zoals altijd uitstekend

uitstekende service

prima zoals afspraak is zo is het geleverd

perfect

Altijd een goede levering en op de juiste lengte.

Goei spul

Duidelijke site met alle nodige informatie. Levering werdt netjes van te voren aangegeven. Dakpanprofielplaten makkelijk te monteren.

Gewoon gedaan wat we hadden afgesproken!

Netjes,

Zeer matig

6 beloftes van terugbellen en opmaak offerte werden niet nagekomen. Heb me bij de receptie beklaagd “als een roepende in de woestijn” , met andere woorden: geen weerklank. Echter na 14 dagen pakte iemand mijn opdracht op en gingen zaken verder prima.

Een goede winkel met ook pesoonlijk contact

Aantal materialen besteld de winkel belt zelf op voor levering. Goede service prijs kwaliteits verhouding. Idiaal voor elke doehetzelver welke niet te beroerd is om de handen uit de mouwen te steken. Kortom een aanrader.

Goede kwaliteit en goede service

Wij hebben ons nieuwe dak voor de garage met alle benodigdheden bij Jan JP gekocht. Levering was prima en de kwaliteit van de geleverde items ook. De dakpanplaten staan erg mooi. Er waren een aantal afwerkstrippen op nalevering, ook dit is prima afgehandeld, al met al erg tevreden.

Goede kwaliteit mooie prijs en geleverd volgens afspraak

Niets op aan te merken. Mooie prijs goede kwaliteit en top service

Bijna 100%

Vlotte en snelle levering. Alleen foutje bij levering slotbouten,had 36 slotbouten M10 120 moeten hebben,deze zijn geleverd als M10 160,hierdoor genoodzaakt om zelf andere slotminuten te kopen

klant vriendelijk redelijke prijs

vriendelijk en niet duur

Contact telefonisch als per mail: uitstekend. Levering op tijd.

Geweldige service

Fantastisch bedrijf. Leveren zoals beloofd met een beetje extra service. Nu al 2 bestellingen gedaan en keurig netjes ontvangen. Binnenkort de laatste bestelling.

de geleverde dakplaten waren afwijkend qua afmeting, waardoor ze scheef kwamen te liggen. Na gebeld te hebben kwamen ze diezelfde week na meten, met gelijk nieuwe dakplaten. Goeie service.

Snel mijn houten bank gekregen. Vriendelijke mensen en een goed produkt.

Leuke orginele bank voor een goede prijs.

Snelle levering,

Behulpzame chaufeur.bij aflevering!

Vriendelijk en betrouwbaar

Goede service.

Zeer positief

Zeer positief

Product was op verschillende punten beschadigd. Bezorgservice was onvriendelijk

De houten tuinkast die ik had gekocht had 3 beschadigde panelen. ( hoeken afgebroken, grote splinters eraf). Een deel van de kast (dakleer) ontbrak. De bezorger had zelf geen steekwagentje. Ik moest er maar een zien te krijgen want anders zou hij de lading aan de kant van de weg neerleggen. Met de klantenservice ben ik een korting op de kast overeen gekomen en werd het dakleer binnen 2 dagen geleverd. Eind goed al goed, maar ik zal toch geen zaken meer doen met dit bedrijf

mooie en betaalbare producten, goede service alleen 2x beschadigd

mooie en betaalbare producten, goede service alleen 2x beschadigd

Redelijk

Erg vriendelijke mensen, maar mijn order liet heel lang op zich wachten. Zelf tot 2 maal toe moeten bellen. Daarna snel geleverd

razendsnelle levering

De ondernemer nam snel telefonisch contact op en de levering volgde de volgende dag al! Keurig aangekondigd op tijd!

Goede service, netjes en goed geholpen, top service

Goede service, netjes en goed geholpen. Top

Prima service...hout is prima voor de prijs...

Komen idd leverings datum na...wordt netjes van te voren gebeld...op na de volgende bestelling.

Over Handelsonderneming Jan J P