Bestelling goed en snel ontvangen.

X

Overzichtelijke site en vlotte afhandeling van mijn bestelling

super

ik ben erg blij met mijn lockmachine goede kwaliteit en goed geholpen!

In alle opzichten uitstekend

Eerst uitgebreid gezocht naar starters naaimachine. Gevonden bij Matson Uitstekende productomschrijving eenvoudig voor 82 jarige! Te bestellen. Goede service en helemaal geweldig in Coronatijd zoals beloofd de volgende dag in huis. Ben er erg blij mee en mondkapjes aan het naaien. Ha ha ha Ergens mee beginnen als starter!

Toplevering

Fantastisch snel geleverd.

heel goed

Snelle, correcte service

Very polite and quick

After having placed the order, I realised that I had forgotten a set of sewing machine needles. Matson very kindly sorted this out. I also find that they have a very good range of spare parts for my machine and this is really a plus.

Correcte en snelle bediening ook.tijdens corona.

Het is een fantastisch apparaat.

De naaimachine is netjes en snel bezorgd. De machine is heel makkelijk te bedienen. Om een voorbeeld te geven. 1 druk op de knop en een knoopsgat is gemaakt! Ik ben heel blij met de naaimachine.

Fijne webwinkel met uitstekende service.

Goede duidelijke omschrijving,je kunt een goede keuze maken. Zeer snelle bezorging,heb de naaimachine al met genoegen gebruikt. Keurig verpakt en duidelijke handleiding. Een 100% tevreden klant.

Snelle levering en precies wat ik nodig had!

Ik zal zeker vaker bestellen.

Prima, snel geleverd, komt betrouwbaar over

Snelle levering en vriendelijk contact

Ik heb hier mijn Brother innovis F480 gekocht. Ze zijn bij telefonisch contact vriendelijk en klant gericht. Perfecte service en snelle levering van de bestelde goederen. Wat ze op de site beloven, komen ze ook na.

Zeer snelle actie

Gekocht als cadeau voor mijn vrouw, over het onderwerp kan ik geen oordeel vellen. Cadeau wordt 1 juni gegeven.

Snelle levering van prima waar

Bestelling werd meteen op de post gedaan, waarvan ook bericht

geweldige service

Ik woon in België en zelfs tijdens de drukke coronaperiode werd mijn naaimachine de dag na mijn bestelling al geleverd!! Super bedankt daarvoor :)

correct en snel

Alles mooi op tijd geleverd. Zoals gehoord. Top service

Super! De bestelling is de dag na bestelling al geleverd!

Fijne overzichtelijke website. Snelle levering en prijs-kwaliteit verhouding erg goed.

Correct en goed afgeleverd.

Mijn bestelling had ik via de webshop gedaan. Dat ging goed. Met de winkel heb ik geen ervaring.

Vlot bestelproces, snelle levering, geen opmerkingen.

Prima naaimachine snelle levering

Niets op aan te merken! Zelfs in de lockdown tijd uitstekend geregeld. Top

Voor de eerste keer iets besteld bij Matson en zeer tevreden.

Een zoevend apparaat

Veel mogelijkheden en soepel naaiend apparaat

Snelle levering! Nog veel eerder dan verwacht

Duidelijke uitleg over de machine

vriendelijk en professioneel

EN ten zeerste bereid de extra stap te doen. Geweldig!

Over Matson Naaimachines

Matson naaimachine specialist: alles voor naaien, borduren en locken Bij Matson vind je goedkope én meer uitgebreide naaimachines, borduurmachines, lockmachines, quiltmachines, punchmachines, ScanNcut en fournituren. Verzending direct uit voorraad.