Filters

9

Prima, goede retourservie

Idem

  • Aanbevelen? Ja
10

Product en levering naar verwachting

Bestellen en betalen eenvoudig, bevestiging en communicatie goed. Product geleverd naar verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle levering

Was bezig met multiprimer op betonplex platen, en merkte dat ik niet voldoende had. Daarom nogmaals een bus besteld bij Verfgroothandel.nl. Bestelling was volgende dag rond het middaguur al binnen ! Bovendien was Verfgroothandel.nl de goedkoopste, en was de verfbus prima verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed, smiddags besteld , de volgende middag in huis.

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Topmateriaal voor een goede prijs!!!

De spuitbussen maken het werk een stuk makkelijker! Het resultaat is altijd strak als je het op de goede manier gebruikt en de basis goed hebt voorbereid uiteraard. Mooi spul!

  • Aanbevelen? Ja
1

De antifouling is niet aangekomen

Waardeloos, de boot moet morgen te water en de antifouling die zwerft ergens door Nederland, had er afgelopen zaterdag al moeten zijn. Mooie streep door mijn planning en ook die van de jachthaven natuurlijk.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedemorgen Ralph, Dank voor uw bestelling en beoordeling. Uw bestelling is op 28 juni door ons verzonden, en zou dus normaliter op zaterdag 29 juni bezorgd worden. Dit is uiteindelijk gebeurd op woensdag 3 juli, wat inderdaad later is dan u mag verwachten; excuses hiervoor! U moet uiteraard in uw beoordeling rekening houden met de levering. We weten echter niet of we waardig zijn voor een onvoldoende, gezien de klacht volledig rust op de dienst van PostNL en wij verder niet veel te verbeteren hadden in dit geval. We hebben de klacht direct opgepikt, en een dag na uw beoordeling is het afgeleverd. Natuurlijk sturen we dit door naar PostNL om het serviceniveau te verbeteren! We hopen dat u alsnog tevreden bent met de geleverde producten en adequaat tevreden bent met onze klachtoplossing. Met vriendelijke groet, Team Verfgroothandel.nl

10

Uitstekend

Duidelijke omschrijving, snel telefonisch contact en super snelle levering! Geen verbeter punten voor mij.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Top

  • Aanbevelen? Ja
10

Scherpe prijs en snelle levering

De website is goed ingericht, het product wat je zoekt is makkelijk te vinden. En een scherpe prijs en een snelle levering. Wat wil je nog meer? Goed weer om buiten te verven.

  • Aanbevelen? Ja
1

Ik koop hier nooit meer wat en raad dit iedereen aan

Bestelling van 1500 euro geplaatst om mijn boot knap te verven, konden ze niet de volgende dag leveren wat ik niet zo’n probleem vond. Nu de boot knap geschilderd en heb wat nieuwe verf over. Alleen nu komt het, ik ben dus een week te laat omdat het bij mijn boot allemaal wat uitliep. Ze weigeren de potten nu terug te nemen (zelfs tegen hun 15% minder dan je hebt betaald prijs) omdat ik Typisch bedrijfje wat wel graag zelf geholpen wilt worden nadat ze zelf een fuckup op hun site hebben gemaakt maar mij niet willen helpen met mn overgebleven verf. Dit kan ik dus in de container flikkeren aangezien ik er over 3-4 jaar uit ga en de verf dan niet meer goed is. Overigens heb ik na het bestellen telefonisch contact gehad waarbij ik al vertelde dat ik te veel heb besteld, maar dit kon dan nog wel terug tegen de 15% minder prijs waar ik opzich oke mee was. Toen hebben ze mij niet verteld dat dit dus binnen een maand moest. Eerste en laatste keer dat ik bij dit bedrijf heb besteld en kan iedereen aanraden ergens anders te bestellen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste David, Dank voor uw bestelling en beoordeling. Alle producten die u heeft besteld waren op voorraad, maar soms niet in de hoeveelheid die u bestelde. Dat is vervelend, maar kan helaas gebeuren. Daarnaast was dit voor u een mooie mogelijkheid om uw bestelling te wijzigen, iets wat we normaliter niet doen maar voor u een uitzondering hebben gemaakt. We willen natuurlijk wel helpen, maar het moet wel binnen de perken blijven. U probeert 8 weken na levering nog producten retour te sturen; dit is 2 weken na de verlengde retourtermijn, en 6 weken na de wettelijke retourtermijn. Toen dit aan u duidelijk gemaakt werd bent u gaan dreigen met slechte reviews en gaf u aan dat het niet 'klantvriendelijk' is. Met onze retourtermijn van 6 weken zijn wij al ruimer dan veel andere webshops. We zouden dan ook aanraden om zelf goed te lezen wat de retourvoorwaarden zijn voordat u gaat bestellen, en er niet op te hopen dat bedrijven uitzonderingen gaan maken. We hopen dat u inziet dat 8 weken na levering toch echt te laat is. Met vriendelijke groet, Team Verfgroothandel.nl

6

Snel ontvangen onmiddelijk antwoord op raad

De verf en kleur perfect super snel aangekomen maar had raad gevraagd voor rol en daar goed mis moest rol zijn voor af te lakken en resultaat dat er een korrel aspect in zit en moest spiegelglad zijn voor frigo dus verkeerd resultaat erg jammer

  • Aanbevelen? Nee
10

Super service

Goede prijs en snelle levering A+++

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd, heel veel keuze

Ik heb alles kunnen vinden dat ik zocht. De levering was snel, en de spullen goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Snel, goed en aantrekkelijk geprijsd uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en accuraat dus ik ben zéér tevreen.

Eenvoudige afwerking. Perfecte aflevering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte deal

Perfecte levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd

Deugdelijk verpakt, goede prijs kwaliteit verhouding, zending was goed te volgen.

  • Aanbevelen? Ja
9

het juiste product, snel geleverd voor een goede prijs

het juiste product, voor een goede prijs, en snel bij mijn favoriete afhaalpunt

  • Aanbevelen? Ja
2

bestelling niet ontvangen.

bestelling1000166579 niet ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Frederik, Dank voor uw bestelling en beoordeling bij Verfgroothandel.nl! U heeft op 26 februari besteld, en toen hebben we dezelfde dag de bestelling verzonden (3 maanden geleden). U heeft echter het verkeerde adres ingevuld, maar de bewoner van dit adres (voor u 3 huizen verderop) heeft het aangenomen voor u om op te halen. Na een week heeft hij het naar ons teruggestuurd, en vervolgens heeft u pas op 17 april (bijna 2 maanden na besteldatum) ons gemaild. We hebben u aangeboden het pakket tegen gewoon verzendtarief terug te sturen, gezien het op kleur gemaakt is kunnen we uw pakket niet retour aannemen. U heeft hier niet op gereageerd, en nu (wederom een maand later) geeft u ons deze onvoldoende. Mocht u alsnog gebruik willen maken van het aanbod om uw pakket terug te sturen, stuur ons dan een mailtje, dan versturen we een betaallink. Met vriendelijke groet, Team Verfgroothandel.nl

7

Fijn en goed snel bezorgd

Handig bestellen.en snel bezorgd

  • Aanbevelen? Ja
9

Netjes en goed verpakt en snel geleverd

Zeker een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima product

Helaas was de levering een dag later. (Volgende keer zal ik eerder bestellen)

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Tis gewoon super goed geregeld bij jullie ga zo door

  • Aanbevelen? Ja
7

Verf tweede keer keurig geleverd

Nadat mijn eerste bestelling kwijt is geraakt, heb ik met een week een nieuwe bus verf ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Do, U heeft deze beoordeling geplaatst nadat we een onderzoek hadden gestart - helaas kost het tijd wanneer PostNL zegt het wel te hebben geleverd. Inmiddels is het onderzoek afgerond en is de verf opnieuw naar u toe gezonden. We hopen dat u, ondanks de langere levertijd, alsnog tevreden bent over ons handelen. We wensen u nog veel succes met de klus! -Team Verfgroothandel

Bedrijfsgegevens

Klompenmakersstraat 14

8601 WR Sneek

0515-411403

[email protected]

Over Verfgroothandel.nl

Opgericht in 1992, en sinds 2006 ook actief op het internet, met de website's Bootverf.nl en Verfgroothandel.nl. Inmiddels behoren wij bij de grootste internet-verkopers van verf van Nederland, en noemen onszelf 'internet verfgroothandel'. Dit mede vanwege ons lage prijsniveau (groothandelsprijzen).

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.