Goed.

Als amateur schilder mis ik online het advies wat mijn huisschilder mij altijd geef over grondverf en behandeling. Bij een 10 had ik jullie op onze schermen geplaatst haha ( bereik.nl )

Op tijd geleverd , goede prijs .

Duidelijke site en goede informatie en gemakkelijk bestel systeem. Vervolgens zeer snelle levering.

Volledig conform verwachting!

Op zondag besteld en dinsdag in huis! Scherpe prijs alles conform verwachting een aanrader!

snelle levering en goede adviezen

Ik ben een geen professioneel en klussen is mijn hobby. Ik heb goed advies gekregen over het gebruik van de materialen die ik besteld heb.

Corerecte en snelle levering!

Snel geleverd en tegen een prima prijs! Ook vragen werden snel en prettig beantwoord.

Topbedrijf!

Product perfect, communicatie zeer goed én een zeer snelle levering!

Blik verf had minder inhoud!

Blik verf besteld van 2,5 liter, maar er zit 2,375 liter in? Beetje apart, zelfs op de pakbon staat 2,5L Wel netjes de volgende werkdag verstuurd.

Geachte heer, Daar heeft u gelijk in dat is de inhoud van het blik zonder de toegevoegde kleurpasta. Als u deze erbij doet komt u op 2.5 Liter ( in uw geval moet de pasta er nog bij omdat de verf voor u op kleur is gemaakt) U heeft dus gewoon 2,5 liter gehad. Met vriendelijk groet, team verfgroothandel.nl

Top materieel, prima leveringsservice.

Goede info en snelle levering

Duidelijke info op de site, correcte prijzen en een snelle levering. Heel tevreden.

Alles perfect, snelle levering

verf zeer snel geleverd!!!

op de site stond dat de verf op voorraad was en binnen 24 uur geleverd werd. Nou, dat was ook zo. top service!!! dank jullie wel.

Snel en geheel volgens afspraak geleverd.

Goede informatie op de site. Bestellen en geheel volgens afspraak geleverd.

Correct

Goede kwaliteit Snelle levering. 👍🏻

Vlotte verzending

Prima product

Goede serviece

Top verf en goede prijs!

Fantastische service en zo snel geleverd zelfs in corona tijden !

Probleempje met de telefoon zo opgelost. Proficiat !

Vlotte verzending

Vlotte verzending kwaliteitsverf

Prima levering, alleen kleur in werkelijkheid is anders dan gedacht.

Jullie levering was prima, en heb vandaag een start gemaakt met het schilderen van het tuinhek. Ik had Hammerite Donkergroen besteld maar helaas is de kleur veel lichter dan gedacht. Is er een mogelijkheid om de beide potten van 75ml te mengen met zwart? of wordt het dan meteen zwart?

Goede service en een snelle reactie op me mail.

Ben op zaterdagavond goed en deskundig geholpen door Gerard. Op de blik stond bruin aangekleurde olie .+Nieuwe Formule.Ik dacht er dat vergissing was,maar de oude was nietmeer leverbaar zo vertelde Gerard. Ik had al 2 schuttingen gedaan en kon nietmeer terug.de schutting is wel donkere dan de vorige. Tocht maar weer een blik bij besteld.was elders 2 euro goedkoper maar ik vind de service ook heel belangrijk.

Fantastisch !

Ondanks het feit dat mijn bestelling niet compleet was, de dag na mijn mail het ontbrekende ontvangen. Super !! iedereen kan iets vergeten, een heel betrouwbare firma.

Geweldige service

Er was een blik manco en na een mailtje was het direct opgelost

Matig

Dag later bezorgd dan dat er op de site stond en verfblik was ontzettend gedeukt.

Perfecte service

Snel antwoord op mail , ook telefonisch al mijn vragen beantwoord bestelling gedaan en zoals afgesproken snelle levering 👌🔝

Gewoon perfect

Goeie producten voor een goeie prijs !!!