Scherpe prijs voor Sikkens en super snel geleverd

10 L sikkens ral 9010 besteld en was volgende dag al in huis. Super afhandeling

Nog geen voldoende ervaring

Redelijk geprijsd en snel geleverd.

Bij mijn zoektocht naar Jotun verf voor Zweedse woningen kom ik qua laag geprijsde verf steeds uit bij verfgroothandel.nl. De verf heb ik op maandag besteld en werd woensdagmorgen al geleverd. Gewoon een aanrader.

Makelijke en snel geleverd

Alleen jammer dat 1 kleur geen grote bus had

Goed en snel geleverd

Bestellen ging makkelijk betalen ging soepeltjes en de levering was vewoon op tijd .

Goed product

Duidelijke beschrijving en het product doet wat het moet doen. Snelle levering

Goed produkt snelle levering

In de avond besteld de andere dag in huis. Zelfs kleuren mengen buiten de RAL waaier

Een Aanrader!!

Snelle levering, degelijk verpakt, goede informatievoorziening, alleen maar positieve ervaring.

Gewoon goed

Na bestelling, de volgende dag geleverd en via track en trace goed te volgen.

Compleet zoals verwacht en snelle levering . Netjes verpakt !

Snel en op tijd geleverd

Super bedrijf

Snelle levering en niet duur

Perfect op tijd bezorgd.

Is een goede beslissing van ons geweest om het hier te kopen .En zijn tevreden over wat we besteld hebben

snelle levering, helaas geen roerhoutjes

Redelijk

Kleur verschild veel met kleurwijze r

Soepel en betaalbaar

Een paar epoxy producten besteld. Snelle levering en scherp geprijsd !

Snelle levering Zag er prima uit, netjes verpakt

Helaas wat traag door de door levering van post NL

mijn bestelling van maandag wet laat geleverd door vertraging bij post NL verder tevreden over de afhandeling bij de verfgroothandel.

Geachte heer, Wij zijn het helemaal met u eens. Uw bestelling had er veel eerder moeten zijn. Om welke reden dan ook is uw pakket een dag langer bij postnl blijven staan. ook de overdracht van FRl naar Postnl heeft extra vertraging opgelopen. Gelukkig heeft u uw bestelling ondertussen mogen ontvangen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Verfgroothandel.nl

Zeer tevreden.

produkt verfgroothandel prima, maar vervoerder niet.

Volgens track and trace zou de zending tussen 11 en 15,00 uur aankomen. Dus vanaf 11 uur thuis en wachten en wachten en wachten. Komt de zending pas om 19.15 uur aan. Weg dag!

Geachte heer, Bedankt voor uw bestelling. De track en trace is een indicatie van de verwachte levertijd. Soms gaat er wel eens iets mis waardoor dit niet altijd gehaald kan worden bijvoorbeeld door pech. Natuurlijk begrijpen wij dat dit heel vervelend voor u is. Echter verdient de betreffende chauffeur een compliment dat deze in de avond uw bestelling nog heeft afgeleverd in plaat van de volgende werkdag. Met vriendelijke groet, Team Verfgroothandel.nl

top leverancier

Goede prijs en snelle levering, ze doen wat ze zeggen.

Perfet

Perfet. Meteen een dag later in huis

snel geleverd

snel geleverd