Hele goede afhandeling.

,s morgens besteld en ,s middags afgehaald. Alles klopte. Maar toch kom ik in de toekomst liever weer in de winkel.

Super snel geleverd

Snel geleverd, juiste geleverd. Natuurlijk net iets te krap ingekocht, verkeerde zuinigheid. Bijbesteld, wederom snel ontvangen.

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd en bovendien voor een goede prijs

Al meerdere keren een tevreden levering van verfgroothandel gekregen

Op tijd en juiste producten geleverd.

Goede en snelle levering

snel en professioneel

zeer overzichtelijke webshop, en snelle levering. 2K projectlak gebruikt voor massief houten trap. Uitzonderlijk resultaat! (over de krasbestendigheid kan ik nu nog niets zeggen, maar heb veel ervaring met 2K producten, en heb er het volste vertrouwen in...

Perfect, snel en makkelijk te bestellen. Goed verpakt

Motip high gloss spuit verf is niet de kleur die ze zeggen

Ik heb de motip high gloss gebruikt op de val beugels van mijn scooter, eerst had ik een laag motip primer en daarna een aantal laagjes motip high gloss zwart telkens op laten drogen en eind resultaat is dat ze mat donker grijs zijn met soms een zwat vlekje er in.. nu heeft mij dit ruim 21 euro gekost en ben ik er niet mee opgeschoten...

Geachte heer, (deze beoordeling is bedoeld om ons als webwinkel te beoordelen) De klacht die u heeft ,heeft u ook aan ons gemaild. hierop hebben wij een antwoord gegeven van de mogelijke reden. zie hieronder: Dit kan verschillende oorzaken hebben,: - Niet of niet voldoende geschud. Zwarte pigment zakt dan vrij vlot naar de bodem van de spuitbus. - De spuitbus te scheef houden tijdens het spuiten hierdoor komt er meer gas dan verf uit waardoor je geen volle laag kunt zetten. Met vriendelijke groet, Team Verfgroothandel.nl

Snelle levering met de juiste producten

niet flexibel in bestelling

Als je eenmaal een bestelling gedaan hebt en wat vergeten ben ,is het niet mogelijk om nog iets toe te voegen , ook niet na telefonisch contact. Dus het kost weer verzend kosten. niet handig in deze tijd. De verpakking van het schuurpapier was zeer stoffig. inmiddels een reactie ontvangen of ik maar mijn beoordeling wil aanpassen want ik had dit kunnen lezen op hun site, zou kunnen . blijft staan dat hun bestel systeem niet flexibel is .

Geachte heer, Zoals heel duidelijk op onze website staat vermeld kunnen wij geen bestellingen combineren. (geautomatiseerd systeem) U heeft bij ons op woensdag 17-2-2021 om 20:58 besteld. Donderdag hebben wij uw pakket verzonden. U heeft er zelf voor gekozen om uw afleveradres te wijzigen via postnl naar een afhaallocatie. u heeft u pakket 21-2-2021 afgehaald. Hieronder uw track en trace: 21-2-2021 10:49 Veldhoven-Dommelshei Zending is afgehaald bij PostNL-punt 20-2-2021 09:31 Veldhoven-Dommelshei Zending af te halen bij PostNL-punt 20-2-2021 08:21 Depot Son Bezorger is onderweg naar PostNL-locatie 20-2-2021 07:38 Depot Son Zending is gesorteerd 19-2-2021 19:23 Depot Son Zending is ontvangen door PostNL 19-2-2021 11:48 Depot Son Zending is ontvangen door PostNL 19-2-2021 11:47 Depot Son Bezorging is vertraagd 19-2-2021 11:44 Depot Son Zending is ontvangen door PostNL 18-2-2021 19:58 Veldhoven-Dommelshei Zelf bezorging gewijzigd 18-2-2021 19:36 Depot Leeuwarden Zending is ontvangen door PostNL 18-2-2021 10:11 Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt Wij begrijpen uw beoordeling dan ook niet helemaal. Met vriendelijke groet, Team Verfgroothandel.nl

snel en goed

besteld en bestelling stond klaar op afgesproken tijdstip

Goede kwaliteit en alles netjes op tijd geleverd (zelfs in de Coronatijd)

Goede kwaliteit en alles netjes op tijd geleverd (zelfs in de Coronatijd)

Bestelling stond snel klaar en was 100% compleet.

Goede en snelle levering incl. de informatie over de levering Top

snel en goed

Heel goed niks op aan te merken

Snel en compleet

Groot assortiment, snelle levering en normale prijzen.

Snelle levering, ook in Coronatijd.

Snelle levering en goed product maar wel ontzettend duur. €2,- extra voor een klein product en €5,95 bezorgkosten maakt het product bijna 3x zo duur.

Geachte mevrouw, Aangezien wij niet de volledige verzendkosten in rekening brengen zijn wij genoodzaakt om bij bestellingen onder de €10.- ex btw €2.- kleine order toeslag te vragen. Uw bestelling was €3.62 ex btw. (Op onze website staat dit netjes vermeld) Bij het bestellen bent u hiermee akkoord gegaan. Wij begrijpen uw beoordeling dan ook niet helemaal. Met vriendelijke groet, Team Verfgroothandel.nl

Ruime keus, snelle verzending en goede prijs.

Nu voor de 2e keer een product on-line gekocht. Snelle levering en goede prijs. Wat mij wel tegenvalt, is de verzendkosten; deze is > €50,- maar excl. BTW. Dit mag wel wat lager; zeker in deze tijd.

Top en erg snel,

Ik ben erg tevreden, steeds een snelle en zorgvuldige afhandeling

Snel gekeverd voor de goede prijs. Top

Wat beloofd wordt en wat er gerealisseerd wordt zijn in overeenstemming. Dat is natuurlijk top. Ook in Covid-tijden!

Goedkoop en snel geleverd

Zoals altijd was de verf de volgende dag geleverd.

Producten werden snel geleverd tegen een scherpe prijs.

Prima.

Gemakkelijke site en snelle en correcte levering.