Bestel A keuze, krijg B keuze

Door het slechte laad en los systeem geraken de platen beschadigd. Bijna elke plaat vertoont krassen in de lak. Bij de nalevering was dit nog slechter. Als de chauffeur er zich niet van bewust is dat dit kan gebeuren door het slecht manipuleren ( platen over elkaar schuiven/ duwen) krijg je platen die B keus zijn, terwijl ik wel degelijk A keus besteld heb. Terug sturen is ook geen optie, de krassen worden pas zichtbaar als de folie verwijderd is, en nog eens 4 weken wachten kan niet. Dus zit ik nu met dure B keus platen. Dakplaten zal ik wel ergens znders vinden.

Wij vinden het jammer dat u dit bij ons zo heeft ervaren. Echter hebben wij aan de hand van uw probleem contact met u opgenomen om te kijken hoe we dit probleem zouden kunnen oplossen. Kosteloos omruilen vond u geen optie daarom hebben we u een lakstift opgestuurd zodat u de krassen kon bijwerken en gebruiken.

Keurige platen netjes afgeleverd en snel

De levering was prima lagen keurig op grasveld en schroeven mooi in doos . Ze liggen al Top

komen afspraken stipt na!!!!!

Prima bezorging door Jan, eerst ff naar de WC en dan koffie, samen de wagen gelost, met de juiste instructie, keurig gedaan.

Ontzettend servicegericht en snel reagerend ...

Hiermee wil ik reageren op de zeer attente en correcte manier van behandeling van mijn opmerking/vraag . Wat in eerste instantie alleen de intentie van mij was om jullie te attenderen op de verschillende bedragen die uitkomen bij gebruik van jullie aanbiedingsprijzen en hulpcalculatie ( achteraf inderdaad een fout in het systeem), heeft geresulteerd in een zeer vlotte betaling van een boven verwachting kortingsbedrag . Alle lof voor deze snelle en professionele afhandeling .

Alles is netjes behandeld en bezorgd

Na mijn bestelling alles netjes verwerkt Zoals gezegd na twee dagen bezorgd Netjes verpakt

Waar blijft mijn bestelling

Niks ontvangen

We hebben naar u bestelling gekeken en onze levertermijn is nog niet verstreken inmiddels is er contact met u gezocht om te bespreken wanneer het wordt geleverd.

Chaotische en langdurige levering

Ik heb 3 - 4 maanden moeten wachten op een nalevering, tussentijds meer dan 10x gebeld. Steeds zou het opgepakt worden, er zijn ook vaker weken genoemd waarin het geleverd zou worden. Om er vervolgens achter te komen dat mijn bestelling meerdere keren niet goed is vastgelegd (en ik het hele verhaal weer opnieuw kon beginnen). De mensen aan de telefoon waren vriendelijk en hadden goede bedoelingen maar organisatorisch is/was het een zootje. Bij de laatste levering (dat vorige week geleverd is) heb ik per mail nog vragen gesteld omdat ik over een deel van de spullen niet tevreden ben. Tot dusver heb ik geen reactie ontvangen. Ik ben er wel klaar mee.

Wij betreuren het om te horen dat het zo is gelopen en we hebben u zaak intern meegenomen om te kijken welke processen kunnen worden verbeterd zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Excuses voor het ongemak.

Snelle levering en klantvriendelijk

Ik heb alles als zeer prettig ervaren

Goede kwaliteit/prijsverhouding

Dakpanplaten dakpanplaten besteld, weet het niet meer precies maar volgens mij met 2a3 weken thuis afgeleverd. Was wel een lange levertijd maar daar hadden we begrip voor ivm de drukte. Werd wel keurig van te voren even gebeld dat de chauffeur er over 15 min was. Een dag voor aflevering een mailtje gehad over de bezorgdag. Dit was allemaal dik in orde. Het enige wat ik wel vervelend vond is dat je geen bevestigingsmail kreeg van je bestelling. Je hoorde gewoon een week helemaal niets en moet dan maar hopen dat alles is goed gegaan en de bestelling is doorgekomen. Over het algemeen een goede ervaring met janjp. Wel een tip als u dakpanplaten besteld, bestel er gelijk een lakstifje bij want een beschadiging is zomaar klaar

via de mail een offerte gevraagt. Goede prijs. Na bevestiging werd het netjes afgeleverd.

Dakpanprofielplaten

De geleverde dakpanprofielplaten zijn in perfecte staat geleverd. Zoals de verwachting was. Top bedrijf.

Correcte levering en goede conmunicatie over de bestelling

Vanaf begin van de bestelling (zetwerk) goed contact met servicedesk gehad. Levering werd op tijd aangekondigd en op de dag zelf nog door chauffeur gebeld dat hij met 10 minuten er zou zijn.

Goede kwaliteit van de produkten maar de bezorgkosten zijn te hoog

Goede service. Kwaliteit is goed naar gelang de produkten. Helaas vind ik de bezorgkosten hoog, aangezien het meestal in combinatie-ritten wordt bezorgd.

Aanlevering van de bestelling steeds slechts op de vooravond aangekondigd.

Kwaliteit van het hout is prima. Vervelend dat de levertijd 5 weken bedroeg. Bovendien kon ik steeds geen enkele informatie krijgen over een indticative leverdatum en daardoor geen planning maken. Verzoeken om contact met op te nemen werden niet opgevolgd. Indien de levertijd niet korter wordt en de communicatie niet beter wordt voel k me genoodzaakt de volgende bestelling die ik deze week zou willen plaatsen van elders te betrekken. Graag uw reactie.

Middelmatig

Bestelling ging goed doch afrekenen ging heel moeilijk. Daarna bleek er 2 weken levertijd te zijn. Doch na een paar keer telefonisch contact is alles goed afgeleverd. Zeer vriendelijke besteller.

Heldere communicatie en klantvriendelijkheid

Snelle reactie op vragen en verzending netjes

Zeer klantvriendelijk

Had een klein stukje nokpanplaat te weinig. Met JanJP gebeld. Woon niet dichtbij en JanJP kwam met de optie om dit artikel met de post te versturen . Uitleg gekregen over het hoe en wat te bestellen via de site. Zo gezegd, zo gedaan. Het artikel werd hierna keurig door de post bezorgd. Top!!

Sneller geleverd dan verwacht

Een punt wat ik wel prettig zou vinden is dat ik een bevestiging zou ontvangen. Deze heb ik niet ontvangen, maar de levering was prima op tijd.

super

zeer snelle levering gewoon super

zoals de meeste reviews; SLECHT

geen waardering over t product, maar JP rekent €69,- verzendkosten voor bestelling van € 541,-. Na 1 maand pas geleverd, tegelijkertijd met zending aan neef die 1 straat verder woont en geen verzendkosten heeft moeten betalen. Mijn neef moest zelfs mee naar mij om spullen te brengen.€ 69,- rekenen om spullen 1 straat verder te brengen is belachelijk duur. Bij navraag wordt gemeld dat het normaal is om zoveel te rekenen ongeacht het daadwerkelijke werk

snel,correct en alles volgens afspraak

de bestelde materialen geleverd volgens afspraak ik had te weinig besteld en een zeer kleine beschadiging die bij monteren toch weg zou vallen na deze kleine opmerking ( geen klacht) via de mail over de levering de dag erna meteen telefonisch contact en netjes en correct afgehandeld ook de nalevering is geheel kosteloos alleen lof en een zeer goede ervaring

goed en vriendelijk geholpen.

Ondanks de drukke deze tijd hebben wij onze bestelling goed en netje binnen de 14 werkdagen geleverd gekregen erg vriendelijk behandeld zowel aan de telefoon als de chauffeur.

slecht

inplaats van 2 weken levering werd het 4 weken en niet even ons op de hoogte houden bij de levering merkte we dat er schade was bij de dakplaten en het hout wat we hadden besteld klopte ook niet verschillende maten en diktes ze hadden beloofd dat dit snel zou opgelost zou worden en dat het in 1 week geruild zou worden en weer geen bericht hierover maar ook geen omruiling dus wat mij betref een dikke 0 en weet zeker geen bestelling meer bij jan jp

Zoals het hoort

Alles geleverd volgens afspraak en prijs kwaliteit is perfect!

Zeer slecht!

ik heb best wel veel meegemaakt maar dit slaat alles.... als je ze eenmaal aan de telefoon hebt zijn ze best wel vriendelijk maar wordt je vervolgens weer met een kluitje het riet in gestuurd door niet uitgevoerde terugbelverzoeken en leugens. Na heel veel bellen zouden uiteindelijk mijn sandwichpanelen na 3 maand geleverd worden maar helaas er kwam niemand deze leveren. Dit terwijl ik de planner in de ochtend tijdens laden had gesproken. Uiteindelijk per mail de order geannuleerd met een klacht. Men heeft niet eens fatsoen om te reageren. Als ik de reacties van dit bedrijf zie dan wordt alles op Corona geschoven. Dat leveringen door Corona vertraging oplopen begrijp ik en is alle begrip voor maar dit heeft niets met communicatie te maken! Voor mij nooit weer :(