Duidelijke website Gisteren besteld Je wordt heel goed op de hoogte gehouden qua levering Vandaag netjes ontvangen in de brievenbus super

goed product, zeer snelle levering!!

binnen 24 uur in huis, netjes verpakt. artikel zoals beschreven

Dikke prima

Goede duidelijke site, goede en snelle levering

Duidelijkheid over de producten

een hele snelle en korrecte levering

Een heel erg tevreden klant !

De website is klaar en duidelijk. Heb je vragen, dan worden deze snel en gedetailleerd beantwoord. Ik zal in de toekomst zeker blijven bestellen bij deze handelaar. De leveringen zijn supersnel. De artikelen van goede kwaliteit.

Easy, cheap, fast

Got my order really fast Easy/clean website Cheapest place to buy the coils for my aegis boost plus Happy first time buyer

goed geregeld en snel

Zoals beloofd volgende dag binnen

Bestellen aan het strand

Zelfs aan het strand gaat het bestellen bij Mr. joy heel eenvoudig. Bij thuiskomst maandag zal het pakketje klaar liggen. Dit was mijn eerste bestelling, de site is overzichtelijk en er was een duidelijke uitleg over de smaken die te krijgen zijn. Mr. Joy heeft er een klant bij!

Perfecte service!

Zeer snelle en perfecte service!

Veel in stock en snel levering moet niet naar de winkel gaan.

Goedkoop product, snelle levering.

Voor het eerst bij mr- joy e-liquid besteld. De volgende dag had ik mijn bestelling goed verpakt binnen. Prima levering en ook de communicatie verliep goed.

Best wel goed ontvangen

Een vape en liquid gekocht, alle twee helemaal in orde ontvangen met alle delen, de tijden van de track en trace kloppen niet helemaal. Mr-joy zei dat het tussen 11:00/15:00 zou komen, maar het werd pas rond 18:00 geleverd. Voor de rest helemaal in orde.

Komt belofte na

Ik heb voor de eerse keer besteld,en eindelijk zonder problemen, kan je niet van iedereen zeggen Het is wel spijtig dat je geen pods van bo hebt

Super snel

Geweldige service, alles heel soepel geregeld. Producten van goede kwaliteit.

goed en snelle service

fijne e-smoker en vloeistoffen heel tevreden ,helpt me met stoppen van gewone sigaretten

Zeer goede service

Top & In orde!

Betrouwbaar

Goede prijs - correcte levering

Zeer vlotte dienstverlening

Veel keuze voor diy en snelle afhandeling van bestellen daar kunnen sommige een vb aan nemen. Doe zo verder en jammer als Belg die beperking van sommige dingen niet meer te kunnen bestellen maar ondanks dat toch een tevreden klant.

De merknaam komt hier tot uiting - een plezier om te bestellen!

Terecht eenvoudige bestelsite want er zijn.meer dan genoeg soorten - zeer goede filter op merk, soort, enz... - onmiddellijk bevestiging van bestelling en nadien levering - 2 dagen nadien foutloos geleverd

uitstekend

Keurige snelle mail na bestelling. Ik had per ongeluk mijn huisnummer verkeerd ingevuld en kreeg snel een mail

Snel en betrouwbaar

Op zondag besteld en op maandag geleverd! Product voldoet aan verwachting.

super

Vlotte bestelling. Uitgebreide website met heel veel keuze en eerlijke prijzen.

beste kwaliteit, goed contact met de service, snelste verzending. ik raad het ten sterkste aan