goede service

Alles perfect in orde. De bachbloesems zijn goed verpakt. En je krijgt een begeleidende brief mee hoe de bachbloesems te gebruiken.

Contact en levering uitstekend

Ik zocht een oplossing voor één van onze honden en vond hier de mogelijkheid om een samenstelling op maat te laten maken in plaats van een kant en klaar product te kopen in een keten. Of het werkt moet ik uiteraard nog afwachten maar dan heb ik het tenminste geprobeerd.

Meer dan tevreden

Mijn ervaring is dat je je problemen kan voorleggen en er dan een specifieke mix op je behoeften gemaakt wordt. De mixen die er al zijn, en je kan je er zelf in terugvinden , geven je ondersteuning. Ik praat uit ervaring. En indien je nog vragen hebt , kan je steeds contact opnemen en wordt je vraag vriendelijk beantwoord met een duidelijke uitleg. Het voordeel wat je hebt op aankoop van 3 flesjes toch zekers de tijdsduur van een goede kuur , voor mezelf is dit evenzeer een meerwaarde. De verzending gaat heel snel. Eigenlijk kan ik enkel zeggen , over heel de lijn ben ik een heel tevreden klant , en zal ik steeds blijven.

SNEL AFGELEVERD , ZORGVULDIG VERPAKT!

snelle service

Heb nog niet de volledige ervaring daar ik maar pas begonnen ben

Fijne service binnen 1 dag had ik de bachbloesems mix in huis.

vandaag besteld, morgen perfect geleverd

uitstekende service

Ik geef mijn ervaring graag door aan anderen.

Direct geholpen met aandacht voor de noden. De persoonlijke mix helpt goed. Meer innerlijke rust en minder geremd.

Ik heb bewondering van de snelle en goede service

Heel tevreden dank u wel vriendelijk groetjes

Gemakkelijk

Duidelijk overzicht van elke mix, met korte verduidelijking waarvoor Te gebruiken. Bestellen is zeer eenvoudig, en levering via bpost is steeds op de beloofde dag.

Snelle levering,goede service

Positief

Al meerdere keren bij jullie besteld . Steeds zeer tevreden over de werking van bachbloesem .

Hoogsensitief mix

Het product werkt echt goed. Vlotte service.

alles correct

alles correct

Heel tevreden.

Ja.inderdaad.mijn hond is wel veel rustiger.

Een aanrader

Ik ben erg tevreden : vriendelijk, geduld en heel veel kennis. Een aanrader.

Perfect zoals steeds

Heb al enkele keren bestelling aangevraagd, en ben steeds heel tevreden over de hele lijn. Eerst is er , indien je wenst , een goede communicatie. De levering gebeurt best snel. De goederen zijn netjes en heel goed beschermend verpakt. Dus , meer dan tevreden klant. Die steeds zal terugkeren naar hier.

Heel snel en vriendelijk geholpen

Goed¹

Kan nog niets zeggen gebruik het nog maar vandaag

Snelle levering, duidelijke communicatie!

goede ervaring

neem sinds anderhalve week mix 51 en dit bevalt goed, heb echt minder zin in zoet, daardoor al 1 kilo kwijt.

Niks op aan te merken

Zeker een aanrader!

verbazend sterk !

Ik heb tevoren nog al flesjes besteld en door het feit dat ik ook er een opleiding rond gevolgd heb, weet ik dat het subtiel werkt , maar het werkt !Op zich lost het geen problemen op maar de inzichten die men verwerft , zijn belangrijk ! Nog heel veel succes trouwens en de levering was perfect

Goed product goede ervaringen mee.

Reeds enkele keren besteld en altijd zeer snelle levering. Steeds resultaat mee.

56 Condedreef

Kortrijk 8500