Gewoon geweldige service!!!

Eerst uit eigen beweging een bestelling in winkelwagen gedaan maar twijfelde of dit allemaal benodigd was, gebeld met hoger bedrijf en gelijk een offerte gekregen zoals we door de telefoon hadden afgesproken. Nogmaals gebeld dat er geen kosten stond bij bezorgen…. Dus dacht dat hun er van uit gingen dat het gehaald zou worden de melding gekregen dat er geen bezorgkosten berekend zouden worden dus nogmaals een meevaller.

service zoals je verwacht

Diverse goederen besteld tegen een scherpe prijs, bezorging en bezorgers als erg prettig ervaren!

Goede tuinkast

De kast werd op tijd geleverd door een vriendelijke chauffeur. Het in elkaar zetten gaf ook geen problemen. Het is een ruime kast, niet alleen de tuinstoelen passen erin, maar ook al het tuingereedschap!

Keurig verzorgd, verzenden duurt wel wat lang...

Verzending duurt wel lang maar verder keurig op orde.

Wel wat problemen met de levering maar alles goed en snel opgelost

Goede service en schitterende kap schuur als eindresultaat

Goede kwaliteit

Vriendelijke en behulpzame chauffeur. Mooie materialen. Alleen de handleiding mag wel wat duidelijker en uitgebreider. Ondanks dat we al veel zaken in elkaar hebben gezet, was deze handleiding erg beknopt en onduidelijk. Dit is eigenlijk het enige minpunt.

Service

Goede service en snelle levering

Correct volgens afspraak geleverd

Goede communicatie, levering volgens afspraak. Carport besteld die niet op de site stond,met goed voorstel en oplossing gekomen. En betaalbare prijs. Oplossing gerichte manier van werken.

Levering prima en snel

Had vanwege lekkage van de nok op mijn dak snel reparatie materiaal nodig, dit was snel en goed op mijn adres afgeleverd. Zeer tevreden.

Levering was top

Voldoende aanbod voor een mooie prijs, de levering was naar verwachting, keurig op tijd

Teleurstellend

Allereerst beginnen met een compliment voor Aryan en de bezorger van Janjp. Duidelijke communicatie en vriendelijk. Uiteindelijk na 3 maanden werd het 1e deel van mijn bestelling incompleet geleverd. Hierover contact met de planning waar ik inmiddels 3 mails aan had gewijd om dit te voorkomen. Word me medegedeeld dat ik dit niet duidelijk heb aangegeven. Uiteindelijk heb ik alles geannuleerd en ook de incomplete levering weer mee laten nemen. Planning deed het allemaal achteloos af en ik heb zelf nog gevraagd of ze zich niet wilde excuseren voor de belabberde communicatie en het ongemak. 3 maanden lang niets gehoord tenzij ik zelf een belletje of mailtje deed. Communicatie moet echt stukken beter anders kan ik me niet voorstellen dat dit nog lang goedgaat.

Allereerst spijt het ons dat uw ervaring omtrent het leveren van uw artikelen niet zo verliep als u had gewenst en het zou hebben gemoeten. Het klopt inderdaad dat de levering van uw bestelling erg lang had geduurd, hierover was er communicatie welke artikelen van deze carport op het moment niet aanwezig waren. Onze planning neemt doorgaans in de verwachte leverweek contact op met de klant omtrent datum van levering, aangezien het een paar weken duurde voordat alles voorradig was zitten er pauzes in de communicatie. Omtrent levering: In verband met sluiting van 1 van de 2 locaties (u wilde uw bestelling op 2 verschillende locaties, in delen, geleverd hebben) is uw order uiteindelijk 3 weken later geleverd (althans, de chauffeur was op 1 van de locaties met een gedeelte van uw bestelling), helaas was het niet mogelijk in verband met onze planning in de leverweek het restant van uw bestelling dezelfde dag op de andere locatie te leveren, onze planning gaf aan dat het wel kon, echter zou het 1 week later worden geleverd met een volgende route. Hierop besloot u om deze order te annuleren. Wellicht heeft u onze houding van onze medewerker destijds als niet professioneel bevonden, hiervoor beiden wij alsnog onze excuses aan. Wij zullen uw feedback meenemen en gebruiken om processen en communicatie te verbeteren. Team Jan JP

Komt afspraken na, duidelijke communicatie

Carport Sleen gekocht, alle benodigde materialen zijn aanwezig. Het is een ruw bewerkte constructie, verwacht palen met een stuk schors en barsten erin. Liggers van twee kanten gezaagd met overgang. Er zit nog wel wat denkwerk in hoe de Carport het beste opgebouwd kan worden.

Communicatie moet beter

Nadat de bestelling was geplaatst, geen orderbevestiging ontvangen. Na navraag bleek het bestelde product niet op voorraad. Na bijna twee maand zonder informatie, ineens telefoon gekregen van de bezorger of het de volgende dag bezorgd kon worden. Communicatie kan echt beter.

Wij vinden het jammer dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed, echter, is er met u per mail contact opgenomen dat het door u bestelde artikel een lange levertijd zat (destijds helaas nog onbekend). Desalniettemin blijkt uit onze gegevens dat uw bestelling binnen 5 weken geleverd is. Onze planning neemt zelf voorafgaande levering contact op over het aflevermoment, indien akkoord wordt de levering vervolgens ingepland en neemt de vervoerder contact op. Team Jan JP

Niet nog eens.

Voor meer dan 1000 euro aan hout besteld. Levertijd werd bij lange na niet gehaald waardoor onze planning van de tuin overhoop gegooid moest worden. Werd ook slecht (niet) op de hoogte gehouden van de veel langere levertijd. Best wel wat slechte planken en krom hout gekregen. Berekening van hun over benodigde hoeveelheid hout klopte niet waardoor ik 15 balken van 4 meter overgehouden heb die ze wel weer wilden komen ophalen tegen een vergoeding die hoger was dan dat de balken kosten. Ik zou dus zeggen kijk eens bij een ander voor je hout.

In de afgelopen (corona)tijden zijn er in onze branche inderdaad problemen geweest met voorraden en grondstoffen, waardoor doorlooptijden niet altijd goed zijn geweest. Daarnaast hebben wij meerdere malen contact met u opgenomen en hebben wij u alternatieven aangeboden om uw bestelling zo spoedig uit te leveren. Uiteraard begrijpen we dat het vervelend is dat we je geen duidelijkheid hebben kunnen geven en de levertijd langer is, al is er oprecht niks dat wij hadden kunnen doen om het te versnellen of je meer duidelijkheid te kunnen geven. groet team Jan jp

goed product en correcte levering

goed product en prijstechnisch ook perfect en correcte levering dus exact volgens afspraak

Was super

Werd ter plekke afgeleverd .echt super .gr erik

Snelle levering, prijs kwaliteit is goed. Bezorger was erg vriendelijk

Bestelen betalen en 2 en half week later geleverd

zeer slecht in nakomen beloftes maar wel snel betalen.

na bestelling staat er gemeld dat je binnen 15 te levering krijgt en zullen dan binnen die 15 dagen contact opnemen wanneer de levering plaats vind. na 15 dagen moet je zelf contact opnemen en dan zullen ze je terug bellen. dit zal nooit gebeuren maar je krijgt wel een mail dat de bestelling niet komt. en dan luid de zin we verwachten met 2 weken en dan zal u daarna nog minimaal 15 dagen moeten wachten op levering. maar wel heel netjes zelf niks melden maar wel bedrag al moeten voldaan. Sorry dit is echt slecht.

Goedemiddag, Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent en jullie bestelling inmiddels is geannuleerd. De levertijden van de sandwichpanelen al een tijd onzeker wegens de extreme drukte en vraag naar het product. Dat zorgt er helaas voor dat levertijden uitlopen en producenten soms geen informatie of inschattingen kunnen geven. Wij proberen klanten zo goed mogelijk op de hoogte te houden van deze situatie. Op onze website staat al maandenlang een rode melding bij het product dat levertijden uiteenlopen en deze aanzienlijk langer kunnen zijn. Langere en onduidelijke levertijden zijn absoluut niet in ons voordeel, toch proberen we op ieder moment de klant de informatie te geven welke we op dat moment hebben. Voordat dit mogelijk was had u de bestelling al geannuleerd. Team Jan JP

sneller geleverd dan beloofd

Produkt netjes aangeleverd en sneller dan vermeld. Moest bij montage wel een gat uitvijlen, want er kon geen schroef in. Produkt volledig en conform beschrijving

Prima levering van een mooi product

Een tuinschuur besteld. Is vlot geleverd, nog niet gemonteerd, maar ziet er keurig uit. Logistiek ook prima, maar het was niet helemaal duidelijk hoe en wanneer de levering zou plaatsvinden.

Prima kwaliteit producten, trage levering

Ondanks dat telefonisch was toegezegd dat alle producten op voorraad zouden zijn, heeft de levering ruim 3 weken later plaatsgevonden. Een levering binnen 2 weken was toegezegd. De ontvangen producten zijn kwalitatief prima.

Alles goed

Goede kwaliteit geen handleiding zelf beugels moeten kopen en pluggen voor bevestiging

Mooi product en goed afgeleverd

Zeer goede service

Het hout was mooi geleverd en er miste wat onderdelen. Deze hadden ze direct nagestuurd. Ook waren er wat beschadigingen op de balken. Hiervoor hebben ze netjes wat geld terug gestort. Kortom een aanrader.