Onbereikbaar

De vapes zijn goed zoals verwacht alleen je moet hopen dat niets verkeerd gaat bij bestellen want ze zijn TOTAAL onbereikbaar. Dat betekent dus geen klantenservice of een directe personeel die je kan spreken. Je kan ze ook mailen maar verwacht geen reactie. Er was iets mis met bezorging en je staat er alleen voor.

Snelle verzending

Zondag besteld en maandag in huis. Enorm blij.

geweldig

ik kan alles vinden wat ik nodig heb ze hebben veel spullen

Zeer goede servicd en snelle levering

Snelle en correcte levering

Online bestelling geplaatst en 20 minuten later was bestelling al verpakt en op de post gedaan. Correct geleverd zoals aangegeven. Top!! Doe zo door, tot binnenkort

Fantastic !

Amazingly fast delivery ! Great products ! Website is well designed and super easy to use. Nothing but a smooth experience.

The best

Thé best

Mooie overzichtelijke webshop met een ruim aanbod. Geniaal dat jullie alles netjes gecategoriseerd hebben. Dit scheelt een hoop tijd en gezeur. Jullie hebben er een vaste klant bij.

Goede service!

Goede service en snel verzonden!

Geen pakketje geleverd

Geen pakketje geleverd en inmiddels al een week verder. Eerst zou ik verkeerd adres hebben doorgegeven wat niet juist is! 89/3 89 3 want op een andere manier kan je dat niet invullen op de site.

ok

Nog niet binnen

Ik heb een paar dagen geleden aan pakketje besteld (3SQLW567636880), en hij is nog steeds niet binnen. Ik was een paar keer niet thuis en de datum werd versteld, maar ik wacht nu al een paar dagen op een pakketje die er al had moeten zijn.

Vandaag bestellen is maar een fabeltje

Heb een bestelling geplaatst in het weekend, volgens de website zou het maandag toekomen. Ondertussen dinsdag en krijg wederom te horen dat het bezorgmoment is bijgewerkt! Eerste en laatste keer!

Goede levering!

Erg snel geleverd en mijn bestelling klopte! Goede service.

helemaal top!

super fijn en levert snel.

Snel geleverd, werkt goed, geen problemen

Alles is goed verlopen zonder problemen en erg snel. Producten aanwezig en goed verpakt. Kan geen 10 geven want producten nog niet tot einde gebruikt, dus of het echt 600 trekjes zijn moet nog blijken. So far so good.

Levering zoals beloofd

Levering op tijd, de beloofde spullen geleverd.

Snelle levering en goed ingepakte producten.

Niet op tijd geleverd

Helaas niet de volgende dag geleverd status dhl is nog onbekend staat al 3 uur wordt bezorgd om 1800 uur op afhaalpunt

Groot assortiment en overzichtelijk.

Website is beter dan fysieke winkels. Joy heeft heel veel keuze. Altijd fijn

Quick, working products, decent pricing

Quick, working products, decent pricing

Veel keus. Snel verzonden en geleverd.

Scepties maar alles prima!

Door de beoordelingen op google was ik scepties maar alles is snel (binnen de afgesproken tijd, voor 23:00 besteld morgen in huis) geleverd!! Ook het aantal en de houdbaarheids datum klopte gewoon. Goeie prijs! (Bij andere webshops duurder).

Top , snel geleverd

HELEMAAL GOED