Carport besteld nooit iets ontvangen

Carport besteld in augustus 2022. Meerdere keren is er beloofd dat er geleverd zal worden. Niet gebeurd. Wel volledig bedrag a 2400 euro kwijt. Ik begrijp dat er al andere gedupeerde zijn die aangifte hebben gedaan of een procedure zijn gestart. Graag zou ik daar bij aansluiten. Wij zijn te bereiken via [email protected]

carport mèt plaatsing besteld, €1998,- aanbetaald maar niet geleverd

Ik heb 15 november 2023 aan Jan JP te Emmercompascuum € 1998,- aanbetaald voor een carport die vlak voor Kerst geplaatst zou worden. Er zou 2 dagen voor plaatsing door het bedrijf contact worden opgenomen. Niets gehoord. Zelf maar gebeld: personeel dat carport in elkaar zou zetten, is ziek! Onmiddellijk gezegd dat ik mijn aanbetaling terug wil hebben. Nog steeds niets ontvangen. Aangetekende brief aan bedrijf via de postbode terug ontvangen. Een sommatie via de deurwaarder aan de bestuurder van het bedrijf laten bezorgen: de man blijkt in een studentenhuis ingeschreven te staan, en er ligt een grote stapel post voor hem, die niet wordt afgehaald. M.i. is dit pure oplichting. Gewenste oplossing: Zo spoedig mogelijke terugstorting van mijn € 1998,- Omdat uit de reviews blijkt dat veel mensen hun geld kwijt zijn kunnen we overwegen gezamenlijk iets te ondernemen tegen Jan Pinkster.

Besteld, betaald maar niets geleverd

Begin november 22 hebben wij een bestellingen geplaatst. Na vele mails en telefoontjes (waar niet opgenomen werd) met de vraag of ze me meer konden vertellen over de bestelling, GEEN contact. Na een maand en vele mails gestuurd te hebben eindelijk dan toch een mail gekregen. Antwoord: We hopen dat de spullen volgende week bij ons binnen zijn. Toen was het stil. Er werd niet meer opgenomen en de mail niet meer beantwoord. Vandaag werd de opkomende angst bevestigd, FAILLIET. Weet iemand de naam van de curator??

Failliet

Ook hier een carport besteld in oktober en na veel mailtjes en beloftes opeens "tijdelijk gesloten" aka failliet. Hoe kunnen deze mensen voor zo'n bedrijf werken? Is er al een curator?

Geld betaald niet geleverd

Carport gekocht en niet geleverd. Wel aan betaald. Kan geen contact met Jan.J.P krijgen. Voel me bedonderd.

Komt afspraak niet na

In november 2022 hebben wij een carport + montage besteld en betaald, deze zou vandaag 23-02-2023 geplaatst worden maar er komt niemand dan maar eens bellen geen gehoor dan vrees je al het ergste dan maar eens googlen en waar wij al bang voor waren blijkt te kloppen. Heel jammer

Niet bestellen bij dit bedrijf

In december een carport besteld en betaald via de webshop. Bedrijf is niet meer bereikbaar, telefonisch niet en op de mail wordt niet gereageerd.

Onbetrouwbaar

Eigenaar Jan J P M. Pinkster is vertrokken naar Curaçao

Niet bestellen

Eerste levering was beschadigd wouden ze me een lak stift geven en de levering duurde 14 week nieuwe platen gekregen moest ik nog eens 3 week op wachten nu heb ik bij besteld zit al 9 week te wachten en ze zijn niet te bereiken telefonisch niet en via de mail ook niet

Hier niet bestellen.

Je wordt bedrogen!! Site nog in de lucht, maar er wordt niet geleverd.

Bedrogen

Ik lees zoveel slechte reacties op deze site van JanJP. Kunnen wij niet collectief iets ondernemen? Ook wij hebben ruim €2200 betaald en vanaf november 2022 niks vernomen/ gekregen. Mede slachtoffers kunnen mij mailen, wij gaan aangifte doen, en een advocaat in de hand nemen. Die procedure is al gestart.

Ga er maar zeker uit dat je bedrogen wordt.

Geen enkele reactie, onbereikbaar en weg geld en geen product. Als enige optie blijft over om aangifte te doen.

Carport plus installatie nee geleverd

Niet bestellen.......Site staat nog open..... In november een carport plus installatie via de webshop besteld....... Betaald maar niks geleverd...ze zijn niet te bereiken en reageren nergens op.........€3500,- door het putje.......

NIET BESTELLEN BIJ DEZE PARTIJ

Bij deze partij kun je gewoon bestellen in de webshop maar de bestelling zal niet geleverd worden. Wij hebben half november een bestelling geplaatst en inmiddels de bestelling geannuleerd maar krijgen het geld niet terug. Het lijkt op een faillissement uit te draaien.

Goede service uiteindelijk

Nadat het e.e.a. misging met de levering van mijn tuinhuisje (vertraagde levering, verkeerde huisje), overigens buiten de schuld van JanJP om, had ik niemand meer om het huisje te kunnen monteren. Na wat heen en weer gebel waar helaas nog wel wat tijd overheen ging, heeft Berold dit voor mij opgelost door het huisje kosteloos te laten plaatsen door de vriendelijke Jan. Bedankt voor de goede service!

Zeer slecht te bereiken

Bestelling 6 weken geleden geplaatst. Na net geen drie weken via de e-mail de status opgevraagd, de levering stond voor die zelfde week voor uitlevering. Helaas was de levering niet compleet! ik miste gootslabben en windveren, gebeld met janjp maar ze zijn zeer slecht te bereiken ik heb diverse malen moeten bellen. Uiteindelijk kreeg ik iemand te pakken, die wisten te vertellen dat 1 product op naleveren stond en het andere product weten ze helaas niets vanaf. Ik moest het maar op de mail zetten wat er ontbrak. Een week later geprobeerd te bellen maar wederom slecht te bereiken, uiteindelijk te horen gekregen dat ze nog niet weten hoelang het duurt. Nu 1,5 weer verder en nog geen reactie, ook nu krijg ik ze telefonisch niet te pakken.

Komt afspraken niet na

Dak platen besteld en zou binnen twee weken geleverd worden We zijn ondertussen 10 weken verder en nog geen levering Telefonisch zeer slecht bereikbaar Als je ze spreken krijgt beloven ze snelle levering en ze beloven terug te bellen maar daar komt niks van terecht Hier zal ik niet weer bestellen Nu maar zien dat ik mijn geld terug krijg

Wachten wachten

Paar Dakplaten besteld zou binnen 2 weken worden geleverd elke keer hetzelfde volgende week volgende week. Maar hoor niks en je krijgt ook niks. Erg jammer schrijf liever een positieve review.

Wachten, wachten, wachten

Op 7 juli 2022 besteld. 15-20 werkdagen zou het wel eens kunnen duren. Geen enkel probleem. Contact gezocht na 5 weken. Telefonisch is toegezegd op 26 augustus te leveren. Helaas vandaag weer niks geleverd en is inmiddels al 7 weken mijn geld bij JanJP op de rekening en zou ik graag mijn overkapping afmaken!!!

Juiste product aanwezig, fijne op maat maak service en op tijd geleverd

Juiste product aanwezig, fijne op maat maak service en op tijd geleverd

Goede communicatie een dag voor aflevering. Chauffeur belde half uur van tevoren.

Top service & Snelle levering

Offerte opgevraagd en binnen 1 werkdag al geleverd klasse!

Goeie bediening

Netjes en snel

Op maat bestelling geplaatst, uitstekend.