Fijn naaivoetje

Een fijn naaivoetje om mee te naaien

Goede keuze voor onderdelen naaimachine

Ik had een universele naaimachine pedaal besteld. Ik kan nu weer naaien. Gebruiksaanwijzing of tip voor internet site met juiste foto voor de electrische bedrading was handig geweest

Snel geleverd zoals aangegeven op de website

Wij zijn heel vriendelijk en doeltreffend geholpen door uw zeer behulpzame medewerkster.

Wij zijn heel vriendelijk en doeltreffend geholpen door uw zeer behulpzame en vakkundige medewerkster.

snel en goed

prima voetje snel geleverd

Snel antwoord op mijn vragen en verzending volgens afspraak

Snel en voordelig

Zoals altijd snelle levering. Een telefonische vraag werd direct kundig beantwoord, top

Handige machine

Deze machine is handig in gebruik . Gemakkelijk te bedienen en niet zwaar in gewicht.

super service.

Super ervaring.

goede service

snelle levering, geen gedoe

Goed en snel geregeld.

Goed product, de volgende dag in huis

Goede service, snelle levering

Goede service. Snelle reactie op mail en zeer snelle levering, ook in deze tijd.

Snel in huis

Bestellen via website ging makkelijk. De aankoop was snel verzonden en ontvangen en het pakket goed verpakt. Top!

Prima behandeling van de bestelling

Alles prima geregeld

snelle en goede service

snelle en goede service

alles snel en netjes bezorgt.

prima te vinden op de website en keurig geleverd,top.

goede firma

Prima service, snelle levering

Prima overzichtelijke website, prima service en snelle levering, was netjes verpakt

Uitmuntende winkel.

Veel keus op de goed georganiseerde website voor allerlei artikelen, die meestal op voorraad zijn. De levering is zeer snel, de communicatie via emails is prima.

Vlotte service

Niet gedacht dat ik de dag na t bellen al post ontving

Zeldszaamgoede service

Naaimachine opgestuurd, dezelfde dag nog gerepareerd en retourgestuurd.

Snelle, correcte levering en de beste prijs voor een topmachine!

Na wat zoeken de keuze gemaakt voor Matsons naaimachine. Heel gunstige kortingen en snelle levering! En zo blij met mijn Pfaff Smarter 260 c. Heel handige machine voor iemand met weinig ervaring! Superblij.

Industriële naaimachine naalden

Ik gebruik mijn industriële naaimachine voor al het fijne vakmanschapwerk en de juiste naalden voor deze machines zijn niet zomaar in de winkels te koop en zelfs op internet zijn ze moeilijk te vinden. Dus ben ik zeer blij dat ik nu het juiste adres (in Nederland!!!) heb gevonden voor de juiste naalden in de juiste maten en zeer snel bezorgd. Alles paste door de brievenbus dus hoefde ik niet speciaal thuis te blijven. Ontzettend bedankt voor de goede service. Graag zie ik jullie assortiment uitgebreid worden met meerdere speciale voetjes voor industriële naaimachines zoals de rits voet etc.

Over Matson Naaimachines

Matson naaimachine specialist: alles voor naaien, borduren en locken Bij Matson vind je goedkope én meer uitgebreide naaimachines, borduurmachines, lockmachines, quiltmachines, punchmachines, ScanNcut en fournituren. Verzending direct uit voorraad.