Mijn bestelling stond keurig klaar

Ik had een online bestelling borduurgarens geplaatst en dat stond klaar toen ik het kwam halen. Er zat een beschadigde klos borduurgaren bij in een plastic zakje. Bij mijn bestelling zat die kleur ook. Hierdoor kreeg ik 2 dezelfde kleuren en heb de beschadigde uit het plastic zakje achtergelaten. Thuis zag ik pas wat er op het zakje stond, n.l. dat het een beschadigde klos was die ik er gratis bij kreeg. Heel jammer dat ik daar niet op werd gewezen door de verkoper, want natuurlijk had ik die klos ook goed kunnen gebruiken.

Goede en makkelijk te besturen naaimachine

Snelle en verzorgde levering.

Groot assortiment voor naaiprojecten. Heel fijn!

Mooi snel geregeld en verstuurd

Ik was altijd klant bij Matson Utrecht. Helaas is die winkel niet meer beschikbaar. Maar de online bestelling werd per direct verwerkt en verstuurd.

Snelle levering ..goed advies via de telefoon. Top.

Top! Snelle verzending, product hetzelfde als bij de omschrijving!

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle verzending en breed aanbod

Snelle verzending en breed aanbod.

Ik heb een Pfaff en wilde andere voetjes, deze zijn zeer snel bezorgd. Zo kon ik ook snel verder met mijn projectje.

Snel en perfect geleverd.

Snelle en netjes afgeleverd

Vlot afgehandeld

Makkelijk overzicht van artikelen. Snelle levering (ook al laat post het afweten). Factuur overzichtelijk en adreslabel duidelijk.

Vlotte levering.

Prachtige machine. Zeer vlotte levering. Top!

Bestelling is goed toe gekomen

Volgende bestelling voor mijn borduur benodigdheden zal uk zeker weer bij Matson doen gr Rita

Prima, snelle levering

Snelle levering van een Brother borduurgarenset. Zeer tevreden.

zeer snel van levering uitgebreide voorraad

smiddags besteld volgende dag in huis

Heel goed!!

Fijne bediening,

Veel keus

Niet zo snel verzonden. Netjes verpakt. Veel keus. Duidelijke omschrijving van artikelen

Zowel lock als naaimachine besteld en beiden supersnel geleverd !

Goeie website, en alles keurig verpakt.

Goeie website, en alles keurig verpakt.

Perfect !

Alles was top !

Snelle levering en duidelijke communicatie, TOP services

Goede omschrijving en duidelijke foto’s van het product op de site van Matson.

Goed!

Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend voor een Janome naaimachine!

Nieuwe naaimachine

Tijdens de lockdown begaf mijn naaimachine het. Op de site van Matson kon ik prima vergelijken welke machines mij wel aanstonden. Tijdens telefonisch contact werd ik prima te woord gestaan en geholpen bij mijn keuze. Na bestelling had ik de machine de volgende dag al in huis. Prima!

Over Matson Naaimachines

Matson naaimachine specialist: alles voor naaien, borduren en locken Bij Matson vind je goedkope én meer uitgebreide naaimachines, borduurmachines, lockmachines, quiltmachines, punchmachines, ScanNcut en fournituren. Verzending direct uit voorraad.