snelle bediening

vandaag besteld morgen al geleverd

Goed advies en snelle service!

Ik kreeg het advies om een goede nieuwe lock machine aan te schaffen, had hem de andere dag al binnen, daar heb ik tot nu toe geen spijt van. Hij werkt perfect!

Alles verliep snel, volgens afspraak dus perfect

Bestellen was eenvoudig en informatie was duidelijk. Wat ik begrijp maar tegelijkertijd jammer vind zijn de hoge verzendkosten als er slechts een klein artikel (een naaimachinevoetje) wordt besteld.

Supergoed!

Ik ben zeer tevreden. Snelle levering, een hele goede prijs en kwaliteit.

Vlotte levering

Enige minpunt: de verzendkosten voor een setje naaimachinenaalden zijn te hoog, dat kan goedkoper

Brievenbuszendingen versturen wij via brievenbuspakje met track and trace zodat er ook een verzendbewijs is en u de zending kunt volgen. Daarvoor vragen wij een bijdrage van € 3,49 Postzegels zijn soms iets goedkoper, maar dan is er geen verzendbewijs. Besteld u voor € 30,- of meer dan is het gratis

100% tevreden

Duidelijke site Snelle en Correcte levering.

Klantvriendelijk

Goede service, en ruime sortering

Snel en super goed!

Deze winkel kunt u gerust wat bestellen! Want het wordt snel geleverd en ook goed verpakt! Heel blij mee.

Ik heb mijn bestelling snel ontvangen. Ik heb ontvangen wat ik heb besteld en alles had een goede kwaliteit.

Snelle levering, goed produkt

'S middags besteld, de volgende ochtend al in huis. De lockmachine werkt goed.

Top service!

In eerste instantie gebeld voor informatie over een brother scan n cut. Heel vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Deze mevrouw had veel kennis van zaken en kon al mijn vragen beantwoorden. Eenmaal in de winkel wederom super geholpen door Lars. Alle antwoorden op de combinatie scan n cut en borduurmachine gekregen. Helaas was de scan n cut uitverkocht, maar ik ben keurig op de hoogte gehouden wanneer deze weer binnen was. Bij het ophalen had ik nog wat vraagjes over de accessoires, welke ook weer zeer behulpzaam en kundig beantwoord werden, waardoor ik alles mee kon nemen wat ik nodig had om te starten. Ik raad iedereen (die met vragen zit) aan om bij Matson langs te gaan!

Vlotte levering, nette verpakking

Snel, correct en prima prijs

Snel, correct en prima prijs.

Geweldige service

Super goed geholpen, vriendelijk en geduldig te woord gestaan.

Formidable

Hele snelle levering! En ik ben zo blij met die betaling in termijnen. Zodoende heb ik nu een goede naaimachine kunnen kopen. Ben heel tevreden ook over de machine

Goed geregeld!

Mijn Bernina naaimachine besteld en deze is keurig afgeleverd. Ik ben er heel blij mee. Om alle handigheden van de machine te leren kennen zou ik graag de mogelijkheid hebben om een soort “kennismakingsles” te hebben met mijn nieuwe naaimachine. Als dat er is, hoor ik dat graag en maak ik graag een afspraak.

Geweldige service

Goede uitleg op de naaimachine Vriendelijke personeel Webshop snelle service (alleen de post niet)

Netjes en snel bezorgd

Duidelijke website Snel besteld en snel en netjes bezorgd

Aanrader

Prima, goede communicatie, snel verzonden.

Alles snel en goed geleverd

Duidelijke berichtgeving over het verloop en bezorging van geplaatste bestelling. Daarbij,vraag via email; super snelle reactie en bij telefonische vraag; vlot en zeer fijn en duidelijk te woord gestaan.

Precies wat je verwacht en meer

Ik heb hier zelf ook een naaimachine gehaald en wanneer ik er problemen mee had kon ik gewoon langskomen en hielpen ze mij. De bezorgen was ook enorm snel en het zijn ook geweldige machines waar ik nog enorm lang mee zal kunnen doen

correct en snel ontvangen

zoals steeds alles in orde

Er ging iets fout bij het verzenden maar dat werd zonder commentasr of problemen rechtgezet. Super service!

Super, snelle en vriendelijke service

Eerlijke verkoper

Over Matson Naaimachines

Matson naaimachine specialist: alles voor naaien, borduren en locken Bij Matson vind je goedkope én meer uitgebreide naaimachines, borduurmachines, lockmachines, quiltmachines, punchmachines, ScanNcut en fournituren. Verzending direct uit voorraad.