Zeer slecht te bereiken

Bestelling 6 weken geleden geplaatst. Na net geen drie weken via de e-mail de status opgevraagd, de levering stond voor die zelfde week voor uitlevering. Helaas was de levering niet compleet! ik miste gootslabben en windveren, gebeld met janjp maar ze zijn zeer slecht te bereiken ik heb diverse malen moeten bellen. Uiteindelijk kreeg ik iemand te pakken, die wisten te vertellen dat 1 product op naleveren stond en het andere product weten ze helaas niets vanaf. Ik moest het maar op de mail zetten wat er ontbrak. Een week later geprobeerd te bellen maar wederom slecht te bereiken, uiteindelijk te horen gekregen dat ze nog niet weten hoelang het duurt. Nu 1,5 weer verder en nog geen reactie, ook nu krijg ik ze telefonisch niet te pakken.

Komt afspraken niet na

Dak platen besteld en zou binnen twee weken geleverd worden We zijn ondertussen 10 weken verder en nog geen levering Telefonisch zeer slecht bereikbaar Als je ze spreken krijgt beloven ze snelle levering en ze beloven terug te bellen maar daar komt niks van terecht Hier zal ik niet weer bestellen Nu maar zien dat ik mijn geld terug krijg

Wachten wachten

Paar Dakplaten besteld zou binnen 2 weken worden geleverd elke keer hetzelfde volgende week volgende week. Maar hoor niks en je krijgt ook niks. Erg jammer schrijf liever een positieve review.

Wachten, wachten, wachten

Op 7 juli 2022 besteld. 15-20 werkdagen zou het wel eens kunnen duren. Geen enkel probleem. Contact gezocht na 5 weken. Telefonisch is toegezegd op 26 augustus te leveren. Helaas vandaag weer niks geleverd en is inmiddels al 7 weken mijn geld bij JanJP op de rekening en zou ik graag mijn overkapping afmaken!!!

Juiste product aanwezig, fijne op maat maak service en op tijd geleverd

Juiste product aanwezig, fijne op maat maak service en op tijd geleverd

Goede communicatie een dag voor aflevering. Chauffeur belde half uur van tevoren.

Top service & Snelle levering

Offerte opgevraagd en binnen 1 werkdag al geleverd klasse!

Goeie bediening

Netjes en snel

Op maat bestelling geplaatst, uitstekend.

Levering snel en klantvriendelijk

Heb de levering nog niet verwerkt. Zal dit weekend gebeuren. Dan kan ik de vragenlijst invullen.

Geachte meneer Drayer, Wij hopen dat wij u naar tevredenheid bediend hebben. Het valt ons op dat het cijfer nog niet herzien is. Wij horen graag van u, alvast bedankt. Team JanJP

Top service!

De zwart stalen goten en regenpijp zijn een sieraad aan onze veranda. Snel én netjes ingepakt geleverd op de door ons aangegeven plek. Er ontbrak een onderdeeltje aan de levering maar werd na contact met de klantenservice de volgende dag al nageleverd. Top!

Producten zo als beschreven. En snelle levering

Netjes geleverd, prima kaliteit

Netjes gebeld en via mail afgeleverd onder de carport. Prima kwaliteit. Levering duurde wel langer als aangegeven. Zij zijn tevreden.

Perfect geregeld

Geheel volgens plan uitgevoerd. Keurig op tijd geleverd.

Doen wat ze beloven en beloven wat ze doen.

Prima ervaring, ook voor de particulier.

Top product voor een top prijs !

... maar geen orderbevestiging, betalingsbevestiging, of afleveringsdatum ;) Alles ging perfect, maar toen ik belden na 2 weken ( Ik wist al van 2-3 weken levertijd) waren ze verbaast: Alles gaat goed? Waarom bel je ? Grappig en goed, maar toch een beetje vreemd ;)

Prima bedrijf

Voldoet aan verwachting

Keurig nette correcte levering

levering geheel naar verwachting. Vragen werden correct en snel beantwoord. Ben keurig op de hoogte gebracht van kleine lever vertraging. Netjes onbeschadigd en compleet afgeleverd door vriendelijke chauffeur. Zeker een aanrader

Goede en snelle service gehad van Jan JP. Ik heb alleen 2 tips, graag een betere kwaliteit schroeven bij de dakplaten leveren deze braken stuk voor stuk af in het ijzeren frame waar de dakplaten op moesten, ook bij voorboren. (Komen wel keer op op een ander klusje). Tevens graag volgende keer dakplaten uit de zelfde partij. Onderzijde dakplaten waren 2 kleuren. Is gelukkig een hok in de industrie sector maar voor thuis een overkapping zou dit een beetje jammer zijn.

Snelle reacties en leveringen

De reacties op de mails waren altijd snel. De levering was ook veel sneller dan gepland en alles was keuring netjes bezorgt.

Snelle levering.

Goed product prijsverhouding

Doen wat ze zeggen te doen

Vriendelijke mensen. Enig -puntje iets beter communiceren over levertijden