Matson is een betrouwbare zaak.

Goede ervaring met Matson. Het is mijn favoriete zaak. Altijd goed en snel geholpen.

Ik blijf terugkeren naar Matsons

Ik heb inmiddels veel ervaring met marsons Zowel in de winkel als de webshop. Het blijft mijn favoriet

Snelle en correcte levering

Goede verpakking om de naaimachine, snel geleverd. Correcte factuur.

Snel geleverd wat ik besteld had. Het zou fijn zijn als er foto’s van het lockgaren online zouden staan zodat de kleur beter te beoordelen is. Ook zou het mooi zijn als ik online ritsen kon bestellen bij Matson.

Deskundig advies, zowel telefonisch als online

De informatie online en aan de telefoon was deskundig, en op basis daarvan heb ik de goede keus voor mijn nieuwe naaimachine kunnen maken. Bovendien krijg ik bij Matson voor nagenoeg dezelfde prijs 3 jaar i.p.v. 2 jaar garantie.

Probleem netjes opgelost

Heel tevreden

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering.

Snelle levering, alles netjes zoals voorgesteld online, voorlopig kan ik niet meer zeggen de toekomst zal het uitwijzen of ik ze nodig heb voor een machineprobkeem

zeer goede ervaring

Mijn bestelling zeer snel gekregen. Ik had me vergist met de bestelling. Dacht dat ik een mal had besteld maar was een voetje dat ik al heb. Na overlegd teruggestuurd en kreeg zeer snel een ander persvoetje.

Zeer overzichtelijke webshop, uitstekende snell service, leuke aanbiedingen!

Ik ben zeer tevreden

Zeer goede ervaring

Naaimachine en lockmachine gekocht. Beiden waren na één dag in huis. Netjes verpakt .Lockmachine draden erdoor gehaald en stukje stof bijgevoegd met de steek. Eerder al enkele keren een bestelling gedaan. Steeds in orde. Sterk aan te bevelen.

Vlotte levering Prima Product

Vlotte levering. Prima product.(paspop). Helaas wel extra verzendkosten gemaakt i.v.m. verkeerd besteld product. Kon in de eerste instantie niet verstuurd worden naar een antw.nr. aldus medewerker. Later bleek dat dat wel had gekund maar was het product al retour verzonden.

Altijd goede ervaringen!

Inmiddels heb ik al meerdere keren iets bij Matson besteld en altijd wordt de bestelling in goede staat en snel geleverd. Alles is altijd netjes verpakt en tot nu toe nog nooit iets mis gegaan.

Super product en Top service.

Product voldoet zeker aan verwachting. Verzending was vermist, vanuit Madson een zeer snelle correcte reactie en hielden mij op de hoogte. Kosteloos het betreffende product opnieuw verzonden + extraatje voor het ongemak gekregen.

goed product en snelle levering

Naaimachine lampje gezocht en gevonden

Snelle en goede levering

Mijn naaimachine was de volgende dag(zaterdag) al binnen. Erg netjes!

Onderdeel bestellen? Snel Matson bellen!

Prettige behandeling en een snelle levering.

Goed geholpen en probleem opgelost

Telefonisch vriendelijk te woord gestaan geholpen met tips en advies. Het probleem dat ik had met mijn naaimachine was snel opgelost.

Goede service.

Ik heb onlangs een paspop gekocht en ben tevreden over de snelle levering. Ik heb de paspop net in gebruik genomen en ben tot dusver tevreden over het product.

Klantvriendelijk

Ik heb een lockmachine gekocht. Eerst gebeld wat ik erbij moest nemen aan garen en naalden. Heel goed geholpen en duidelijk uitleg gekregen. Donderdagavond besteld en zaterdag in huis. Netjes verpakt! Na een week stoeien weer gebeld omdat ik de draadspanning niet goed kreeg. En ook nu weer heel goed en netjes geholpen!

goede service, snelle bezorging

goede service, snelle levering

Overzichtelijk en snel

Fijne webshop, overzichtelijk en supersnelle levering!

zeer goed

alles was correct

zeer snel en accuraat

ook een kleinere bestelling werd met dezelfde zorg en snelheid verwerkt en afgeleverd... top!

Over Matson.nl