Top product

Als enige uit Nederland die voor een normale prijs mijn coils verkoopt

Veel keuze en supersnelle levering

Maandagavond besteld, dinsdag in de bus in Brussel. Top! Ook de vele betaalmogelijkheden zijn erg goed, ook voor de Belgen.

Snel en overzichtelijk

De website is overzichtelijk, met alle informatie die nodig is. Snelle levertijden en goede service, bijvoorbeeld afterpay en sameday delivery (ook nog eens gratis boven de 50euro).

Excellent!

Excellent service and products. Get my parcel delivered in time. Thanks Mr-Joy

Veel keus en goedkoop

Makkelijke website je vind alles in 1x.goedkoper als een reguliere winkel. Erg snel met verzenden van de artikelen. Kom zeker snel weer op de site om te bestellen.

Einfache Bestellung und Lieferung

Gerne wieder

Zeer nette en snelle service

Super blij met de nette en snelle service van mr-joy. Zal hier zeker in de toekomst meer bij bestellen.

Uitstekende site

Super goed alles naar wens

Het duurde niet lang voordat mij bestelling binne kwam wel jammer dan lychee lemonade vieze smaak is ik had liever lychee ice nic salt maar kan ik nergens vinde voorderest was alles goed

Wehshop met heel veel keuze en kwaliteit

De webshop heeft heel veel keuze en is overzichtelijk, bestel hier dan ook altijd graag.

Dhl pakket netjes bij de deur afgeleverd dag na bestelling

Dhl netjes bij deur afgeleverd

vijf sterren service van Mr Joy! Service en klantvriendelijkheid staan hier hoog

Uitstekend!

Vaporesso hier gekocht en zeer tevreden mee!

Tevreden klant!

Super service en snel bezorgd

Koop hier met veel plezier.

Komen hun afspraken na. Snelle verzending.

Gewoon goed

Gewoon goed

Goede en snelle levering

Kan niet beter! Prima ervaring met bestellen.

Zondag besteld maandag al geleverd, originele merk liquids. Site vermeld wanneer het een brievenbus levering is of wanneer het als pakket aangeboden word zeer handig!

Zojuist de justfog q16 pro besteld deze is dezelfde dag verzonden en dus morgen thuis! En met de laagste prijs voor de e sigaret. Kortom: super!

Alles altijd snel geleverd Wat valt er van te zeggen gewoon perfect!

Snelle levering, prima service.

Mijn laatste aankoop was een Holic rda,prima prijs en volgende dag al binnen.

Mijn sterren spreken zeggen genoeg, echt van begin te woord gestaan en niets is teveel gevraagd! Top

Ik had een vraag ivm met mijn aankoop en verzending. Ben tot in de puntjes geïnformeerd geweest en heel vriendelijk geholpen. Zelfs de wacht tijd op reactie was op en top .

Snelle bezorging!

Op zondagavond besteld, en maandag middag gewoon al binnen. Die mogelijkheid heb je bijna nergens als het gaat om e-liquid. Top service dus!

Snelle levering, goed geregeld

Goed en duidelijk

Duidelijke website kan alleen de track en trace code niet vinden bovendien zo het fijn zijn als er een filter zou zijn voor de verschillende modellen