Zeer goede opvolging van de vragen Zeer snelle service en levering

Doet wat men belooft

Producten mooi op tijd en degelijk verpakt geleverd met een persoonlijk berichtje en instructies. Top!

Vlotte verzending

Zeer degelijke webshop

Zeer degelijke webshop

Snel antwoord op mijn advies vraag en opvolging.. Snelle levering. Ik ben heel tevreden.

Een positieve ervaring.

Ik gebruik het nog maar sinds een week en voel me meer relax minder gestresst

Tevreden over alles zeer goede begeleiding

Lariks, Duizendguldenkruid en spray 1ste hulp.

Ik werk al heel lang met de bachbloesems, heb ze alle 38, naargelang mij gemoedstoestand neem ik ze. Ben zeer tevreden van Tom en van jullie aanpak. Mvg. Louisette.

Super blij met de Bach bloesem

Ik ben heel tevreden zowel van de service als het product, steeds vriendelijk en heel Correct en snel vriendelijk bedankt. Warme groeten.

De bloesems hebben mij geholpen...

Mijn vertrouwen was groot en ik denk dat men er ook moet in geloven.

Mijn dochter is sinds het toedienen helemaal veranderd

Vlotte behandeling van mijn bestelling

Binnen de 2 dagen was mijn bestelling aangekomen

Voel wel degelijk verschil

Ik voel me rustiger al.

heel warm en vriendelijk

Netjes ingepakt met de nodige informatie. Goed op tijd geleverd

ga ermee in zee !

duidelijk advies. Snelle antwoorden op je vraag. vriendelijk en verzorgde verzending

De bestelling goed ontvangen. Ik hoop dat ik de juiste mix heb besteld.

Ik kan nog resultaat vermelden. Sinds enkele dagen begonnen.

Een echte aanrader

Heb al een paar keer besteld bij Mariepure. Ben heel tevreden over ht procuct, informatie en levering.

Vlotte service

Het bestellen en de levering verliep heel vlot.

De communicatie is leerrijk , de groei in de stappen die we zetten.

Mijn ervaring is dat het effectief ondersteund en nu zeker Layka al 2weken geen pijnstillers in neemt. Layka is passief ,ze doet alleen haar behoefte in bos, maar ze geniet van de wandeling. Ik kwam een Mvr. tegen die ook met Bach bloesem werkt, ze zei dat Layka er nog kan genieten ze zag dat in haar ogen.

Aanrader

Goed advies Snelle en correcte levering

ZEER TEVREDEN

Ken de produkten goed. Ze zijn efficiënt; Ik pieker minder en val makkelijker in slaap

Correct

Het product werd netjes op tijd geleverd met een handleiding erbij. Ook vragen per mail werden correct beantwoord

Stipte en correcte levering

Goede uitleg meegeleverd met product. Antwoord gekregen op vragen

Goede ervaring

Naar mijn zoektocht over welke mix , is alles goed verlopen. Goed contact op de vragen die ik had, goede levering. Ik neem het nog maar 2 dagen in dus daar kan ik nog niets van vertellen

56 Condedreef Kortrijk 8500

487200173