Slechte klantgerichtheid & niet nakomen (telefonische)afspraak

Goedemorgen, Wij hebben intern overleg gehad over uw retourzending. Zo zijn wij het onderling eens geworden tot welke datum u het retour had kunnen sturen. De uiterste dag waarop dit kon was 20 maart. Op de barcode van uw retourzending staat dat u deze op de 20e heeft aangemeld als zijnde retour. Toen u uw retour wilde opsturen, had u dit per mail moeten laten weten aan ons. U heeft standaard twee weken de tijd om dit te kunnen doen zonder dit te melden. Wilt u na die tijd iets retour sturen, dus binnen die twee en zes weken na de aankoop? Dan brengen wij 15% van het bedrag wat u retour zal krijgen in rekening. Uiteraard moet dit per mail gemeld worden en niet via de telefoon op de dag dat de zes weken al zijn gepasseerd. MvG, Joost ---- Beste Joost, Bedankt voor je mail. Als ik het goed begrijp heb ik eigenlijk alles goed gedaan betreffende de retourzending?! Deze kwam 1 dag na de 20e bij jullie binnen, waarvoor jouw collega Martijn gister in het telefoongesprek aangaf dat een dag later ook nog akkoord is. Gisteren gaf hij nog aan dat ik ruim een week te laat zou zijn geweest, dat is kennelijk dus niet juist en is mijn retourzending binnen jullie (geaccepteerde) termijn. Het enige wat ik kennelijk niet goed heb gedaan is dat ik in plaats van mailcontact, contact via de telefoon gehad op 20 mrt (de laatste dag van retourzending). Er is trouwens ook eerder al contact geweest via telefoon omtrent de mogelijkheid van retourzending. > Waarom krijg ik in het telefoongesprek van de 20e geen duidelijkheid van jullie mbt de noodzaak om de retourzending (ook) per mail te bevestigen? > En waarom bevestigt de medewerker die ik spreek de retourzending (en is dus akkoord) waarop ik de verzending in orde maak? -- Hierop is niet gereageerd. Mail werkt niet, dus gebeld. Vooral volhouden aan eigen gelijk en niet (willen) kijken naar hun eigen miscommunicatie. Nu 2x extra verz.kosten betaald en potten 3x heen en weer.. wat 'n onzin dit. Slecht gevoel bij dit bedrijf.

Goedemorgen Max, Dank voor uw bestelling en beoordeling. Uw bestelling is bezorgd op 6 februari, en hier in ons magazijn retour gekomen op 21 maart. Dat is buiten de wettelijke retourtermijn van 14 dagen, en ook buiten onze extra retourregeling tot 6 weken na bezorging. Niet alleen dat, in de voorwaarden van deze extra retourtermijn staat ook dat u dit per mail moet aanmelden, telefonisch wordt niet geaccepteerd. Dat heeft u niet gedaan, dus kunnen we het niet behandelen. Er wordt via de mail niet meer op u gereageerd, omdat u nu 2 weken lang heeft geprobeerd deze retour geaccepteerd te krijgen, en wij druk bezig zijn met orders verzenden. Het houdt een keer op, we hopen dat u dit inziet. Met vriendelijke groet, Team Verfgroothandel.nl

goede prijs. Vlotte levering

zie boven

prima snelle service

Geen fijne ervaring met post.nl Hier kunnen jullie niets aan doen

Goede ervaring met dit bedrijf

Makkelijk bestellen en snelle en correcte levering.

Ontvangen

Keurig verpakt.

Goedemorgen Eric, Dank voor uw bestelling en beoordeling. U heeft echter op vrijdag om 16:53 besteld, waar wij beloven: voor 16:00 besteld = dezelfde werkdag verzonden. Uw bestelling kon dus op zijn vroegst maandag verzonden worden, maar dit was 2e paasdag, en toen was iedereen dicht (nationale feestdag). Uw bestelling is dus gister (eerste werkdag) verzonden, en wordt vandaag afgeleverd. Dit is de vroegst mogelijke afleverdatum. Met vriendelijke groet, Verfgroothandel.nl

Juiste service

Juiste service, goed levering . Perfecte buiten verf

Zeker voor herhaling vatbaar

Vlotte nette bezorging...

Snel verstuurd

Ik heb de verf nog niet gebruikt. Werd snel bezorgd door Post.nl

Prima netjes op tijd geleverd

Prima netjes geleverd

Betrouwbaar, snel en scherp geprijsd.

Betrouwbaar, snel en scherp geprijsd.

Prima !

Alles keurig verlopen !

Snel en netjes geleverd

Snel en goed verpakt geleverd.

Snelle service en de producten zijn geleverd zoals besteld.

Netjes bezorgd juiste spullen

Zeer snel besteld en ontvangen ,Netjes ontvangen zeer goede aanbieding.

Probleemloze levering

goed adres om te bestellen

Goed en op tijd geleverd

top

al jaren betrouwbarel leverancier voor al mijn bootverf

Zoals altijd prima geleverd

Prima bestelling!

Alles ontvangen en ook mijn fout gecorrigeerd.

grandioos!

De lak was prima, dat was ik wel gewent. De verpakking en opsturen waren prima en de prijs was fenomenaal.

Ruime keus tegen goede prijs. Goede service en snelle levering.

Niet twijfelen! Bestellen...

Altijd alles top verlopen! Super service en superkwaliteit voor eerlijke prijzen

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd