Keurige prijs en vriendelijke hulp

Onlangs dakplanpanelen besteld voor een fietsen berging. Na plaatsen van de order contact opgenomen om e.e.a. toch thuis te laten bezorgen. Dit is keurig gecoördineerd en geregeld. Ik kom zeker terug.

Perfecte afhandeling, perfecte levering, prima materiaal

Perfecte afhandeling, perfecte levering, prima materiaal

Prima service en snelle levering

Zeer snelle levering en erg goede service

Prima spul voor nette prijzen

Drie keer besteld en drie keer mooi spul ontvangen.

Teleurstelling

Aardige mensen maar meer ook niet! Van alles wat ik daar besteld heb is 100% fout gegaan. komen afspraken niet na, bellen nooit terug, de fout ligt altijd ergens anders, houden je aan het lijntje. Mijn advies geef een paar dubbeltjes meer uit en bespaar jezelf een hoop frustratie.... dit bedrijf is zeer teleurstellend Maar de mensen die er werken zijn aardig helaas koop je daar niets voor.

wij vinden het jammer om te horen dat wij niet aan uw verwachtingen konden voldoen. Helaas zijn er inderdaad wat dingen misgelopen, waardoor wij uw order niet volgens verwachting uit konden leveren. Wij gaan dit intern met het team behandelen.

Ronduit slecht bedrijf

We hadden dakpanplaten besteld en ze kwamen beschadigd aan. Ook de rest van de bestelling was niet goed gegaan. Verkeerde artikelen, verkeerde kleur etc. zodat we niet verder konden gaan en er was een bedrijf gekomen die de dakpanplaten zou leggen. Toen hebben we in overleg met de planning een toezegging gehad op waardevermindering omdat de dakpanplaten beschadigd waren en op deze manier kon het bedrijf de dakpan platen leggen. Tot op heden (ruim een maand na de toezegging nog steeds geen geld gestort) ze reageren nergens meer op en als we bellen wordt er opgehangen. Zelfs de directie hierover gebeld en die zou terugbellen en het bespreken maar niets meer over gehoord. Dit kan toch niet? Zie staan dat we niet de enigen zijn die dit overkomt. Dit is ons nog nooit overkomen en mag ook geen andere mensen meer overkomen. Misschien een idee dat iemand de stap neemt om dit publiekelijk bekend te maken? In kranten, kassa, radar, de rijdende rechter, etc zodat andere mensen het niet overkomt? Onderstaand is het bewijs. Genoeg om een rechtszaak te beginnen volgens de juridische afdeling. Op vr 16 okt. 2020 om 09:14 schreef Planning | Jan J.P. <planning@janjp.nl>: Goedemorgen, De twee platen zijn inderdaad beschadigt, er vervelend. Een optie is dat ik u 40,- retour stort als compensatie. Ik hoor graag wat u voorkeur heeft. Met vriendelijke groet,

Snel en netjes afgehandeld

Betrouwbare onderneming die snel en netjes werkt.

Snelle levering ..

Snelle levering alleen jammer dat ik 2 verschillende soorten platen heb gekregen waarvan 1 soort met enorm veel deuken en beschadigingen

zeer vlotte correcte afhandeling

gemaakte afspraken werden perfect en vlot nagekomen , product voldeed aan de eisen

Niks op aan te merken

Makkelijk besteld. Goed afgeleverd

Goed en goedkoop

Volgens afspraak

Nette aflevering vriendelijk personeel

Geweldige snelle service die perfect is uitgevoerd. Top

prima, levering mooi op tijd en goed verzorgd

Ze hadden precies de plaat op voorraad die wij nodig hadden op ons afdak.

NVT

Niks op aan te merken

Snel en vakkundig

Eerder geleverd dan beloofd, super!

Te duur voor het geen gelevert is

Het aangekochte klop niet met de beschrijving

Graag zouden we van u willen weten wat er dan volgens u niet klopt aan hetgeen wat geleverd is.

Panelen waren onbeschadigd geleverd! Koerier heeft meegeholpen panelen naar de goeie plek heen te tillen.

Kwaliteits product geleverd Op afspraak geleverd en past perfect

Correcte levering

Materialen zoals besteld geleverd.

op tijd en compleet!

binnen de afgesproken levertijd en goed geleverd.

Echt super !!! Top firma

Echt super !!!! Top firma geweldige service zeer goede levering geweldige extra info ... waar op gelet moet worden met gebruik installatie van materiaal welke gereedschap en +++ vele tips ... Ga zo door

Perfect, keurig op tijd, harde werkers

Het was een lastig adres om te leveren maar de chauffeurs droegen in de stromende regen het loodzware pakket keurig tot de gewenste plek. Netjes op de afgesproken tijd, vriendelijk in communicatie.

Meer dan tevreden.