Topservice!

Goed persoonlijk advies op maat en snel aan huis geleverd!

toplevering

heel snel geleverd, moet de mix 105 nog wel eerst uittesten voor ik hierover een oordeel kan vellen. Maar levering en communicatie hierom heel duidelijk en correct.

Netjes en optijd geleverd

Netjes en optijd geleverd

Profesioneel

Stelt goede vragen om een samenstelling te maken.

Gemakkelijk om een bestelling te plaatsen , goede uitleg , snelle levering , super tevreden !!

Hele goede ervaring

Ik zie wel verandering bij mijn zoontje hij is veel kalmer Mijn jongste dochtertje neem dit ook en daar zie ik ook dat ze rustiger is .

Blij dat we dit product ontdekt hebben

Hebben een heeeeel bange hond, hadden er geen goed oog in, maar hebben al vanalles geprobeert dus dit kon er ook wel bij. Na ongeveer een week zagen we duidelijk verandering bij onze dikke. Zijn nu anderhalve maand bezig met de 107 flacons en het gaat super. Ze vlucht niet meer als ze bzng is op straat. Ik kan haar alles laten aanraken waar ze voordien met een boog omliep. Ik ben fan!! Deze week weer voor 3 maand besteld

Ik heb zeer lang getwijfeld of ik het zou doen. Maar na contact te hebben gehad via mail. Waar je heel rap antwoord op terug krijgt en ook een duidelijk antwoord krijgt. Toch besloten om het te proberen. Op 2d tijd had ik mijn Bachbloesems in huis, war echt een hele snelle levering is.

Heb er een goed gevoel bij

Jullie website is heel duidelijk en ziet er mooi uit . De producten worden goed omschreven en waarvoor ze zouden kunnen helpen . Heb via mail contact gehad en er was snel reactie van jullie kant . Vind het ook super dat er een mix op maat kan gemaakt worden .De bestelde producten waren snel aan huis geleverd . Ben dan ook gestart op dezelfde dag , het resultaat laat ik jullie nog weten . Vriendelijke groeten Linda R

Correct

Tip top

zeer snelle levering en prima verpakt

Dit is de éérste maal dat ik iets bestel bij jullie en mijn ervaring is zeer positief.

Hadcer meer van verwacht

Had er meer van verwacht

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hallo Vincianne, Ik zie dat je je bestelling nog maar twee weken geleden ontvangen hebt. Het is dus normaal dat je nog niet de resultaten ziet dat je verwacht. Bachbloesems werken op een zachte en geleidelijke manier, dus ik raad je aan om nog wat geduld te hebben en de druppel te blijven innemen op een consequente manier. Warme groet, Tom

Vlot

Vlot

Mijn bestelling goed verpakt de dag nadien al ontvangen.

Gebroken flesje tijdens transport

Ondanks het zeer secure inpakwerk bleek er toch een flesje gebroken te zijn tijdens het transport. Na melding van dit incident ontving ik de volgende dag al een nieuw flesje. Top service!

Snel geleverd zoals beloofd

Deskundige uitleg

Ik stuurde naar de firma (Tom) een aantal mails met vragen en kreeg telkens een grondige uitleg. Hebben de bachbloesemmix te kort om al te evalueren maar hebben er alle vertrouwen in

Heel vriendelijk en professioneel geholpen.

Heel fijne ervaring, snel een oplossing gekregen voor mijn probleem.

maar er zitten weer 2 bach bloesems in die totaal niet van toepassing zijn , terwijl er meerdere zijn die helemaal voor 100% zouden goed zijn en die ik zelf had aangeven

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hallo Gerda, Ik heb rekening gehouden met de 3 Bachbloesems die je in de mix wou. De andere bloesems werden geselecteerd op basis van de informatie die je me hebt doorgestuurd. Soms kan het lijken alsof er een bloesem niet van toepassing is voor jou, maar de bloesems werken op meerdere aspecten. Je mag dus gerust zijn dat de samenstelling op maat is en dat de bloesems jou zullen helpen. Warme groet, Tom

Alles is vlot verlopen. Van bestelling tot betaling en levering. Heeft niet lang geduurd.

Correct

Correcte service

Snelle service en goeie uitleg ,,. Hopelijk een even goed resultaat

goed product

Ben al enkele jaren afnemer van bachbloesems op maat. Voel me daar goed bij.

Alles is goed verlopen met de bestelling

De bestelling is goed verlopen

Prima service, top!

Ook na aankoop steeds bereid tot verdere informatie te geven.