Juiste product aanwezig, fijne op maat maak service en op tijd geleverd

Juiste product aanwezig, fijne op maat maak service en op tijd geleverd

Goede communicatie een dag voor aflevering. Chauffeur belde half uur van tevoren.

Top service & Snelle levering

Offerte opgevraagd en binnen 1 werkdag al geleverd klasse!

Goeie bediening

Netjes en snel

Op maat bestelling geplaatst, uitstekend.

Levering snel en klantvriendelijk

Heb de levering nog niet verwerkt. Zal dit weekend gebeuren. Dan kan ik de vragenlijst invullen.

Geachte meneer Drayer, Wij hopen dat wij u naar tevredenheid bediend hebben. Het valt ons op dat het cijfer nog niet herzien is. Wij horen graag van u, alvast bedankt. Team JanJP

Top service!

De zwart stalen goten en regenpijp zijn een sieraad aan onze veranda. Snel én netjes ingepakt geleverd op de door ons aangegeven plek. Er ontbrak een onderdeeltje aan de levering maar werd na contact met de klantenservice de volgende dag al nageleverd. Top!

Producten zo als beschreven. En snelle levering

Netjes geleverd, prima kaliteit

Netjes gebeld en via mail afgeleverd onder de carport. Prima kwaliteit. Levering duurde wel langer als aangegeven. Zij zijn tevreden.

Perfect geregeld

Geheel volgens plan uitgevoerd. Keurig op tijd geleverd.

Doen wat ze beloven en beloven wat ze doen.

Prima ervaring, ook voor de particulier.

Top product voor een top prijs !

... maar geen orderbevestiging, betalingsbevestiging, of afleveringsdatum ;) Alles ging perfect, maar toen ik belden na 2 weken ( Ik wist al van 2-3 weken levertijd) waren ze verbaast: Alles gaat goed? Waarom bel je ? Grappig en goed, maar toch een beetje vreemd ;)

Prima bedrijf

Voldoet aan verwachting

Keurig nette correcte levering

levering geheel naar verwachting. Vragen werden correct en snel beantwoord. Ben keurig op de hoogte gebracht van kleine lever vertraging. Netjes onbeschadigd en compleet afgeleverd door vriendelijke chauffeur. Zeker een aanrader

Goede en snelle service gehad van Jan JP. Ik heb alleen 2 tips, graag een betere kwaliteit schroeven bij de dakplaten leveren deze braken stuk voor stuk af in het ijzeren frame waar de dakplaten op moesten, ook bij voorboren. (Komen wel keer op op een ander klusje). Tevens graag volgende keer dakplaten uit de zelfde partij. Onderzijde dakplaten waren 2 kleuren. Is gelukkig een hok in de industrie sector maar voor thuis een overkapping zou dit een beetje jammer zijn.

Snelle reacties en leveringen

De reacties op de mails waren altijd snel. De levering was ook veel sneller dan gepland en alles was keuring netjes bezorgt.

Snelle levering.

Goed product prijsverhouding

Doen wat ze zeggen te doen

Vriendelijke mensen. Enig -puntje iets beter communiceren over levertijden

super

x

Gewoon alles volgens afspraak ,geen problemen.

Alles goed geregeld .en netjes geleverd.

Zeer klantvriendelijk

Omdat bestelde product niet geleverd kon worden, is door bedrijf alternatief aangeboden. Levering was snel en volgens afspraak. Zeer vriendelijke medewerkster aan de telefoon.

goed op de hoogte gehouden

Fijn bedrijf en goed op de hoogte gehouden wanneer de levering kwam.