altijd te laat

altijd te laat

Waardeloos

N incomplete order ontvangen,de rest Nooit meer gehad,maar wel het volledige aankoopbedrag claimen,na diverse mails ,met order nr ...Geen 1 Reactie,Wat n oplichters SCHANDALIG,ik bestel wel bij n eerlijk bedrijf..Doei MR GEEN JOY

20/10 nog nooit zo'n snelle levering gehad ...

Echt een super ervaring! Zondag namiddag besteld, rond 14u45 maandag geleverd. De goederen waren in zeer goede staat geleverd en ook Super snel!!! :-) Enige jammer was dat mijn pakje op een totaal andere nr. geleverd was, dan mijn eigen huisnr. maar daar treft Mr.Joy geen enkele schuld aan, want mijn pakket werd naar de correcte adres verzonden. Deze werd gewoon door een hoogstwaarschijnlijk verstrooide postman verkeerd geleverd. Gelukkig voor mij, is mijn pakje in zeer goede staat naar mij overhandigd. Super tevreden van MR.Joy!!

bestellingen worden niet volgens de aangegeven planning geleverd

Prima artikelen. Echter worden mijn bestellingen, ondanks ik op tijd bestel, nooit de volgende dag geleverd! :-(

Onbereikbaar en respectloos

Allereerst was de zending ordernummer 320892 vertraagd. Geen probleem en kan gebeuren, uiteraard contact gezocht en werd gemeld dat er problemen met de robot waren, prima. Vervolgens 8 mei de zending gekregen en bleek de Q16 Clearomizer opgestuurd en niet de complete Q16 pro. En de protector glass zat nog niet in het robot systeem. Kan gebeuren, het contact formulier ingevuld. Keurig antwoord dat ik binnen 48 uur een antwoord zou krijgen. Dat gebeurde niet. Vervolgens 11 mei gemaild via info@mr-joy.nl geen reactie, daarna gebeld, maar gemeld dat je contactformulier moet invullen. Wederom de 12e, 13e, en 14 mei gemaild en tot op heden geen antwoord. Ik vind dat je dit als bedrijf niet kan maken ten opzichte van je klanten. Ik heb ook de mail aangegeven dat ik dit niet van jullie gewend ben, vandaar het cijfer 3 en niet cijfer 1 wat jullie service in dit geval maar waard is.

Kwaliteit snel en betrouwbaar

De levering was snel en de medewerkers waren erg friendelijk en de producten zelf heb El groote kwaliteit

Onwaardig

Van de zeven bestelde artikelen , geleverd half april 2020, zijn er maar liefst VIER die vervallen waren sinds 31 dec 2019. Ik heb geen antwoord gekregen op mijn mail en het telefoonnummer is enkel een antwoordapparaat dat verwijst naar de website. Schandalig

Perfect zoals gewoonlijk.

Zondagvoormiddag besteld en de dag later netjes thuis geleverd.Zoals gewoonlijk zeer goede ervaringen met Mr. Joy.

Aim for customer satisfaction is incredible

I have been shopping over Mr-joy for a while now, only once I had a small delay with the shipment and it is greatly compensated. I would sincerely like to thank Mr-Joy crew!

Waardeloos, incompetent en verspilling van tijd

Ik wacht nu al een week op mijn bestelling. Kreeg de dag na mijn bestelling een mail dat er een dag vertraging zou zijn ivm met een sorteerfout. (Dit was op dinsdag) Vervolgens schoof het elke dag op track &trace een dag verder. Keek ik op donderdag op track en trace: stond levering vrijdag Keek ik vrijdagochtend: opeens levering zaterdag Keek ik zaterdag ochtend: opeens levering maandag Keek Maandag ochtend: opeens levering dinsdag. Ik durf de weddenschap aan te gaan dat als ik dinsdag ochtend kijk de levering pardoes op woensdag staat. Het mooie is dat ik afgelopen zaterdag voor de zekerheid maar hetzelfde bij een andere webshop heb gekocht en die heb ik gewoon nu (maandag ochtend) binnen gekregen. Ondertussen zit ik nog steeds te wachten op een REACTIE van mr-joy(less). Amateurs. Van klantenservice krijg je simpelweg geen reactie. Nada Tip: bestel je spul ergens anders, en bespaar jezelf een hoop frustratie. Twee mails gestuurd sindsdien dat ze de bestelling mogen houden en ik mijn geld terug wil. Radiostilte.

niet correct

Maandag 20 april bestelling gedaan, tot op heden 11 mei niks ontvangen. Beantwoorden alle mails positief maar er is tot nu toe geen actie.

snel en betrouwbaar!

Mooi groot aanbod

Traag een slechte communicatie

Er werd beloofd dat mijn bestelling de volgende dag zou aankomen. Aan het einde van de week nog niets te zien. Na mail naar de klantenservice een standaardmail terug dat het bedrijf geautomatiseerd werd en daardoor achterliep (waarom werd hier niet over gecommuniceerd?). Paar dagen later gelukkig mijn bestelling aangekregen met een extra smaakje bij :) . Eind goed, al goed.

Levert mijn producten niet order nr ORD318453

koop hier niets mensen je bent je geld kwijt heb order besteld met ordernummer ORD318453 maar 6 dagen later niets geleverd zijn OPLICHTERS kijk uit !!!!@

Teleurgesteld

Ik heb zaterdag besteld Tot nu dinsdag... heb nog niks

Verwarrend

Goed contact, weinig product.

Wacht nog steeds op mijn bestelling

Ik heb op woensdag en bestelling gedaan en zou het eigenlijk donderdag krijgen donderdag niemand gezien met me bestelling ik mailen word er gezegd dat op de site staat dat het langer kan duren de mail met me bestelling er op staat er niks over maar goed nu zou afgelopen vrijdag mij. Bestelling krijgen volgens de eerste tracking zou mijn bestelling tussen 11 en 15.00 komen ik was de hele dag thuis toen kreeg ik een tracking dat het in de avond zou worden en toen opeens was mijn bestelling volgens de tracking afgeleverd ik heb niemand gezien ik woon op een hoek dus elke auto of bus die de straat in rijd zie ik er werd gezegd dat er een onderzoek zou worden gestart maar alles leuk en aardig maar ik heb me bestelling nog steeds niet en dat steld me echt teleur. Ik heb ook nog gevraagt hoelang zo een onderzoek duurt maar geen reactie. Ik wil gewoon mij. Bestelling want nu heb ik niks

Komt belofte NIET na

Doordat het niet op tijd geleverd kon worden tot 2 keer toe zouden er extra almond pods geleverd worden maar niets van gezien beloof het dan ook niet

Betaald voor same day delivery, we zijn nu 4 dagen verder...

Men zou gelijk uitzoeken wat er mis was gegaan en nog dezelfde dag leveren. Vervolgens krijg ik een melding dat we "gesloten" zijn terwijl het leveradres een huisadres is. Geen reactie, geen levering volgens de beloofde "voor 23:00 besteld" onzin. Zelfs al betaal je bij dan nog lukt het niet. Als de extra kosten niet waren teruggestort, was het gewoon wel een 1 geweest!!

Perfekt

Ik hout van Joy winkel.

Geleverd volgende dag eerder volgende week

Ik wacht al een week op mijn paketje oke ik snap de omstandigheden maar comuniseer beter met de klanten tot dan wacht ik nog op mijn paketje

Correcte en supersnelle levering

Mijn bestellingen werden correct en snel geleverd (ook tijdens de Corona crisis). Dank u

Heel snel en goedkoop

Heel snel naar België