Heel tevreden

Goed verpakt, prima op tijd geleverd en goed materiaal.

uitstekend

Kreeg vriendelijk duidelijke uitleg op mijn vraag.

Professioneel en klantvriendelijk.

Zeer goed.

Gewoon goed

Alles wat ik bij .Maston bestel wordt er snel geleveerd.....onderhoud van machines gebeuren ook snel zelfs als ik het vanuit Limburg naar Rotterdam moet opsturen...top service ook telefonisch...alles wordt er geduldig uitgelegd...gewoon rondom tevreden

Goede communicatie !

De tas zou iets later binnen komen dan gepland daarom een telefoontje gekregen omdat te melden zouden andere winkels iets van kunnen leren

prima producten ,heel snel geleverd

Hele snelle verzending

Mooie spullen

geweldig altijd oke

nog nooit iets mis gegaan

Werd snel en goed geholpen met m.n naaimachine .personeel zeer vriendelijk

super geholpen

zeer vriendelijke mensen

vlotte en correcte afwerking,gekocht op overzichtelijke site

Fantasties

vlotte service

Prima zaak waar ik vast vaker ga kopen. Vlotte verzending snel weer achter de machine verder kunnen waar ik gebleven was

Bestelling goed en snel geleverd

Wederom zeer goed geholpen

Na ruim 16 jaar nadat ik mijn naaimachine bij Madson had gekocht, was ik er voor een onderdeeltje dat ik kwijt was geraakt. En ze hadden het ook nog. Naast de naaimachines garens was ook dit bij Madson voorradig. Gewoon een prima zaak om te shoppen voor alle spullen op het gebied van naaimachines.

Goed geregeld!,

Ik had wat klein spul nodig maar waar moet je dat tegenwoordig halen als er geen winkels in de buurt zijn? Het werd keurig verzorgd thuisgebracht!

Klasse!

Eerder bij Matson geweest voor een tweedehands naaimachine. Die bleek toch niet goed te werken en probleem direct oplossen was niet mogelijk. Wij wonen ver van Rotterdam en kregen toen het voorstel om met een nieuwe machine naar huis te gaan waarop een flinke korting werd gegeven. Die machine doet het al weer een paar jaar goed naar mijn zin. Had nu een paspelvoetje nodig en dat dus maar online bij Matson besteld. (Ondanks 3 euro duurder dan de online concurrent…)

Snelle levering en goed verpakt.

Reparatiestof gekocht in verschillende kleuren voor jeans, de eerste twee jeans zijn al gemaakt en kunnen weer gedragen worden. Heel blij mee en hier ook nog voor een voordelige prijs.

Kwaliteit, goede prijs en prima service

Snelle bezorging van kwaliteitsproducten.

Uitmuntend

Snelle levering en goed verpakt!!!!!

Behulpzaam en vriendelijk

Matson naaimachines was heel behulpzaam en vriendelijk. De kwaliteit is ook dik in orde.

Alles prima voor elkaar. Wij hadden al 25 jaar een Brother en die beviel uitstekend.

Alles is vlot verlopen volgens afspraak

Alles ok

fijn dat ik t nieuwe onderdeel kon krijgen.

Snelle bezorging van een onderdeel voor een oude machine.

Zeer fijne zaak

Snelle levering, en fijne service

Meent 23 3011 JB Rotterdam

010 - 411 22 24

Over Matson Naaimachines

Matson naaimachine specialist: alles voor naaien, borduren en locken Bij Matson vind je goedkope én meer uitgebreide naaimachines, borduurmachines, lockmachines, quiltmachines, punchmachines, ScanNcut en fournituren. Verzending direct uit voorraad.