Komen afspraken na

Simpele bestelmethode en afrekenmogelijkheid. Bestelling/levering is goed te volgen.

Goed en snel.

Volgens verwachting geleverd.

zeer vertrouwd en behulpzaam

tevreden

Gewoon duidelijke website en snel geleverd

Duidelijke website met goede uitleg en snel geleverd

Makkelijk om te bestellen En snel geleverd.

De levering was zeer matig

Alhoewel één dag levering was beloofd kregen we het pakket pas na 4 dagen. Slecht als je er op hebt gepland.

Veel keus en snelle levering

Er is keus en een snelle levering.

prima adequate levering.

Verzorgde bestelling. Zeer aantrekkelijke verzendkosten en een levering oals je het verwacht met netjes track en trace zodat je er voor kan zorgen dat je op tijd thuis bent om het in ontvangst te nemen. Verder ook afdoende verpakt, niet onbelangrijk bij verf en oplosmiddelen via de post. Zeker voor mij voor herhaling vatbaar.

Toplak

Wat nieuw houtwerk voor onze boot gelakt. Wat mij betreft is er maar 1 lak.

Levering volgens afspraak

Het product dat ik besteld heb is van Epifanes: Seapower cleaner and wax. Volgens website zou het binnen 24 uur geleverd worden. En dat was correct. Bootje kan weer gepoetst de winterberging in.

Goede en snelle service

Goed product en de prijzen zijn ook heel netjes

Snel ontvangen

Goed bezorgd. Snelle levering.

We hebben de tafel gelakt, en het prachtig mooi geworden, super bedankt voor de uitleg. Anders had ik het niet aangedurfd. Groetjes.

Goede en snelle service, ondanks problemen bij post nl,bedankt, gr peter.

Perfect.

Goede website en snelle levering

Prima service,maar de bezorging was toch wel heel moeizaam,iedere dag een ander bericht en uiteindelijk kon ik het pakje vandaag afhalen bij een post NL punt,maar alles is toch goed gekomen.

Hun leveren op tijd alleen de post ramp druk???

Alleen de post is een ramp deurt dagen voor het er is

Sneller geleverd dan in eerste instantie gemeld

Tevreden klant

Top verf (Sikkens Rubbol XD high gloss) voor buiten, lakverf van de allerbeste kwaliteit én voor een scherpe prijs! Prettig te verwerken, vloeit uitstekend en met een prachtig eindresultaat voor vele jaren onderhoudsvrij plezier. Jammer dat de levering wat vertraagd was door onderbezetting bij Post NL (en dus geheel buiten de schuld van Verfgroothandel.nl om).

keurig ingepakt, 2 dagen later bezorgd dan door u aangegeven. jammer.

bij de bevestiging van de bestelling werd aangegeven dat de verf de 29e augustus bezorgd zou worden. daar had ik op gerekend ivm de werkplanning (boot beperkte tijd aan de werksteiger van de vereniging) nu wachten tot begin oktober.

Prima en snelle levering

Prima en snelle levering

Verkeerd product

Ander product ontvangen als op de foto weergegeven word. De retourkosten worden ook niet vergoed. Ze wuiven het weg en vinden dat ik maar beter had moeten lezen in de beschrijving waar het om ging. Ik vind dit misleiding, adverteren met een A product en een B product leveren.

perfect ontvangen

ok

Vlot geleverd, blik wel stevig gebutst

Levering en track en trace was prima. Het verfblik kwam wel nogal gedeukt aan terwijl de kartonnen doos die er omheen zat nog intact was. Worden er ingedeukte blikken geleverd?

Beschadigd aangekomen door te slechte kartonnen verpakking.(?)

Toen ik mijn bestelling op ging halen bij een afhaalpunt zat er een sticker op de doos dat de doos geopend was door post.nl ivm schade. En inderdaad bij opening zaten er twee zwaar beschadigde verfblikken in(nog net niet lek!! De dozen die U gebruikt voor verzending zijn zeer slap en kunnen geen druk van buitenaf aan. Ik moest!!de andere dag gaan verven en kon niets anders dan het accepteren met een boel gemors bij het openmaken tot gevolg. Blikken konden ook niet meer rechtop staan door de schade. Was toch een bestelling van 150,00 euro!! Behoorlijk balen dus!!

Klompenmakersstraat 14

8601 WR Sneek

Over Verfgroothandel.nl

Opgericht in 1992, en sinds 2006 ook actief op het internet, met de website's Bootverf.nl en Verfgroothandel.nl. Inmiddels behoren wij bij de grootste internet-verkopers van verf van Nederland, en noemen onszelf 'internet verfgroothandel'. Dit mede vanwege ons lage prijsniveau (groothandelsprijzen).