Snelle levering en goede kwaliteit

Paspop Olivia A voldoet helemaal aan de beschrijving en werd als beloofd zeer snel (volgende dag) geleverd. Heel tevreden!

Wat ik bestel krijg ik bezorgd zoals wordt aangegeven.

Snelle en correcte levering.

Groot assortiment, snelle levering

Ik heb laatst vlieseline besteld. Vanwege het grote assortiment kon ik alles vinden wat ik nodig had. Ik had de producten ook snel in huis.

Toch gevonden

Mijn naaimachine heb ik reeds meerdere jaren maar nu was er een probleem met de kabel. Na wat zoekwerk kwam ik bij Matson.nl terecht, artikel gevonden, besteld en 2 dagen later in huis. Super.

Een paar kleine dingen nodig. Kwamen als postpakket de andere dag. Super blij mee! Bedankt.

Goeie site en snel geleverd

Kreeg een verlanglijstje van mijn moeder. Via de zoekfunctie had ik alles snel bij elkaar gevonden. Site werkt goed. Ook snel geleverd!!! Mn moeder was er heel blij mee!

excellent

Bestelling zonder problemen, snelle levering.

Excellent buying experience. Top customer care

I got a new brother machine from Matson, I placed the order and waited for my machine to arrive. The company called me to inform the machine will arrive one day later than expected. Actually, the delay wasn't a problem for me because I know those products need time. But was great Matson took the time to inform its clients. The product and gift for purchase arrived well packaged and on time. I do believe Matson will be my reference for sewing material and tech support for my new machine.

Verkeerde kleur gestuurd maar goede kleur werd direct kosteloos opgestuurd. Geweldige service 🤩🤩

Superzaak

Geweldige zaak met bijzonder veel kennis en ouderwetse klantvriendelijkheid. Na goed voorgelicht te zijn welke naaimachine geschikt is voor onze behoefte werd de machine ook snel verzonden. Kunnen veel winkels een voorbeeld aan nemen.

Goede en duidelijke site en snelle levering

Snelle levering!

Snelle levering tegen goede prijs

Om 16.30 uur snijplotter besteld en bijna direct verzonden. Erg blij mee!

Snelle levering. Duidelijke omschrijving van de producten.

Goede service!

Na mijn bestelling had ik nog een vraag en die werd goed uitgezocht, blij met die service!

doe zo verder

ik ben niet tevreden maar zeer zeer tevreden van de goede service, snelle levering en goede afspraken. Ik weet zeker als ik nog iets nodig heb ga ik daar zeker terug. grt christiane

Super snelle service

Ik heb bij matson mijn naaimachine gekocht. Mijn oude was er mee gestopt. Had snel een nieuwe nodig. Was de volgende dag al in huis, werkt ook echt perfect!

Langere wachttijd, maar goede stoffen

Ik moest iets langer wachten op de bestelling dan verwacht en niet alle kleuren kwamen overeen met de kleuren op de website, maar de stoffen zijn van goede kwaliteit.

Goede service en snelle levering

Duidelijke webwinkel en goede service

Gewoon goed

Snelle service - info via mail netjes verpakt

Magnifique!

Product besteld en snel toegestuurd gekregen. Toch niet het product wat ik voor ogen had. Gebeld en direct is het juiste artikel kosteloos toegestuurd. Waanzinnige service, uitmuntend! Bedankt!

Heel snelle levering, alles in orde

Snelle levering, alles ok

Top, aanrader!!

Maakt verwachting waar!!

Goede materialen en snel geleverd