Zeer snelle levering

Snel en netjes geleverd

Mijn naaimachine was al de volgende dag in huis. Super snel en netjes geleverd. Tot nu toe heel tevreden en blij met de naaimachine.

Duurde wat lang

Bestelling geplaatst op maandag 2e paasdag, het werd bezorgd op vrijdag, best lang voor een pakje dat gewoon in de brievenbus past. Over de bestelde producten (naaimachinevoetjes) kan ik nog niets zeggen, nog niet gebruikt.

geweldige machine

Wat een fijne machine is de Brother innov.is/15. Super snelle levering en wat heel fijn is, er is een uitgebreide beschrijving van de machine bij in de vorm van een boekje in het Nederlands.

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd

Zeer uitgebreid assortiment!

Direct gevonden wat ik nodig had na al een week elders op zoek te zijn geweest. Dezelfde dag verstuurd. Prima service!

Snelle levering, nette prijs

Hele fijne schaar besteld. Een dag later in huis.

Supersnel geleverd

Ik heb een eigen mailserver, ze belden nog even dat het mailadres wel klopte, supersnel geleverd.

Bestelling en bezorging prima.

's Avonds laat besteld, de volgende morgen bericht en keurig op de hoogte gehouden, ook door Post.nl. En de dag erop keurig bezorgd - zoals opgegeven - op een Post.nl-bezorgpunt. Prijs ook oké.

Niks dan goeds over Matson

Als boven

Snelle levering, netjes verpakt

snelle en accurate levering

Groot assortiment, leuke aanbiedingen en fijne service, echt top!

snel geholpen

blij dat ik een onderdeel van mn naaimachine nog kon krijgen.

geweldig

goede service snelle bestelling en makkelijk te bewerken via internet H,G

Supernelle levering

Altijd snelle levering.

Geweldige service

Op tijd leveren. Altijd de rust om advies te geven.

In één woord, GEWELDIG.

Ik heb de bestelling om en nabij 16.30 gedaan, de volgende dag om 14.00 ontvangen. Super.

Hele snelle levering

Een hele snelle levering

Ik ben zeer kontent van deze website. Ze sturen heel verzorgt op.dank u.

Ik had een fout gemaakt bij mij keuze en werd gebeld om te vragen of ik niet beter een andere machine kon kopen omdat ik vrij zwaar garen had gekozen. Er werd echt meegedacht en dat vond ik bijzonder attent. Blij dat ik hier gekocht heb.

Online kopen maar wel met goede service!

Je hoort vaak dat je sommige zaken, zoals naaimachines, beter niet online kunt kopen. Maar dat kan echt wel. In ieder geval bij Matson. Omdat ik wist welke naaimachine ik wilde hebben bestelde ik deze een half jaar geleden bij Matson. Er ging even iets mis toen ik de naaimachine probeerde maar dat was met 1 telefoontje opgelost. Hetzelfde voor de paspop die ik vorige week mocht ontvangen. De knop voor de nek bleek gebarsten. Na telefonisch contact werd een paar dagen later een pakje met een nieuwe knop bezorgd. Uitstekende service en erg vriendelijke mensen.

Het ging vlot en snel

Positief

Postitie

Positief

Meteen de volgende dag bezorgd. Goede prijs, goed product.

Over Matson Naaimachines

Matson naaimachine specialist: alles voor naaien, borduren en locken Bij Matson vind je goedkope én meer uitgebreide naaimachines, borduurmachines, lockmachines, quiltmachines, punchmachines, ScanNcut en fournituren. Verzending direct uit voorraad.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.