aankoop ging perfect maar transport was slecht

Mijn buurman had de chauffeur geholpen, die toevallig thuis zat door de heersende corona virus. Hij had een heftruck ter beschikking ,omdat de vracht wagen verkeerd geladen was heeft hij de aanhanger leeg moeten halen om vervolgens het opnieuw te laden. Hij er er al met al ruim een half uur mee bezig geweest.Ik heb hem daar maar een krat bier voor gegeven. Het is eigenlijk absurt om hiervoor een hele dag thuis te moeten zijn om te helpen te lossen met de hand, want dat word er niet bij gezegd tijdens de aankoop. Dus het transport dat moet beter b.v door een vrachtwagen met een kooiaap achterop. of minimaal een kraan erop. Met vriendelijke groet Jos

Goede ervaring:Bestellen, je wordt op de hoogte gehouden over de levering

Zeer goed verlopen: Bestellen en leveren!

Prima gegaan, aanrader

We hebben een carport bij Jan JP besteld. Werd snel geleverd, er was wel wat mis met de levering, maar dat is keurig door ze opgelost!

Door goed advies en uitleg van Richard is alles precies zo gegaan als ik voor ogen had.

In één woord Top. Goed product fijn personeel. Jullie zijn nog niet van mij af als klant. Tot ziens.

Snelle levering vriendelijke bezorger goede prijs kortom alles dik in orde

Een bedrijf dat zich aan de afspraken houdt

Fijn telefonisch contact gehad over damwandplaten en uiteindelijk besteld via de site. De dag erna, door mijzelf vergeten product, nog iets besteld en gevraagd of dat nog met de bestelling van de dag ervoor mee gegeven kon worden. Gratis, volledig en optijd geleverd volgens afspraak. De bezorger heeft zelfs mee geholpen met tillen naar de achtertuin. De volgende keer bestel ik wederom hier.

Prima behandeling!

Goede telefonische bereikbaarheid en zeer behulpzaam.

Producten en levering top, communicatie kan beter

Prijs kwaliteit is echt top Bezorging was netjes en heel aardig Communicatie vind ik een verbeterpunt, ik was niet op de hoogte van de levering op vrijdag, planning heeft me niet gebeld

Duidelijke website

Jammer dat ik niet van tevoren gebeld ben wanneer het hout gebracht zou worden, ondanks deze toezegging in een mail. Ik was al nummer twee die dag aldus de bezorger.

Bezorging dat vind ik een minpunt

Bedrijf verder wel ok jammer dat ik zelf een paar keer moest mailen wanneer mijn bestelling zou worden geleverd, en wat erg tegen viel was de levering, sturen ze EEN man die zelf al bijna niet kon lopen en moeten we damwandplaten van de kar aftillen ik met hernia moest meehelpen, tja ik denk dan, stuur twee mensen om te leveren een alleen kan niet!!!

Alles perfect

Alles netjes op de oprit gelegd omdat wij niet thuis waren. Helaas misten we 6 poeren, na melding bij de klantenservice werden deze keurig nageleverd, top👍

Slechte kwaliteit materialen geleverd carport

Dwarsliggers van verschillende lengte (slordig op lengte gezaagd) geleverd. Scheef (i.p.v. haaks) afgezaagde balken en planken. Hoek van staander afgebroken. Enkele kromme balken geleverd. Afmetingen kloppen niet met belofte "Met de Carport larikshout 3 x 6 meter begint u direct met bouwen". Je hebt toch nog een hoop zaagwerk te doen. Slecht aanbod gedaan om problemen op te lossen (€25,- schadevergoeding of levering nieuwe dwarsliggers; dat is niet handig als je al bezig bent met het plaatsen). € 840,- betaald voor deze carport (3mx6m Lariks). Dat is het materiaal echt niet waard.

Wij vinden het jammer dat u het zo ervaren heeft, wij proberen om altijd zo goed mogelijk met u mee te denken en het op te lossen waar dit mogelijk is. Echter was u al begonnen met bouwen en hebben wij u een aanbod gedaan om nieuwe dwarsliggers te leveren. Hier ging u niet mee akkoord, waardoor wij ook niet meer veel opties hebben om het op te lossen behalve dan u een bepaald bedrag terug te geven.

Prima houthandel en goeie service

Al jaren kopen wij als we hout nodig zijn in bij Jan JP. De service is altijd goed, medewerkers vriendelijk en behulpzaam en de leveringen vinden altijd snel plaats!

Prettige meedenk service.

lariks carport bekeken aan de zaak en online besteld. Nog even een telefoontje gekregen of dat wat ik besteld had de bedoeling was. Helaas was ik niet thuis toen alles afgeleverd werd ( wel keurig volgens afspraak) en lag bij thuiskomst alles netjes op de afgesproken plaats. Houtwerk ziet er allemaal goed en recht uit. Ik ben zeer tevreden en kan het bedrijf aanraden. Kom er zeker nog eens terug.

Keurige afhandeling van de bestelling

Na de bestelling via mail contact gehouden over een aantal zaken en dit is op een zeer correcte manier behandeld snelle reactie op de mailing Keurig op tijd geleverd nog voor de afgesproken tijd en een belletje van tevoren dat ze er bijna waren TOP. Zeer blij met de producten en ook nog uitleg van chauffeur gehad hoe het beste de platen te gebruiken.

Redelijk snelle levering. Binnen 1 week.

Tussen het geleverde hout zaten diverse slechte planken. Ik had dakbeschot A keuze besteld. Er werden wel 10 planken extra geleverd, maar na beoordeling zaten er 15 minder goede planken met kapotte messing, en of veel knoesten die niet in z’n geheel bruikbaar zijn.Naar mijn bescheiden mening geen echte A kwaliteit. Daarnaast moet het bestelde allemaal met de hand gelost worden. Erg arbeidsintensief.

Vriendelijke en professionele meedenkers

Van a tot z een prima verloop en goed overleg en duidelijke communicatie!! Voor herhaling vatbaar!!!

Gewoon goed

Gevonden wat ik zocht. Kwaliteit prima. Website niet erg handig in gebruik. Alleen jammer dat ik de kortingscoupon voor 10 euro pas in mijn mail zag nadat de bestelling was gedaan.

Zondag besteld. Dinsdag al geleverd. Maandagavond netjes gebeld door de chauffeur hoe laat ze kwamen zodat je niet de hele dag thuis hoeft te zitten

Slechte communicatie

Ik zou worden terug gebeld maar kreeg steeds geen reactie. Ik zou een dag voor levering een bericht ontvangen ook niet gekregen.

Ik had de verkeerde beugels besteld bij de dakgoot. Ze hebben contact gezocht om samen met mij de juiste beugels bij de dakgoot te zoeken. Heel prettig en meedenkend!

Snel, goed en netjes

Duidelijke site, snelle en nette levering.

Fijne webwinkel

Snel bezorgd en goede service

Zoals beloofd was de levering snel

Ik had anti condensdoek besteld en heb hem netjes gekregen binnen de gestelde leveringsdatum.

Correcte vlotte levering