Ruim aanbod.

Zeer vlotte verzending in een zeer veilige verpakking om glazen flesjes veilig op hun bestemming te krijgen. De website is heel overzichtelijk, zeer uitgebreid en gedetailleerd.

Werkt niet

Ik heb nu 3 soorten gebruikt Werkt niet het is echt onzin dit en zonde van je geld

Beste Marina, Ik kan zien dat je telkens maar één flesje hebt besteld. Het is namelijk aangeraden om een kuur van drie opeenvolgende maanden te nemen van dezelfde mix, en dat is gelijk aan drie flesjes. Bachbloesems hebben een trage en geleidelijke werking, daarom heb je weinig baat bij één enkel flesje en is een driemaandenkuur aangeraden om goede en blijvende resultaten te bekomen. Warme groet, Tom

Alles perfect

Levering was vlug en goed verpakt

prima service

Snelle levering . Er was een flesje kapot gegaan tijdens het vervoer een mail gestuurd krijg ook dadelijk antwoord . De dag erna was het flesje al hier . top hoor. tevreden klant.

De levering is vlot verlopen. Bedankt.

idem

Heel snelle service

Op korte tijd geleverd

De levering was de dag nadien hier. Ik heb al meermaals een bestelling geplaatst en altijd top. Een aanrader is stoppen met roken. Het werkt effectief want ik ben al 5 maand gestopt. Dankjewel.

Ik werd goed geholpen.

correct en snel

goed geïnformeerd door de site was het makkelijk om een goede keuze te maken

Zeer tevreden over de service

Zo blij met mijn bachbloesems. Het is mijn redding in moeilijke perioden in mijn leven.

levering bij afhaalpunt supersnel. dankuwel.

gebruiksvriendelijke website, snelle levering

Website gebruiksvriendelijk. Zoeken op te behandelen klacht mogelijk. Levering was snel. Contact was goed.

Vlotte levering. Goed product

Vlotte levering goed product

Doet wat het beloofd!

ik gebruik al jaren bachbloesems en deze hebben me er steeds doorgeholpen! Uitstekend product.

professioneel

bedankt !

Vlotte en correcte afhandeling

Snelle respons en uitvoering vanwege de leverancier. Ook BPOST heeft zijn werk goed gedaan en na enkele dagen heb ik de bestelling kunnen afhalen aan de pakjesautomaat.

is nog wat afwachten

het is mijn eerste keer dat ik er gebruik van maak en ze hebben mij alles perfect uitgelegd nu wat afwachten wat het resultaat zal zijn

Vlug gekregen en heel veilig verpakt

Top webshop

Het is de tweede keer dat ik bashbloesem bestel voor blaffende honden. Het is een top product. Ook nu weer werd het product zeer snel geleverd.

snelle levering en goede uitleg

professioneel

ik werd zeer snel op een professionele manier geholpen

Overzichtelijke website en goede service

Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag en de verzorging van de bestelling verliep vlot.

Ik ben een paar dagen geleden gestart , en ja het gaat ,