heel goede service

Ik had per ongeluk 2 x betaald....belde op naar de zaak en binnen 24 uur had ik geld terug. Super bedankt

Snelle levering van een voetpedaal

Voetpedaal besteld voor de Pfaff 933. Prima voetpedaal

Prima!! Excellent!!!

Super!!

Niet te duur, snel en goed voor het product (blinderitsvoetje) dat ik nodig had

Alles goed gegaan

Perfecte service!

Scharen zijn heel goede kwaliteit en zoals beloofd was de levering de dag erna. Zelfs naar België.

goede snelle levering

Super snelle leveing

Ben heel erg tevreden ene dag besteld andere dag binnen kan niet sneller

Binnen een dag al geleverd door post nl.

snel

had mijn bestelling binnen 1 dag naar belgië

Niet ontvangen zending naar tevredenheid opgelost door Matson.

Na melding bij Matsonvan niet ontvangen zending heeft Matson een nieuwe bestelling gemaakt en naar mij verzonden. Deze heb ik vandaag naar volle tevredenheid ontvangen. Compliment voor de klantenservice van Matson!! Dank u wel!!

Snelle service!

Ik was blij dat het artikel zo snel was afgeleverd. Het kwam precies op tijd voor mijn voorbereidingen voor de aankomende week.

Geweldige service. Ze zijn enorm eerlijk en behulpzaam. Ik zal zeker terugkomen

Snelle levering. Dacht dat instelling voor onderspanning niet correct was maar na contact met Matson bleek ik niet goed te hebben ingeregen. Werkt prima.

Supersnelle levering, hier ben ik heel tevreden over.

zeer snel en goed geleverd

Super snel

Zocht al een tijdje naar een stop voet voor Singer nergens of geen goede. Nu was daar de juiste vraag welk voetje welk merk .En opgestuurd in 2 dagen in huis. Petje af voor dit bedrijf

Overzichtelijke webshop en snelle levering!

Prettige shop met ruim assortiment. Ook snelle service aan de telefoon toen er met de bestelling iets mis leek te lopen, erg fijne ervaring all over en natuurlijk mooie producten.

Goede ervaring.

In een woord uitstekend.

Prima service, mooi product

Zie boven

Breed assortiment super service En advies snelle levering

Heel positief

Heel tevreden

Goede website en snelle levering

heel fijn

snelle levering, top service

Alles prima gekregen zoals besteld was.

Hetgeen ik besteld had heb ik goed verzorgd en op het aangegeven tijdstip ontvangen.

Over Matson Naaimachines

Matson naaimachine specialist: alles voor naaien, borduren en locken Bij Matson vind je goedkope én meer uitgebreide naaimachines, borduurmachines, lockmachines, quiltmachines, punchmachines, ScanNcut en fournituren. Verzending direct uit voorraad.