Vlotte afhandeling én goede prijs.

Ik ben al jaren klant en het is mij altijd goed bevallen.

Net weer wat besteld.

Na bestelling binnen 1 dag geleverd en netjes verpakt

Doen wat ze schrijven!

Verf bestelling gedaan meerdere keren en netjes en goed verpakt aangeleverd gekregen en een duidelijke mail als iets niet op voorraad was.

Supersnel

Sneller kan bijna niet qua bezorgtijd!

Goed.

Goed geholpen via de telefoon. En snel service.

Uitstekende service!

Snelle levering, op tijd ingelicht wat niet voorradig is daarna alsnog snel geleverd. Aanrader!

Gewoon in orde.

Gewoon in orde.

Zeer goed.

Zolang ik daar verf bestel, ben ik zeer tevreden.

Keurig verpakt

Kwaliteit verf en Snel verzonden

voldoet aan verwachting

snel bezorgd

Snel en goed.

Zie hierboven

Bezorging kan beter

Binnen het verstuurde tijdslot, geen bezorger gezien. 2 uur later is de status up gedate dat het er bezorgd is, geen bezorger gezien. Blijkt dat er 6 huizen verder bezorgd is. Dus Packs laat duidelijk steken vallen

Contact met klant via mail ná aankoop niet goed.

Neem een andere vervoerder, Packs maakt er een flinke zooi van, zelf ervaren en ná trustpilot te hebben geraadpleegd werd dit dik bevestigd. Dan als het fout gaat met de bezorging via mail contact opnemen met verkoper, voor verfgroothandel misschien een makkelijke manier maar voor de klant zeker niet. Wel overigens binnen 5 min. een mail terug met mij als cc naar de vervoerder die dan op hun beurt niet reageren. Aan Verfgroothandel ligt het dus niet. Volgende bestelling bij wie dan ook informeer ik maar eerst naar welke vervoerder wordt gebruikt. Zodra ik Packs ontdek dan pas ik. Dus even geen Verfgroothandel meer. Mits een betere vervoerder.

Geachte heer, Helaas gaat overal wel eens iets mis. Uw zending heeft inderdaad de verkeerde afmelding mee gekregen.(bezorgd) Helaas was uw zending verkeerd gesorteerd waardoor aflevering iets langer op zich liet wachten. Onze excuses hiervoor. Vragen met betrekking tot uw bestelling en aflevering doen wij inderdaad alleen via de mail, dit omdat wij dan in een keer al uw gegevens bij de hand hebben. Zoals u heeft gezien hebben wij binnen 5 minuten na uw mail contact gezocht met de vervoerder ( wij nemen klanten hierin mee in de CC). Uw bestelling is een dag na uw mail afgeleverd. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groet, Team Verfgroothandel.nl

Goede prijs, verzendmethode maakt eventueel retour lastig

Uitstekende prijs, mogelijk de scherpste voor een consument. Maar door gebruik te maken van Packs (bezorgdienst) zonder omdoos maakt verfgroothandel het de consument het beduidend moeilijker om te retourneren, immers kun je niet zomaar een losse emmer verf retourneren via een PostNL, DHL of andere consumenten pakketdienst.

Scherpe prijs, snelle levering van kwaliteit

Prima levertijd en prima prijs.

Geen enkele aan- of opmerking

Voordelige prijs, snelle levering.

Voordelige prijs, snelle levering.