Correcte verwerking, snelle levering, goede prijs en kwaliteit

Komt afspraak na ook met de levering

Volgens verwachting geleverd.

Er ontbraken een paar draadeinden. Die bleken niet bij de zakjes in te zitten. Hier konden ze weinig aan doen. Volgende dag alsnog geleverd. Verder voldoet de carport aan de verwachtingen. Als ik dan toch een klein kritiekpuntje mag opvoeren, de dekplanken zaten niet bij de levering Deze stonden ook niet op de stuklijst, dus ook wel een beetje verwacht, maar op de afbeeldingen op de website stonden ze wel.

Goede service/medewerking van de medewerkers op kantoor en van de bezorger. Het enige waar ik bedenkingen bij had was de pick-up van de bezorger. Geen hulpmiddelen om een pallet van de pick-up te halen. Gelukkig was ik thuis en kon ik samen met de bezorger de platen een voor een van de pick-up halen. (kans op beschadigingen) Weet niet hoe de platen er uit hadden gezien als ik niet thuis was geweest.

Mooi volledig pakket met te iele schroeven en een niet kloppende beschrijving.

Pakket werd onaangekondigd geleverd. Pakket is compleet. Schroeven om de liggers te bevestigen vind ik persoonlijk te klein en heb dus zwaardere gebruikt. Handleiding klopt niet zoals ook de foto. Volgens de beschrijving en de foto zit de middelste ligger in het midden van de staander. Dat kan wel maar dan moet deze balk ongeveer 9 cm korter zijn en je hebt dan schroeven nodig van minimaal 160 mm lang. De kortere balk zit er niet bij en de lange schroeven ook niet.

alles keurig geleverd

De levering was netjes en op de afgesproken tijd.

Top carport

Beter kwaliteit dan verwacht en makkelijk in elkaar te zetten

Zeer goede ervaring,vriendelijk personeel,goede informatie

Carport werd snel geleverd en half uur van te voren word er gebeld. Ook een paar dagen te voren vriendelijk contact over het dag deel van levering en hoe. Vriendelijke chauffeur ,maar je moet wel meehelpen met lossen. Dat is logisch ,want voor deze prijs kan je niet verwachten dat het geleverd word met een vrachtwagen met kraan of kooiaap. Na levering nog gebeld met wat vraagjes, ook vriendelijk te woord gestaan. Al met al een top bedrijf

Vlotte levering en vriendelijke chauffeur.

Goede service! Ik werd keurig gebeld over de door mij opgegeven maten, die niet klopten.

Super tevreden

Snel besteld snel geleverd Dik.tevereden

ok

snel levering

Niet wat ik verwacht had.

steigerplanken besteld deze zagen er netjes uit. jammer dat er 1cm breete verschil in zit. verder Midden-Europees dubbel rabat 1.8 x 14 cm - 360 cm besteld. deze was zeik nat en staat schimel op. dus is niet goed om iets mee aftewerken. Dus moet ik alsnog op zoek na ander hout. De chauffeur was wel erg behulpzaam met lossen.

Wij vinden het heel jammer om te horen dat de producten niet goed zijn bevallen, echter hadden we graag gehad dat u hierover contact met ons had opgezocht. Zodat we samen naar een oplossing konden zoeken.

Geweldige Mensen om mee samen te werken Snelle levering Echt omvang te raden

super

Nu voor 3 x besteld bij jan jp en weer netjes en snel geholpen ook aflevering was super.

Goede service en zijn klantvriendelijk. We hadden niet alles geleverd gekregen, maar hebben het keurig opgelost en nageleverd.

Nette klanten service via telefoon en prima product

Zwarte mastgoot besteld met toebehoren. Telefonisch wat info gevraagd welke hulp stukken ik hiervoor nodig had. Daarmee prima geholpen. Materiaal snel geleverd en makkelijk te installeren

Snelle levering en aardige chauffeur erg tevreden

Prima website om te bestellen. Super snelle levering.

Slecht

Sandwichplaten beschadigd, geen overleg mogelijk. Materiaal te zacht, nu kapot gepikt door koolmeesjes. Klachten worden niet serieus genomen. Wil andere klanten hiervoor waarschuwen.

Zeer goede webwinkel

Mijn bestelde producten waren de juiste en levering ondanks coronatijd was snel.

Super snel gereageerd en snel binnen. Giede service

Was een snelle levering!!

Goed, goedkoop en keurig op tijd

Bestelproces is eenvoudig. Binnen de twee weken ondanks deze rare tijd geleverd.

Super goede en snelle levering

Na online bestelling had ik nog een vraag over levering. Ik kreeg direct een medewerker aan de telefoon zonder keuzemenu, etcetera die mij prima te woord stond ik werd gebeld voor datum van levering. Levering was na een paar dagen. Vriendelijke chauffeur. Kortom, een goede ervaring!