Alles goed

Goede kwaliteit geen handleiding zelf beugels moeten kopen en pluggen voor bevestiging

Mooi product en goed afgeleverd

Zeer goede service

Het hout was mooi geleverd en er miste wat onderdelen. Deze hadden ze direct nagestuurd. Ook waren er wat beschadigingen op de balken. Hiervoor hebben ze netjes wat geld terug gestort. Kortom een aanrader.

bestelling was niet kompleet, maar na twee dagen werd het laatste gebracht door de post

Zoals het hoort

Bestelling via internet geplaatst. Keurig bevestiging gekregen en voor aflevering werd er contact opgenomen over de datum en tijd. Alles prima afgehandeld en ontvangen.

Als alles is afgevoerd kan er een ster bij

Het duurde even voor dat het geleverd werd, maar dat is op dit moment overal zo met bouwmaterialen. Echter, bij aflevering is niet alles geleverd, we missen nog 3 stuks 'ronde nok voor dakplaten-198cm'. De chauffeur verwachte dat deze deze week zouden worden afgeleverd...

Netjes geholpen

Door het lezen van de reviews ,heb ik mij laten leiden door de negatieve en ben zo snel mogelijk gaan mailen om de levertijd vast te kunnen zetten. Ik deed dit naar een "no replay' adres,dus van mij uit niet handig. Na persoonlijk contact ben ik perfect geholpen en kwam een vriendelijke bezorger alles netjes afleveren. Tijdens het doorleven van de montagehandleiding had ik nog een vraag en die is binnen een dag netjes beantwoord. Persoonlijk denk ik dat mensen wel zitten te wachten op een tussentijds mailtje, dat er aan de bestelling word gewerkt en er contact opgenomen gaat worden.

netjes en correct geleverd

netjes op tijd geleverd

Zeer, zeer, zeer slecht

Op 21 februari bestelling geplaatst voor dakplaten en toebehoren. Aanvullend hebben wij later nog wat spullen bijbesteld. Na telefonisch contact werd verteld dat de spullen half maart geleverd zouden worden. Dit is eind april geworden....... Blij dat wij eindelijk verder konden, moesten wij helaas constateren dat een aantal artikelen niet geleverd waren en dat een groot deel van artikelen niet zoals besteld waren. Wij hebben inmiddels 3 naleveringen en omwisselingen gehad. Nu is het half juni en weer hebben wij nog steeds niet wat wij besteld hadden. Wel kregen wij daknokken en railsen die wij totaal niet besteld hebben. Er zal vast wel een klant zijn die deze spullen mist........ Omdat wij verder willen, hebben wij maar besloten om de nog ontbrekende spullen bij een betrouwbare leverancier te halen. Zonde van ons tijd en geld!! Een ding weten wij zeker wij bestellen nooit meer iets bij JanJP.

Beste John, Wij vinden het jammer dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Echter, is er met u telefonisch en per mail contact opgenomen dat wij niet aan de verwachte levertijd konden voldoen. Nogmaals onze excuus voor dat het zo lang heeft geduurd, en de verschillende leveringen.

Perfect gewoon

Zeer mooi

Matig

Niet geïnformeerd over verlate levering. Product werd door een vriendelijke man afgeleverd maar de doos was half open. Boorgaten niet voldoende en 3 schroeven pakken het schroefdraad niet, dus langere schroeven nodig. Kortom; Matige informatievoorziening Matige aflevering Product niet compleet of niet volledig, want extra schroeven moeten aanschaffen.

Allereerst excuses voor de verlate levering, dit product kwam in backorder bij mijn leverancier waarna alle klanten met dit product zijn geïnformeerd wanneer het bij ons binnenkwam, zodra het op voorraad bij ons komt hanteren wij een (maximaal) 10-15 dagen voor het uitleveren, in welke tijdsbestek uw bestelling was uitgeleverd. Het artikel wordt geleverd als een standaardpakket, graag hadden wij gehad dat u eventuele gebreken/missende onderdelen had doorgegeven aan ons zodat wij u kosteloos de (vervangende)/ontbrekende onderdelen binnen 2 werkdagen na hadden kunnen sturen, het is hierom ook spijtig dat wij achter deze klacht komen zonder dat er contact met ons is gezocht. Team Jan JP

prima - werk goed

Platen zijn geleverd, klein deukje in de overlap, maar dat valt weg. helemaal niet verpakt, d's minder.

Makkelijk te bestellen via de site. Alleen zelf moeten bellen na 3 weken over de levertijd, maar daarna snel en goed afgeleverd. Ik vind de montagehandleiding wel heel minimaal en beetje onduidelijk. Ook miste er Bouten om palen in de paalvoeten te bevestigen.

Snel

Zeer snelle levering en heel goede service.

Top ervaring

Duidelijke website, snelle reactie op de gemaakte bestelling met orderbevestiging .En prima klantenservice.

Jan J.P. Top!

!

Klant word vriendelijk behandeld

Gewoonweg niet goed

Mijn eerste ervaring was echt top. Raar om daar deze review mee te beginnen. Telefonisch te woord gestaan met mijn arsenaal aan vragen als onervaren "dakdekker". Erg goed geholpen en geadviseerd, direct een bestelling van nagenoeg 1.400 euro geplaatst. Toen begon het allemaal. Weinig tot geen communicatie over de leverdatum. Opeens was het zo ver en de order kwam mijn kant op. Extreem toffe, vriendelijke chauffeur die zeker niet te lui was om even te helpen sjouwen. Eenmaal de order nagekeken te hebben merkte mijn vriendin op: "Hadden we geen zwarte dakgoot besteld?" Wel verdomt, ja, dat hadden we. Niet alleen de dakgoot, nee ALLES was zilver geleverd. Zelfs met kleurenblindheid loop je daar niet tegen aan, lijkt me. Direct gebeld. Order voor omwisseling laten inplannen. Dit duurde allemaal absurd gruwelijk lang. Nou, wachten dan maar. Tussentijds toch maar het dak op gegaan en met de rol anticondensfolie aan de haal gegaan. 3 banen van 8,4 was de bedoeling. Uit voorzorg geen 25 maar 35 meter besteld - je weet maar nooit. Na een geweldige 19 meter rolde opeens de kartonnen rol uit het dok en het doek was op. GIERIG. Hoe kan je nou 35 meter bestellen en 19 meter leveren? Blijkbaar niet alleen kleurenblind maar ook dyslectisch. Nou goed, direct geëist dat er per direct werd nageleverd. Nee, geen stukje van 10 meter. Gewoon een nieuwe rol. Ik wil het goed doen, anders doe ik het niet. Toch maar even polshoogte genomen over de hoeveelheid schroeven die geleverd waren. Een doosje van 250 stuks terwijl ik er 280 besteld had, op advies van de website. Wéér een foutje. Al met al druppelde de onderdelen binnen. Eerst per post het doek en de schroeven. Vervolgens kwam eindelijk een chauffeur van een transporteur - kan niet goedkoop zijn. Die had een palletje bij zich met al mijn losse dakgootonderdelen in het zwart. TOP! Nieuwe afvoerbuis: zwart; TOP! Dakgoot: zwart... 1... van de 3?! Beschadigd? Ja. KOM OP! Wat is dit nou weer. Dit moet BETER JanJP!

prima product, levering iets later dan gepland

Bedankt voor de prima kwaliteit polycarbonaat dakplaten en de bijbehorende pluggen. Deze waren keurig op maat gezaagd, waarbij ook de restant stukken werden meegeleverd. De levering was iets later dan gepland, maar dat kan ik me vanuit de huidige drukte in de bouwsector wel enigszins voorstellen.

Mijn ervaring met JanJP is uitstekend

Van bestellen (makkelijk) tot levering (vriendelijke chauffeur) geweldig. Materiaal is zoals verwacht. Montage van de dakpanplaten is eigenlijk zeer eenvoudig.

De platen waren geleverd binnen 15 werkdagen zoals was gezegd. Echter hadden een aantal platen wat krassen en deukjes. Ik denk dat het ook niet meevalt om de platen onbeschadigd geleverd te krijgen. Een tip voor Janjp, geeft als service een lastige bij de levering! De chauffeur was in ieder geval erg hulpvaardig! Ik had paneelschroeven benodigd voor hout en had de versie voor staal gekregen. Dus wel aangeven wat voor soort ondermateriaal je hebt.

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Prima geregeld

Alles was prima geregeld. Men dacht mee om toch te kunnen voldoen aan mijn eisen/vragen. Reageerde snel en duidelijk. Enkele opmerking is dat ik zelf na heb gevraagd om de leverdatum na de aangegeven lever tijd. Maar kreeg ook snel antwoord en het werd ook geleverd als doorgeven

Goede producten maar onnauwkeurig in aanpassen maatvoering

levering en producten zijn goed echter het aanpassen van op maat gevraagde artikelen wordt niet uitgevoerd. terugbetaling van zaag/maatkosten wordt wel direct verzorgd.

Prima product, prima levering