Filters

10

Snelle levering enTop kwaliteit

Zondagmiddag besteld en woensdag geleverd, hout is recht als een snaar en absolute top kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
8

Helemaal goed, prima service

Binnen enkele dagen al bezorgd. Aantallen en afmetingen kloppen goed als je goed je gemeten hebt. Alleen een paar bitjes bij de speciale schroeven zou het helemaal afmaken. Die moet je zelf weer aanschaffen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en Goede bezorging

Mooi product en snelle en nette bezorging

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Alles volgens afspraak! Dikke pluim voor de chauffeur, die onder lastige omstandigheden de bestelling keurig heeft afgeleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Ontvangst bied je gelijk kop koffie aan en nix opdringerig. En wat jan verkoopt is altijd 100% inorde

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk personeel

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Super, 1 onderdeel ontbrak, dezelfde dag nog nagebracht.

Super, 1 onderdeel carport ontbrak, dezelfde dag nog nagebracht.

  • Aanbevelen? Ja
10

De service was weer fantastisch..

De chauffeur heeft alles keurig op zijn plaats gezet.. super service..

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede levering volgens order

Jammer van de wat langere levertijd, maar alles is perfect geleverd en vriendelijke chauffeur.

  • Aanbevelen? Ja
10

De bestelling goed geleverd zoals besteld.

Netjes afgeleverd van te voren gebeld welke dag. En op de dag zelf een halfuur van tevoren weer .Chauffeur netjes gelost samen bon gecontroleerd .precies geleverd wat we hadden gekocht.

  • Aanbevelen? Ja
5

Typisch

‘S morgens gebeld waar bestelling bleef, omdat leveringstermijn haast voorbij was en we nog niets hadden gehoord. Telefoniste kon niets terugvinden, zou het doorgeven aan de planning en we zouden er nog van horen. ‘S middags rijdt m’n man bus met aanhangwagen van Jan JP voorbij in file. Bij thuiskomst zei ik dat dit niet voor ons zou zijn, omdat we nog niet ingepland stonden. Plots gaat de bel……je raadt het al…….staan ze toch met de bestelling onverwachts bij ons aan de deur. Gelukkig bestelling geleverd, maar nooit meer teruggebeld?!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Onze excuses wat betreft de communicatie omtrent de orderstatus en het aflevermoment van uw order. Vanwege vakantie van onze planning en drukt in het hoogseizoen is het helaas niet gelukt om u tijdig te informeren (vooraf) over het aflevermoment. Toen de planning compleet was voor uw afleverdag hebben wij u nog geprobeerd te bellen. Dit was zo rond 5 uur, waarbij wij geen gehoor kregen. U heeft de dag erna gebeld met onze receptie die het heeft doorgezet, waardoor dit door drukte te laat is opgepakt. Waardoor onze chauffeur opeens voor uw voordeur stond met uw bestelling. Om dit in de toekomst te voorkomen zullen wij de nodige stappen zetten met betrekking tot communicatie omtrent levering. Met vriendelijke groet, team jan jp

10

Gewoon geweldige service!!!

Eerst uit eigen beweging een bestelling in winkelwagen gedaan maar twijfelde of dit allemaal benodigd was, gebeld met hoger bedrijf en gelijk een offerte gekregen zoals we door de telefoon hadden afgesproken. Nogmaals gebeld dat er geen kosten stond bij bezorgen…. Dus dacht dat hun er van uit gingen dat het gehaald zou worden de melding gekregen dat er geen bezorgkosten berekend zouden worden dus nogmaals een meevaller.

  • Aanbevelen? Ja
10

service zoals je verwacht

Diverse goederen besteld tegen een scherpe prijs, bezorging en bezorgers als erg prettig ervaren!

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede tuinkast

De kast werd op tijd geleverd door een vriendelijke chauffeur. Het in elkaar zetten gaf ook geen problemen. Het is een ruime kast, niet alleen de tuinstoelen passen erin, maar ook al het tuingereedschap!

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurig verzorgd, verzenden duurt wel wat lang...

Verzending duurt wel lang maar verder keurig op orde.

  • Aanbevelen? Ja
9

Wel wat problemen met de levering maar alles goed en snel opgelost

Goede service en schitterende kap schuur als eindresultaat

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede kwaliteit

Vriendelijke en behulpzame chauffeur. Mooie materialen. Alleen de handleiding mag wel wat duidelijker en uitgebreider. Ondanks dat we al veel zaken in elkaar hebben gezet, was deze handleiding erg beknopt en onduidelijk. Dit is eigenlijk het enige minpunt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Service

Goede service en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct volgens afspraak geleverd

Goede communicatie, levering volgens afspraak. Carport besteld die niet op de site stond,met goed voorstel en oplossing gekomen. En betaalbare prijs. Oplossing gerichte manier van werken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Levering prima en snel

Had vanwege lekkage van de nok op mijn dak snel reparatie materiaal nodig, dit was snel en goed op mijn adres afgeleverd. Zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Levering was top

Voldoende aanbod voor een mooie prijs, de levering was naar verwachting, keurig op tijd

  • Aanbevelen? Ja
4

Teleurstellend

Allereerst beginnen met een compliment voor Aryan en de bezorger van Janjp. Duidelijke communicatie en vriendelijk. Uiteindelijk na 3 maanden werd het 1e deel van mijn bestelling incompleet geleverd. Hierover contact met de planning waar ik inmiddels 3 mails aan had gewijd om dit te voorkomen. Word me medegedeeld dat ik dit niet duidelijk heb aangegeven. Uiteindelijk heb ik alles geannuleerd en ook de incomplete levering weer mee laten nemen. Planning deed het allemaal achteloos af en ik heb zelf nog gevraagd of ze zich niet wilde excuseren voor de belabberde communicatie en het ongemak. 3 maanden lang niets gehoord tenzij ik zelf een belletje of mailtje deed. Communicatie moet echt stukken beter anders kan ik me niet voorstellen dat dit nog lang goedgaat.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Allereerst spijt het ons dat uw ervaring omtrent het leveren van uw artikelen niet zo verliep als u had gewenst en het zou hebben gemoeten. Het klopt inderdaad dat de levering van uw bestelling erg lang had geduurd, hierover was er communicatie welke artikelen van deze carport op het moment niet aanwezig waren. Onze planning neemt doorgaans in de verwachte leverweek contact op met de klant omtrent datum van levering, aangezien het een paar weken duurde voordat alles voorradig was zitten er pauzes in de communicatie. Omtrent levering: In verband met sluiting van 1 van de 2 locaties (u wilde uw bestelling op 2 verschillende locaties, in delen, geleverd hebben) is uw order uiteindelijk 3 weken later geleverd (althans, de chauffeur was op 1 van de locaties met een gedeelte van uw bestelling), helaas was het niet mogelijk in verband met onze planning in de leverweek het restant van uw bestelling dezelfde dag op de andere locatie te leveren, onze planning gaf aan dat het wel kon, echter zou het 1 week later worden geleverd met een volgende route. Hierop besloot u om deze order te annuleren. Wellicht heeft u onze houding van onze medewerker destijds als niet professioneel bevonden, hiervoor beiden wij alsnog onze excuses aan. Wij zullen uw feedback meenemen en gebruiken om processen en communicatie te verbeteren. Team Jan JP

8

Komt afspraken na, duidelijke communicatie

Carport Sleen gekocht, alle benodigde materialen zijn aanwezig. Het is een ruw bewerkte constructie, verwacht palen met een stuk schors en barsten erin. Liggers van twee kanten gezaagd met overgang. Er zit nog wel wat denkwerk in hoe de Carport het beste opgebouwd kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
4

Communicatie moet beter

Nadat de bestelling was geplaatst, geen orderbevestiging ontvangen. Na navraag bleek het bestelde product niet op voorraad. Na bijna twee maand zonder informatie, ineens telefoon gekregen van de bezorger of het de volgende dag bezorgd kon worden. Communicatie kan echt beter.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Wij vinden het jammer dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed, echter, is er met u per mail contact opgenomen dat het door u bestelde artikel een lange levertijd zat (destijds helaas nog onbekend). Desalniettemin blijkt uit onze gegevens dat uw bestelling binnen 5 weken geleverd is. Onze planning neemt zelf voorafgaande levering contact op over het aflevermoment, indien akkoord wordt de levering vervolgens ingepland en neemt de vervoerder contact op. Team Jan JP

2

Niet nog eens.

Voor meer dan 1000 euro aan hout besteld. Levertijd werd bij lange na niet gehaald waardoor onze planning van de tuin overhoop gegooid moest worden. Werd ook slecht (niet) op de hoogte gehouden van de veel langere levertijd. Best wel wat slechte planken en krom hout gekregen. Berekening van hun over benodigde hoeveelheid hout klopte niet waardoor ik 15 balken van 4 meter overgehouden heb die ze wel weer wilden komen ophalen tegen een vergoeding die hoger was dan dat de balken kosten. Ik zou dus zeggen kijk eens bij een ander voor je hout.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

In de afgelopen (corona)tijden zijn er in onze branche inderdaad problemen geweest met voorraden en grondstoffen, waardoor doorlooptijden niet altijd goed zijn geweest. Daarnaast hebben wij meerdere malen contact met u opgenomen en hebben wij u alternatieven aangeboden om uw bestelling zo spoedig uit te leveren. Uiteraard begrijpen we dat het vervelend is dat we je geen duidelijkheid hebben kunnen geven en de levertijd langer is, al is er oprecht niks dat wij hadden kunnen doen om het te versnellen of je meer duidelijkheid te kunnen geven. groet team Jan jp

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd