Doen wat ze zeggen te doen

Vriendelijke mensen. Enig -puntje iets beter communiceren over levertijden

super

x

Gewoon alles volgens afspraak ,geen problemen.

Alles goed geregeld .en netjes geleverd.

Zeer klantvriendelijk

Omdat bestelde product niet geleverd kon worden, is door bedrijf alternatief aangeboden. Levering was snel en volgens afspraak. Zeer vriendelijke medewerkster aan de telefoon.

goed op de hoogte gehouden

Fijn bedrijf en goed op de hoogte gehouden wanneer de levering kwam.

goede communicatie en uitstekende leveringsvoorwaarde

Op 09-22 online een bestelling gestuurd maar door pure overmacht kon mijn bestelling pas op 22-02-22 geleverd worden. Maar door duidelijke communicatie via mail en telefoon hebben ze uitleg gegeven waardoor voor hun het niet mogelijk was om binnen de afgesproken datum te leveren. Maar door de redelijke prijs en uitstekende leveringsvoorwaarde was het de moeite waard om het geduld te behouden. JanJp is een bedrijf om te onthouden, super.

Ttt

Ppp

Snelle levering enTop kwaliteit

Zondagmiddag besteld en woensdag geleverd, hout is recht als een snaar en absolute top kwaliteit

Helemaal goed, prima service

Binnen enkele dagen al bezorgd. Aantallen en afmetingen kloppen goed als je goed je gemeten hebt. Alleen een paar bitjes bij de speciale schroeven zou het helemaal afmaken. Die moet je zelf weer aanschaffen

Snel en Goede bezorging

Mooi product en snelle en nette bezorging

Alles volgens afspraak! Dikke pluim voor de chauffeur, die onder lastige omstandigheden de bestelling keurig heeft afgeleverd!

Ontvangst bied je gelijk kop koffie aan en nix opdringerig. En wat jan verkoopt is altijd 100% inorde

Vriendelijk personeel

Super, 1 onderdeel ontbrak, dezelfde dag nog nagebracht.

Super, 1 onderdeel carport ontbrak, dezelfde dag nog nagebracht.

De service was weer fantastisch..

De chauffeur heeft alles keurig op zijn plaats gezet.. super service..

Goede levering volgens order

Jammer van de wat langere levertijd, maar alles is perfect geleverd en vriendelijke chauffeur.

De bestelling goed geleverd zoals besteld.

Netjes afgeleverd van te voren gebeld welke dag. En op de dag zelf een halfuur van tevoren weer .Chauffeur netjes gelost samen bon gecontroleerd .precies geleverd wat we hadden gekocht.

Typisch

‘S morgens gebeld waar bestelling bleef, omdat leveringstermijn haast voorbij was en we nog niets hadden gehoord. Telefoniste kon niets terugvinden, zou het doorgeven aan de planning en we zouden er nog van horen. ‘S middags rijdt m’n man bus met aanhangwagen van Jan JP voorbij in file. Bij thuiskomst zei ik dat dit niet voor ons zou zijn, omdat we nog niet ingepland stonden. Plots gaat de bel……je raadt het al…….staan ze toch met de bestelling onverwachts bij ons aan de deur. Gelukkig bestelling geleverd, maar nooit meer teruggebeld?!

Onze excuses wat betreft de communicatie omtrent de orderstatus en het aflevermoment van uw order. Vanwege vakantie van onze planning en drukt in het hoogseizoen is het helaas niet gelukt om u tijdig te informeren (vooraf) over het aflevermoment. Toen de planning compleet was voor uw afleverdag hebben wij u nog geprobeerd te bellen. Dit was zo rond 5 uur, waarbij wij geen gehoor kregen. U heeft de dag erna gebeld met onze receptie die het heeft doorgezet, waardoor dit door drukte te laat is opgepakt. Waardoor onze chauffeur opeens voor uw voordeur stond met uw bestelling. Om dit in de toekomst te voorkomen zullen wij de nodige stappen zetten met betrekking tot communicatie omtrent levering. Met vriendelijke groet, team jan jp

Gewoon geweldige service!!!

Eerst uit eigen beweging een bestelling in winkelwagen gedaan maar twijfelde of dit allemaal benodigd was, gebeld met hoger bedrijf en gelijk een offerte gekregen zoals we door de telefoon hadden afgesproken. Nogmaals gebeld dat er geen kosten stond bij bezorgen…. Dus dacht dat hun er van uit gingen dat het gehaald zou worden de melding gekregen dat er geen bezorgkosten berekend zouden worden dus nogmaals een meevaller.

service zoals je verwacht

Diverse goederen besteld tegen een scherpe prijs, bezorging en bezorgers als erg prettig ervaren!

Goede tuinkast

De kast werd op tijd geleverd door een vriendelijke chauffeur. Het in elkaar zetten gaf ook geen problemen. Het is een ruime kast, niet alleen de tuinstoelen passen erin, maar ook al het tuingereedschap!

Keurig verzorgd, verzenden duurt wel wat lang...

Verzending duurt wel lang maar verder keurig op orde.

Wel wat problemen met de levering maar alles goed en snel opgelost

Goede service en schitterende kap schuur als eindresultaat

Goede kwaliteit

Vriendelijke en behulpzame chauffeur. Mooie materialen. Alleen de handleiding mag wel wat duidelijker en uitgebreider. Ondanks dat we al veel zaken in elkaar hebben gezet, was deze handleiding erg beknopt en onduidelijk. Dit is eigenlijk het enige minpunt.

Service

Goede service en snelle levering