Zeer snelle levering

Mijn bestelling is supersnel geleverd en de producten zijn altijd voorradig!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Artikelen besteld voor 16u, vanuit Belgie, de dag erna al geleverd.

super service

snel besteld, betaald en geleverd volgens afspraak zeer snel. Gewoon een super service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldig snelle afwikkeling duidelijke website

Geweldig. Snelle afwikkeling en levering

Prima en snel geleverd.

Snelle levering / goed service

Levering was snel en volgens afspraak. De producten zijn netjes verpakt geleverd. We hadden nog een vraag over het gebruik van de naaimachine. Deze werd op zaterdag, direct afgehandeld: de medewerker ging achter dezelfde machine zitten in Rotterdam hielp ons telefonisch met veel geduld op een prettige manier. Dus, ga zo door.

Zeer klantvriendelijk

Ik heb mijn eerste bestelling geannuleerd omdat ik dacht dat de winkel om de hoek makkelijker was en kreeg diezelfde dag het geld retour! Toen ik daarna toch (dezelfde) bestelling wilde doen, was er alleen maar vriendelijkheid en begrip. Belangrijkste: een perfect product voor een goede prijs, netjes verzonden.

Grote klasse

Alles volgens afspraak geregeld , een aanrader indien iets nodig van dit bedrijf .🤙🏻

• Zou u ons aanbevelen? Ja

altijd vriendelijke, snel en deskundig !!

Als naaischool en atelier ben zeer tevreden over Matson. Ze zijn deskundig en nemen de tijd om je te helpen. Al meerdere cursisten heb ik verwezen en zij zijn naar tevredenheid geholpen.

Snel en correct.

Bestelling snel en helemaal goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en personeel is erg aardig en behulpzaam

Na lang wikken en wegen en van alles uitgezocht te hebben op internet, ben ik bij Matson in Utrecht geweest. Ze waren daar erg vriendelijk, ik mocht de machines uitproberen en ik kreeg advies en uitleg. Na dit bezoek de beslissing genomen om de Pfaff ambition 1.0 te kopen, deze heb ik via de webwinkel besteld. De levering was erg netjes, goed verpakt en erg snel. Ik ben nu erg blij met deze super goede naaimachine, een echt aanrader.

Zeer tevreden.

Snelle levering, goede prijs Singer HD, prima service d.m.v. email met melding van technische storing bij PostNL waardoor de zending een dag later zou komen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hele snelle levering van een kwalitatieve pfaff. Geweldig! Ik ben heel blij.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte verweking en snelle levering!

ok

• Zou u ons aanbevelen? Ja

ik ben heel tevreden over service en personeel. Ik krijg altijd per telefoon goed advies .

zeer tevreden

Een goede communicatie

Er is alleen een snel e-mail contact geweest. Ik vond het bijzonder goed, pro-actief. Ik heb mijn product op tijd en goed ontvangen. Ben een en al lof over dit bedrijf.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Goede klsntenservice. Top😘

Snel, netjes.

Bestelling werd snel en netjes geleverd. Ik ben erg tevreden.

Positief,snel en zorgvuldig

Snelle levering ,goed verpakt . Positief

goede klantenservice. goede spullen

Wederom tevreden!

Bedankt voor de snelle levering ;)

Super snelle service

Direct, accuraat, snel geen gezeur

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Grote keuze en snelle levering

De webshop heeft een zeer uitgebreide keuze. De levering verliep snel en correct.

Over Matson.nl

Filter op Taal