Ik werd vlak na de bestelling door het bedrijf gebeld dat ik geen afhaal locatie had hoeven opgeven, want het betrof een brievenbus pakketje. Ze zouden het als zodanig ook afhandelen. Fijn meegedacht en erg attent. Spullen waren er ook de volgende dag al.

Uitstekende service.snelle levering

Snelle reactie en verzending

Snelle reactie op mijn vragen, duidelijk.

Prima service , veel vakkennis , veel geduld , een fijne winkel.

Prima service , veel vakkennis , veel geduld , een fijne winkel.

Prima allemaalli

Heel prettig en goede informatie

Na mijn vraag over een rechrstik voetje goede informatie ontvangen zodat ik het goede voetje kon bestellen

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Ik heb een aantal keren telefonisch contact gehad en ik ben zeer vriendelijk geholpen. Mail contact betreft een onderdeel is ook perfect afgehandeld.

Had wat besteld maar achteraf toch niet nodig. Met 1 telefoontje was het geregeld.

Bestelling,aflevering Perfect

Fijne site en heb m’n bestelling gedaan. Netjes bericht gekregen en de bestelling toch snel geleverd! Dank je wel, ben er blij mee

Top!!!!

Wordt bij Marson altijd met je meegedacht !

De volgende dag netjes geleverd

gewoon heel goed

zeer snelle levering

Vlot bezorgd, naar verwachting

Snelle service.

Altijd snel geleverd. Goed verpakt en altijd kwaliteit

Werkt gemakkelijk weg

Mooi app , werkt goed.

Altijd bereikbaar!

Ontzettend fijn om naaiprobleempjes bij langs te mogen komen. Ook voor een opfrisuitleg van machine. Goede uitleg. Vriendelijk en echt een fijne zaak. Via website schaar besteld e.d. goed geleverd en kon achteraf betalen

Goed advies gekregen. Heel blij met mijn nieuwe machine

Goed advies in de winkel gekregen. Blij met mijn aankoop. Online nabestellingen snel geleverd. Kortom, een tevreden klant

Goed....ben erg tevreden

Goede ervaring...snel antwoord op mijn bestelling...duidelijke track and tracé en snel geleverd!

Afspraken na gekomen.

Product in een keurige verpakking met daarin instructie en bezorgd conform afspraak.

goede kwaliteit artikelen en super levering

weer besteld en weer snel en goed geleverd bedankt weer

Deskundig

Eerst mijn quilt machine hier gekocht na uitgebreid onderzoek, en in de winkel uitgebreid uitleg en proberen. Nu online speciaal voetje besteld. Werd volgens plan geleverd

Eerst telefonisch : hulpvaardig; bestelling snel en correct

Erg goed

goede service en professioneel

Een goede/duidelijke website. Eventuele vragen worden snel en vriendelijk beantwoord. goede naaimachines.

Goed en vlug.

Gemakkelijk correct

Snelle bezorging, mooi product

Als cadeau gekocht, viel erg in de smaak. Heel erg snel geleverd!

Over Matson Naaimachines

Matson naaimachine specialist: alles voor naaien, borduren en locken Bij Matson vind je goedkope én meer uitgebreide naaimachines, borduurmachines, lockmachines, quiltmachines, punchmachines, ScanNcut en fournituren. Verzending direct uit voorraad.