Zou binnen 2 weken tuin deuren ontvangen netjes gebeld dat het langer duurde maar toch nog vlug geleverd

Ik ben alvast een zeer tevreden klant, De communicatie is top en altijd zeer vriendelijk geweest, alsook de levering thuis.

Top service met goed advies en veel keuze

Van a tot z alles goed, duidelijk en professioneel bedrijf, een aanrader !

Stipte levering op correcte wijze!

Goede ervaring en aan te bevelen!

Snelle en nette levering

Makkelijk bestellen. Snelle levering, goede service

Klantvriendelijk en goed materiaal

Materiaal besteld tbv schutting (Douglas ) via website. Bestel proces makkelijk en overzichtelijk. Er is contact opgenomen omdat deel te bestelling niet leverbaar was. Hierop werd meegedacht over de alternatieven en uiteindelijk bestelling aangepast. Was wel iets meer kwijt, maar er werd aangegeven dat JP de helft van de extra kosten op zich zou nemen en ik de andere helft. Geleverd materiaal voldoet ruimschoots aan de wensen en levering was volgens afspraak.

Goede en snelle service

Snel Verzonden, missing gebeurd bij levering, daags nadien vervangstuk Verzonden!

Snelle levering door zeer vriendelijke bezorger

netjes geleverd

geleverd zoals het hoort, miste alleen een bestelbevestiging verder top!

Snelle levering, aardig personeel

Goed en snel geleverd. Zeer vriendelijke chauffeur. Goede kwaliteit materiaal.

Sandwich dak bestelt en wat onderdelen had verkeerde afdek plaat besteld ... belde en werd meteen opgelost zij verteld dat het hun ook niet op was gevallen.. maar gingen meteen herstellen. Super netjes. Fijne winkel Goede service Ga zekerbweer bij hun bestellen

geweldige service en super gezellige chauffeur

goede service fijn contact telefonisch en komt afspraken na betaalbaar en snel geleverd en vriendelijke chauffeur

Topbedrijf

Kwaliteit hout voor een goede prijs

Prima sevice

Snel, netjes geleverd, goed materiaal

Goede keuzen en overzichtelijke website

Snelle en correcte afhandeling en levering

Goed advies en men doet niet moeilijk.

Zeer snel met leveren en prima kwaliteit.

Snelle levering goede kwaliteit

Bestelling zeer snel geleverd. Helaas niet helemaal compleet maar nalevering was zo geregeld en ook deze was snel geleverd.

zeer goed

nette levering en goede service toen er 1 plaatje te weinig was afgeleverd werd er snel een bezorging ingepland om deze alsnog te leveren.

Snel geleverd, keurige bezorging

Dit is de tweede bestelling. Gewoon top

Super service !

Had een verkeerd huisnummer vermeld . Werd gebeld door bedrijf en opnieuw verstuurd met juiste adres . Top !

Snelle en goede service.

Heel erg fijn dat ze betrokken zijn en met je mee willen denken! En dat doen ze dus ook!! Zeer tevreden en zeker aan te bevelen.

Gemakkelijk besteld, prima en op een prettige manier geleverd. Fijne mensen

Vlot de bestelling kunnen maken Zeer vriendelijk telefoontje omtrent het moment van levering Zeer vriendelijke en adequate meneer, welke de goederen kwam brengen Goed materiaal

flexibel en prettig

Ik had een foute bestelling gedaan , werd zonder problemen veranderd. Het geleverde namen ze zo weer mee terug

kan beter

heel slechtste communicatie chauffeur niet gebeld tien hij onderweg was TERWIJL IK HEB DOORGEGEVEN ALS HIJ ONDERWEG WAS LAAT WETEN want ik ben op me werk hoop dat dat verbeterd kan worden en ook een telefoniste die geen geduld heeft met klanten als ik zou weer willen bestellen denk ik 2 keer want ik ben teleurgesteld gr mevr Zimmerman

Beste mevrouw Zimmerman, Wij vinden het jammer dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Echter, is er met u telefonisch en per mail contact opgenomen, omdat u enkele voorkeursdagen had doorgegeven. Helaas konden wij niet leveren op de gewenste dagen, daarom zijn wij met u overheen gekomen om in de middag te leveren tussen 14:00 en 16:00 uur. We vinden het jammer dat het niet mogelijk is om de levertijden specifieker aan te geven. We wensen u alsnog heel veel plezier met uw carport.