Prima bestelling!

Alles ontvangen en ook mijn fout gecorrigeerd.

grandioos!

De lak was prima, dat was ik wel gewent. De verpakking en opsturen waren prima en de prijs was fenomenaal.

Ruime keus tegen goede prijs. Goede service en snelle levering.

Niet twijfelen! Bestellen...

Altijd alles top verlopen! Super service en superkwaliteit voor eerlijke prijzen

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd

Goede prijs

Goede prijs en snelle levering

Een goed product voor een redelijke prijs. Supersnelle levering. Totaal geen aanmerking het bestellingsproces verloopt ook prima.

Snelle en correcte kevering

Elk jaar weer zeer correct.

Goede Firma

Altijd goede aflevering.

Veel keuze, goede prijzen en snelle levering

Grote keuze uit verschillende produkten, duidelijke site met voldoende informatie over de artikelen, goede prijzen en een snelle levering die compleet was. Top :)

Zeer vriendelijk en snelle bezorging

hoed

perfect

de bestelling ging gemakkelijk, een foutje door mij gemaakt, werd snel en correct goed gemaakt. Levering was bijzonder snel.

ik ben zeer tevreden over de spullen

ben zeer tevreden

Jammer niet goed

Goedemorgen Ik heb een mail gestuurd Jammer aflevering is niet goed gegaan Verf liep eruit blik was beschadigd Heb een foto mee gestuurd. Cor

Zorgvuldig en vlok, dikke prima

… ggdgg

Prima service en snel geleverd

Zeer snelle levering en betaalbaar

Niet goed

Blanke grondlak en aflak besteld en ontvangen. Op het blanke eikenhout aangebracht krijgt het toch een vergeeld uiterlijk. Jammer.

Beste P.M., Dank voor uw bestelling en beoordeling - we willen wel graag verduidelijken dat wij beoordelingen vragen op basis van onze prestaties (levertijd, klantenservice etc.). Wij produceren de producten namelijk niet, en de eigenschappen hiervan kunnen wij dus niet bepalen. U kunt productgerelateerde reviews wel achterlaten op de productpagina. Verder zou het product wat u heeft uitgezocht niet erg vergelend moeten zijn, maar er zijn andere producten die echt 'ontzichtbaar' zijn. Mocht u de vergeling te erg vinden, kunt u altijd een mailtje sturen naar [email protected]; dan kunnen we het bij de fabrikant leggen. We zouden u vriendelijk willen vragen om de beoordeling te wijzigen naar wat u van ons vindt, daar waar wij weinig kunnen veranderen aan het product. Alvast bedankt voor de medewerking en een fijne dag! Groet, Team Verfgroothandel.nl

zeer snelle levering

prijs en levering perfect

netjes bevestigd en snel geleverd

gewoon goed

keurig op tijd

keurig op tijd en op de hoogte gehouden.

Snelle levering en Goede kwaliteit

War ik er heb besteld is er goed en word snel geleverd.

Duidelijke webshop

Prijs kwaliteit en levering top

Bedrijfsgegevens

Klompenmakersstraat 14

8601 WR Sneek

0515-411403

[email protected]

Over Verfgroothandel.nl

Opgericht in 1992, en sinds 2006 ook actief op het internet, met de website's Bootverf.nl en Verfgroothandel.nl. Inmiddels behoren wij bij de grootste internet-verkopers van verf van Nederland, en noemen onszelf 'internet verfgroothandel'. Dit mede vanwege ons lage prijsniveau (groothandelsprijzen).

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.