Ik ben al jaren fan

Beste Tom, Ik gebruik al jaren jouw bachbloesems. Van persoonlijke mix tot specifieke mix. Ik volgde zelf een opleiding rond Bachbloesems maar voor mezelf kom ik graag bij jou aankloppen. Ze geven ondersteuning bij uiteenlopende problemen, helpen zo goed. Mijn menopauze heb ik beter onder controle en ik hoop nu op extra ondersteuning bij afslanken. Jullie service is zeer goed, vlugge levering en ook de promoties zijn tof. Ik geloof echt in bachbloesems, zijn blijven fascineren….. Warme groeten Elsy Coppens

tijd moet het nog uitwijzen

Levering is heel stipt. En correct

Vlotte service!

Druppels werken heel goed

Zeer goede opvolging

Snelle levering en veel feed back van de leverancier

Gemakkelijk op een persoonlijke samenstelling te maken in de webshop. Snelle levering.

Zeer snelle levering

Zeer goede produkten ,snelle levering en goede uitleg erbij gekregen

Zeer correcte service en snelle levering , ook zeer leuk te weten hoe je het moet gebruiken

Goede en snelle service

Blij met aankoop effect voel ik nu reeds

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Steeds tevreden

Altijd tevreden van de snelle en secure levering

Super tevreden.

Wij hadden een super ervaring. Er werd naar ons geluisterd en uitleg gevraagd. En nu hopen dat het vlug werkt.

Zeer informatieve website en vlotte levering

Zeer informatieve website en vlotte levering

Perfect.

Snel geleverd en duidelijke uitleg.

Super snelle levering!!

De producten waren ook heel goed ingepakt!

super uitstekend goed gewoon zo simpel ,waarom toch!Voor navolging

voor iedereen te gebruiken nu direct verplicht uit te voeren ,bel Alexander de Croo ,dringend op zijn agenda zetten!!

Alles top

Alles goed verlopen,na twee dagen aan huis geleverd.

Top!!

Heel goed verpakt en verzonden! Snelle levering!! Heel goede communicatie!!! Heel tevreden!!

Heel correct en ik ben een heel tevreden klant

Nog te vroeg om te oordelen

Ik merk nog niet veel qua verandering aan mijn hond, maar inderdaad zal het daarvoor nog te vroeg zijn. Ervaring qua bestellen bij jullie, zeer vlot verlopen met netjes nog eens een gebruiksaanwijzing. Flesjes zeer goed in bubbeltjes plastic ingepakt zodat er zeker niets aan zou komen. Als ik nog iets van jullie zou bestellen zou ik dat zeker doen.

Eerlijke verkoper

Product dat ik besteld had was snel aangekomen. Blijkbaar onderweg accident gebeurd dus 1 flesje kapot van de 3 maar na contact ook zeer snel een nieuw flesje gekregen om het gebroken flesje te vervangen.

Snel en goed verpakt

2 dagen later werd het product geleverd.

Tevreden over mijn bestelling.

Ik heb vragen gesteld over het product wegens transplantatie nier en pancreas zeer vlug positief antwoord gekregen en ben zeer tevreden. Dank U.

Mooie website en snelle levering.