Vlot geleverd, netjes verpakt.

Ik kreeg mijn bestelling keurig op tijd en netjes verpakt geleverd. Ik bestel hier rustig nog een keer.

Snelle leverinhg, goede service

2 bestellingen geplaatst, waarbij er bij eentje iets fout was gegaan, Hebben het meteen opgelost. Dat noem ik nu een goede service, top

super snelle levering

een hele super snelle levering en veel keus.

super

mijn ervaring was goed de eerste keer dat ik wat koop bij matson maar heel hulpvaardig ,en de bestelling vlot verlopen voor herhaling vatbaar als ik wat nodig heb ,zeker weten

Voordelig een nieuwe naaimachine kunnen kopen met een hele snelle levering en goed verpakt.

Kundig personeel en service gericht

Een kleine bestelling is snel via een brievenbus pakketje geleverd. Dat scheelt verzendkosten. Ik ben blij dat er nog een winkel is zoals Matson met zoveel keuze in naaimachine benodigdheden.

Overzichtelijke website, duidelijke communicatie, makkelijk afrekenen en snel geleverd.

Fijne snelle levering

fijne naaimachine: makkelijk in gebruik!

Ik ben een beginner en deze machine is ideaal, praktisch, duidelijk, ongecompliceerd. En fijn licht!

hele goede service

besteld en de andere dag geleverd

Hét was wat ik heb gevraagd

Eerste-klas

Alles was op voorraad, de bestelling werd ondanks de corona-crisis zeer snel door ons ontvangen.

Voor mij is er geen beter naaimachine. Een plezier om te naaien en prima service, Geweldig al de mogelijkheden die erop zitten,

Bij e3n foute bestelling door verkeerde interpretatie ben ik snel geholpen geweest om het juiste artikel te kunnen bestellen en kreeg er nog een set spoelen bij om mijn miskleun goed te maken. Zeer tevreden over de service!

bezorger had pakket verkeerd neergezet. Over Matson niks te klagen.

Goed en snel

Mijn voetpedaal van mijn naaimachine was stuk gegaan. Ik kon snel bij Matson bestellen. De volgende had ik het al in huis. Snelle service en Matson houd rekenschap met verpakking. Perfect passende doos. Toppie

Naaimachine besteld via internet, maar deze bleek niet op voorraad. Door Matson heel goed opgelost. Snel en goed verpakt verstuurd. De naaimachine is super!

Een professioneel en goede service.

Snel en correct.

Duidelijk en goed geregeld

Uitgebreide collectie ,overzichtelijk goed en snel geregeld

snelle en goede service

Fijne website en snelle en goede service

Vlotte afhandeling vd bestelling. Volgende dag in huis

Prima service, snelle levering.

Zie boven.

Super snelle verzending, alleen het kleine Verzenddoosje zou aan de onderzijde voor een ieder zeer makkelijk te openen zijn, was niet dicht, dit volgende keer beter afplakken. Maar verder prima.

Super snelle levering, mooie stof en superzacht elastiek. Helemaal in orde

Over Matson Naaimachines

Matson naaimachine specialist: alles voor naaien, borduren en locken Bij Matson vind je goedkope én meer uitgebreide naaimachines, borduurmachines, lockmachines, quiltmachines, punchmachines, ScanNcut en fournituren. Verzending direct uit voorraad.