In één woord, GEWELDIG.

Ik heb de bestelling om en nabij 16.30 gedaan, de volgende dag om 14.00 ontvangen. Super.

Hele snelle levering

Een hele snelle levering

Ik ben zeer kontent van deze website. Ze sturen heel verzorgt op.dank u.

Ik had een fout gemaakt bij mij keuze en werd gebeld om te vragen of ik niet beter een andere machine kon kopen omdat ik vrij zwaar garen had gekozen. Er werd echt meegedacht en dat vond ik bijzonder attent. Blij dat ik hier gekocht heb.

Online kopen maar wel met goede service!

Je hoort vaak dat je sommige zaken, zoals naaimachines, beter niet online kunt kopen. Maar dat kan echt wel. In ieder geval bij Matson. Omdat ik wist welke naaimachine ik wilde hebben bestelde ik deze een half jaar geleden bij Matson. Er ging even iets mis toen ik de naaimachine probeerde maar dat was met 1 telefoontje opgelost. Hetzelfde voor de paspop die ik vorige week mocht ontvangen. De knop voor de nek bleek gebarsten. Na telefonisch contact werd een paar dagen later een pakje met een nieuwe knop bezorgd. Uitstekende service en erg vriendelijke mensen.

Het ging vlot en snel

Positief

Postitie

Positief

Meteen de volgende dag bezorgd. Goede prijs, goed product.

vlugge levering

Fijne winkel

Ik ben goed geholpen bij mijn aankoop . De service is ook prima . Aanbevelenswaardige winkel

Snel besteld en snel geleverd!

Ik had voor mijn oude bernina naaimachine spoeltjes nodig, snel gevonden en meteen maar zwart garen mee besteld. Een paar dagen later keurig op de mat. Thanks Matson!

Snelle levering, mooi garen

Altijd de volgende dag geleverd

Top winkel

Ze helpen direct met een probleem Het wordt allemaal nog eens voorgedaan. Ze hebben geduld als je het niet in een keer snapt.

Professioneel, behulpzaam en vriendelijk

Professioneel, behulpzaam en vriendelijk

Werd vriendelijk en deskundig geïnformeerd,en een bestelling werd de volgende dag al bezorgd!

werd vriendelijk geholpen en deskundige uitleg

Goed en snel

Snel en goed geleverd.

Snelle actie op defecte paspop

Paspop besteld, super snelle levering ( volgende dag bezorgd) Helaas bleek er aan de paspop een onderdeel afgebroken. Tijdens telefonisch contact met aller vriendelijkste dame werd gevraagd om een foto van het defecte onderdeel per mail te versturen. Direct volgde een reactie met de melding dat er een nieuwe paspop opgestuurd zou worden met een retour verzendsticker voor het eerste exemplaar. Super geregeld en ook super snel!

Heel tevreden

Goed verpakt, prima op tijd geleverd en goed materiaal.

uitstekend

Kreeg vriendelijk duidelijke uitleg op mijn vraag.

Professioneel en klantvriendelijk.

Zeer goed.

Gewoon goed

Alles wat ik bij .Maston bestel wordt er snel geleveerd.....onderhoud van machines gebeuren ook snel zelfs als ik het vanuit Limburg naar Rotterdam moet opsturen...top service ook telefonisch...alles wordt er geduldig uitgelegd...gewoon rondom tevreden

Goede communicatie !

De tas zou iets later binnen komen dan gepland daarom een telefoontje gekregen omdat te melden zouden andere winkels iets van kunnen leren

prima producten ,heel snel geleverd

Hele snelle verzending

Mooie spullen

Over Matson Naaimachines

Matson naaimachine specialist: alles voor naaien, borduren en locken Bij Matson vind je goedkope én meer uitgebreide naaimachines, borduurmachines, lockmachines, quiltmachines, punchmachines, ScanNcut en fournituren. Verzending direct uit voorraad.