vlotte en goede service

intijds geleverd zonder problemen.

Superrr

Prima ervaring..

Verf was snel in huis. Netjes gecomminiceerd.

Handige site super snel geleverd

zeer goed

uitstekend

Kreeg netjes bericht Stond keurig klaar Ging snel En een goede prijs

waardeloos

heb nog nooit zulke oude troep mee gemaakt sorry dit willen jullie graag weten nou bij deze

Geachte heer, U heeft bij ons een blikje Impra van koopmans besteld. ( met nieuw etiket dus zeker niet oud) Kan het zijn dat u bestellingen door elkaar haalt? Als de verf niet goed zou zijn geweest hadden wij dit graag via de mail van u vernomen. Met vriendelijke groet, Team Verfgroothandel.nl

snelle levering, goede prijs

snelle levering, goede prijs

Eenvoudige webshop en snelle levering.

Snel via Google gevonden, bestelproces uiterst duidelijk en snelle levering door koerier.

Goedkoop, snel en goed

Deze winkel was voor het product dat ik wilde hebben de goedkoopste. Makkelijk besteld en het werd snel afgeleverd. Aanrader dus.

Goed en snel geleverd

Goed en snel geleverd

beregoed

Zoals twee beren broodjes smeren.

Prima service en snelle levering! Helemaal top!

Goede en snelle service

Bestel zeker vaker iets via de site

Verf snel geleverd

Verf snel geleverd

Snel verzorgd

Mijn bestelling werd snel verzonden .helaas ging het daar ergens fout .het verfblik was heel erg gedeukt en het scheelde niet veel of de randen waren open gescheurd. Er is volgens mij mee gegooid of het pakket is gevallen .dit is helaas een minpunt .zou ik er nog eens iets bestellen ?? Jazeker .ken beuren

Service en product waren snel afgehandeld

klantonvriendelijk

Een half uur na bestelling geannuleerd. Maar was helaas al verpakt en stond op pallet voor transport. Kon absoluut niet teruggedraaid worden. Acht dagen later komt eindelijk de verkeerde bestelling aan. Conclusie: het stond niet klaar voor transport / smoesjes.

Geachte heer, Helaas is uw verhaal niet correct. 28-4 om 11:30 uur heeft u besteld. ( deze stond om 12:10 uur ingepakt ) 28-4 om 12:40 uur doet u een 2e bestelling, 12:47 mailt u met de vraag om deze samen met uw vorige bestelling te versturen. Om 12:53 krijgt u van ons een antwoord dat dit niet mogelijk is en uw eerdere bestelling al ingepakt. (geannuleerd en terug betaald). U meld ons nog dat dit is afgesproken met een collega om uw order samen te voegen, helaas is dat niet mogelijk dit zal dan waarschijnlijk op een communicatie misverstand berusten. 13:18 uur mailt u ons om beide orders te annuleren. U beroept zich hierbij op de wettelijke bedenktijd , wat natuurlijk geen probleem is omdat de 2e order al was geannuleerd, de 1e order stond al ingepakt en deze kon u of terug sturen of weigeren bij bezorging. Datum en tijdstip verzending: ( 28 apr. 2021 12:53:54 Klant Niet ge-e-maild Verzending aangemaakt via FRLPost met barcode(s): R90U91308539 Helaas is er bij de vervoerder vertraging ontstaan met het afleveren van uw bestelling. Die u had kunnen volgen via de track en trace. (Wij betreuren het natuurlijk altijd als leveringen onderweg vertraging oplopen) Uw conclusie is helaas fout en wij gebruiken geen smoesjes. Met vriendelijke groet, Team Verfgroothandel.nl

Goeie snelle service

Goeie snelle service

wat ik besteld heb , heb ik netjes thuis ontvangen

vrij snelle levering

vrjj snelle levering Jammer dat er 1 van de twee 2,5 L blikken flink ingedeukt was, deuk van 10cm doorsnee, en nog andere deukjes in die blik.

Geachte heer, mevrouw, Gelukkig is het bij deukjes gebleven. (soms knalt de deksel eraf, hoe goed we ook inpakken) dat geeft een behoorlijke bende. Wij zullen dit meenemen richting onze vervoerders om nog voorzichtiger om te gaan met de pakketten. De inhoud is verf dus daar gebeurt niets mee. ondanks de deuk(jes) wensen wij u veel schilder succes. Met vriendelijke groet, Team Verfgroothandel.nl

Prima verf.

Gped

Snelle correcte levering

Via Google gevonden zag er betrouwbaar uit. Producten zijn zeer snel en correct geleverd.