Nieuw naaimachine besteld. Volgende dag geleverd. Goed verpakt en ook blij met de extra accessoires. Het naaimachine werkt perfect.

ondanks de corona

Ondanks de corona kreeg ik mijn bestelling eerder dan ik had verwacht. Groetjes Dea Busing.

goede levering

mijn bestelde draadinsteker voor de naaimachine is goed geleverd

goede service

geweldig binnen 24 uur lag mijn pakketje binnen. klasse!

Sneller dan ik dacht

De bezorging ging heel snel.. ik had het donderdag besteld en zou op zaterdag binnen komen.. maar kwam toch de volgende dag binnen duimpje omhoog

Alles ging goed

Ik heb vrijdag mijn naaimachine gekocht ruim voor 16.00 uur en ik kreeg meteen een mail dat het verzonden zou worden. Goede opvolging en track en trace. De volgende dag was de naaimachine binnen. Goed ingepakt. Alles wat het op de website beloofde zat erop en eraan. En erbij. Wel zou ik graag nog een geprinte factuur hebben ipv alleen digitaal.

Mijn ervaring is heel goed bestelling op tijd geleverd

prima, alles was naar wens

snoer besteld van mijn naaimachine!!

Snelle levering uitgebreid assortiment

Top winkel

Snelle levering!

Singer Heavy Duty 4432 besteld en de volgende dag echt al in huis. Ik moet de machine nog gaan proberen en de eerste probeersels worden mondkapjes. Dank voor de snelle levering!

Uitstekende voorlichting, hulp en advies

Snelle en uitstekende service. Adequate hulp Aandacht en tijd voor de klant Snelle afwerking van bestellingen

Altijd op tijd

Zoals door Matson aangegeven, in de bevestiging van mijn bestelling, ontvang ik het altijd precies op de aangegeven datum.

Snel alles goed

Snel en netjes alles prima ik bestel zeker nog bij jullie

Helpfull

When i bought my sewing machine they were helpful. I also was allowed to see a specific paspop so i later on could order it online. Delivery for that was fast. Very satisfied.

Snelle levering en goede verpakking.

Snelle levering Lockmachine.

Lockmachine helaas snel stuk. Na een telefoontje kon ik zonder afspraak langskomen. Hij werd meteen gemaakt, helaas lukte dit niet. Maar gelukkig kon ik zo een nieuwe meenemen! Ook werd mij meteen een korte instructie gegeven over de machine.

Super snel en goed verpakt!

Ik kocht mijn nieuwe lockmachine bij Matson via de webshop. Natuurlijk ga ik liever langs en haal ik hem zelf op, maar dat ging even niet. Besteld via de webshop en een dag later super goed verpakt in een extra doos ontvangen. Ben heel tevreden en zeker aan te raden! Ook direct lockgaren erbij gekocht, goede prijs! Aan de telefoon voor advies ook erg aardig.

Snelle levering en goede prijs/ kwaliteit verhouding. Ook een van de weinige winkels die het product dat ik zocht hadden dus uitgebreid assortiment. Ga er zeker nog meer kopen.

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering

Enige min puntje, doe om de producten een neutrale doos.

Bestelling #100038851 nog niet geleverd

Betreft bestelling #100038851 van 1 maart 2020; deze werd nog steeds niet geleverd... Na een telefoontje van Matson werd de bestelling nogmaals via post.nl overgemaakt zonder bijkomende kosten... Top! Nog nooit meegemaakt...

Snelle en correcte levering. Uitstekend product.

Goed en ruime keuze

Gewoon zoals het hoort…

Hele goede service en snelle levering.

Over Matson Naaimachines

Matson naaimachine specialist: alles voor naaien, borduren en locken Bij Matson vind je goedkope én meer uitgebreide naaimachines, borduurmachines, lockmachines, quiltmachines, punchmachines, ScanNcut en fournituren. Verzending direct uit voorraad.