Perfect geregeld

Snelle service van mooi product

snelle correcte levering

Goede service, snelle levering

Ik bestel altijd mijn benodigdheden voor mijn boot bij de verfgroothandel. Beste prijs en uitstekende service.

Prima produkt

Snelle en correcte levering

je kunt hier zeker je verf bestellen

Makkelijk te bestellen, goed verpakt en netjes op tijd geleverd Zorg wel voor de juist kleur nummers of codes

Snelle levering, precies wat je bestelt.

prima service en levering.

Snelle levering.

Snelle en goede lwvering

Zie boven

Snel en goed geleverd

Er is geleverd wat besteld is. Goede prijs en snel.

ok

verfgroothandel heeft het goed gedaan. De koerier echter niet. Ik vond het pakketje achter een bloembak zonder bericht.

Snelle service.

Moest wachten op bestelling omdat het niet op voorraad was. Daarna snel afgehandeld.

onjuiste informatie over de levering

Ik had een een product gekocht dat op de website in voorraad/leverbaar was en kreeg een dag na mijn bestelling een track&trace. Aankomsttijd van de bezorger zou tussen 11 en 18 uur zijn. Ik heb tot kwart voor 6 thuis gezeten en krijg dan een e-mail van Verfgroothandel dat mijn product niet op voorraad is en dat het langer gaat duren. Zonder tijdsindicatie. De volgende dag krijg ik weer een e-mail dat die dag bezorgd gaat worden weer met track&trace. Maar de track&trace link bracht mij weer op de pagina van de dag ervoor waar staat dat gisteren voor 18 uur bezorgd zou worden. Conclusie er klopt blijkbaar niets van de aangegeven bezorgtijden en ik heb geen idee wanneer ik mijn pakket krijg. De klusplanning is nu ook in de knoei gegooid.

Geachte heer, U heeft bij ons besteld op woensdag 23:24 uur op donderdag is uw pakket verstuurd. (wij hebben u geen mail gestuurd dat er iets niet op voorraad zou zijn.) Helaas is er bij de vervoerder iets fout gegaan met het sorteren waardoor uw bestelling vertraging heeft opgelopen, excuus hier voor. zodra wij door u op de hoogte werden gebracht met de vraag over uw zending hebben wij direct actie ondernomen, ( u meegenomen met de mail richting onze vervoerder. Helaas gaat er af en toe wel eens iets mis. Met vriendelijke groet, Team Verfgroothandel.nl

snelle levering, goede prijs

Verf werd snel geleverd. Prijs vergelijk gunstig ten opzichte van andere aanbieders. Verzendkosten wel hoog.

Prima service en snelle levering!

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd.

Goede service tijdens problemen met bestelling

Ik had de verf nodig voor een bootje. Er was iets misgegaan met een levering. Heel netjes opgelost. Goede kwaliteit tegen een goede prijs

top !

super prijs en snelle levering, zeker een aanrader.

Prima afgewikkeld.

Alles goed geregeld en netjes bezorgd.

betrouwbaar adres om te kopen , en de prijs is lager dan bij velen

Ik heb al vaker bij deze webwinkel mijn benodigdheden besteld, altijd een vlotte levering, echter dit keer had ik wat meer nodig , en moest er door de verfgroothandel wat bij geleverd worden , voordat ze mij van de verf konden voorzien, maar ik bestel altijd ruim op tijd, dus mijn werkzaamheden had hier niet onder te lijden

Prima winkel om verf te bestellen!

Correcte levering voor een goede prijs

Overzichtelijke website. Correcte levering binnen 24 uur

Gewoon weer super