te duur

prijzen zijn niet goedkoop dan komt er nog eens btw en verzendkosten bij onder de 50 euro Wordt het per brievenpost verstuurd en je kunt het toch niet gebruiken dan retour plus verzendkosten. Heb al verschillende dingen gekocht maar nu bedenk ik mij wel of ik iets bestel. Hiermede wil ik mijn beoordeling aanpassen. Door het niet goed lezen van bepaalde voorwaarden heb ik de verkeerde indruk gekregen terwijl ik bij een eerdere bestelling zeer tevreden was. Door met een van de medewerkers gesproken te hebben en zij mij behoorlijk te gemoed zijn gekomen ben ik nu ook weer zeer tevreden en ga zeker mijn bestellingen bij Matson doen. Met vriendelijke groeten.

Duidelijke informatie over de producten

Was duidelijk welke machines er gebruik van konden maken

Uitstekende dienstverlening

Product was eerst niet op voorraad. Ik werd keurig gebeld zodra die weer op voorraad was. Keurig

Machine is helemaal TOP.

Machine is TOP. Alleen zitten er in de gebruiksaanwijzing, volgens mij, wat verwarrende foutjes; Pagina 13; In de tekst wordt voor de Steekkeuzeknop verwezen naar de “Steeklengteknop” (d). In de tekst wordt voor de Steeklengteknop verwezen naar de “Steekbreedteknop” (c). In de tekst wordt voor de Steekbreedteknop verwezen naar de “Naaldstandknop” (b). Op pagina 18 wordt voor de “indicator S1” verwezen naar de Steekkeuzeknop, i.pv. naar de Steeklengteknop. De Steekbreedte knop staat wel op de tekening, maar wordt niet vernoemd in de tekst.

Slechte behandeling

2,5 jaar terug een bernina gekocht. Al 3 keer terug geweest voor reperatie waarvan 1 keer 3 maanden . Nu weer problemen en weer wordt er gezegd hij moet terug naar de fabriek. Ik heb aangegeven geen vertrouwen meer te hebben en dan komen ze met een omruiling van of een veek duurdere machine of een machine van een heel andere prijsklasse Naar andere zaak geweest en binnen 5 minuten opgelost Ik ga hier niet meer heen

Uw naaimachine wordt intensief gebruikt voor uw bedrijf in baby- en kinderkleding. Dan kan er eens iets stuk gaan. Wij hebben dit altijd zo snel mogelijk en kosteloos voor u opgelost. Toen u gisteren belde hebben we gevraagd om met de machine langs te komen maar dat wilde u niet. Al onze voorstellen in een zeker 30 minuten durend gesprek heeft u afgewezen, zelfs de nu net beschikbare modificatie voor uw machine. U wilde van ons een nieuwe machine, en dat was niet redelijk, zeker omdat het probleem in 5 minuten op te lossen bleek. Jammer dat u ons die kans niet gaf.

Snel en compleet met goede bezorgdste fuidelijke gebruiksaaneijzing

Prettig

Snel afgeleverd en goed verpakt.

ik ben heel erg tevreden een aanrader voor nieuwe klanten

Duidelijke site. Netjes verzonden.

Duidelijke website, groot assortiment en zeer snelle levering.

tevreden!

Prima tevreden, jammer van die eeuwige enquettes dat wel.

Uitstekend en vriendelijk advies, razendsnelle levering.

Fijn advies per e-mail en telefoon, meteen besteld en betaald, volgende dag geleverd. Nieuw naaimachine voetpedaal werkt uitstekend.

Perfecte service

Nemen zelf contact op als ze twijfelen aan de bestelde spullen of dit wel bij elkaar past. Reageren snel op email.

Goed geholpen en snel geleverd

Gebeld om nog even advies te vragen over de naaimachine die ik had uitgekozen. Ik werd vriendelijk geholpen en kreeg goed advies! Daarna was de naaimachine snel in huis. Later bleek iets kleins te ontbreken bij de bestelling en na één telefoontje is dit netjes nagestuurd. Kortom: super tevreden en hartstikke blij met m’n naaimachine!

Goed, snelle reactie bij berichtje.

Perfecte service

2 jaar geleden een naaimachine gekocht en nu naar de winkel gegaan met een kapotte naaldklem. Deze werd direct en zonder kosten vervangen. Topservice

Zeer goede service.

Heb mijn bestelling na 16.00 uur gedaan kreeg wel het bestelde volgende dag al per post in huis.

Prima op tijd geleverd

Ik had een bezorgadres van Primera opgegeven, maar het werd thuisbezorgd. Nu paste het door de brievenbus, was het geen probleem.

Goed geholpen en vlot besteld

Enige die ik kon vinden met metalen Pfaff spoel. En met nog veel meer fijne spullen. Vriendelijk en vlot geholpen, zowel online als bij het afhalen.

snelle levering van goed materiaal

's Avonds een paspop besteld, die de volgende dag al verzonden werd. Goed verpakt en ook vragen worden gewoon beantwoord. Heel prettig.

Goed, snel.

Prima, 1 verbeterpuntje zou zijn dat er een verpakking omheen zat zodat niet iedereen hoeft te zien dat ik een naaimachine heb gekocht. Daarom 4 in plaats van 5 sterren.

Zeer tevreden!

Zeer snelle levering van een besteld artikel. Ook prima artikel, welke geleverd is.

Top, snel geholpen & dezelfde dag verzonden!

Ik had voor mijn moeder een naaivoetje besteld van Pfaff, die de volgende dag al aankwam!

Bevalt me heel goed naait als t hoort Zelfs mijn vriendin is erover tevreden

goed goed

goedemorgen !! dat jullie er altijd voor mij zijn, kan niets vinden met MAAAAR te vrede klant

Supersnelle service

Snel geleverd voor een goede prijs en een goed product

Over Matson Naaimachines

Matson naaimachine specialist: alles voor naaien, borduren en locken Bij Matson vind je goedkope én meer uitgebreide naaimachines, borduurmachines, lockmachines, quiltmachines, punchmachines, ScanNcut en fournituren. Verzending direct uit voorraad.