Goedkoop en snel geleverd

Ik had twee wateroplosbare stiften nodig voor borduurwerk. De stiften waren hier goedkoper dan op andere websites en werden ook nog eens binnen één dag geleverd, in het weekend. Ik ben heel tevreden.

Prima.

Mooi op tijd geleverd.

Goede service. Snelle service. Klantvriendelijk.

Fijne webshop met uitleg over de merken. Een goede keuze kunnen maken

Fijne webshop en genoeg info te vinden om je wegwijs te maken in alle merken en modellen. Ik ben tot zover heel tevreden over de naaimachine die ik er heb gekocht.

Wauw

Super snel geleverd onmiddellijk uitgeprobeerd en super tevreden

Snel nieuwe bestelling

Ik had een naaimachine voetje besteld, wat niet bezorgd werd door Postnl. Na een mailtje van mij werd direct een nieuwe opgestuurd

snelle en correcte levering

duidelijke website

Supergoed

Een week geleden had ik contact met een van de medewerkers . Mijn vraag werd direct beantwoord en ik kon verder met mijn naaiwerk.

Supersnelle levering en goede website

Producten en met name kleuren heel goed zichtbaar en binnen twee werkdagen geleverd. Top.

Nice

Nice

Prima, snel geleverd

Spoeltjes besteld en die waren een dag later al geleverd

Goede service en kwaliteit.

Snelle afwikkeling en prijs technisch oke!

Perfect en vlug

Altijd perfect..

Zeer snelle levering

Snel en netjes geleverd

Mijn naaimachine was al de volgende dag in huis. Super snel en netjes geleverd. Tot nu toe heel tevreden en blij met de naaimachine.

Duurde wat lang

Bestelling geplaatst op maandag 2e paasdag, het werd bezorgd op vrijdag, best lang voor een pakje dat gewoon in de brievenbus past. Over de bestelde producten (naaimachinevoetjes) kan ik nog niets zeggen, nog niet gebruikt.

geweldige machine

Wat een fijne machine is de Brother innov.is/15. Super snelle levering en wat heel fijn is, er is een uitgebreide beschrijving van de machine bij in de vorm van een boekje in het Nederlands.

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd

Zeer uitgebreid assortiment!

Direct gevonden wat ik nodig had na al een week elders op zoek te zijn geweest. Dezelfde dag verstuurd. Prima service!

Snelle levering, nette prijs

Hele fijne schaar besteld. Een dag later in huis.

Supersnel geleverd

Ik heb een eigen mailserver, ze belden nog even dat het mailadres wel klopte, supersnel geleverd.

Bestelling en bezorging prima.

's Avonds laat besteld, de volgende morgen bericht en keurig op de hoogte gehouden, ook door Post.nl. En de dag erop keurig bezorgd - zoals opgegeven - op een Post.nl-bezorgpunt. Prijs ook oké.

Niks dan goeds over Matson

Als boven

Snelle levering, netjes verpakt

snelle en accurate levering

Groot assortiment, leuke aanbiedingen en fijne service, echt top!

Over Matson Naaimachines

Matson naaimachine specialist: alles voor naaien, borduren en locken Bij Matson vind je goedkope én meer uitgebreide naaimachines, borduurmachines, lockmachines, quiltmachines, punchmachines, ScanNcut en fournituren. Verzending direct uit voorraad.