Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

Prima geregeld

Alles was prima geregeld. Men dacht mee om toch te kunnen voldoen aan mijn eisen/vragen. Reageerde snel en duidelijk. Enkele opmerking is dat ik zelf na heb gevraagd om de leverdatum na de aangegeven lever tijd. Maar kreeg ook snel antwoord en het werd ook geleverd als doorgeven

Goede producten maar onnauwkeurig in aanpassen maatvoering

levering en producten zijn goed echter het aanpassen van op maat gevraagde artikelen wordt niet uitgevoerd. terugbetaling van zaag/maatkosten wordt wel direct verzorgd.

Prima product, prima levering

tot op heden tevreden

Tot op heden positief. Ik heb de spullen netjes binnengekregen, maar er was een product verkeerd opgestuurd in de totale levering, maar na een telefoontje hebben ze dat gecorrigeerd en dat had ik een dag later in de bus, dus niets dan lof over de levering. Als het weer beter wordt kan ik de werkzaamheden uitvoeren, dan zal blijken of alles ook aan de verwachting voldoet.

Tof vriendelijk en behulpzaam !!!

Tof vriendelijk en zeer hulpzaam

Chauffeur durfde de straat niet in

Omdat ik in een eenrichtingstraat woon vraagt het nogal wat rijkunst van de bezorgende chauffeur. De vorige keer durfde de chauffeur het wel.

Afspraken worden niet nagekomen

Via de webshop heb ik een aantal producten besteld. Al snel kreeg ik het bericht dat de in rekening gebrachte verzendkosten niet toereikend waren omdat het in drie pakketten verstuurd moest worden en dat ik aanvullende verzendkosten moest betalen, nog vóór dat ze de producten gingen versturen. Ik had de producten graag snel willen ontvangen dus ben akkoord gegaan. Na telefonisch contact heb ik dezelfde dag de aanvullende verzendkosten voldaan en heb een bewijs van overschrijving per e-mail toegestuurd. Hierbij was afgesproken dat men dan dezelfde dag ook nog de producten zou versturen. Na meermaals contact, en bijna een week later heb ik de producten ontvangen. Niet per post, maar ze werden gewoon gebracht door een busje van Jan JP De producten zelf waren volledig naar tevredenheid

Wij betreuren dat het bij u zo is gelopen. Door miscommunicatie aan onze kant is het inderdaad misgegaan, en hebben wij ervoor gekozen om het via onze eigen bezorgservice te bezorgen. Onze excuses hiervoor.

Komen hun afspraken na!

Zeer tevreden over hun dienstverlening. Had een probleempje met levering, maar hebben ze direct opgelost. Niet om te slijmen, maar dit soort dienstverlening zie je niet vaak.

uitstekend

chauffeur was heel vriendelijk en heeft omdat ik zelf niet thuis was alles voor mijn vrouw in de tuin geplaatst hulde voor jullie service

slechte communicatie

ik moest 3 week wachten op de bestelde artikelen en daarbij moest de communicatie van mijn kant komen. uiteindelijk toch een telefoontje dat de artikelen tussen 9 en 11 geleverd zouden worden. geen bericht gehad maar de chauffeur was er om 15 uur.

Uw bestelling is geleverd binnen de termijn van 15 werkdagen. De planning neemt vooraf contact met u op over een leverdatum, maar u was ons al voor en had zelf al contact opgenomen. Daarnaast was onze chauffeur inderdaad later dan gepland. Vanwege ziekte moest de chauffeur 2 routes rijden en kon hij het geplande tijdstip niet halen, hiervoor onze excuses.

Moest bijna een maand wachten op aflevering.

Aflevering van mijn bestelling duurde 3 1/2 weken.

Het klopt dat wij later dan gebruikelijk bij u hebben geleverd. Door extreme drukte is het ons niet gelukt om binnen de levertermijn van 15 werkdagen te leveren. Wij zullen de kwestie intern bespreken om te zien wat er verbeterd kan worden, zodat dit in de toekomst niet weer zal voorkomen.

Prima dienstverlening, zelfs richting het Zuiden van het land.

Prima dienstverlening. Levering vanuit het noorden richting Zuid-Limburg verliep vlekkeloos. Chauffeur belde netjes een half uur van tevoren. Alleen de levertijd op de website had duidelijker aangegeven kunnen worden. Het leek nu of het product op voorraad was. Na enkele dagen kregen we een telefoontje dat dat niet het geval was en dat precieze levertijd ook onduidelijk was.

Zou binnen 2 weken tuin deuren ontvangen netjes gebeld dat het langer duurde maar toch nog vlug geleverd

Ik ben alvast een zeer tevreden klant, De communicatie is top en altijd zeer vriendelijk geweest, alsook de levering thuis.

Top service met goed advies en veel keuze

Van a tot z alles goed, duidelijk en professioneel bedrijf, een aanrader !

Stipte levering op correcte wijze!

Goede ervaring en aan te bevelen!

Snelle en nette levering

Makkelijk bestellen. Snelle levering, goede service

Klantvriendelijk en goed materiaal

Materiaal besteld tbv schutting (Douglas ) via website. Bestel proces makkelijk en overzichtelijk. Er is contact opgenomen omdat deel te bestelling niet leverbaar was. Hierop werd meegedacht over de alternatieven en uiteindelijk bestelling aangepast. Was wel iets meer kwijt, maar er werd aangegeven dat JP de helft van de extra kosten op zich zou nemen en ik de andere helft. Geleverd materiaal voldoet ruimschoots aan de wensen en levering was volgens afspraak.

Goede en snelle service

Snel Verzonden, missing gebeurd bij levering, daags nadien vervangstuk Verzonden!

Snelle levering door zeer vriendelijke bezorger

netjes geleverd

geleverd zoals het hoort, miste alleen een bestelbevestiging verder top!

Snelle levering, aardig personeel

Goed en snel geleverd. Zeer vriendelijke chauffeur. Goede kwaliteit materiaal.

Rademakerstraat 17

7881JX Emmer compascuum