, nu nog wachten op het resultaat…!

Het is heel rap geleverd.

Goede service en duidelijke website. Dankjewel.

Vlotte service

Het product werd geleverd zoals beloofd en was ook zeer goed verpakt , zodat de flesjes niet stuk konden gaan . Dank u

de beste uitleg en de beste service ooit

uitleg op al mijn vragen. Dankjewel