Niet nog eens.

Voor meer dan 1000 euro aan hout besteld. Levertijd werd bij lange na niet gehaald waardoor onze planning van de tuin overhoop gegooid moest worden. Werd ook slecht (niet) op de hoogte gehouden van de veel langere levertijd. Best wel wat slechte planken en krom hout gekregen. Berekening van hun over benodigde hoeveelheid hout klopte niet waardoor ik 15 balken van 4 meter overgehouden heb die ze wel weer wilden komen ophalen tegen een vergoeding die hoger was dan dat de balken kosten. Ik zou dus zeggen kijk eens bij een ander voor je hout.

In de afgelopen (corona)tijden zijn er in onze branche inderdaad problemen geweest met voorraden en grondstoffen, waardoor doorlooptijden niet altijd goed zijn geweest. Daarnaast hebben wij meerdere malen contact met u opgenomen en hebben wij u alternatieven aangeboden om uw bestelling zo spoedig uit te leveren. Uiteraard begrijpen we dat het vervelend is dat we je geen duidelijkheid hebben kunnen geven en de levertijd langer is, al is er oprecht niks dat wij hadden kunnen doen om het te versnellen of je meer duidelijkheid te kunnen geven. groet team Jan jp

goed product en correcte levering

goed product en prijstechnisch ook perfect en correcte levering dus exact volgens afspraak

Was super

Werd ter plekke afgeleverd .echt super .gr erik

Snelle levering, prijs kwaliteit is goed. Bezorger was erg vriendelijk

Bestelen betalen en 2 en half week later geleverd

zeer slecht in nakomen beloftes maar wel snel betalen.

na bestelling staat er gemeld dat je binnen 15 te levering krijgt en zullen dan binnen die 15 dagen contact opnemen wanneer de levering plaats vind. na 15 dagen moet je zelf contact opnemen en dan zullen ze je terug bellen. dit zal nooit gebeuren maar je krijgt wel een mail dat de bestelling niet komt. en dan luid de zin we verwachten met 2 weken en dan zal u daarna nog minimaal 15 dagen moeten wachten op levering. maar wel heel netjes zelf niks melden maar wel bedrag al moeten voldaan. Sorry dit is echt slecht.

Goedemiddag, Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent en jullie bestelling inmiddels is geannuleerd. De levertijden van de sandwichpanelen al een tijd onzeker wegens de extreme drukte en vraag naar het product. Dat zorgt er helaas voor dat levertijden uitlopen en producenten soms geen informatie of inschattingen kunnen geven. Wij proberen klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden van deze situatie. Op onze website staat al maandenlang een rode melding bij het product dat levertijden uiteenlopen en deze aanzienlijk langer kunnen zijn. Langere en onduidelijke levertijden zijn absoluut niet in ons voordeel, toch proberen we op ieder moment de klant de informatie te geven welke we op dat moment hebben. Voordat dit mogelijk was had u de bestelling al geannuleerd. Team Jan JP

sneller geleverd dan beloofd

Produkt netjes aangeleverd en sneller dan vermeld. Moest bij montage wel een gat uitvijlen, want er kon geen schroef in. Produkt volledig en conform beschrijving

Prima levering van een mooi product

Een tuinschuur besteld. Is vlot geleverd, nog niet gemonteerd, maar ziet er keurig uit. Logistiek ook prima, maar het was niet helemaal duidelijk hoe en wanneer de levering zou plaatsvinden.

Prima kwaliteit producten, trage levering

Ondanks dat telefonisch was toegezegd dat alle producten op voorraad zouden zijn, heeft de levering ruim 3 weken later plaatsgevonden. Een levering binnen 2 weken was toegezegd. De ontvangen producten zijn kwalitatief prima.

Alles goed

Goede kwaliteit geen handleiding zelf beugels moeten kopen en pluggen voor bevestiging

Mooi product en goed afgeleverd

Zeer goede service

Het hout was mooi geleverd en er miste wat onderdelen. Deze hadden ze direct nagestuurd. Ook waren er wat beschadigingen op de balken. Hiervoor hebben ze netjes wat geld terug gestort. Kortom een aanrader.

bestelling was niet kompleet, maar na twee dagen werd het laatste gebracht door de post

Zoals het hoort

Bestelling via internet geplaatst. Keurig bevestiging gekregen en voor aflevering werd er contact opgenomen over de datum en tijd. Alles prima afgehandeld en ontvangen.

Als alles is afgevoerd kan er een ster bij

Het duurde even voor dat het geleverd werd, maar dat is op dit moment overal zo met bouwmaterialen. Echter, bij aflevering is niet alles geleverd, we missen nog 3 stuks 'ronde nok voor dakplaten-198cm'. De chauffeur verwachte dat deze deze week zouden worden afgeleverd...

Netjes geholpen

Door het lezen van de reviews ,heb ik mij laten leiden door de negatieve en ben zo snel mogelijk gaan mailen om de levertijd vast te kunnen zetten. Ik deed dit naar een "no replay' adres,dus van mij uit niet handig. Na persoonlijk contact ben ik perfect geholpen en kwam een vriendelijke bezorger alles netjes afleveren. Tijdens het doorleven van de montagehandleiding had ik nog een vraag en die is binnen een dag netjes beantwoord. Persoonlijk denk ik dat mensen wel zitten te wachten op een tussentijds mailtje, dat er aan de bestelling word gewerkt en er contact opgenomen gaat worden.

netjes en correct geleverd

netjes op tijd geleverd

Zeer, zeer, zeer slecht

Op 21 februari bestelling geplaatst voor dakplaten en toebehoren. Aanvullend hebben wij later nog wat spullen bijbesteld. Na telefonisch contact werd verteld dat de spullen half maart geleverd zouden worden. Dit is eind april geworden....... Blij dat wij eindelijk verder konden, moesten wij helaas constateren dat een aantal artikelen niet geleverd waren en dat een groot deel van artikelen niet zoals besteld waren. Wij hebben inmiddels 3 naleveringen en omwisselingen gehad. Nu is het half juni en weer hebben wij nog steeds niet wat wij besteld hadden. Wel kregen wij daknokken en railsen die wij totaal niet besteld hebben. Er zal vast wel een klant zijn die deze spullen mist........ Omdat wij verder willen, hebben wij maar besloten om de nog ontbrekende spullen bij een betrouwbare leverancier te halen. Zonde van ons tijd en geld!! Een ding weten wij zeker wij bestellen nooit meer iets bij JanJP.

Beste John, Wij vinden het jammer dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Echter, is er met u telefonisch en per mail contact opgenomen dat wij niet aan de verwachte levertijd konden voldoen. Nogmaals onze excuus voor dat het zo lang heeft geduurd, en de verschillende leveringen.

Perfect gewoon

Zeer mooi

Matig

Niet geïnformeerd over verlate levering. Product werd door een vriendelijke man afgeleverd maar de doos was half open. Boorgaten niet voldoende en 3 schroeven pakken het schroefdraad niet, dus langere schroeven nodig. Kortom; Matige informatievoorziening Matige aflevering Product niet compleet of niet volledig, want extra schroeven moeten aanschaffen.

Allereerst excuses voor de verlate levering, dit product kwam in backorder bij mijn leverancier waarna alle klanten met dit product zijn geïnformeerd wanneer het bij ons binnenkwam, zodra het op voorraad bij ons komt hanteren wij een (maximaal) 10-15 dagen voor het uitleveren, in welke tijdsbestek uw bestelling was uitgeleverd. Het artikel wordt geleverd als een standaardpakket, graag hadden wij gehad dat u eventuele gebreken/missende onderdelen had doorgegeven aan ons zodat wij u kosteloos de (vervangende)/ontbrekende onderdelen binnen 2 werkdagen na hadden kunnen sturen, het is hierom ook spijtig dat wij achter deze klacht komen zonder dat er contact met ons is gezocht. Team Jan JP

prima - werk goed

Platen zijn geleverd, klein deukje in de overlap, maar dat valt weg. helemaal niet verpakt, d's minder.

Makkelijk te bestellen via de site. Alleen zelf moeten bellen na 3 weken over de levertijd, maar daarna snel en goed afgeleverd. Ik vind de montagehandleiding wel heel minimaal en beetje onduidelijk. Ook miste er Bouten om palen in de paalvoeten te bevestigen.

Snel

Zeer snelle levering en heel goede service.

Top ervaring

Duidelijke website, snelle reactie op de gemaakte bestelling met orderbevestiging .En prima klantenservice.

Jan J.P. Top!

!