Snelle en correcte levering, maar kwaliteit verf laat te wensen over

De Sikkens Rubbol Primer Extra droogt slecht en is na 1 week nog niet goed droog om licht geschuurd te kunnen worden. Ook bij de Sikkens Rubbol XD-semigloss duurt het een paar dagen voordat deze goed uitgehard is. Ik heb dit bij gebruik van Sikkens nog nooit meegemaakt en ken dit verschijnsel alleen als verf heel erg oud is of wanneer deze bij een hoge temperatuur (30 graden) wordt aangebracht. Beide verfen heb ik enigszins verdund met terpentine en de verwerking zelf (kwast en roller) gaat probleemloos. De Primer was opvallend dik en de XD weer heel erg dun, dus misschien is daar in de mengmachine iets misgegaan.

Doen wat ze beloven

Product snel in huis

Snel geleverd,goede prijs. Zeer tevreden.

Goede prijs kwaliteit en snelle levering. Echte aanradee...

Snelle correcte levering, goede prijs/kwaliteit

Prima ervaring,

Alles naar wen sverlopen

Keurig

Snelle levering. En verse producten.

Op tijd, volgens specificatie en in de juiste kleur geleverd

Goed product, (bij mij reeds bekend) en op tijd, volgens specificatie en in de juiste kleur geleverd.

Alles na tevredenheid

Goede website, communicatie en heel snelle verzending

Prima product, contact slecht

Als de klantvriendelijkheid tijdens het afhalen bij de groothandel op hetzelfde niveau komt te liggen als de kwaliteit van de producten dan krijgen ze 5 sterren van mij.

Product Buiten digitaal timer

Helaas werd het product geleverd met Duitse beschrijving. Er was geen Nederlandse beschrijving beschikbaar, vandaar dat het product retour is verzonden. Het product is zonder problemen weer retour aangeboden en geaccepteerd. Levering is wel goed verlopen, daar is niets mis mee. Alles is goed verlopen, behalve een Nederlandse beschrijving. Jammer.

Snelle levering en prima op kleur gemaakt

Scherpe prijs voor Sikkens Easy Spray. In twee dagen in huis en prima op kleur gemaakt. Kleur was niet bepaald een gangbare kleur. Ga vandaag opnieuw een 10L emmer bestellen.

Super snel en correct.

Zeer snelle, foutloze levering

Prima prijs en komen afspraken na.

Prima prijs/kwaliteit en ze communiceren goed. Afspraken worden nagekomen.

Goede merk producten tegen betaalbare prijzen.

De bestelling was snel thuis en alles prima in orde. Super.

Goed Advies

Prima klantvriendelijk bedrijf. Medewerker liep zelfs mee naar mijn auto om me even te helpen met in te pakken. Bedankt!

Keurig verpakt en snel verzonden.

Had het product snel nodig, was daarom bij Verfgroothandel aan het goede adres. Zoals beloofd de volgende dag al ontvangen. Dankzij deze snelle verzending project exact op tijd af gekregen. Super.

Snel en netjes geleverd

Eerste keer maar zeker voor herhaling

Snelle levering en een goede prijs kwaliteit.

Snelle levering en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Duidelijke site, snelle bezorging

Goede omschrijving van producten. Snelle bezorging met track&trace.

bestelprogramma goed en duidelijk. De aflevering duurde naar mijn zin te lang. Was ca. 4 dagen.

goed.

Snel en voor een goede prijs

Ik ga zeker weer bij jullie bestellen.

Goede service en supersnelle levering!

De vernis die we nodig hadden was op en het merk niet verkrijgbaar in onze woonplaats. Wel bij verfgroothandel. In deze tijd zijn er overal bezorgvertragingen en we hielden daar rekening mee. Op de website werd het ook mooi geformuleerd. 75% van de bestellingen worden nog steeds op tijd geleverd stond er. Wij hadden dat geluk. Om 15.00 uur een pot vernis besteld en de volgende dag om 11.00 uur kwam de bezorger al. Onze klus heeft daardoor nauwelijks stil gelegen. Bedankt!

goede service, goed verpakt

Top service !