Alles perfect volgens afspraak.

Prima bedrijf.

Supper

Supper

Goede producten en snelle levering.

Konden precies leveren wat ik nodig had.

Snel en simpel

Ga zo door

Goed en snel geleverd

Goed product

Snelle levering. Goede communicatie

Prima ervaring.

Prima levering en contact. Ik bestel weer wat!

Great

My order came quickly and it was very good packed!

Perfect !

Het kan niet beter !

Alles goed verlopen

Netjes verpakt

Scherpe prijs & snelle levering

Keurig verpakt. Duidelijke website.

Prima club

Een zin???? Een woord is voldoende....super

Makkelijk te bestellen en keurig en ontzettend snel geleverd .

Prima product goed verzorgd.

Alleen heb ik een klacht over de levering via Post.nl die het pakketje afleveren op een post.nl punt terwijl ik duidelijk bestelde op mijn huisadres of buren. Daarvoor gedwongen het pakje van 8 kilo per fietstocht van 7 km daar op te halen.

Beste Martin, Dank voor uw bestelling en beoordeling - we waarderen de feedback. We hebben nog niet eerder gehoord dat PostNL ongevraagd een pakket direct op het PostNL-punt bezorgt, ondanks dat er een andere aflevervoorkeur aanwezig is. We zullen dit dan ook delen met PostNL. We vinden het wel jammer om te lezen dat u ons een onvoldoende geeft en niet zou aanbevelen, wanneer wij aan onze kant geen fouten hebben gemaakt; de bezorgdienst heeft een niet-optimale ervaring geleverd. Natuurlijk moet u dit meenemen in het beoordelen, maar nu worden wij afgerekend om een fout van PostNL, waar wij geen invloed op hebben. We zouden het waarderen als u hier over na wilt denken en eventueel uw beoordeling aan wil passen; alvast dank! Met vriendelijke groet, Team Verfgroothandel.nl

gewoon goed.

Ik kreeg direct een melding dat het bestelde aantal ( Spuitbussen Allgrun Spray ) niet voldoende op voorraad was en er een dag vertraging zou plaats vinden hierdoor. Kan natuurlijk gebeuren. Dag later is i.d.d. geleverd ! Correcte info en correcte levering dus. Zoals het hoort.

Snelle service, goede producten.

Kreeg vlotjes de bestelde artikelen. Een artikel wat aanvankelijk niet op voorraad was, bleek toch nog voldoende aanwezig te zijn en kon gelijk mee. Hele snelle respons op klantenservice. Chapeau!

Prima Bedrijf

Snelle levering . Tip: betere verpakking gebruiken blik is ingedrukt soms moeilijk te openen of te sluiten .

excellent

excellent. I found what I was looking for. I recommend this shop.

Producten snel geleverd

Hoeft geen uitleg, gewoon goede en snelle service

Snel geleverd tegen een goede prijs

Ondanks dat er een item wat vertraagd was, wat adequaat werd gemeld, toch snel geleverd. Concurrerende prijs en goede spullen.

Ik heb gebeld en ze zijn gelijk aan de gang gegaan en de zelfde dag in huis geweldig. Zo doorgaan